Każdego dnia, The Drudge Report napędza większy ruch do głównych serwisów informacyjnych niż Facebook lub Twitter.
Pomyśl o tym przez chwilę.
Jeden człowiek z 14-letnią, jednostronicową, statyczną stroną html wysyła więcej ruchu do CNN, Yahoo, New York Times, LA Times, FOX News i USA Today niż prawie miliard użytkowników Facebooka i Twittera połączone.
W kierowaniu ruchu do tych witryn, Drudge jest drugi tylko do Google. Dziennikarski świat utorował sobie drogę do drzwi Matta Drudge ‘ a, szukając tylko jednego połączenia od mistrza.
Jak on to robi?
Co by było gdyby można było replikować nawet ułamek tej mocy?
Oto kilka lekcji z content Marketingu, które wziąłem od człowieka w Fedorze …
Kuracja jest krytyczna
Drudge został nazwany największym wydawcą drutów na ziemi.
Zdolność do analizowania węża pożarniczego surowych informacji cyfrowych i przekształcania ich w historie, których chcą lub potrzebują Twoi odbiorcy, może zapewnić legendarny sukces.
Stając się zaufanym źródłem redakcyjnym oprócz oryginalnych treści, możesz stać się niezbędnym ekspertem w swojej dziedzinie.
Odeślij je z linkami do rzeczy, których chcą, a będą wracać — do ciebie-ponownie i ponownie po więcej.
Opanuj sztukę nagłówka
Jeśli nikt nie kliknie twojego nagłówka, nie istniejesz.
Drudge wie o tym i jest jednym z najlepszych nagłówkowych pisarzy w branży.
Średnio tylko 2 z 10 osób będzie czytać poza nagłówkiem. Tę brutalną statystykę można poprawić, ucząc się pisania przydatnych, unikalnych, pilnych i ultra-specyficznych nagłówków, które składają się na obietnicę, od której publiczność nie może się odwrócić.
Nie pozwól, aby Twoje pierwsze wrażenie było twoją ostatnią szansą.
Rozwiń pojedynczy głos
Żyjemy w epoce auto-treści. Nie, Nie rzeczy o samochodach, ale treści, które przeczytałeś i słyszałeś wszędzie indziej.
Drudge-głównie dzięki wykorzystaniu linkowania i nagłówków-stworzył niepowtarzalny głos. Jest głosem, który przecina nieubłagane fale informacji, które ciągle na nas uderzają.
Bądź zabawny. Bądź poważny. Bądź ciemny. Bądź oburzający. Bądź sobą.
Cokolwiek robisz, nie bądź nudny.
Keep it dead simple
14 lat temu Drudge stworzył prostą, jednostronicową stronę internetową w podstawowym html. Nic się nie zmieniło.
Przez wszystkie niesamowite postępy w tworzeniu stron internetowych-widżety, oprogramowanie społecznościowe, wzrost aplikacji — jego “mała” strona pozostała stosunkowo nietknięta. Cała jego strona to jedna strona docelowa.
Dzisiaj nie ujdzie ci to na sucho. To jednak nie usprawiedliwia, że rzeczy są proste i solidne, a pilnowanie przez redakcję tego, co naprawdę ważne.
Ustawił to tak, żeby mógł prowadzić to sam, bez względu na to, jak wielkie rzeczy się wydarzyły. Chociaż zatrudnił jedną lub dwie osoby do pomocy przez te lata, na ogół był w stanie zrobić to wszystko sam.
Jeden człowiek z laptopem zmienił wybory, zmiażdżył prezydentów i zmienił oblicze jednego z najstarszych przedsiębiorstw zrodzonych z rewolucji przemysłowej.
Korzystaj z dostępnych narzędzi, nie pozwól im na to.
Ćwicz maniakalną konsekwencję
Wygląda na to, że Drudge nie śpi.
Bez względu na dzień i godzinę, jeśli na świecie dzieje się coś ważnego (lub dziwnego), pojawia się i pokazuje to swojej publiczności.
Twoja strategia treści prawdopodobnie nie opiera się na bezlitosnej naturze najświeższych wiadomości, ale jeśli robisz to dobrze, Twoi odbiorcy są absolutnie polegając na Twoich radach i opiniach.
Weź wiadomości z AP. Hit Google News. Czytaj klasyki i najnowsze książki w swojej branży (zwłaszcza klasyki). Przekształć to wszystko w niezaprzeczalny strumień opinii i ekspertyz.
Woody Allen powiedział: “osiemdziesiąt procent sukcesu pokazuje się”.
Pojawiaj się codziennie i opowiadaj historie, które publiczność musi usłyszeć.
Jeśli twój biznes jest wart zrobienia, warto to zrobić. Więc do to.
Bądź cierpliwy
Drudge zaczął tam,gdzie ty. Najprawdopodobniej mniej.
The Drudge Report rozpoczął się jako prosty biuletyn e-mail do przyjaciół. Pracował za minimalną pensję w sklepie z pamiątkami CBS. Treść jego wczesnego biuletynu składała się głównie z podsłuchanych przekomarzań w korytarzu, szeptów w kafeterii i porzuconych notatek, które wyrzucał ze śmieci.
Rosła powoli, systematycznie. Jego publiczność była głodna więcej.
Nie zarobił ani grosza przez lata. Lata.
Dziś jego szacowany roczny przychód wynosi co najmniej $1,000,000.00. A to tylko przybliżone szacunki.
Zignoruj mit o “nocnym sukcesie”. Pracuj dalej.
Pielęgnuj ekscentryczność
Drudge mieszka w apartamencie w bardzo drogim hotelu.
Już nie udziela wywiadów. Rzadko widuje się go chodzącego po ulicach. Nie odpisuje na maile.
Jest całkowicie niedostępny.
Jest to sprzeczne z popularną współczesną radą, aby być wszędzie, być otwartym, być … przezroczysty.
Nie będziesz w stanie wykręcić poziomu ekscentryczności Drudge ‘ a (chyba że wykręcisz poziom jego sukcesu), ale możesz się z tego uczyć.
W tajemnicy jest moc.
Robi i pokazuje mniej tworzy pożądanie, jeśli robisz to dobrze. Tak, twierdzę, że ty nie być wszędzie, że ty nie Pokaż wszystkie swoje karty, że robisz swoje, a następnie odejść do następnego niezapomniane w nietoperza.
Znajdź Teatr w swoim biznesie i wykorzystaj go.
I pamiętaj, nie ma nic bardziej dziwnego (lub trudniejszego) niż po prostu bycie siebie. Jeśli jesteś ciężko pracującym, idiosynkratycznym świrem (jak ja), tym lepiej.
Byłbym skłonny postawić zakład, że ekscentryczność jest na sekret jego sukcesu.
W Twojej branży i tak jest za dużo zapinanych, ortodoksyjnych, prasowanych garniturów.
Dobra, posłuchajmy. …
Matt Drudge jest polaryzującą, fascynującą, potężną postacią.
Kochaj go lub nienawidź, całkowicie zdominował swoją branżę i pokazał światu, co może zrobić jedna osoba z laptopem i staromodną etyką pracy.
W rzeczywistości dowody dowodzą, że jest rzeczywiście zmienił świat. Niewielu bez poważnej władzy politycznej lub gwiazdowej może słusznie powiedzieć to samo.
Jak to się odnosi do twojej pracy, do Twojego marketingu?
O autorze: Za dnia Robert Bruce jest wiceprezesem ds. marketingu w Rainmaker Digital. Nocą zapisuje do Internetu niezwykle krótkie historie z nieujawnionego miejsca w Twojej okolicy.