Subskrybenci e-maili są siłą napędową biznesu online.
Wszyscy wiemy, że ich potrzebujemy i wszyscy mamy konkretne pomysły, jak je uchwycić.
Etyczne łapówki, darmowe ebooki, raporty specjalne, wyskakujące formularze, internetowe audycje radiowe.
Ale jeśli chcesz mieć naprawdę fantastyczny Współczynnik konwersji, musisz przyjrzeć się głębiej umysłowi subskrybenta poczty e-mail.
Musisz dowiedzieć się, co powoduje, że przekazują swój adres e-mail zupełnie nieznajomym.
Dzisiaj pokażę Ci trzy proste sposoby, aby dostać się do głów potencjalnych subskrybentów e-maili.
Obsesja na punkcie subskrybentów e-maili
Kiedy po raz pierwszy sprzedałem bloga za $20,000, miałem obsesję na punkcie ruchu i kliknięć Adsense. Zależało mi tylko na tym, żeby więcej ludzi klikało na te małe niebieskie reklamy.
Patrząc wstecz, chciałbym skupić się na subskrybentach e-maili, zamiast odsyłać cennych odwiedzających za każdym razem, gdy klikną link Google.
Nie popełnij błędu, to ci, którzy mają z Tobą stały związek (w szczególności subskrybenci e-maili), są najbardziej skłonni do budowania znacznych dochodów.
To Twoi subskrybenci mają najsilniejszy fundament zaufania do Twoich treści. To Twoi subskrybenci pozwalają ci kontynuować, gdy napotkasz przeszkody (takie jak deindeksowanie z Google). I to Twoi subskrybenci staną się większością twoich kupujących.
Teraz skupiam się na zapisach. Nie obchodzi mnie ruch, chyba że jestem pewien, że mogę go przekształcić. I choć nie koniecznie chcę, żebyś stał się Obsessive dzięki przechwytywaniu wiadomości e-mail chcę, abyś zaczął dokładnie myśleć o czynnikach, które faktycznie zbudują twój biznes.
A jeśli prowadzisz biznes online, istnieje duża szansa, że będzie to ta lista mailingowa.
Wchodzenie w głowy subskrybentów poczty e-mail
Oczywiście ludzie cały czas przekazują swoje adresy e-mail. Każdego dnia używam mojego e-maila, aby zarejestrować się na subskrypcje blogów, konta na forum i tak dalej.
Ale czy kiedykolwiek usiadłeś i myślałeś o tym, co dzieje się w umyśle osoby, gdy decydują się na coś zapisać?
Ważniejsze, czy kiedykolwiek myślałeś o tym, jakie emocje lub logika zapobiega od zapisania się?
Oto kilka rzeczy, które musisz wiedzieć o sposobie myślenia subskrybenta.
1. Okiełznaj siłę grup
Ludzie mają obsesję na punkcie grup. Potrzebujemy ich.
Nawet te dzieci, które ubierają się z black eye-liner i chcą całkowicie odciąć się od zakładu, kończą spędzając czas z innymi dziećmi w black eye-liner.
Pobieramy się, tworzymy rodziny, dołączamy do drużyn sportowych. Jest to ważne, aby pamiętać, gdy myślisz o subskrybentach poczty e-mail.
Kiedy osoba jest na Twoim blogu lub stronie internetowej i myśli o przekazaniu swojego adresu e-mail, pierwszą rzeczą, o której pomyśli, jest to, czy jest w tym sama. Czy ktoś inny był przed nimi? Zapisują się na bloga, który jest zbyt oldschoolowy czy zbyt passé? Zjawisko to nazywa się dowodem społecznym i jest to bardzo potężne narzędzie.
Kiedy dopiero zaczynasz, musisz wydawać się większy (w liczbie abonentów). Kiedy jesteś wolny, musisz wyglądać na zajętego.
Twoi odwiedzający muszą sprawdzić, czy inni subskrybenci potwierdzili swoją decyzję o dołączeniu do ciebie. Dopóki nie pokażesz im, że na wiele sposobów stracisz większość potencjalnych subskrybentów.
Jeśli nie masz jeszcze dużego numeru abonenta do wyświetlenia, wypróbuj jeden (lub kilka) z nich:
- Korzystanie z referencji w obszarze rejestracji. Dlaczego nie pokazać im, co inni ludzie mówią o zostaniu subskrybentem? Jest to szczególnie skuteczne, jeśli możesz uzyskać referencje od kogoś szanowanego w branży. Nie zostawiaj swoich referencji na swojej stronie referencji, umieszczaj je tam, gdzie ludzie ich potrzebują.
- Jeśli masz dobry numer, wyświetl go. Jeśli otrzymasz dużo komentarzy, upewnij się, że numer komentarza jest wyświetlany u góry postów. Jeśli twoja liczba miesięcznych wizyt jest dość imponująca, spraw, aby była ona widoczna. Jeśli masz dobrą obserwację na Twitterze, podkreśl to. Duża liczba natychmiast pomaga nowym subskrybentom poczuć się jak stają się częścią czegoś.
- Użyj wyłączności. W swoim wezwaniu do działania możesz mówić o tym, dlaczego Rejestracja oznacza stanie się częścią ekskluzywnej społeczności. Bycie częścią grupy jest dobre. Bycie częścią grupy, o której inni ludzie nie wiedzą, jest jeszcze lepsze.
- Korzystaj z mediów społecznościowych. Zachęć szczęśliwych czytelników, którzy już muszą tweetować swoje treści, Polub je na Facebooku i w inny sposób użyj narzędzi mediów społecznościowych, aby pokazać, że masz dobre rzeczy.
2. Użyj bezpośredniego wezwania do działania
Henry Ford (założyciel Ford Motor Company i twórca linii produkcyjnej, jaką znamy) był kiedyś cytowany jako mówiący,
Każdy klient może mieć samochód pomalowany na dowolny kolor, który chce, o ile jest czarny.
Ford wiedział, że (w granicach rozsądku) informowanie klientów działało lepiej niż pytanie klientów.
Jak to się odnosi do subskrybentów poczty e-mail?
Większość z nas stara się być uprzejma i pełna szacunku, a to sprawia, że pytamy, a nie mówimy. Ale jest sprawa do opowiedzenia, przynajmniej przez jakiś czas.
Bezpośrednie wezwanie do działania zwykle konwertuje lepiej niż miękkie, które próbuje zadowolić wszystkich. Nie, to nie powinno być nieprzyjemne, ale musi wzbudzać zaufanie.
Spójrzmy na kilka przykładów:
- Soft: Dlaczego nie wstąpisz do wojska? vs. Bezpośrednie: Chcę cię do US Army
- Soft: Dlaczego nie zapisać się przez e-mail? vs. Bezpośrednie: Wpisz swój adres e-mail już dziś i zacznij
- Soft: Pobierz darmowy ebook vs. Bezpośrednie: Pobierz darmowy ebook już teraz
Kiedy otrzymujemy silne “rozkazy” od autorytetu, często czujemy się bardziej bezpieczni i bezpieczni, ponieważ zakładamy, że dana osoba wie, co robi. Kiedy używasz języka bezpośredniego do rejestracji e-mail, przekazujesz wiadomość, że robią to, co należy.
3. Face obiekcje head-on
Sprzedaż polega na przezwyciężaniu obiekcji.
Kiedy człowiek staje w obliczu decyzji życiowej, jego komórki mózgowe zaczynają odpalać wiadomości o tym, czy jest to dobry sposób działania.
Słynny neurolog Jonah Lehrer nazwał go “O cholera!“odpowiedź.
Jeśli coś jest trochę wyłączone (w oparciu o doświadczenia z przeszłości) komórki będą strzelać i powiedzieć osobie, aby nie postępować. Jest to inaczej znane jako sprzeciw zabijający Twoją sprzedaż.
(A uzyskanie subskrybentów wiadomości e-mail to sprzedaż, nawet jeśli nie wymieniasz bezpośrednio pieniędzy. Nadal wymieniasz dwie rzeczy, które są cenne-ich pozwolenie na e-mail i Twoje treści.)
Jakie doświadczenia powodują, że komórki mózgowe naszych subskrybentów wiadomości e-mail odpalają te wiadomości ostrzegawcze?
- Zbyt wiele aktualizacji
- Wiadomości, które nie są zgodne z tym, co pierwotnie obiecano
- Komunikaty użyte w celu sprzecznym z wezwaniem do działania
- Subskrypcje e-mail, które utrudniają rezygnację z subskrypcji
- Obawy (racjonalne lub w inny sposób), że nasz adres e-mail zostanie sprzedany spamerom
Jeśli chcesz przekonwertować więcej czytelników na subskrybentów wiadomości e-mail, musisz nie tylko zachęcić ich do rejestracji, ale także przezwyciężyć ich psychiczne obiekcje.
Rozwiąż ich obawy, a przekonasz się, że ludzie z przyjemnością podadzą ci swój adres e-mail.
Aby dostać się do ich skrzynki odbiorczej, musisz najpierw dostać się do ich głowy
Zrozumienie emocjonalnych i logicznych procesów umysłowych czytelników to najlepszy sposób na przeniesienie rejestracji e-mail na wyższy poziom.
Niech poczują się częścią ekskluzywnej grupy. Używaj bezpośredniego i przekonującego języka. I przezwyciężyć tyle obiekcji, ile się da.
Jeśli możesz zrobić te trzy rzeczy, będziesz rozwijać stałą listę subskrybentów, które mogą być źródłem dochodu online przez wiele lat.
A Ty? Czy wykonujesz dobrą robotę, dostając się do głów swoich subskrybentów e-maili? Podziel się swoją ulubioną wskazówką, aby zachęcić do rejestracji w komentarzach. I sprawdź resztę serii E-Mail Marketing 101.