3-etapowy proces bezbolesnego badania słów kluczowych

Badanie słów kluczowych jest jednym z najważniejszych rodzajów badań, które wykonasz w trakcie kariery content marketingowej. Jest to również jeden z najtrudniejszych.

W tej serii omówiliśmy już fakt, że badania nie są seksowne, efektowne ani Zabawne. Rozmawialiśmy również o tym, jak należy prowadzić badania konsekwentnie – tak jak trzeba pracować w spójny sposób, aby zobaczyć rzeczywiste wyniki sprawności fizycznej chcesz.

Ale jest coś szczególnie uciążliwego w prowadzeniu badań nad słowami kluczowymi. Wiele dostępnych narzędzi jest mylących i intuicyjnych. Nie wiemy, czego powinniśmy szukać i często nie mamy systemu skutecznego badania słów kluczowych.

Ale składając tę serię, przyjrzałem się dokładnie procesowi badania słów kluczowych i zdałem sobie sprawę, że istnieje lepszy sposób na znalezienie słów kluczowych potrzebnych do mojej pracy … bez łez, zgrzytania zębami lub pragnienia twardego alkoholu.

Zawsze gubię się w danych z badań słów kluczowych. Czuję, że wszystkie informacje, które znajduję, są niezwykle ważne i nie mogę zrozumieć, na czym się skupić, a co zignorować.

Czasami dokładam pół serca, aby zbadać słowa kluczowe, których powinienem użyć w moich treściach, a następnie pogarszać się i odrzucać moje listy na rzecz robienia mniej frustrującej pracy.

W następnych dwóch postach tej serii badań, zamierzam dać wam rozwiązanie problemów badawczych słów kluczowych. Nauczę cię …

  • Jak zachować koncentrację podczas wykonywania badań
  • Jak uniknąć utknięcia w rzeczach, które nie mają znaczenia
  • Jak wybrać skrót, który pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu i energii

Zaczynajmy …

Skoncentruj się na swoim celu

Twoim celem podczas badania słów kluczowych jest zidentyfikowanie tematów, które mają największe znaczenie dla docelowych odbiorców, a następnie odkrycie dokładnego języka, którego używają, gdy szukają informacji i omawiają swoje pytania na portalach społecznościowych.

Aby osiągnąć ten cel, potrzebujesz prostego, skutecznego systemu do badania słów kluczowych. Wykonaj te trzy kroki, aby usunąć mgłę zwlekania i zamieszania, która otacza proces znajdowania docelowych słów kluczowych dla treści.

1. Wybierz możliwe słowa kluczowe do rozpoczęcia badań

Jakie słowa kluczowe starałeś się pozycjonować w przeszłości?

Jakie słowa kluczowe i frazy chcesz kierować w najbliższych latach?

Pamiętaj, że słowa kluczowe są ważne nie tylko dla optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, ale także dla ogólnej strategii treści i rozwoju produktu. Niezwykle ważne (a zatem cenne) jest poznanie dokładnego języka, którego używają Twoi odbiorcy, gdy opisują swoje największe pragnienia i wyzwania w Twojej branży.

Jak myślisz, czego szukają Twoi potencjalni klienci, gdy szukają informacji w twojej niszy?

Jakich słów i zwrotów używają w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i Google+, omawiając problemy ze znajomymi i rodziną?

Jedzenie na wynos: Zbierz listę pięciu lub sześciu słów kluczowych, których możesz użyć, aby rozpocząć badania, pamiętając, że Twoja początkowa lista będzie najlepiej poinformowana, co do tego, czego używają Twoi odbiorcy, i jest tylko punktem wyjścia.

2. Określ popularność i wynik konkurencji dla każdego z twoich słów kluczowych

Korzystanie z narzędzi do badania słów kluczowych, takich jak Google Keyword Adwords Tool lub Scribe, aby sprawdzić popularność słów kluczowych.

Ile razy ludzie szukają na każdym z Twoich terminów, w porównaniu do innych wyszukiwanych terminów?

Chcesz kierować słowa kluczowe, które przyciągają wiele miesięcznych wyszukiwań (co najmniej 100 000 dla globalnych tematów). Wiele wyszukiwań oznacza, że Twój temat jest bardzo poszukiwany, a ludzie potrzebują informacji na ten temat.

Następnie przyjrzyj się, ile konkurencji napotykasz na każde ze swoich słów kluczowych. Ile stron treści internetowych (i ile stron internetowych) jest ukierunkowanych na twoje słowo kluczowe? Czy istnieje duża liczba osób aktywnie starających się o rangę na ten termin? Jeśli tak, będziesz miał trudniej ranking dobrze dla tego słowa kluczowego.

Idealne słowo kluczowe to takie, które ma wiele wyszukiwań (duża popularność) i bardzo niewiele osób aktywnie próbuje go pozycjonować (niska konkurencja.)

Jedzenie na wynos: Korzystając z narzędzi do badania słów kluczowych (Google Adwords lub Scribe), Uruchom podstawowe liczby słów kluczowych, których chcesz użyć, lub pomyśl, że mogą być korzystne dla Twoich celów.

3. Odkryj (i badania) inne powiązane słowa kluczowe

Po rozpoczęciu procesu badania słów kluczowych, narzędzie badawcze daje również listę powiązanych słów kluczowych do rozważenia.

Narzędzia słów kluczowych wybierz te słowa kluczowe w oparciu o semantyczne zasady wyszukiwania, aby pomóc ci wymyślić nowe słowa kluczowe, które mogą nie pojawić się w początkowej sesji burzy mózgów.

Spójrz na listę sugerowanych słów kluczowych, wybierz kilka, aby zagłębić się dalej, a następnie uruchom te same testy dla konkurencji i popularności, które przeprowadziłeś na pierwotnej liście możliwych celów.

Użyj tego procesu, aby pogłębić swoje badania, ale nie wpadnij zbyt daleko w króliczą norę — skup się na znalezieniu fraz kluczowych o wysokiej popularności i niskiej konkurencji.

Jedzenie na wynos: Podczas początkowych wyszukiwań słów kluczowych za pomocą powyższych narzędzi, zagłęb się nieco głębiej w Powiązane słowa i frazy, które powracają w wynikach. Uruchom te same testy, aby określić użyteczność i użyteczność.

Potężny skrót, który działa

Dobrą wiadomością jest to, że istnieje proste, łatwe w użyciu narzędzie, którego możesz użyć do przeprowadzenia wszystkich badań słów kluczowych.

Możesz nawet uzyskać dostęp do wszystkich tych informacji z poziomu pulpitu WordPress. Narzędzie nazywa się Scribe, nasz kompletny system oprogramowania do marketingu treści.

Podczas gdy z pewnością można znaleźć każdy kawałek informacji o słowach kluczowych, których potrzebujesz, przeprowadzając badania za pomocą narzędzi online (zarówno bezpłatnych, jak i płatnych), prostota i moc skryby sprawia, że badanie słów kluczowych jest całkowicie bezbolesne — a nawet zabawne (jeden klient opisuje swoje doświadczenia ze Skrybą, jakby grał w grę).

Najnowsza wersja Scribe daje dostęp do niesamowitej ilości informacji i danych na temat popularności słów kluczowych i konkurencji, a także daje sugerowane słowa kluczowe, które mogły nie być brane pod uwagę.

Scribe analizuje również każdy fragment treści (i ogólną witrynę) i sugeruje poprawę rankingów w wyszukiwarkach.

Jedzenie na wynos: Sprawdź nasze demo Scribe, aby dowiedzieć się więcej o wszystkim, co może zrobić, aby ułatwić inteligentne, dokładne badanie słów kluczowych.

To czwarta część mojej serii badań nad treściami …

Ten post jest czwartą częścią naszej serii o tym, jak prowadzić skuteczne badania jako marketer treści.

Następny post z serii obejmuje drugą połowę mojego prostego systemu badań słów kluczowych, w tym wskazówki dotyczące wyszukiwania trendów, przeglądania rozmów w mediach społecznościowych i odkrywania, który z twoich konkurentów jest dobrze oceniany pod kątem docelowych słów kluczowych.

Sprawdź resztę serii tutaj:

  • Badania nie są łatwe (ale konieczne)
  • 6-Stopniowy Proces Badań Content Marketingowych
  • Zostań tajnym agentem Content marketingowym z wywiadem konkurencyjnym
  • Jak znaleźć słowa kluczowe, które działają na Twoje cele Content marketingowe
  • Case Study: Jak działa badanie słów kluczowych w środowisku naturalnym

Jeśli nie jesteś jeszcze subskrybentem, Zarejestruj się, aby otrzymywać nowe posty bezpośrednio na swoją skrzynkę odbiorczą.

Total
0
Shares
Related Posts