30 wskazówek dotyczących szybkiej edycji, które każdy twórca treści musi znać

Skrzynka odbiorcza 0: w zły sposób.

Czy twoje genialne treści nadal nie przyniosły Ci wymarzonej pozycji pisarskiej, lukratywnego partnerstwa biznesowego lub słodkiego uznania wśród rówieśników i odbiorców docelowych?

Jeśli uważasz, że Twoje artykuły są na najwyższym poziomie, ale jest samotny tumbleweed dmuchający przez Twoją jałową stronę, może to być dlatego, że jesteś po prostu pisarz.

Słyszałaś, Gloria.

Jeśli wszyscy cię chcą, dlaczego nikt nie dzwoni? Po utworzeniu bloga lub biuletynu e-mailowego musisz również aktywnie uczestniczyć w jego ewolucji.

Zachowując staranną koncentrację na produkcji treści, musisz również przejrzeć swoje wcześniejsze wybory, szukając sposobów na umożliwienie większej liczbie czytelników zaangażowania się w twoje pisanie.

Innymi słowy, aby skorzystać z roku pisarza, być może będziesz musiał myśleć bardziej jak redaktor.

Oto wskazówki edycyjne 30, które pomogą Ci stać się bardziej skutecznym redaktorem naczelnym tworzonych treści.

Zakochaj się w swojej witrynie:

  1. Zapomnij ” jak.” Nikt nie będzie zachwycony Twoją przestrzenią online, jeśli nie jesteś pod wrażeniem twojej prezentacji. Zobowiązaj się do uczynienia swojej witryny arcydziełem, zanim jeszcze pomyślisz o następnym temacie postu.
  2. Usiądź i zostań na chwilę. “Meble internetowe” nadają ton odwiedzającym. Te elementy obejmują Twój headshot, logo i układ. Czy twój projekt zaprasza ludzi do Twojego centrum i sprawia, że chcą dowiedzieć się więcej?
  3. Skieruj światło Na Zewnątrz. Pamiętaj, że dobra strona dotyczy zarówno twoich odbiorców, jak i ciebie.
  4. Wyróżnij powód subskrypcji. Ponieważ twoja historia nieustannie się rozwija, zachęcaj odwiedzających do pozostania w pętli i otrzymywania świeżych treści zaraz po ich opublikowaniu.
  5. Miej wyrafinowany gust. Starannie wybierz media, które uzupełniają twoje pisanie. Zdjęcia stockowe mogą być używane zapamiętanie, lub mogą wyglądać ogólne i mdłe.
  6. Złamać zasady w słusznej sprawie. Jeśli najnowszy i najlepszy widget, styl postu lub aplikacja społecznościowa nie przyniosą korzyści czytelnikom, nie używaj ich.
  7. Zademonstrować autorytet. Wyświetlaj odznaki lub referencje, które reprezentują twoją wiedzę.
  8. Sprawdź swój WordPress zanim zniszczysz swój WordPress. Zabezpiecz swoją stronę internetową, abyś miał pewność, że zwiększysz swoją obecność w Internecie i czytelnictwo.
  9. Powiedz im, czego chcesz. Kiedy ktoś pojawi się na twojej stronie, co chcesz, aby zrobił dalej? Subskrybować? Zatrudnić cię? Współpracować? Wyraźnie określ cel swojej witryny tak, jakby była to fizyczna witryna sklepowa.
  10. Powiedz nie ” tak ludzie.” Przyjaciele i rodzina powiedzą ” wygląda świetnie!”nawet bez klikania adresu URL. Uzyskaj obiektywne opinie od profesjonalistów.

Złap swoją strategię redakcyjną:

  1. Podlewaj roślinę. Każda edycja treści powinna bezpośrednio przyczyniać się do osiągnięcia celu, który chcesz osiągnąć.
  2. Przygotuj się, nie planuj. Ustrukturyzuj swój kalendarz redakcyjny w sposób, który pozwala dostosować harmonogram publikowania, jeśli naturalnie myślisz o nowych pomysłach lub potrzebujesz dopasować się do wrażliwych na czas treści.
  3. Wykręć się z równania. Jeśli jesteś zajęty “pisaniem dobrze”, aby zaimponować innym, możesz czuć presję i utknąć. Skoncentruj się na pomaganiu publiczności.
  4. Badaj to, co gorące. Zdobądź właściwych odwiedzających na swoim blogu, znajdując i używając słów kluczowych, których używają podczas wyszukiwania w Internecie.
  5. Zafascynuj swoją publiczność. Edukować i bawić w równym stopniu.
  6. Urozmaicaj swoje tematy. Jeśli masz dość swoich postów, to widać. Być może będziesz musiał całkowicie zmienić tematy lub rozwinąć swoje podejście, aby zachować motywację i entuzjazm czytelników.
  7. Szukaj w zakamarkach. Czy możesz podać dodatkowe informacje w nowych postach, które zwiększają zawartość, którą już opublikowałeś?
  8. Zaciskaj. Zamiast pisać wiele przeciętnych postów, poświęć swoje wysiłki na jeden potężny kawałek treści tygodniowo.
  9. Idź po linie. Zachowaj równowagę między swoimi pasjami a dylematami odbiorców, które pozycjonują cię w celu zapewnienia praktycznej ulgi.
  10. Wyloguj się i wycisz. Szanuj swojego bloga i blokuj zakłócenia, dopóki nie skończysz sesji pisania.

Spraw, aby twoje słowa były silne:

  1. Spróbuj diety Fat Ass Fudge. Gruba dupka mówi wszystko. Czy Twoje opisy również przekazują precyzyjny przekaz?
  2. Dziel i rządź. Jeśli naprawdę służysz konkretnej niszy, wykluczysz inną grupę. To konieczne. Powinni być ludzie, którzy nienawidzą Twojego pisania.
  3. Używaj zwięzłego języka. Kiedy nadajesz nazwę swojemu blogowi, opracowujesz slogan lub tworzysz nagłówek, wybierz trzy łatwe słowa, które wyróżniają Twoją firmę.
  4. Zarys głównych punktów. Podczas pisania każdej linii poznasz szczegóły swojej treści, ale zanim zaczniesz, upewnij się, że posty są spójne.
  5. Napisz jedną przekonującą linijkę. Stres związany z pisaniem posta na blogu, strony docelowej lub ebooka jest wyimaginowany. Każda linia, którą piszesz, jest jedyną rzeczywistością. Opuść głowę i pracuj.
  6. Poznaj zasady języka. Gramatyka i użycie mogą być nudne, ale co jest gorsze niż nudne? Utrata czytelników, bo nie rozumieją Twojego pisania. Twoje posty na blogu nie będą przydatne, chyba że są jasne.
  7. Unikaj błędów w doborze słów. Nie pisz beztrosko “efekt”, kiedy masz na myśli ” wpływ.”Czy znasz różnicę?
  8. Sprawdź każdą literę. Korekta różni się od pisania i edycji. Każdy ostateczny odczyt powinien być powolną inspekcją, która wyłapuje błędy.
  9. Zostaw czas. Pisz w wielu rundach, aby mieć więcej czasu na refleksję. Wydaje się to sprzeczne z intuicją, ale zaplanowane przerwy mogą pomóc w osiągnięciu znaczących postępów.
  10. Traktuj wszystko jako praktykę. Bądź dumny z pracy, którą już ukończyłeś i staraj się być lepszym. Nie bierz niczego, co czytasz lub piszesz za pewnik. To wszystko lekcja.

Kontrolujesz swój projekt

Szkice to nie tylko szorstkie wersje dokumentów i rękopisów. Większość kreacji to prace w toku.

Profesjonalny pisarz mówi: “jest prawie pewne, że większość tego, co piszę, nie będzie rezonować z większością ludzi, którzy to czytają, ale z czasem zdobędę publiczność, która ufa mi, że przynajmniej będzie interesująca.’~Seth Godin

Ustal priorytety zmian, które musisz wprowadzić, a następnie owinąć wokół twarzy parę okularów z rogami. Nadszedł czas, aby wziąć swoje wirtualne czerwone długopisy, moi przyjaciele montażystów.

Jak sprawić, by twój blog był bardziej wartościowy? Jakie rodzaje korekt zwykle dają najlepsze wyniki?

Burza mózgów i dyskutować w komentarzach poniżej!

Flickr Creative Commons Image via Nic McPhee.

Total
0
Shares
Related Posts

Link Building

Nie ma ważniejszego czynnika rankingowego niż linki. Jeśli chcesz rankingować, musisz mieć wiele linków wskazujących na Twoją stronę.…