5 podstawowych elementów badania słów kluczowych w wyszukiwarkach

Badanie słów kluczowych jest fajne.

Pozwala patrzeć bezpośrednio w umysły ludzi.

Możliwość zapoznania się ze słowami i zwrotami, których ludzie używają, gdy szukają rzeczy online, jest nieoceniona. Zamiast słuchać ludzi mówiących to, co myślą, że might zrobić, można obserwować, co oni właściwie to tak.. A po zsumowaniu otrzymujesz ładny widok słów, których ludzie najczęściej używają, gdy myślą i szukają określonego tematu.

Po uzbrojeniu w inteligencję słów kluczowych, która jest odpowiednia dla twojej niszy, masz unikalną możliwość tworzenia wysoce odpowiednich treści, które pomagają odwiedzającym witrynę i zwiększają Twoją wiarygodność. W końcu mówisz językiem publiczności i zaspokajasz jej potrzeby.

A jeśli zrobisz to dobrze, prawdopodobnie będziesz również dobrze pozycjonować się w wyszukiwarkach, po promowaniu treści w strategiczny sposób. Może wydawać się dziwne postrzeganie ruchu w wyszukiwarce jako drugorzędnej korzyści w świecie napędzanym przez Google, ale dokładnie tak powinieneś go postrzegać. Google nie będzie traktować cię jako istotnego, dopóki nie zrobi tego ktoś inny.

Przeciwstawną zasadą badania słów kluczowych w wyszukiwarkach jest próba zapomnienia, że wyszukiwarki mogą wysyłać ruch. Wyświetlanie danych jako bezpłatne lub tanie badania rynku będziesz mieć odpowiedni sposób myślenia, aby sformułować strategię treści, która ma dobrą pozycję w rankingu. Ludzie muszą polubić Twoje treści przed Google.

Oto pięć podstawowych rzeczy do omówienia, jeśli chodzi o badania słów kluczowych:

1. Narzędzia Badawcze

Niektórzy powiedzą ci, że narzędzie słów kluczowych Google jest wszystkim, czego potrzebujesz do badań. Kolejną darmową opcją jest narzędzie sugestii słów kluczowych Aaron Wall, które zawiera Yahoo! Wyszukiwanie danych i innych przydatnych metryk. Płatne narzędzia mogą być lepsze niż te dostarczane przez wyszukiwarki, ponieważ właściciele nie są zmotywowani do sprzedawania reklam w wyszukiwarce i obejmują Wordtracker i wyszukiwanie słów kluczowych.

2. Get Specific

“Słowo kluczowe” to termin, który zostaje wyrzucony, ale to, czego naprawdę szukasz w większości przypadków, to słowo kluczowe zwroty. Na przykład, adwokat nieruchomości w Austin, Teksas zyska bardzo niewiele rzeczywistych korzyści z rankingu wysoko dla jednego słowa “adwokat” (i powodzenia w każdym razie), ale konkretne frazy kluczowe oparte na geografii i specjalności dałoby wysoce ukierunkowany ruch (“Austin real Estate lawyer”). I nie zapomnij o synonimach.

3. Siła w liczbach

Nie bierz za Ewangelię prawdy podaną liczbę comiesięcznych wyszukiwań zapewnianych przez konkretne narzędzie. Ale zwróć uwagę na względną popularność wśród wyszukiwanych terminów. Chcesz mieć pewność, że wystarczająco dużo osób używa tego wyrażenia, myśląc o swojej niszy, aby uczynić ją wartą twojego czasu, zwłaszcza jeśli jest to jedno z podstawowych terminów wyszukiwania, które chcesz skierować do swojej witryny. Jednocześnie bądź realistą. Jeśli próbujesz znaleźć się w bardzo konkurencyjnym sektorze, najpierw Postaraj się o coś osiągalnego lub upewnij się, że pewna kombinacja słów kluczowych może znaleźć łatwiejszą frazę, jeśli bardziej konkurencyjny termin skończy się poza zasięgiem.

4. Bardzo Istotne

Upewnij się, że wyszukiwane hasła są bardzo istotne dla Twojego ostatecznego celu. Jeśli jesteś dostawcą usług lub sprzedajesz określone produkty, trafność słów kluczowych może być łatwiejsza do określenia—ostatecznie chcesz, aby ktoś kupił produkt lub usługę. Inne cele mogą wymagać bardziej uważnego rozważenia, takie jak na przykład subskrypcja publikacji treści i wkład na rzecz organizacji charytatywnych.

5. Opracowanie zasobu

Oto kluczowy element. Czy dana fraza ze słowem kluczowym może wspierać rozwój treści, które są cennym zasobem dla czytelników?

Coś, co:

  • Spełnia wstępne potrzeby odwiedzającego witrynę
  • Działa jako pierwszy krok w cyklu sprzedaży lub akcji
  • Warto linkować do

Kroki 1-4 są podstawową procedurą operacyjną, przynajmniej w kręgach webmasterów.

Krok 5 jest tym, co robi różnicę, i to jest to, co zbadaj dalej.

Jest to fragment darmowego 28-stronicowego raportu o nazwie Jak tworzyć treści dobrze pozycjonujące się w wyszukiwarkach. Aby uzyskać całą historię, udaj się na stronę SEO Copywriting Made Simple, aby natychmiast pobrać pełny zaktualizowany plik PDF.

Total
0
Shares
Related Posts