3 proste kroki do znalezienia większej liczby klientów na Twitterze

Zacznę od tego, że jestem tak wielkim fanem content marketingu jak każdy inny czytnik Copyblogger.

I nie bez powodu.

Jeśli chodzi o sprzedaż online, Niewiele jest rzeczy, które sprawiają, że klienci są bardziej spokojni niż wysokiej jakości treści.

Jeśli poświęcisz czas potrzebny na wyprodukowanie użytecznych, autorytatywnych artykułów, które zapewniają prawdziwą wartość potencjalnym klientom, jesteś w połowie drogi do banku, zanim klienci wylądują na twojej stronie.

Ale czy jakakolwiek firma lub blog używają tylko jeden technika, aby uzyskać więcej klientów?

Czy Dirk Nowitzki nie chce jechać do obręczy, bo jego 20-metrowy skoczek jest taki gładki? (Dla tych, którzy nie podążają za koszykówką, odpowiedź na to pytanie brzmi nie.)

Oczywiście, że nie.

Każdy wie, że dywersyfikacja jest drogą do sukcesu w biznesie i w życiu.

Jak więc właściciel firmy blogującej powinien dywersyfikować?

Upewnij się, że masz solidne podstawy

Zanim zrobisz cokolwiek innego, przygotuj swój program content marketingowy. Zacznij od napisania świetnych treści dla swojej witryny, a następnie pracuj nad zabójczymi postami gości dla najpopularniejszych blogów, które dadzą ci czas antenowy.

No dalej, poćwiczcie klawiaturę.

Jeśli nie jesteś pewien, jaki rodzaj treści stworzyć, Zarejestruj się teraz, aby uzyskać bezpłatne aktualizacje z Copyblogger … w prawym górnym rogu strony znajduje się pole. Podczas gdy jesteś przy tym, odbierz swój darmowy 20-lekcyjny samouczek marketingowy przez e-mail, to cię podnieci na właściwą stopę.

Po tym, jak zaczniesz, jaki jest inny sposób, aby zdobyć więcej klientów i zarobić więcej pieniędzy?

Odpowiedź to Twitter.

Jak korzystać z Twittera, aby zdobyć więcej klientów

Po content marketingu drugim najbardziej udanym sposobem, w jaki trafiam klientów, jest Twitter.

Oto jak to robię:

Krok Pierwszy
Klikam w pole wyszukiwania w moim pulpicie nawigacyjnym Hootsuite (możesz zrobić to samo w konsoli Twittera).

Krok Drugi
Wyszukuję frazy pasujące do oferowanych przeze mnie usług, następnie przeczesuję wyniki i znajduję tweety pasujące do osób szukających moich usług.

Krok Trzeci
Na koniec klikam na blogi z tweetów, które spełniają moje kryteria i robię jedną z trzech rzeczy: 1) Dodaj komentarz 2) Wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy 3) wyślij e-mail, jeśli podany jest adres.

To wszystko, co robię.

Jest tak udany, że w ten sposób zdobyłem więcej klientów niż poprzez sam content marketing.

Co prawda, posiadanie znaczącej treści zwiększa szanse, że ci klienci podpiszą się linią przerywaną (lub klikną na Paypal), więc treść wciąż króluje jako król.

Moja inspiracja

Co zainspirowało tę technikę generowania leadów?

Jak zdecydowałem się na zimny tweet klienci na Twitterze? (Czy tak nazywa się cold calling w Twittersphere?)

Oto odpowiedź: pochodzi z drukowanej gazety.

W artykule omówiono właściciela firmy, który próbował wykorzystać posty na blogu (content marketing), aby zdobyć więcej klientów.

Przechodził ciężkie chwile i nie lądował wielu klientów. Ostatecznie zdecydował, że content marketing nie jest dla niego.

Jego rozumowanie brzmiało mniej więcej tak: “czy umieszczenie dwóch lub więcej godzin tygodniowo na pisanie treści na blogu jest najlepszym sposobem na zdobycie większej liczby klientów, czy też lepiej byłoby spędzać ten czas na zimno?”

Jego odpowiedź była ta ostatnia-zdecydował, że lepiej wróci z zimnego powołania. Uważał, że to najlepszy scenariusz dla niego.

Ale jest alternatywa.

Alternatywa

Zamiast polegać wyłącznie na Content Marketingu lub zrezygnować z niego jako zbyt wymagającego (choć nie oszukujmy się … to praca), wybierz alternatywę-użyj content marketingu jako jednego z wielu narzędzi w swoim pudełku marketingowym.

Dobra strategia marketingu internetowego zaczyna się od treści jako podstawy.

Następnie musisz znaleźć inne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów, takie jak opisana powyżej metoda Twittera. Możesz przejść do starej szkoły (cold calling, direct mail, a nawet pojawianie się w witrynach potencjalnych klientów — chociaż znalezienie ich adresu domowego i pukanie do drzwi byłoby zbyt daleko). Możesz też użyć nowszych metod, takich jak pay-per-click I sieci społecznościowe.

Chodzi o to, że skuteczny program marketingowy składa się z więcej niż jednego narzędzia. A twoje świetne treści nie znajdują (przynajmniej na początku) czytelników same w sobie. Musisz to promować.

Kontakt z potencjalnymi klientami na Twitterze działa najlepiej, gdy kieruje ich do postów na blogu, które pokazują twoje kompetencje.

Zimne wywołanie klienta będzie bardziej skuteczne, gdy masz dobrze zaprojektowaną stronę internetową prezentującą portfolio twojej najlepszej pracy.

Więc następnym razem, gdy myślisz o rezygnacji z blogowania, ponieważ jest to wymagające lub nie widzisz jeszcze nagród, nie zapominaj, że content marketing działa najlepiej w połączeniu z innymi narzędziami w twoim pudełku marketingowym.

Nie zapominaj, jak proste wyszukiwanie na Twitterze może przynieść Ci więcej klientów, zwłaszcza gdy jest to połączone ze skuteczną strategią content marketingową.

Innymi słowy, dywersyfikacja.

Będziesz szczęśliwy, że to zrobiłeś.

Professional WordPress Themes

Weź WordPress Dalej

Genesis Framework z naszego działu StudioPress umożliwia szybkie i łatwe tworzenie niesamowitych stron internetowych za pomocą WordPress.

Dzięki zoptymalizowanemu pod kątem wyszukiwania kodowi i funkcjom, 37 projektom “pod klucz” oraz nieograniczonemu wsparciu, aktualizacjom i witrynom internetowym możesz tworzyć, Mashable nazywa Genesis “najlepszym z najlepszych” wśród premium WordPress theme framework. Nic dziwnego, że nad 46 465 wydawców online zaufaj Genesis, aby zapewnić solidne podstawy dla swoich witryn.

Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy zaawansowanym programistą, Genesis zapewnia bezpieczną i zoptymalizowaną pod kątem wyszukiwarek podstawę, która zajmuje miejsca WordPress, o których nigdy nie myślałeś.

Dowiedz się więcej o StudioPress tutaj.

Total
0
Shares
Related Posts