Rok 2009 zapowiada się na rok głębokich zmian. Miliony ludzi na całym świecie przeżywają trudny okres, ale okresy dramatycznych wstrząsów są również najlepszym czasem na rozpoczęcie lub rozwój firmy. Niezwykłe czasy stwarzają niezwykłe możliwości.
Teraz nie możemy Ci pomóc zrzucić 20 funtów ani nauczyć się grać na skrzypcach. Ale jeśli chcesz zwiększyć swoje dochody, spędzić więcej czasu z rodziną, wreszcie uruchomić swój biznes online, zarabiać na swoim blogu lub po prostu lepiej skontaktować się ze swoim wewnętrznym przedsiębiorcą, oto niektóre z najlepszych postów Copyblogger z 2008, które pomogą Ci to zrobić.
Dywersyfikacja
Spróbuj czegoś nowego w tym roku. Wyjdź poza swoją strefę komfortu. Wyjdź poza to, co zawsze robiłeś. To najlepszy możliwy czas na stworzenie czegoś niezwykłego i nowego.
Jeśli zbudowałeś świetną sieć treści, poznaj sztukę harpooningu. Jeśli harpooning to jedyne życie, jakie znasz, naucz się tkać atrakcyjną sieć treści. A jeśli nie masz pojęcia, o czym mówię, przeczytaj ten post.
- Treść: Nadprzyrodzony sukces na przecięciu idei
- Metoda Zig-Zag do przyciągania uwagi i budowania wiarygodności
- Twórczy wypadek: szukasz nieoczekiwanego?
- Jak osiągnąć wolność od Freelance
Bądź Hojny
Szczodrość jest sekretnym kluczem do sukcesu-i to jest bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek. Większość ludzi wycofuje się w stronę niedostatku. Kiedy kultywujesz hojność, wyróżniasz się wśród tłumu i stawiasz się w pozycji władzy, pewności siebie i rentowności.
Utwórz bezpłatny raport z niektórymi z najcenniejszych treści i rozdaj go-za darmo lub w zamian za pozwolenie na wysłanie autorespondera e-mail.
Napisz więcej postów gości.
Tweet wskazuje na dziesięć razy więcej postów z innych blogów niż na własne.
Pomyśl o tym, co możesz rozdać. Wasza hojność powróci do was wielokrotnie.
Give it all you ‘ ve got
Szczodrość idzie w parze z śmiałością.
Podejmij zobowiązanie, aby umieścić wszystko, co masz w swoich treściach. Nie ukrywaj się. Niezależnie od tego, czy Twoje treści są bezpłatne, czy płatne, rzuć się w nie.
Trzymanie “dobrych rzeczy” w rezerwie, niezależnie od tego, czy jest to płatny produkt, czy większa publiczność, jest kluczem do blokowania pisarza i ubóstwa. Kiedy dajesz z siebie wszystko, przyciągniesz więcej i lepszych pomysłów (i więcej i lepszych klientów).
Rozdaj wszystko. Nie martw się, studnia się napełni.
- Gary Vaynerchuk Przewodnik entuzjastycznej kopii
- Wyrzucasz Swoje Najlepsze Pomysły Na Treść?
- Poczuj się świetnie Nago: Wzmacniacze pewności siebie, aby uzyskać osobiste
- Uwolnij swojego wewnętrznego palanta, aby stać się lepszym copywriterem
Zadbaj o swoją społeczność
Pieniądze nie są w połowie tak trudne do zdobycia jak zaufanie. Upewnij się, że wszystko, co robisz, wspiera twoją społeczność, niezależnie od tego, czy jest na Twoim blogu, forum, czy liście e-mail.
Zawsze pamiętaj, że pieniądze nie są tak naprawdę ” na liście.”Jest w związek z tą listą.
Kiedy najpierw pielęgnujesz swoje relacje z czytelnikami, Wszystko inne staje się znacznie łatwiejsze. Nie będziesz szukał sposobów na “zarabianie na gałkach ocznych”, ale ofert, które możesz zrobić, aby pomóc rozwiązać ich problemy. Inny sposób myślenia, dużo lepsze wyniki.
- 20-Stopniowy Proces Wyszukiwania 1000 Prawdziwych Fanów
- Dlaczego Ktoś Miałby Czytać Twojego Bloga?
- Najpotężniejszy perswazyjny Element blogowania
- Jesteś Godny Zaufania?
- I don ‘ t Care About you
- Pytania 10 Każdy Bloger Powinien Zadać Sobie Przed Opublikowaniem
Zostań studentem ludzkiej natury
Możesz spędzić resztę życia próbując dowiedzieć się, co sprawia, że ludzie robią to, co robią. Nie tylko jest to nieskończenie interesujące, może sprawić, że będziesz miał dużo pieniędzy.
Jeśli jeszcze nie zauważyłeś wpływu Cialdiniego, umieść go na swojej styczniowej liście czytelniczej.
- Jak zmienić świat za pomocą mediów społecznościowych
- Jak być ciekawym
- Czego Romanse Mogą Cię Nauczyć O Potężnym Copywritingu
- Dlaczego Maturzyści Robią Kiepskich Blogerów (A Klasowi Klauni Rządzą)
- 6 sposoby, że blogerzy są jak raperzy
- Jak przestać być niewidzialnym
Systematyczne tworzenie treści
Jeśli piszesz tylko wtedy, gdy masz na to ochotę, wkrótce się wyplujesz. Zamiast frustrować siebie i swoich czytelników, opracuj prosty, przyjazny dla użytkownika system pisania.
Im więcej piszesz, tym więcej pomysłów przyjdzie. Pisz dalej.
- Jak rozwijać Post na blogu w 7 prostych krokach
- Czy jesteś blogerem bez kręgosłupa?
- Przewodnik leniwego blogera po znalezieniu świetnych obrazów postów
Zwiększ swoją konwersję
Nowicjusze Online mają tendencję do gonić ruch jako Święty Graal. Ale prawdziwi profesjonaliści powiedzą ci, że to konwersja powinieneś pracować nad – innymi słowy, ile tego ruchu możesz przekształcić w lojalnych, zadowolonych klientów.
Niewielkie ulepszenia konwersji mogą przynieść ogromne korzyści dla Twojego konta bankowego. Oto niektóre z najlepszych postów roku, jak przekonwertować nieznajomych na fanów ravingu:
- Jak stworzyć solidny slogan, który naprawdę działa
- Samouczki i Case Studies strony docelowej
- 12 porad dla”psychologiczna sprzedaż”
- Podejście Cztery “P”: Perswazyjna Struktura Pisma, Która Działa
- Oto jak działa marketing afiliacyjny
- Czy Te 3 typowe błędy copywritingu powstrzymują czytelników przed zakupem?
- 10 Szybkie i proste sposoby, aby wzmocnić swoje referencje
- 13 Nagłówków Opartych Na Emocjach, Które Działają
- Ostrzeżenie: Marketing narcystyczny może być niebezpieczny dla zdrowia Twojej firmy
- Jak przestać bać się sprzedawać
- Jak zwiększyć wskaźnik subskrypcji bloga o 254%
- Dwa Magiczne Słowa, Które Gwarantują Nieograniczony Sukces Copywritingu
- Jak zostać geniuszem copywritingu: genialnie podstępna sztuczka, której musisz się nauczyć
- Sekret jak cokolwiek sprzedać
Czytaj głęboko, nie tylko szeroko
Czytanie czyni cię mądrzejszym. Czytanie głęboko czyni cię mądrzejszym.
Pomyśl o najważniejszych książkach (lub blogach lub stronach internetowych) z własnej dziedziny wiedzy.
Teraz zaplanuj trochę czasu w swoim kalendarzu na 2009 rok, aby ich pomysły stały się częścią twojego intelektualnego DNA.
Przestań robić to sam.
Nawiązuj przyjaźnie z blogerami i producentami treści w swojej niszy lub poza nią. Rozwijając swoje relacje, znajdziesz nowych czytelników i poszerzysz swoją społeczność treści–i własne myślenie.
Próba zrobienia tego wszystkiego sama sprawia, że biznes jest dziesięć razy trudniejszy niż musi być. A wspaniałe partnerstwa nie tylko są bardziej opłacalne, ale są bardziej zabawne.
- Czy Blogowanie Sprawia, Że Jesteś Biedny?
- Dlaczego nikt nie linkuje do Twoich najlepszych postów (i co z tym zrobić)
- Tylko dwa powody, dla których nie możesz odnieść sukcesu z Partnerstwem
- Dlaczego strategiczna współpraca jest kluczem do sukcesu XXI wieku
- Jak Porwałem Copybloggera.
Nie tylko istnieją. Live
To jest rok, w którym to zrobisz. Rok, w którym przestaniesz pozwalać, by strach i wąskie myślenie Cię powstrzymywały.
Nie wiesz, ile ci zostało czasu. Zacznij jak najlepiej wykorzystać ten dzień, tę chwilę. Naprawdę możesz to zrobić, musisz tylko zacząć.
A przede wszystkim, na rok 2009, należy pamiętać o oficjalnej mantrze Copybloggera:
Więcej cowbell.
O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji.