Szefowie Merytoryczni.
Tin foil Hat marketing.
Przyszłość content marketingu, a CIA czyta tweety.
To był piekielny tydzień, a poniżej znajdziesz tylko ułamek tego odnoszącego się do tego biznesu. Ze względu na popularne zapotrzebowanie, przyciąłem rzeczy do dziewięciu linków (nie licząc spojrzenia wstecz na ten tydzień w Copyblogger).
Przy okazji, śledziłeś już @copyblogger na Twitterze? Możesz uzyskać te linki, i wiele więcej, przez cały tydzień.
OK, do roboty. …
Od czego jest dyrektor ds. treści?
Od nastolatków na Facebooku, po redaktorów głównych organizacji informacyjnych, treść napędza cyfrowe medium. Czy profesjonalna strategia treści wymaga dedykowanego kierownika?
//
Dlaczego Twitter może wygrać wyścig tożsamości Online
Możesz pomyśleć, że Facebook ma zamkniętą grę o tożsamości społecznej. Istnieje kilka dobrych powodów, dla których Twitter może je ostatecznie podjąć.
//
Lepszy Marketing Dzięki Lepszemu Słuchanie
Okazuje się, że najlepszym sposobem na dotarcie do tego, kto, co i gdzie twojego planu treści jest … słuchanie.
//
4 jasne fakty na temat przyszłości treści cyfrowych
Zdrowy rozsądek rządzi tutaj. Numer 3 jest zabójcą w mojej książce.
//
3 lekcje z uruchomienia The Verge
W ciągu ostatnich kilku dni dużo mówiło się o tej stronie monster tech. Is The Verge nowy model niezależnego dziennikarstwa?
//
Projektowanie interfejsu to Copywriting
“…słowa znaczą wszystko w interfejsie. Każde słowo, które wybierzesz, jest ważne … ” pisarz prowadzi ten program itp.
//
Dlaczego Twoja dobra treść nadal zawodzi
Czy zdałeś sobie sprawę, że musisz “promować swój marketing”? To nie jest słodka gra słów, ale różnica między byciem w grze i na linii bocznej.
//
Te 6 Błędów Zabije Premierę Produktu
“Przedsiębiorcy są nadwyrężeni, co jest dobrą rzeczą, ale może to oznaczać kłopoty, jeśli chodzi o czas uruchomienia.”
//
CIA śledzi do 5 milionów tweetów dziennie
Zrób z tego co chcesz.
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- 6 sposobów na sprzedaż bez Sprzedaży duszy
- Dlaczego nienawidzisz pisania i jak znowu pożądać pustej strony
- 3-stopniowe lekarstwo na syndrom braku sprzedaży
- Dlaczego źli pisarze jedzą Twój Lunch i co z tym zrobić
- Ostrzeżenie: jeśli nie jesteś fanem Prywatności, tracisz sprzedaż
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.