4 istotne elementy atrakcyjnych ofert Copywritingowych

Jeśli masz coś do sprzedania, w pewnym momencie będziesz musiał przedstawić ofertę.

Innymi słowy, kiedy piszesz kopię, musisz powiedzieć potencjalnemu klientowi:

  • Co masz
  • Co to dla nich zrobi
  • Czego szukasz w zamian

Brzmi prosto, a oferty copywritingu są. Jest tylko jeden problem.

Zbyt często wpadamy w to, jak bardzo nasza perspektywa powinien chcę tego, co im karmimy.

A potem dziwimy się, gdy reagują jak maluch z miseczką pełną lodów brokułowych.

Kiedy mój syn był dzieckiem, dostałem bardzo dobrą radę na temat karmienia dzieci.

Jako rodzic, Twoim zadaniem jest postawić na stole coś, co jest w miarę pożywne, dobrze smakuje i jest odpowiednie do kontekstu.

(Twój tak-pikantny-it-could-paint-paint vindaloo może być najlepszy na świecie, ale może nie być realistyczne oczekiwać, że Twój dwulatek pójdzie na to.)

Zadaniem dziecka jest zjedzenie go lub nie zjedzenie go (związane z techniką “ale jesteś wolny”). Zajmują się dostawaniem widelca do ust, przeżuwaniem i połykaniem.

Kiedy Twoja praca i ich praca są zdezorientowane, stwarzasz wiele problemów.

Jak stworzyć atrakcyjną ofertę dla swoich klientów

Kiedy prosisz o sprzedaż od potencjalnego klienta, pracujesz z tym samym równaniem.

Twoim zadaniem jest stworzenie atrakcyjnej oferty. Jego zadaniem jest powiedzieć “tak” lub “nie”.”

Zauważyłeś kiedyś język, którego używają klienci, gdy czują się zmuszeni do zakupu? Często wspominają, że nie chcą oferty”.”

Jasne, zawsze możesz spróbować sprzedać ludziom coś, czego nie chcą.

Ale:

  • A) będzie działać mizernie lub wcale,
  • B) otrzymasz wyniki” wypchane ” w formie reklamacji i zwrotów
  • C) perspektywom łatwiej jest uciec niż maluchom.

Zamiast tego przejrzyj te cztery elementy atrakcyjnych ofert copywritingowych.

1. Spraw, aby był pożywny

Nagłówki, które sprzedają, są pożywne – innymi słowy, korzystne dla klienta.

Tak, można zdecydowanie (może nawet łatwo) sprzedać produkt, który faktycznie nie zrobić perspektywę wiele dobrego. Ale dostaniesz najbardziej powtarzający się biznes (i satysfakcję) ze sprzedaży dobrych rzeczy, a nie fast foodów.

Kiedy twoi klienci naprawdę lepiej kupują to, co oferujesz, są milion razy bardziej skłonni do rozpowszechniania informacji o tym, jak wielki jesteś.

Trudno jest zbudować solidny biznes na produktach, które są uwodzicielskimi obietnicami, ale tak naprawdę nie dostarczają niczego wartościowego.

2. Sprawiają, że smakuje dobrze

Z drugiej strony, ty spróbuj nakarmić moje dziecko brokułami.

Myślę, że to fantastyczne. Jem go co tydzień. Moje dziecko uważa to za kulinarny odpowiednik waterboardingu.

Dla mnie brokuły są przepyszne. Dla mojego dziecka nie.

Różne rynki chcą różnych rzeczy.

Dużo łatwiej sprzedać coś ludziom chcesz niż sprzedać coś, co oni need. Jesteśmy niechętnie popychani do pewnych zachowań przez nasze potrzeby, ale jesteśmy szalenie pociągani przez nasze pragnienia.

Zasadniczo masz dwie opcje.

  1. Możesz znaleźć klienta, który uwielbia brokuły. Na pewno tam są.
  2. Sprzedasz coś jak smoothie. Ma witaminy, minerały i błonnik brokułów, ale smakuje bardziej jak koktajl mleczny.

Kiedy go sprzedajesz, najpierw podnieś pyszny smak i zamknij transakcję, sprawiając, że czują się dobrze o wszystkich logicznych korzyściach zdrowotnych.

3. Zaoferuj to, czego chcą, kiedy tego chcą

Truskawki smakują dobrze latem. Gorąca czekolada smakuje dobrze zimą.

Upewnij się, że Twoja oferta pasuje do tego, czego szukasz dzisiaj, a nie jutro lub wczoraj. Znacznie ułatwisz sprzedaż.

Mój syn myśli, że lody to nirvana, ale nawet on ich nie zje, gdy bawi się na dworze w połowie stycznia.

4. Upewnij się, że jest świeży

Nawet najsmaczniejsza kolacja nie wygląda tak dobrze po kilku godzinach. To oznacza, że musisz ustalić czas, kiedy Kolacja zostanie zdjęta ze stołu.

Jeśli utrzymasz świeżość ofert copywritingowych, ograniczając je w czasie (lub ustalając limit liczby sprzedanych ofert), uczynisz je nieskończenie bardziej atrakcyjnymi.

“Buy the blue widget for $47” może być smaczne, pożywne, i dobrze zaplanowane oferty. “Kup niebieski widget za jedyne $47, jeśli zamówisz do północy w ten piątek” ma wszystkie te same cechy, ale także utrzymuje ofertę świeże i ciekawe.

Nowe i świeże jest zawsze bardziej atrakcyjne niż czerstwe i nudne,co jest również ważne, aby pamiętać, gdy tworzysz slogan.

Zachowaj swoje role prosto

Pamiętaj, Twoim zadaniem jest przygotowywać świeże, smaczne, pożywne oferty i umieszczać je na stole.

Oczywiście wykorzystasz wszystkie techniki copywritingu, które masz do dyspozycji, aby były jak najbardziej atrakcyjne.

(Możesz pomyśleć o Copyblogger jako książce kucharskiej, która pomaga Ci sprawić, że Twoje oferty będą tak pyszne, jak to tylko możliwe.)

Potem obserwuj. Rynek gryzł czy nie? Jeśli nie, to dwóch najbardziej prawdopodobnych winowajców jest to, że czas był wyłączony (lody popsicles w styczniu) lub że oferta po prostu nie wyglądała smakowicie (lody brokułowe).

Spróbuj dodać łyżkę cukru, w postaci większej wartości lub dodatkowego bonusu za te same pieniądze.

Upewnij się, że nie mówisz zbyt wiele o wszystkich aspektach “dobrego dla Ciebie”, a zamiast tego podkreślasz przede wszystkim czynnik pyszności.

Tak czy inaczej, to nie jest odrzucenie Ciebie jako istoty ludzkiej lub wyrok śmierci dla Twojego biznesu. To tylko kolacja, która nie wypadła najlepiej.

Zrób trochę pracy, aby dowiedzieć się, gdzie twój przepis poszedł źle, i spróbuj ponownie jutro.

Dzięki praktyce, obserwacji i odpowiednim przekonującym słowom, w mgnieniu oka przygotujesz konsekwentnie pyszne oferty copywritingu.

Total
0
Shares
Related Posts