Jeśli jesteś zwykłym czytelnikiem Copybloggera, wiesz, że content marketing jest najskuteczniejszym sposobem promowania swojej firmy.
Świetne treści mogą znaleźć nowych klientów, pomóc potencjalnym klientom zrozumieć, dlaczego jesteś dla nich najlepszym wyborem, a nawet sprawić, że Twoi obecni klienci poczują się genialni, wybierając Ciebie.
Jest to najbardziej opłacalny marketing, który możesz zrobić i może naprawdę przekształcić twoją firmę.
Więc to wszystko dobrze – ale jak Pobierz cała ta świetna treść?
Masz dwie możliwości, jeśli chodzi o tworzenie treści dla swojej firmy:
- Zapłać komuś, żeby napisał to za Ciebie
- Napisz to sam
Jeśli masz słabość do pierwszej opcji, Skontaktuj się ze mną. Napiszę ci słowa, które prawie się sprzedają.
Jeśli jednak należysz do drugiej grupy i musisz napisać własne treści, aby wesprzeć swój biznes, to mam dla Ciebie kilka słów Rady:
Nigdy nie lekceważ mocy dobrego pisania.
Pisząc dobrze, nie mam na myśli doskonałej gramatyki ani zdolności pisowni. Większość ludzi może uniknąć błędów, które sprawiają, że wyglądają głupio, ale to dopiero początek.
Pisanie cóż … oznacza pisanie w skuteczny sposób, który przynosi efekty
Problem polega na tym, że większość właścicieli firm, którzy piszą własne treści, nie ma pojęcia, jak dobrze pisać. Mogą być w stanie sprawić, by słowa brzmiały dobrze, ale brakuje im kluczowej wiedzy na temat tego, jak sprawić, by te słowa brzmiały dobrze wyniki.
To zupełnie inna historia.
Pierwsze próby i próby pisania wyników często wyglądają mniej więcej tak:
- Pisanie jest nudne i pozbawione osobowości, a czyta się jak podręcznik
- Treść jest o firmie i o tym, jak jest świetna … co wychodzi na to, że się chwali
- Kopia nie jest emocjonalnie atrakcyjna dla kogoś, kto byłby idealnym klientem
Wszystko upada, a biznes kuleje.
Żeby być uczciwym, nie uczą cię, jak pisać dla wyników w szkole … uczą cię, jak pisać dla ocen.
I nie uczą cię, jak skutecznie pisać, gdy trafisz na pracowników. Jesteś zajęty pracą — nie ma czasu na studiowanie sztuki struktury artykułu!
Nie uczą cię nawet, jak dobrze pisać, kiedy zdecydujesz, że będziesz pisarzem. (Dlatego należy uważać na zatrudnianie nieznanych, niesprawdzonych osób poza internetem.)
To duży problem. Prawie każdy zna podstawy pisania … ale bardzo niewielu wie, jak pisać skutecznie dla biznesu , dla kampanii marketingowych, dla newsletterów, dla blogów, dla wyniki.
Więc co teraz zrobimy?
Zawsze jest opcja 1: zatrudnij profesjonalnego pisarza, który wykona za Ciebie pracę. Czasami zatrudnienie profesjonalnego copywritera jest najlepszym posunięciem.
Ale świetne programy content marketingowe potrzebują stałego przepływu wspaniałych treści, a płacenie pisarzowi za tego rodzaju objętość może nie być teraz w Twoim budżecie.
Oto rozwiązanie
Zdecyduj, że Twoja firma jest tego warta i zobowiązaj się do poprawy swoich umiejętności pisania z myślą o tworzeniu wyników.
Brian Clark często powtarzał, że copywriting jest najważniejszą umiejętnością dla każdego biznesmena … nawet jeśli nie skończysz pisać wszystkich własnych treści. Studiowanie treści i copywritingu nauczy Cię o psychologii Twoich klientów, o tym, jak tworzyć produkty, które ludzie chcą kupić, i o tym, jak zorganizować swój biznes na sukces.
Oto jak możesz zacząć już teraz.
Krok pierwszy to spędzenie czasu w archiwach Copybloggera. Copyblogger ma ponad pięć lat przydatnych porad i samouczków na temat podstaw marketingu online.
A jeśli chcesz pójść dalej, weź udział w kursie, który koncentruje się na pisaniu biznesowym, które przynosi wyniki.
Kluczem do uzyskania wyników z całej tej nauki
Nie tylko przeglądaj materiał.
Zastosuj wiedza. Ćwicz umiejętności od razu, gdy skończysz czytać post, lekcję lub książkę.
Innymi słowy, jeśli czytasz o pisaniu bardziej skutecznych nagłówków, przejdź do własnego bloga i zacznij poprawiać nagłówki starych postów, które napisałeś.
Jeśli przeczytasz poradę dotyczącą pisania lepszych stron docelowych, natychmiast wyprostuj swoje.
Jeśli czytasz o strukturze artykułu, zacznij tworzyć struktury dla następnego artykułu.
Większość ludzi pomija ten praktyczny krok. Czytają, kiwają głową i myślą, że przechowują wiedzę do natychmiastowego pobrania, gdy jej potrzebują. Nauczyli się czegoś nowego! I to wszystko w magiczny sposób wróci do głowy następnym razem, gdy napiszą.
Tak, nie. Mózg tak nie działa. Czytaj, aby się uczyć-i upewnij się, że trzyma się, czytając uważnie, czytając ponownie i natychmiast stosując to, co czytasz, do praktycznej praktyki.
Nie tylko dziś, ale jutro, przez resztę tego miesiąca, i tak długo, jak potrzeba, aby opanować tę technikę.
Trzymaj się techniki, dopóki jej nie opanujesz. Gdyby ktoś próbował nauczyć cię jeździć pociągiem jednego dnia, a następnego przejechał do obsługi dźwigów, zapomniałbyś o 90% tego wszystkiego.
(Dlatego, na szczęście dla reszty z nas, ludzie, którzy obsługują pociągi, spędzają wystarczająco dużo czasu na nauce, dopóki nie są pewni, że mają go w dół.)
Więc nie pomijaj nagłówków w jednej minucie i wezwań do działania w następnej i edycji postów na blogu po tym.
To wspaniale, że jesteś chętny do nauki. Ale uczenie się zbyt wiele naraz może źle obrócić się w tył, a nie chcesz tego robić, gdy wyniki wpłyną na twoje dochody.
To nie jest gra, to jest biznes.
Jaka jest Twoja motywacja?
Nauka pisania dla Twojego biznesu zdecydowanie wiąże się z pracą, więc porozmawiajmy o motywacji.
Pomyśl o czymś, czego chcesz od swojego biznesu. Więcej pieniędzy? Więcej wolności? Więcej wakacji?
Bądź bardzo konkretny. Weź kartkę papieru i zapisz dokładnie to, co chcesz dużymi literami. Jeśli chcesz $1,000, napisz ” $1,000.”Jeśli chcesz więcej wolności, napisz:” 24 godziny pokoju.”Jeśli chcesz więcej wakacji, napisz:” 2 tygodnie na Tahiti następnej zimy “(słyszałem, że jest miło.)
Przyklejaj gazetę tak, aby ją zobaczyć, cały czas. Spójrz na to często, zwłaszcza gdy jesteś zmęczony ćwiczeniem umiejętności pisania. Przypomnij sobie, dlaczego w ogóle stajesz się lepszym pisarzem.
Ten cel, którego chcesz? Pisanie może to zrobić.