49 Kreatywnych Sposobów Na Zysk Z Content Marketingu

Jest to odsłona z serii Content Marketing 101.

Może myślisz, że “content marketing” oznacza posiadanie bloga, który zarabia pieniądze. Albo, że chodzi o tworzenie treści dla witryn takich jak ezinearticles i Squidoo. Lub posiadanie autorespondera wiadomości e-mail.

Content marketing to coś więcej.

Cała idea content marketingu polega na tym, że możesz wykorzystać swoją kreatywność i know-how, aby zrobić coś fajnego, a następnie wziąć to fajne i użyć go do wprowadzenia produktu na rynek. Często wiąże się to z pojęciem Seth Godin ‘ s permission marketing, ale content marketing może być częścią każdej promocji lub sprzedaży, którą możesz zrobić.

Aby pobudzić twoją kreatywność, wymyśliłem 49 taktyk content marketingowych, z których możesz zacząć korzystać od razu. Niektóre z nich są pomysły na dokonywanie jakiejkolwiek formie treści bardziej interesujące, niektóre są strategie uwagę coraz, niektóre będą przydatne dla ołowiu generacji, niektóre dla konwersji perspektywa.

1. “Treść” to nie tylko bycie online. Rozmawiałem niedawno z Billem Glazerem (jest partnerem biznesowym dana Kennedy ‘ ego) i z pasją wierzy, że każda firma musi wysłać papier newsletter do obecnych klientów, aby budować lojalność i lepiej powtórzyć biznes.

Nie wiem jak “każdy”, ale myślę, że ma coś dla wielu firm. Nawiasem mówiąc, firmy zwykle uważają, że biuletyny klientów działają lepiej, gdy nie są zbyt fantazyjne w ich formacie lub druku. Czterokolorowy nadruk na błyszczącym papierze wygląda jak reklama. Prosta kserokopia na zwykłym papierze wygląda jak cenne informacje wewnętrzne.

2. Będziesz zaskoczony niektórymi znanymi guru marketingu internetowego, którzy eksperymentują z bezpośrednią pocztą, zwłaszcza że pay-per-click staje się coraz droższy. Te same techniki, które sprawiają, że twój marketing treści online działa pięknie w trybie offline.

3. Napisz specjalny raport lub białą księgę, która w ciekawy sposób rozwiązuje drażliwy problem.

4. Utwórz bezpłatny kurs dostarczony przez autoresponder E-mail. Używałem tego sporo w moim własnym biznesie i dla klientów, i jest to świetny sposób na budowanie zaufania i relacji. (W rzeczywistości, oto bezpłatny E-kurs, Jak to zrobić.)

5. Napisz serię edukacyjnych postów na blogu zaprojektowanych w celu przyciągnięcia ruchu dla konkurencyjnej frazy kluczowej. (Jak ten o podstawach copywritingu, na przykład.)

6. Zaoferuj bezpłatną teleklasę, aby wzbudzić zainteresowanie Twoją firmą. Możesz sam rozmawiać lub pracować z partnerem w formacie rozmowy kwalifikacyjnej. Pamiętaj, aby nagrać klasę—nagranie będzie również wartościowym kontentem, który możesz wykorzystać w przyszłym marketingu.

7. Zaoferuj płatną teleklasę, która przenosi Twoje treści dalej i zapewnia dodatkową wartość. Ponownie połączenie może być nagrywane i sprzedawane jako produkt tak długo, jak treść pozostaje aktualna.

8. Zbuduj stronę internetową członkostwa, która jest dochodowym biznesem samym w sobie.

9. Połącz jeden lub więcej obiektywów Squidoo, aby przyciągnąć i skupić ruch Google.

10. Utwórz wiki na darmowej stronie, takiej jak WetPaint, aby umożliwić swoim odbiorcom współpracę i przyczynić się do twojej wizji.

11. Zbuduj stronę na Facebooku (oddzieloną od Twojego osobistego profilu), która daje Ci kolejną platformę do interakcji z klientami.

12. Skompiluj swoje najlepsze posty na blogu 100 W fizyczną książkę. Zadziałało dla godina i może zadziałać dla Ciebie.

13. Kiedy przyczyniasz się do forum online w swoim temacie, pamiętaj, że Twoje odpowiedzi są treściwe. Upewnij się, że ta treść dobrze odzwierciedla Ciebie.

14. Weź swój najpopularniejszy post na blogu, dodaj naprawdę dobre zdjęcia i przetłumacz je na PowerPoint, a następnie nagraj go za pomocą Camtasia do filmu na YouTube.

15. Użyj WordPress skutecznie tworzyć mini niszowych witryn. Ponieważ jesteś studentem wysokiej jakości treści, Twoje witryny będą wyższe od zwykłej taryfy. Użyj tych niszowych witryn do sprzedaży produktów z rynków partnerskich, takich jak Commission Junction.

(Commission Junction oferuje zarówno Produkty “realne”, jak i cyfrowe. Więc jeśli chcesz sprzedawać kawę, plakaty filmowe lub kolekcjonerskie figurki na swojej niszowej stronie, możesz.)

16. Większość z nas wie, że Twitter jest wyjątkowym narzędziem do budowania relacji z potencjalnymi klientami i klientami. Aby najskuteczniej korzystać z Twittera, spraw, aby tweety były zabawne, zabawne i/lub osobiste. Właściwa równowaga na Twitterze to na ogół 95% budowanie relacji, 5% sprzedaż.

17. Użyj dowolnego pojazdu treści, aby porozmawiać o tym, jak przezwyciężyłeś trudny problem związany z Twoim tematem. Nie próbuj być nieomylnym guru. Zamiast tego bądź inteligentną, prawdziwą osobą, która rozwiązała problemy, które czytelnicy uznają za istotne.

18. Napisz reklamę yellow pages, która wygląda jak post na blogu. Spraw, aby był interesujący, pouczający, zabawny i przekonujący.

W przypadku punktów bonusowych, oprócz zwykłych informacji kontaktowych, podaj informacje w reklamie yellow pages o tym, jak zarejestrować się w autoresponderze e-mail lub otrzymać bezpłatną białą księgę.

19. Weź najlepsze podcasty 10-15, przepisuj je i edytuj i sprzedawaj jako ebook.

20. Zbierz 5 lub 6 najsilniejszych osób w swoim temacie i stwórz wirtualną konferencję, a każdy prezenter poprowadzi warsztaty audio lub wideo. Jest to stosunkowo prosty sposób na stworzenie bardzo zbywalnego produktu. Ponownie, nagrania mogą być sprzedawane tak długo, jak treść pozostaje aktualna.

21. Zorganizuj Tweetathon dla swojej ulubionej organizacji charytatywnej. Rozważ stworzenie wartościowej treści (specjalny raport itp.) jako nagroda za darowizny powyżej określonej kwoty.

22. Stwórz poszukiwanie skarbów z przyjaciółmi blogującymi. Każda osoba ukrywa wskazówkę gdzieś w treści na swoim blogu, a czytelnicy są proszeni o znalezienie wszystkich wskazówek i złożenie ich razem na nagrodę. (Nagrodą jest oczywiście kolejna cenna treść.)

23. Twoje komentarze na blogach innych osób są treściwe. Traktuj ich w ten sposób. Bądź oryginalny, trafny i interesujący.

24. Używaj własnych treści, aby śpiewać pochwały innych w swoim temacie. Partnerstwa, zarówno formalne, jak i nieformalne, mogą wykładniczo pomnożyć Twój sukces w świecie treści.

25. Utwórz przewodnik kupującego. Użyj go, aby oprawić pytania dotyczące zakupów na swoich warunkach. Niech kupujący wiedzą, na co zwrócić uwagę i na co uważać. Powiedz im, jakie pytania powinni zadawać.

Nie rób z tego zbyt egoistycznego. Jeśli uczynisz to realnym (i pozwolisz innym dostawcom wygrać część biznesu, zwłaszcza dla klientów, którzy nie są do Ciebie odpowiedni), to się przyzwyczaisz.

26. Napisz artykuł do gazety lub czasopisma z martwym drzewem. Tak, wiele osób wciąż je czyta.

27. Jeśli Gazeta/magazyn nie drukuje Twojego artykułu redakcyjnego, kup przestrzeń reklamową i uruchom ją jako reklamę.

28. Zbieraj dziwne historie ze źródeł, których czytelnicy zwykle nie widzą. Jeśli publiczność składa się z fizyków cząstek elementarnych, dostaje historie z The Enquirer. Przesiać i znaleźć metafory i analogie w tych opowieściach, które odnoszą się do tematu.

Dziwaczne, Dziwaczne historie sprawiają, że każda treść jest bardziej atrakcyjna. I nie można uzyskać wyników z treści, które nie są czytane.

29. Napisz raport branżowy na gorący temat. Będziesz zaskoczony, jak wielu głośnych ludzi zgodzi się na nagrany Wywiad Skype / telefon do raportu branżowego.

30. Jeśli masz treść, która jest zbyt dziwna, niegrzeczna, waniliowa, sentymentalna. rated-R, rated-G, itp. dla własnej witryny uruchom ją jako post gościa na cudzym. Bądź wierny sobie, ale Pokaż też swoje różne aspekty.

31. Nie musisz nazywać tego blogiem tylko dlatego, że stworzyłeś go w WordPress. Może to internetowa Kawiarnia, internetowa Strona do samodzielnego trenowania, Wirtualny Concierge, samouczek, E-Szkoła, katalog lub Słownik. Użyj etykiety, która rezonuje z czytelnikami.

32. Zbuduj kolekcję soczewek Squidoo, które są zoptymalizowane do sprzedaży towarów wokół konkretnych świąt, takich jak kostiumy na Halloween lub lampki świąteczne. Jest ich teraz sporo, więc znajdź niedoszacowaną niszę w tych szerszych tematach.

33. Masz dobry głos i coś ciekawego do powiedzenia? Napisz Manifest! Wyślij czytelników na swój blog lub listę e-mail, jeśli chcą wiedzieć więcej. Te wydają się działać lepiej, jeśli nie potrzebujesz zgody na e-mail, aby je otrzymać—chodzi o to, aby rozpowszechniać swoje pomysły (i nazwę) daleko i szeroko.

34. Przejrzyj wszystko. Książki, blogi, biuletyny, narzędzia, produkty fizyczne, produkty informacyjne.

35. Weź temat, który podlega przeciążeniu informacjami (może to “najfajniejsze aplikacje dla Twojego iPhone ‘a”) i spraw, aby był łatwy w zarządzaniu. Stwórz” 10 Best ” post, który jest prosty, przyjazny dla użytkownika i wyciąga czytelnika z mgły informacyjnej.

36. Porównaj swój produkt lub usługę z najdziwniejszą historią celebrytów, o której obecnie mówią ludzie. Przyjrzyj się uważnie, a znajdziesz 7 rzeczy, które Twoja firma ma wspólnego z uzależnieniem Paris Hilton od World of Warcraft.

37. Jeśli utknąłeś w poszukiwaniu pomysłów na treść, znajdź artykuł na pierwszej stronie Digg, który nie ma absolutnie nic wspólnego z Tobą. Więc przepisz tę historię. (Możesz zachować tylko nagłówek. W porządku. Właściwie, to jest prawdopodobnie idealne.)

38. Używaj nagłówków z popularnych magazynów. Uważam, że Cosmo jest najskuteczniejsze, ale wszystko zadziała, jeśli zostanie zaprojektowane, aby wyskoczyć z kiosków. Podobnie jak poprzednia wskazówka, działa to najlepiej, gdy magazyn nie ma nic wspólnego z Twoim tematem. Napisałem jeden z moich najbardziej popularnych postów przy użyciu tej techniki.

39. Wykorzystaj swoje treści, aby rozwiązać każdy sprzeciw, z jakim kiedykolwiek się spotkałeś, próbując sprzedać swój produkt. Napisz ciekawe artykuły, które pokazują, że twój produkt lub usługa ominie te zastrzeżenia.

40. Nagraj sesję z klientem (oczywiście za jego zgodą) i zaoferuj ją jako “jazdę próbną” osobom, które myślą o współpracy z Tobą.

41. Utwórz przydatne narzędzie (listę kontrolną, Kalkulator oparty na arkuszu kalkulacyjnym, ściągawkę, arkusz planowania itp.), które mogą być dystrybuowane do subskrybentów bloga lub listy e-mail. Są to świetne “dziękuję” za subskrypcję witryny lub autoresponder.

42. Twórz specjalne “treści wdzięczności” dla subskrybentów. Na przykład wysyłam specjalne treści tylko dla abonentów zarówno w Walentynki, jak i Święto Dziękczynienia, aby podziękować moim czytelnikom za ich uwagę i biznes. Staram się wykraczać poza prosty przekaz podziękowań i sprawić, że sama treść będzie małym prezentem dla moich czytelników.

43. Użyj serii postów na blogu lub autorespondera wiadomości e-mail, aby utworzyć list sprzedaży na boki.

44. Napisz serię lub regularną kolumnę “autorstwa” Twojego dwulatka, psa, kota, papugi lub świnki morskiej. Myślisz, że to zbyt słodkie, by pracować z publicznością? Spróbuj i zobacz.

45. Zrób absurdalne porównanie. Im dalej trzeba dotrzeć, tym lepiej będzie działać. “101 sposobów na poprawę spawania łukowego” to gwarancja przyciągnięcia uwagi. Wśród spawaczy łukowych.

46. Twórz miesięczny płatny biuletyn, dostarczany drogą elektroniczną lub pocztą fizyczną, oprócz bezpłatnych treści. Zawierać bardziej szczegółowe instrukcje i informacje referencyjne niż na swojej bezpłatnej stronie.

Nie musisz sprzedawać tyle subskrypcji i nie muszą być bardzo drogie, aby sumować znaczące dochody.

47. Dokonaj comiesięcznego nagrywania, audio lub za pomocą Kamery Flip do wideo. Zachowaj to na co dzień, jak stała randka z przyjacielem, aby wspólnie wypić kawę. Każdego miesiąca omawiaj jeden palący problem stojący przed publicznością i podawaj trzy lub cztery techniki, które pozwolą Twoim odbiorcom rozwijać się w dowolnym obecnym środowisku.

To sprawia, że miły dodatek do płatnego newslettera.

48. Jeśli twoi klienci nie są szczególnie zaznajomieni z Internetem (lub czasami nawet jeśli są), pomyśl o tworzeniu treści na płytach CD i DVD. Istnieje wiele firm, które mogą obsłużyć to za Ciebie niedrogo, a postrzegana wartość jest znacznie wyższa niż treści czysto online.

49. Aby wymyślić własne pomysły, Połącz swoje najbardziej hojne ja z najbardziej kreatywnym ja. Pomyśl o tym, jak tworzyć treści, które poprawiają życie Twoich klientów i wymyślaj nowe, ekscytujące sposoby, aby uzyskać te treści przed nimi.

To nie ma być ostatnie słowo na ten temat—to tak naprawdę dopiero początek. Jeśli nie widzisz swojej ulubionej techniki na tej liście, daj nam znać o tym w komentarzach!

O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji.

Total
0
Shares
Related Posts