Nie ma chyba nic innego w marketingu bardziej magiczny niż uzyskanie płatnego lejka marketingowego do pracy.
Pomyśl o tym.
Wkładasz 1 dolara i dostajesz 2 dolary.
W tym momencie drukujesz pieniądze dla swojej firmy, powiększając się z każdym cyklem płatnego marketingu.
Teraz zła wiadomość, płatny marketing jest naprawdę trudny do wykonania. Jest wielu poważnych graczy, którzy próbują przekonwertować te same perspektywy. Więc reklamy szybko się licytują. Nadal można wygrać, ale chcesz poważnie potraktować płatny marketing.
Najpierw zapoznaj się z naszym przewodnikiem na temat PPC. To da ci naprawdę mocne podstawy, abyś mógł konkurować z płatnymi profesjonalistami marketingu.
Gdy będziesz gotowy, aby przejść przez niektóre z podstawowych taktyk płatnego marketingu, przeczytaj nasz post 7 sposoby, aby uzyskać wysokiej jakości płatny Ruch Z Rock-Bottom CPC.
Dla marketerów B2B, zdecydowanie przejść przez nasz post, jak generować leady z kampaniami PPC dla Twojej firmy B2B. Prowadziłem płatne kampanie marketingowe B2B i B2C i chociaż istnieje wiele nakładania się, istnieje również kilka kluczowych różnic, na które firmy B2B muszą uważać.
Te przewodniki będą również pomocne przy nauce podstaw:
- Czego Nauczyło Mnie Wydawanie 66 372,09 Zł Na Płatną Reklamę
- Jak zwiększyć przychody za pomocą reklam wideo
Reklamy Google
Google Ads (formalnie Google AdWords) powinien być częścią każdego budżetu reklamowego. Najlepsze w AdWords jest to, że tak długo, jak istnieje kilka słów kluczowych, których ludzie używają do znalezienia Twojego produktu lub usługi, naprawdę łatwo jest dotrzeć do twoich idealnych potencjalnych klientów. Ponieważ szukają tych słów kluczowych, są już świadomi problemu i zdecydowali się podjąć pewne działania, aby go rozwiązać, szukając rozwiązań. To są perspektywy, przed którymi chcesz być.
Dla małej firmy, mam nadzieję, że Twoja nisza nie jest zbyt konkurencyjna. Oznacza to, że prawdopodobnie będziesz mógł wyświetlać reklamy w Google Ads, które nie są zbyt drogie. Jeśli szukasz naprawdę dużego rynku, pamiętaj, że inne firmy najprawdopodobniej oferują miejsca docelowe reklam naprawdę wysoko. Może upłynąć trochę czasu, zanim będziesz mógł konkurować z nimi bezpośrednio w Google Ads.
Mamy wiele przewodników na temat różnych części Google Ads, które pomogą ci na bieżąco:
- Ile powinieneś wydać na płatne reklamy? Oto moja formuła oparta na danych
- Jak korzystać z Planera słów kluczowych Google Ads
- Jak zoptymalizować Wynik Jakości Google AdWords
- Jak zarządzać kampaniami za pomocą Edytora Google Ads
- Jak A / B Testować Reklamy W Google Ads
- Jak korzystać z rozszerzeń Google Ads
- Jak skonfigurować kampanię w sieci reklamowej Google Ads
- Jak Skonfigurować Reklamy Na Liście Produktów W Google Ads