Dlaczego spędzasz cały ten czas i wysiłek, aby przyciągnąć odwiedzających do twojej witryny tylko po to, aby pozwolić im odejść po pierwszej lub drugiej stronie, którą zobaczą?
To much tańsze jest pozyskanie odwiedzającego już w Twojej witrynie, aby przejść do innej strony, niż przyciągnięcie nowego odwiedzającego na tę stronę.
Wiesz co? To też jest cenniejsze. Jeśli odwiedzający sprawdza kilka stron, są szanse, że cię polubią. Każdy post lub strona, którą przeczytają, zwiększy rozpoznawalność marki i zaufanie, co doprowadzi do konwersji w dół linii.
Gdybym ci powiedział, że możesz podwoić, potroić…lub nawet poczwórnie średnia liczba stron obejrzanych przez odwiedzającego, nie byłbyś zainteresowany?
Zakładając, że nie spędziłeś mnóstwo czasu na optymalizacji doświadczenia użytkownika (UX), możesz zobaczyć szalone wyniki z odrobiny pracy.
Ten post pokaże Ci 5 najskuteczniejszych sposobów na poprawę Twojego UX, co doprowadzi do natychmiastowego zwiększenia odsłon strony.
User experience to nie sztuka—to nauka
Rzeczą, która uniemożliwia właścicielom witryn optymalizację UX, jest to, że brzmi to jak skomplikowana rzecz.
Można by pomyśleć, że tylko programiści to rozumieją.
Ale w rzeczywistości jest to dość proste i nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Oczywiście, zdobycie doświadczenia pomoże Ci szybciej zobaczyć wyniki w przyszłości, ale każdy może zacząć poprawiać UX swoich gości.
Po pierwsze, czym dokładnie jest user experience?
To szerokie określenie, które może prowadzić do zamieszania. Doświadczenie użytkownika obejmuje wszystkie części tego, w jaki sposób zawartość witryny wpływa na czyjąś wizytę. Najlepiej podsumować w plastrze miodu Morville:
Istnieje 7 różnych kluczy do dobrego doświadczenia użytkownika:
- Przydatne – Twoje treści muszą coś osiągnąć.
- Użyteczny – treść powinna być praktyczna, a narzędzia muszą działać zgodnie z przeznaczeniem.
- Pożądane – użytkownicy muszą chcieć tego, co oferujesz.
- Findable – nie tylko powinna być oryginalna treść być znalezione, ale inne treści powinny być łatwo znaleźć, jak również (dobra nawigacja).
- Dostępne – jeśli odwiedzający nie mogą uzyskać dostępu do treści (wyskakujące okienka, nakładki, słabe Ładowanie itp.), nie będą mieli dobrego doświadczenia.
- Wiarygodny – użytkownik może mieć wspaniałe doświadczenie tylko wtedy, gdy ufa temu, co czyta/używa.
- Cenne – Twoja strona musi osiągnąć coś, co ludzie wartość (zasadniczo rozszerzenie przydatnych).
5 sposobów na poprawę UX, które zamierzam wam pokazać, należą do jednej z tych 7 kategorii.
Ostatnią ważną rzeczą, którą musisz wiedzieć, jest to, że doświadczenie użytkownika jest unikalne dla każdej osoby.
Czasami dwie strony mogą wprowadzić tę samą zmianę, A UX na jednej stronie poprawi się, ale z drugiej będzie gorzej. To zależy od twoich gości.
Oznacza to dla ciebie, że nawet jeśli się z czymś zgadzasz, pokażę Ci w tym poście, przetestuj to na swojej stronie internetowej, aby sprawdzić, czy rzeczywiście będzie to pozytywna zmiana.
UX nie jest opinią. Powinien być poparty danymi od prawdziwych użytkowników.
1. Linki nie są tylko dla SEO—są dla użytkowników
Zbyt często właściciele witryn popełniają błąd, wprowadzając zmiany i decyzje marketingowe w oparciu o to, jak ich zdaniem zareagują Wyszukiwarki.
Byłem winny tego w przeszłości. Prawie każdy to zrobił.
Kiedy umieszczasz link w artykule, nie powinno to być tylko dlatego, że czytasz zawartość Google rewards, która łączy się z witrynami autorytetów. Zamiast tego, powinno być, ponieważ to dodaje wartość dla Twojego gościa.
Widziałeś ile linkuję w moich postach na Quick Sprout i NeilPatel.com?
Oczywiście zależy to od tematu, ale zazwyczaj mam minimum 20 linków na post. To działa na co najmniej jeden link na 200 słów, ale często więcej.
Dlaczego linki są dobre dla UX?
- Linki mogą odpowiadać na pytania: jeśli jest to naprawdę częste pytanie, możesz napisać na nim akapit. Ale jeśli uważasz, że tylko mniejszość czytelników może o to zapytać, możesz dołączyć link tylko dla nich.
- Linki logicznie prowadzą czytelników do następnego kroku: kiedy coś piszesz, to musi wybierz zakres (co zamierzasz pokryć). Nawet jeśli jest powiązany temat, który jest naprawdę interesujący, możesz nie mieć miejsca na jego omówienie. Zamiast tego link Może połączyć czytelnika z innym artykułem, dając mu szansę na kontynuowanie eksploracji tematu.
- Linki budują zaufanie: pamiętasz te 7 czynników UX? Wiarygodność był jednym z nich. Linki do źródeł i zasobów w poście opartym na danych sprawiają, że czytelnicy czują się bardziej pewni informacji, które podajesz.
Jeśli umieścisz odpowiednie linki, możesz pozwolić użytkownikom dostosować własne doświadczenia, co zawsze jest pozytywną rzeczą.
Jest jeszcze jedna rzecz, o której musimy porozmawiać.…
Czy należy zamieścić linki wewnętrzne lub zewnętrzne: Wyjaśnię to tak prosto, jak to tylko możliwe. Zawsze link do najcenniejszego zasobu dla odwiedzających, niezależnie od tego, czy jest on na Twojej czy cudzej stronie.
Zauważ, że inne artykuły w Twojej witrynie często mają największą wartość, jeśli są bardzo istotne, ponieważ czytelnik jest już zaznajomiony z Twoją pracą i lubi ją na tyle, aby przeczytać bieżący artykuł.
Linki wewnętrzne mają oczywistą zaletę w postaci zwiększenia liczby stron, które odwiedzający zobaczy w Twojej witrynie. Nowa witryna nie będzie miała zbyt wielu cennych treści, do których można linkować, ale Witryna, która tworzy treści od lat (np. Quick Sprout), będzie miała mnóstwo powiązanych treści, do których można linkować w każdym poście.
Linki zewnętrzne, jak już wspomniałem wcześniej, mogą pomóc ci bardziej zaufać wyszukiwarkom. To jest małe potencjalne korzyści.
Prawdziwą korzyścią jest to, że jeśli połączysz się z doskonałym zasobem, Twój odwiedzający będzie kojarzył to z Tobą (właśnie zrobiłeś im przysługę). Prowadzi to do większego zaufania i bardziej lojalnych czytelników. Dlatego może nie być najlepszą strategią linkowania do pierwszego zasobu znalezionego w Google. Kop głębiej, aby znaleźć coś naprawdę cennego.
Na koniec pamiętaj, że każdy osobny link nie będzie klikany zbyt często (Zwykle 1-10%). Ale wszystkie te linki się sumują. Jeśli dodałeś dodatkowe linki wewnętrzne 10 do postu, prawdopodobnie otrzymasz średnio dodatkowe 10-20% odsłon od odwiedzającego.
To jest duży różnica. Wyobraź sobie, że od zwykłych odsłon strony 10,000 miesięcznie do 11,000 lub 12,000, wystarczy jedna prosta zmiana.
2. Niektórzy z Twoich gości to żółwie
Moje super długie posty (słowa 5,000 lub tak) zazwyczaj mają ton zdjęć.
Dołączam obrazy z różnych powodów, ale głównie po to, aby rozbić treść, aby była bardziej czytelna.
Jestem w stanie to zrobić tylko dlatego, że większość odwiedzających mojego bloga korzysta z komputera stacjonarnego/laptopa. Pomyśl o tym: kto ma czas, aby przeczytać 5000 słów na ekranie telefonu?
Powodem, o którym wspominam, jest to, że przeglądanie urządzeń mobilnych i stacjonarnych różni się nie tylko wielkością ekranu, ale speed.
Większość osób korzystających z komputerów może pobrać kilkaset kilobajtów, a nawet kilka megabajtów w mniej niż sekundę.
Tego samego nie można powiedzieć o telefonach komórkowych. Badanie wykazało, że prędkości połączeń mobilnych wahały się od 0,6 MB / s do 9,5 MB / s. Oczywiście niektórzy użytkownicy mobilni będą mogli szybko załadować Twoją witrynę, ale wielu nie.
Większość użytkowników telefonów akceptuje, że ich przeglądanie Internetu będzie nieco wolniejsze niż normalnie, ale nie tak bardzo, jak mogłoby się wydawać.
47% konsumentów oczekuje, że strona internetowa załaduje się w mniej niż 2 sekundy. Ale to są użytkownicy komputerów.
Użytkownicy telefonów oczekują, że strony załadują się w mniej niż 4 sekundy, więc jest trochę więcej swobody. Ale średnia strona ładuje się w 9 sekund na telefonie komórkowym, co nie jest nawet wystarczająco dobre.
Prawdziwym powodem, dla którego jest to problem, jest to, że powolne ładowanie strony nie jest tylko irytujące—odwróci odwiedzających od twoich treści. Czterdzieści procent odwiedzających opuści Twoją witrynę, jeśli ładowanie trwa dłużej niż 3 sekundy (na komputerach stacjonarnych). Możesz ekstrapolować to do 6 sekund dla użytkowników mobilnych, co nadal jest mniejsze niż średnia prędkość witryny mobilnej.
Problem z testami szybkości strony: Wielu właścicieli witryn już przetestowało swoje witryny pod kątem szybkości strony i nie stwierdziło żadnych problemów. Niestety jest wada z testerem średniej prędkości strony.
Domyślnie prawie wszystkie popularne testy prędkości ładowania strony (np. Gtmetrix, Pingdom) używają połączenia unthrottle. To, co robi, to usuwa prędkość połączenia z równania i patrzy wyłącznie na stronę techniczną.
To ważne. W ten sposób sprawdzasz, czy masz jakieś poważne problemy z prędkością. Problem polega na tym, że czas ładowania strony, który uzyskujesz dzięki takim testom, reprezentuje tylko ułamek Twoich użytkowników (nawet jeśli jest to dość duża część).
Rozważ to: przetestowałem Quick Sprout na GTmetrix ze standardowymi ustawieniami domyślnymi. Przeszedł śpiewająco i miał 1,5 sekundy Czas ładowania—nieźle.
Możesz również utworzyć darmowe konto, a następnie zmienić prędkość połączenia na 3G, na którym nadal utknęła duża część użytkowników mobilnych (57% użytkowników).
Kiedy ponownie uruchamiam Quick Sprout przez test, dostaję bardzo inną prędkość ładowania: 3,3 sekundy.
W tym przypadku mój czas ładowania strony ponad dwukrotnie, a to na dość prostej stronie.
Jeśli uruchomisz ten test dla innych stron, często zobaczysz czasy ładowania więcej niż dwukrotnie. Oznacza to, że wąskie pokonanie tego oryginalnego 2-sekundowego limitu jest za mało.
Nie zamierzam tutaj pisać pełnego przewodnika po optymalizacji szybkości strony, ale omówię najbardziej efektywne sposoby optymalizacji witryny dla użytkowników mobilnych.
Czynnik # 1-żądania HTTP: Jedną z głównych wskaźników, które pokaże Ci każdy Tester Prędkości strony, jest liczba wykonanych żądań HTTP.
Żądanie HTTP jest wysyłane w celu uzyskania informacji dla każdego skryptu, obrazu, pliku CSS itp. w HTML. Każde żądanie wymaga czasu na przetworzenie. Około 78% czasu spędza na wykonywaniu żądań HTTP podczas ładowania strony.
Możesz przyspieszyć swoje witryny, zmniejszając liczbę żądań HTTP, które musi wykonać przeglądarka.
Jak ty to robisz?
Najprostszym sposobem jest konsolidacja plików i obrazów CSS w jak największym stopniu. Często zdarza się, że źle zoptymalizowany motyw WordPress ma trzy lub więcej plików CSS wymaganych razem na tej samej stronie. Skopiuj wszystkie pliki CSS do jednego pliku i edytuj wszelkie odwołania do usuniętych plików.
Większość witryn ma również możliwość zmniejszenia liczby żądań poprzez utworzenie sprite ‘ ów CSS. Sprite to Pliki obrazów, które zawierają wiele obrazów wewnątrz nich. Kod CSS informuje przeglądarkę, gdzie znajduje się obraz.
Sprity powinny być tworzone dla wszystkich obrazów, które są wywoływane na każdej stronie, takich jak obrazy nawigacyjne lub logo.
Aby to ułatwić, użyj narzędzia takiego jak Spritepad. Po prostu przeciągnij i upuść obrazy na udostępniony obszar roboczy. CSS ze szczegółami lokalizacji zostanie utworzony automatycznie.
Po dodaniu wszystkich wspólnych obrazów możesz pobrać sprite CSS (u góry), a następnie wywołać go na swoich stronach zamiast wielu oddzielnych obrazów.
Powyższe były dwoma szybkimi sposobami na pozbycie się kilku żądań HTTP na większości stron internetowych, ale jest w tym coś więcej. Oto nieco bardziej szczegółowy przewodnik, aby uzyskać więcej informacji.
Czynnik # 2-rozmiar strony: Inną główną metryką mierzoną za pomocą narzędzia prędkości jest rozmiar strony w bajtach. Idealnie, Twoja strona nie powinna być większa niż kilkaset kilobajtów (czasami jest to nieuniknione, aby przejść).
Jeśli masz duże problemy z szybkością strony, możesz maj musisz zmniejszyć liczbę obrazów, których używasz, ale istnieje kilka rzeczy, które możesz zrobić wcześniej.
Najpierw skompresuj swoje obrazy. Większość plików graficznych ma dołączone bezużyteczne metadane, które zajmują dużo miejsca. Użyj narzędzia takiego jak Optimizilla lub wtyczki WordPress, takiej jak WP Smush, aby zmniejszyć rozmiar pliku.
Po drugie, użyj kompresji HTTP, aby skompresować rozmiar plików podczas ich przesyłania. Najpopularniejszą formą kompresji HTTP jest GZIP. Aby użyć kompresji GZIP w WordPress, zaznacz opcję GZIP w wtyczce W3 Total Cache.
Wreszcie, uprość swoją witrynę w jak największym stopniu. Nie umieszczaj zbyt dużego paska bocznego ani ton obrazów w nagłówku. Trzymaj się prostego tekstu i HTML jak najwięcej.
Czynnik # 3-Hosting i dostawa: Nawet jeśli zrobisz wszystkie te TECHNICZNE rzeczy dobrze, odwiedzający mogą nie być w stanie szybko załadować Twoich stron, jeśli twój hosting i dostawa są do bani.
Część hostingowa jest dość prosta. Jeśli płacisz 5 miesięcznie za wspólny plan, Twoja witryna nigdy nie będzie bardzo szybka. Jeśli nie dopiero zaczynasz, wejdź na poważny serwer hostingowy dedykowany Twojej witrynie.
Po drugie, polecam również korzystanie z sieci dostarczania treści (CDN) dla plików statycznych, takich jak obrazy. Będzie to kosztować więcej, ale Twoja strona będzie rosła szybciej, a odwiedzający będą konwertować lepiej, co jest tego warte. Oto przewodnik po wyborze dobrego CDN.
Wskazówka bonusowa-przekonaj swoich użytkowników, aby byli bardziej zadowoleni, wybierając trafność: Kiedy mieszkańcy budynku skarżyli się, że czas oczekiwania na windy był zbyt długi, zamiast przyspieszać windy, właściciele budynku Dali mieszkańcom coś, co mogło zająć ich czas podczas oczekiwania. Zarządca budynku zainstalował lustra, aby mieszkańcy mogli patrzeć na siebie podczas oczekiwania, a skargi ustały.
Chociaż nie jest to idealna analogia, czekanie na załadowanie strony może być tak frustrujące i nudne, jak czekanie na przyjazd windy. Odwiedzający zdają sobie sprawę, że poświęcają swój czas na treści. Im bardziej cieszą się Twoimi treściami, tym mniej będą mieli nic przeciwko czekaniu. Podejrzewam, że duża część moich czytelników, takich jak ty, czekałaby dłużej niż 2 sekundy na załadowanie nowego posta na blogu.
“Jeśli użytkownicy nie mogą znaleźć tego, czego chcą na stronie internetowej, będą uważać czas pobierania za wolniejszy niż w rzeczywistości. I odwrotnie, jeśli użytkownicy szybko i łatwo znajdą to, czego chcą na stronie internetowej, postrzegają czas pobierania jako szybszy niż w rzeczywistości. Obserwuję te spostrzeżenia, konsekwentnie, podczas testów użyteczności od ponad 10 lat.”- Shari Thurow
Co to oznacza dla Twojej witryny?
Oznacza to, że włączenie spisu treści, aby pomóc odwiedzającym znaleźć odpowiedzi, których szukają, napisanie bardzo odpowiedniego opisu meta i Podkreślenie ważnych części postu może sprawić, że czytelnicy poczują, że warto było poczekać na załadowanie strony.
Szczęśliwy czytelnik jest znacznie bardziej skłonny do klikania innych linków do postów na twojej stronie niż sfrustrowany czytelnik.
3. Twoja wiadomość jest najważniejsza, więc wyeliminuj zakłócenia
Twoja wiadomość musi być na pierwszej linii, niezależnie od tego, czy jest na stronie docelowej, czy na blogu.
To jest to, co odwiedzający są tam, aby przeczytać. Obejmuje to wiele kategorii UX, ale głównie dostępność.
Jeśli uczynisz treści łatwo dostępnymi, czytelnicy będą nadal czytać. Jeśli to utrudnisz, wielu albo odejdzie od razu, albo nie będzie podekscytowanych odwiedzeniem innej strony w Twojej witrynie.
Chociaż witryny różnią się w swoich projektach, istnieją 3 wspólne źródła zakłóceń, które większość witryn Ma, które należy wyeliminować.
Oto jak je naprawić…
Taktyka # 1-zminimalizuj lub wyeliminuj pasek boczny: Pasek boczny jest zaniedbanym elementem na większości blogów. Musisz włożyć dużo myśli w to, co włożysz do paska bocznego, lub jeśli w ogóle go potrzebujesz.
Medium jest obecnie jedną z najpopularniejszych platform blogowych, znaną z wysokiej czytelności. Nie ma paska bocznego na średnim poście-tylko treść:
Układ bez paska bocznego nie rozprasza uwagi, więc czytelnik koncentruje się wyłącznie na poście.
Inni korzystający z tego układu byli w stanie zwiększyć nie tylko odsłony stron, ale także współczynniki konwersji o 26-71%.
Może to być dobra rzecz, ale czasami chcesz pokazać czytelnikom pewne elementy witryny za każdym razem, gdy ją odwiedzają, nawet jeśli może to ich trochę rozproszyć.
Jeśli nadal używasz paska bocznego, dołączaj w nim tylko najważniejsze informacje, takie jak:
- opt-in
- bio
- linki do najlepszych postów
- linki do produktów / usług
To właśnie robię na swoich blogach:
Zauważ, że nie mam nic krzykliwego w pasku bocznym. Czytelnicy wiedzą, że tam jest, ale mogą skupić się na treści postu, jeśli nie są zainteresowani informacjami na pasku bocznym.
Taktyka # 2-pomyśl o zrzuceniu elementów przewijania: To trudne. Posiadanie części strony, które są stałe i przewijane w dół, gdy użytkownik przewija w dół, może poprawić współczynniki konwersji. Ale jeśli przesadzisz, będzie to miało negatywny wpływ na UX.
Musisz przetestować dowolny dodawany element przewijania. Porównaj Przed i po metrykach czasu na stronie i stronach na odwiedzającego, aby zobaczyć, czy warto.
Używam niektóre przewijanie elementów, ale niewiele. Zobacz jak górne menu przewija się w dół z włączoną stroną NeilPatel.com:
Ewentualnie mam cienki Hello Bar Na Quick Sprout.
Zauważ, że w obu przypadkach elementy nie są bardzo rozpraszające i zajmują tylko niewielką część ekranu.
Ale kiedy zaczniesz dodawać przewijany nagłówek, stopkę i przyciski udostępniania społecznościowego lub pasek boczny, może być szybko zajęty. Taka strona wyłączy wielu czytelników, bez względu na to, jak wspaniała jest treść:
Taktyka # 3-opóźnij lub pozbądź się pop-upów: Kolejny wrażliwy temat-pop-upy-są świetne do poprawy współczynnika konwersji opt-in e-mail. Ale również denerwują użytkowników, co może prowadzić do mniejszej liczby stron na odwiedzającego.
Próbowałem używać wyskakujących okienek na Quick Sprout w przeszłości i uzyskałem dobre wyniki z punktu widzenia konwersji:
Jeśli masz zamiar używać pop-upy, ograniczyć szkodliwy wpływ, że mają one na UX.
Nie wyświetlaj ich podczas ładowania strony, ponieważ jest to pewny sposób na odstraszenie odwiedzających. Zamiast tego odczekaj co najmniej 10 sekund—60 sekund może być lepsze.
Im dłużej czekasz, zanim pojawi się wyskakujące okienko, tym mniej irytujące. Jeśli czytelnik czyta już od 30 sekund do minuty, poproszenie go o zamknięcie prostego pudełka nie jest zbyt wiele.
4. Konsekwencja jest ważniejsza niż kreatywność
Aby być wiarygodnym, Twoja marka musi być spójna.
Aby być użytecznym, układ i treść muszą być spójne.
Gdy odwiedzający powróci co najmniej kilka razy do twojej witryny, powinien wiedzieć, czego się spodziewać. Jeśli chcą znaleźć posty na blogu, powinny być łatwe do znalezienia. Jeśli chcą cię zatrudnić, to samo: skontaktowanie się z tobą powinno być łatwe.
Istnieją dwa główne czynniki, które należy wziąć pod uwagę, jeśli chodzi o spójność i UX.
Czynnik # 1-Branding i symbole: Twoja marka jest definiowana przez wiele różnych rzeczy, ale głównie przez twoje logo i symbole.
Kiedy mówię o symbolach, mówię o rzeczach takich jak menu hamburgerowe Google:
Ten symbol oznacza menu z ustawieniami w produktach Google, w tym Chrome i prawie wszystkich aplikacjach na Androida. Gdy użytkownik Google szuka ustawień, szuka tego menu hamburgera.
Niezależnie od tego, jaki jest twój produkt, powinieneś używać tych samych symboli i terminów we wszystkich formach komunikacji: swoim blogu, stronach docelowych, e-mailach i w samym produkcie.
Spójrz na markę NA Quick Sprout. Po chwili zaczynasz rozpoznawać logo i kolorystykę:
Jeśli przejdziesz na stronę docelową, zobaczysz dokładnie to samo logo i schemat kolorów:
Ale wyobraź sobie, że przeszedłeś z bloga Quick Sprout na stronę docelową, która miała inne logo i inną kolorystykę. Poczułbyś, że coś tu jest nie tak i prawdopodobnie zamkniesz stronę-wiarygodność utracona.
Wszystkie Twoje posty na blogu i zawartość witryny powinny wyglądać tak, jakby należały do siebie.
Wreszcie możesz uczynić to jeszcze jaśniejszym dla swoich czytelników, jeśli użyjesz ikon i symboli odpowiednich do ich funkcji.
Ikony mogą być samodzielne lub być włączone do obrazu / linku.
Na przykład, jeśli łączysz się z narzędziem takim jak Quick Sprout na pasku bocznym, możesz może Dołącz szkło powiększające.
Lub, jeśli fragmenty Twojego bloga mówią “Czytaj więcej”, jak wielu to robi, możesz dołączyć strzałkę zaraz po, wskazując, że jest jeszcze więcej.
Factor #2-Styl: Styl zawiera schemat kolorów, ale to coś więcej. Musisz również pomyśleć o typie czcionki, rozmiarze czcionki, układzie, tonie pisania itp.
Ktoś, kto utrzymuje spójny styl naprawdę dobrze jest Bernadette Jiwa, copywriter. Formatuje swoje posty w ten sam sposób, w jaki formatuje swoje e-maile (post poniżej):
E-maile mają te same kolorowe łącza, ten sam rozmiar tekstu i tę samą czcionkę:
Bycie konsekwentnym pomaga czytelnikom wiedzieć, czego się spodziewać, co poprawia ich UX, bez względu na platformę.
Jeśli jesteś na mojej liście e-mailowej dla któregokolwiek z moich blogów, założę się, że zauważyłeś coś w moich e-mailach: wszystkie są ułożone dokładnie tak samo.
W pierwszej linii znajduje się link z tekstem anchor “the latest (site) post”.
Następnie jest samodzielny link do postu z tytułem postu jako tekstem kotwicy.
Na koniec daję Ci szybkie wprowadzenie do postu oraz kolejne wezwanie do działania, aby przeczytać post.
Po kilku e-mailach zapoznasz się z tym wzorem i będziesz wiedział, czego się spodziewać. To jest dobre dla mnie i dla Ciebie. Jest to dobre dla ciebie, ponieważ dokładnie wiesz, czego się spodziewać i jak dostać się do treści, jeśli chcesz. To dobrze dla mnie, bo wiem, że wiesz (Zostań ze mną), że możesz dostać się do nowego postu z dowolnego z tych linków.
Co by się stało, gdyby w niektórych e-mailach umieszczać tylko pierwszy link, a w innych tylko ostatni link? Nie wiedziałbyś, czego się spodziewać. Oczywiście, duża część czytelników nadal znajdzie link, ale inni przewijają w prawo o pierwszy u góry lub nie widzą ostatniego u dołu.
5. Spraw, aby Ważne elementy były duże
Nie, Nie mówię tylko o zrobieniu opt-inów ogromnych. Mówiąc “duży”, mówię o widoczności.
Aby treść była jak najbardziej użyteczna, czytelnicy muszą być w stanie łatwo zidentyfikować najważniejsze części.
Oto, co mam na myśli: spójrz na dowolną stronę z świetnym UX, a zawsze będzie punkt centralny na każdej stronie:
W tym przypadku jest to pole wyboru poczty e-mail. Chociaż istnieje duży obraz i opcje menu, kolor i rozmiar zostały użyte, aby pole wyboru wyróżniało się.
Oto kolejny przykład:
Unbounce sprawiło, że przyciski rejestracji były bardzo widoczne.
Oba te przykłady pokazują siłę kontrast.
Jeśli chcesz, aby coś wyróżniało się na tle reszty Twojej strony www, nadaj jej drastycznie inny kolor-to Wola zwróć uwagę.
Ale czynienie rzeczy bardziej widocznymi jest ważne dla innych celów, nie tylko dla rejestracji e-mail lub tworzenia konta.
Rozważ linki w swoich treściach. Powinny być naprawdę łatwe do zobaczenia i łatwe do kliknięcia (użyj).
Niektóre witryny ukrywają swoje linki na szaro lub nie podkreślają ich, myśląc, że czytelnicy klikną linki i nigdy nie wrócą. Oboje wiemy, że jeśli Twoje treści są świetne, twoi czytelnicy zawsze wrócą. Plus, są inne korzyści omówione w pierwszej części tego artykułu.
On NeilPatel.com na przykład linki są wyświetlane jako jasny i dobrze widoczny pomarańczowy tekst. Ponadto używam dość dużego rozmiaru tekstu. Nawet na urządzeniach mobilnych linki są łatwo widoczne i klikalne:
Biorąc pod uwagę, że wiele z tych linków prowadzi do innych stron na stronie, dobrze jest, gdy odwiedzający są nimi zainteresowani, więc dlaczego nie chcesz ich wyróżnić?
Moje pomarańczowe linki są kolejnym przykładem użycia kontrastu, tylko w innym celu.
Możesz również wyróżnić elementy, podkreślając je. Można to zrobić, oddzielając je od innych elementów (dodaj więcej białych spacji), używając unikalnej czcionki lub używając efektów pogrubienia lub kursywy.
Na przykład Brian Dean z Backlinko używa specjalnego żółtego pola, aby wyróżnić swoje ulepszenia zawartości. Dodatkowo, pogrubia kilka pierwszych słów, aby je wyróżnić:
Możliwość szybkiego zidentyfikowania tego, czego użytkownik szuka, jest kluczową częścią użyteczności. Polecam, aby przyciągnąć nowych użytkowników do twojej witryny i śledzić ich ruch myszy za pomocą oprogramowania takiego jak Crazy Egg.
Patrząc na to, gdzie kieruje się większość uwagi czytelników, możesz zobaczyć, co naturalnie wyróżnia ich podczas odwiedzania strony. Następnie możesz dostosować swoje elementy i przetestować różnicę, aż do osiągnięcia pożądanego efektu, np. skierowania odwiedzających do opt-in, linku lub określonej treści.
Wniosek
Za cały czas spędzany na budowaniu ruchu, jesteś winien sobie poświęcić więcej czasu na optymalizację doświadczenia użytkownika.
Jeśli zaimplementujesz co najmniej kilka metod w tym poście, powinieneś być w stanie podnieść swoje odsłony o dużą część.
Jeśli obecnie masz 10,000 miesięcznych odsłon stron, co Twoim zdaniem jest łatwiejsze: uzyskać dodatkowe 3,000 odwiedzających lub zwiększyć liczbę stron, które przeciętny użytkownik odwiedza o 30%?
W większości przypadków drugą opcją jest sposób łatwiej.
Należy jednak pamiętać, że optymalizacja UX nie jest procesem z dnia na dzień. Pamiętaj, że musisz podzielić testowanie wszelkich wprowadzonych zmian i wprowadzać iteracyjne ulepszenia, dopóki nie dasz odwiedzającemu dokładnie tego, czego szuka.
Rzucam Ci wyzwanie, abyś stale myślał, testował i rozwijał UX swojej witryny w miarę rozwoju marki.
Jeśli masz jakieś pytania lub możesz podzielić się wynikami eksperymentu UX, zostaw mi komentarz poniżej.