Media społecznościowe to pustkowie produktywności.
Marketerzy korzystają z mediów społecznościowych, aby rozwijać swoje firmy. Większość jednak marnuje swój czas.
Nie mówię, że media społecznościowe to zły kanał marketingowy. W rzeczywistości używam platform takich jak Facebook do jazdy Tony wysokiej jakości ruchu na moich stronach internetowych.
Najwyraźniej nie tylko ja.
92% marketerów stwierdziło, że przywiązują dużą wagę do mediów społecznościowych jako platformy marketingowej.
Wiedząc to, nic dziwnego, że 8 na 10 małych i średnich firm włącza marketing w mediach społecznościowych do swojej strategii rozwoju.
Co jest naprawdę wspaniałe, to to, że działa, przynajmniej w niewielkim stopniu, dla większości firm.
Według raportu branżowego opracowanego przez Social Media Examiner, 80% marketerów zgłasza, że media społecznościowe zwiększyły ruch w witrynie dla swoich firm. Zgodnie z oczekiwaniami, istnieją inne korzyści. Na przykład 72% marketerów twierdzi, że media społecznościowe pomagają im rozwijać lojalnych fanów.
Więc kiedy mówię o odpady, Mam na myśli, że chociaż prawie każdy korzysta z mediów społecznościowych dla swoich firm, bardzo mało zrób to skutecznie.
Spędzają dużo czasu i zasobów i uzyskać minimalne wyniki.
Musisz poświęcić czas na optymalizację wysiłków w mediach społecznościowych. Gdy to zrobisz, zaoszczędzisz czas i uzyskasz lepsze wyniki pod względem zaangażowania, ruchu i konwersji.
Jednym z podstawowych sposobów na bardziej wydajne wykonywanie zadań jest korzystanie z narzędzi.
Istnieją setki narzędzi mediów społecznościowych zaprojektowanych specjalnie, aby ułatwić życie marketerom mediów społecznościowych.
Zebrałem listę 16 najlepszych narzędzi marketingowych w mediach społecznościowych, aby poprawić twoje działania marketingowe w mediach społecznościowych.
1. Hootsuite
Hootsuite jest świetny, ponieważ ma wszechstronne opcje planu, które mogą dopasować się do wielkości twojej firmy i jej potrzeb. Jeśli jesteś jedynym, który go używa i masz nie więcej niż profile społecznościowe 10, korzystanie z tego narzędzia kosztuje tylko 20 USD miesięcznie.
Ale w przypadku większych zespołów i firm ma plany dotyczące do 20 i do 50 profili w mediach społecznościowych, którymi może zarządzać wielu członków zespołu. Plany te kosztują odpowiednio $ 99 i $ 499 miesięcznie.
Hootsuite pomaga zaplanować wszystkie posty w mediach społecznościowych na wszystkich kontach.
W ten sposób możesz zaplanować wszystkie swoje posty za jednym razem na wszystkich kontach, w przeciwieństwie do ręcznego publikowania na wszystkich profilach w ciągu dnia.
Hootsuite pozwala na łatwe organizowanie wszystkich treści. Ich pulpit nawigacyjny biblioteki treści jest niezwykle przejrzysty i łatwy w nawigacji.
Użytkownicy, którzy przechowują treści na platformach chmurowych, takich jak Drop Box, Dysk Google, Microsoft OneDrive lub Box, mogą uzyskać dostęp do tych plików bezpośrednio z Pulpitu Nawigacyjnego Hootsuite.
Jeśli używasz innych aplikacji do zarządzania kontami w mediach społecznościowych, Hootsuite może również współpracować z tymi narzędziami. W ten sposób możesz zarządzać wszystkim w jednym miejscu.
Menu harmonogram wyraźnie wyświetla wszystkie oczekujące treści, dzięki czemu można je łatwo monitorować. Możesz wyświetlić harmonogram według dnia, tygodnia,miesiąca, a nawet jako listę.
Jeśli masz duży zespół korzystający z Hootsuite razem, możesz przypisać liderów zespołów, aby uzyskali ostateczną akceptację treści przed jej uruchomieniem. W ten sposób złapiesz wszelkie błędy i nie będziesz musiał się martwić o publikowanie niezatwierdzonych treści.
Jedną z najlepszych części tego narzędzia marketingowego w mediach społecznościowych są raporty analityczne.
Nie będziesz musiał korzystać z innej platformy innej firmy, aby zmierzyć zasięg i zaangażowanie Twoich treści. Zobaczysz metryki każdego postu na platformę, które mogą nawet pomóc w określeniu zwrotu z inwestycji w serwisy społecznościowe.
Hootsuite ma również narzędzia, które pomagają monitorować twój zespół i utrzymywać wszystkich w odpowiedzialności. Możesz zobaczyć, którzy członkowie zespołu rozwiązują zadania najszybciej, a którzy wymagają poprawy.
Jako całość warto sprawdzić Hootsuite. Oferują 30-dniowy bezpłatny okres próbny, więc nie zaszkodzi.
2. MeetEdgar
Jeśli masz problemy z wymyśleniem nowych treści do opublikowania na swoich profilach społecznościowych, możesz rozważyć MeetEdgar jako rozwiązanie.
To oprogramowanie będzie przetwarzać stare posty, gdy zabraknie nowych, aby upewnić się, że kolejka publikacji nigdy nie jest pusta.
Nie zrozum mnie źle. Nie mówię, że to stałe rozwiązanie i strategia, którą powinieneś stosować cały czas. Ale mając to na uwadze, nie ma nic złego w przywracaniu starych postów do życia.
Zdecydowanie lepiej jest recyklingować stare treści, a nie publikować niczego.
Jeśli zwalniasz się z tworzenia nowych treści, a kolejka publikowania kończy się, możesz skonfigurować MeetEdgar, aby udostępniać Starsze Posty z wysokimi statystykami zaangażowania.
Nawet jeśli masz bibliotekę treści pełną nowych treści, ale nie chcesz poświęcać czasu na decydowanie, w jakiej kolejności je opublikować, automatyczny harmonogram może wybrać dla ciebie.
Zamiast pobierać oprogramowanie i otwierać je za każdym razem, gdy chcesz zarządzać kontami w mediach społecznościowych, MeetEdgar ma rozszerzenie przeglądarki, umożliwiające dostęp do jego usług z Internetu.
Jeśli prowadzisz małą firmę i masz większe zadania niż codzienne zarządzanie kontami w mediach społecznościowych, powiedziałbym, że jesteś idealnym kandydatem na MeetEdgar.
To $ 49 miesięcznie, a otrzymasz bezpłatny miesiąc, jeśli zarejestrujesz się w rocznym cyklu rozliczeniowym.
3. Bufor
Jak większość narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, Bufor pozwala również zaplanować posty w mediach społecznościowych z jednej platformy. Ale to, co odróżnia Bufor od tłumu, to jego aplikacja mobilna.
Wiem, jak to jest być ciągle w ruchu. Nie zawsze masz czas, aby siedzieć przed komputerem, aby zarządzać kontami w mediach społecznościowych.
Nawet jeśli tylko planujesz posty na tydzień, możliwość zrobienia tego z aplikacji mobilnej ułatwia i daje dużą elastyczność.
Możesz uzyskać dostęp do aplikacji bufor na smartfonie, gdy jesteś w pociągu, autobusie, metrze lub z tyłu Ubera. Jeśli masz przestoje między spotkaniami, znacznie łatwiej jest wyciągnąć telefon niż chwycić komputer, aby wykonać pracę.
Bufor zapewnia wizualne raporty i analizy, które śledzą wskaźniki zaangażowania, takie jak:
- wzmianki
- lubi
- komentarze
- akcje
- retweets
- kliknięcia
- sięgnij.
Ta usługa podkreśla również twoje najlepsze posty. Możesz zobaczyć, która strategia działa najlepiej i stworzyć swoje przyszłe posty w podobny sposób.
Z buforem RSS, to jest naprawdę łatwe do publikowania treści z jednej z ulubionych stron internetowych za pomocą jednego kliknięcia. Platforma obsługuje również przesyłanie wideo i GIF, dzięki czemu możesz udostępniać różne rodzaje treści swoim obserwującym.
Bufor ma również swój własny Kreator obrazu. Jest to szansa dla ciebie, aby Twoje kreatywne soki płynęły i wymyślały oryginalne obrazy, które wyróżniają Twoje posty społecznościowe z tłumu.
Oto krótki przewodnik, Jak utworzyć harmonogram księgowania za pomocą bufora.
Załóż darmowe konto i podłącz konto w mediach społecznościowych. Gdy to zrobisz, kliknij ” harmonogram.”
Będziesz mógł wybrać, kiedy publikujesz i w jakie dni publikujesz. Możesz to zrobić raz, a potem nigdy nie myśleć o planowaniu postów społecznościowych-ogromna oszczędność czasu.
Teraz musisz dodać część zawartości do kolejki, która zostanie automatycznie udostępniona w wybranym przez Ciebie czasie.
Jeśli klikniesz główną kartę “zawartość”, możesz wybrać profil społecznościowy w lewym menu, a następnie wpisać wiadomość, którą chcesz udostępnić.
Po kliknięciu niebieskiego przycisku na dole, twój post zostanie dodany do Twojej kolejki.
Po kliknięciu głównego obszaru zawartości zobaczysz swoją bieżącą kolejkę, a także czasy, w których zaplanowane są posty. Możesz przeciągać wiadomości, aby zmienić ich kolejność lub edytować je w dowolnym momencie.
Prawdziwa moc bufora polega na tym, że możesz dodawać zawartość do kolejki gdziekolwiek w sieci.
Załóżmy, że czytasz Post Quick Sprout i myślisz, że Twoi obserwatorzy również go pokochają.
Jeśli klikniesz dowolny przycisk udostępniania społecznościowego, zauważysz, że oprócz zwykłych opcji pojawia się teraz opcja dodania go do bufora.
Możesz dodać post do kolejki bez przechodzenia do rzeczywistego konta.
Wreszcie, Bufor oferuje również przydatne informacje na temat wydajności Twoich postów. Możesz użyć tych informacji, aby powiedzieć, czy powinieneś zmienić swoją strategię udostępniania, czy też wzrost idzie dobrze.
Narzędzie bufora bonusowego – W niektórych sytuacjach będziesz mieć listę świetnych adresów URL lub całą masę postów, które chcesz dodać do kolejki bufora na raz.
Bufor zbiorczy umożliwia przesyłanie tekstu lub pliku csv ze wszystkimi tymi udziałami na konto bufora jednocześnie.
Zwykle w przypadku narzędzi do masowego publikowania społecznościowego musisz przestrzegać skomplikowanego formatu z datami i innymi informacjami, ale ponieważ już się tym zająłeś w buforze, jest to o wiele łatwiejsze.
Wszystko, czego potrzebujesz do tego narzędzia, to prosta lista. Umieść jedną wiadomość, którą chcesz udostępnić w każdej linii i zawiń każdą linię w cudzysłowy.
Na przykład, mogę zapisać następujące trzy wiadomości w pliku tekstowym przed przesłaniem pliku:
“Jak napisać autorski Biogram, który nie jest do bani http://bit.ly/1JU6eoR moje najnowsze od @ hubspot”
“Przewodnik krok po kroku do ustalenia kary Google https://www.quicksprout.com/fixing-google-penalty/”
“27 wskazówek dotyczących podróży, których mogą nie znać nawet osoby często podróżujące http://ow.ly/QsS8i”
Wewnątrz bufora zbiorczego zaimportuj plik, gdzie daje Ci to opcję, a następnie wybierz konto społecznościowe połączone z buforem, w którym chcesz udostępnić posty (możesz wybrać wiele).
4. Buzzsumo
Buzzsumo różni się od narzędzi marketingowych, które analizowaliśmy do tej pory.
Oprogramowanie analizuje profile w mediach społecznościowych i łączy cię z influencerami, aby promować Twoją markę.
Jeśli przeczytałeś moje najważniejsze trendy marketingowe 2018, wiesz, że mikro influencerzy rosną w tym roku. Jeśli szukasz pomocy w tej przestrzeni, Buzzsumo jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie.
Nawet jeśli dodawanie wpływowych do kampanii marketingowej nie jest teraz częścią strategii marketingowej, Buzzsumo nadal ma wiele świetnych narzędzi, które ułatwią Ci strategię marketingową w mediach społecznościowych.
Posiada narzędzia do monitorowania marki, które ostrzegają o wzmiankach o Twojej firmie, a także o konkurencji oraz o wszelkich odpowiednich słowach kluczowych, linkach zwrotnych i innych domenach.
To sprawia, że łatwo zobaczyć, jak stos przeciwko swojej największej konkurencji.
Buzzsumo wyszukuje również odpowiednie dla Twojej marki treści w Internecie. Oprogramowanie filtruje informacje, które rezonują z odbiorcami, aby pomóc ci być na bieżąco z najnowszymi trendami.
Będziesz mieć dostęp do raportów dotyczących treści udostępnianych najczęściej na wszystkich różnych platformach mediów społecznościowych. Możesz filtrować te informacje według ostatnich 24 godzin lub innych przedziałów czasowych, wracając do ostatniego roku.
Możesz określić, który rodzaj treści jest popularny krótko-i długoterminowo.
Buzzsumo pozwala organizować popularne treści według ich typu. Oprócz zdjęć i napisanych postów możesz przeglądać filmy lub infografiki.
Oto przykłady dwóch sposobów korzystania z Buzzsumo.
Pierwszym z nich jest “Szpiegowanie” konkurentów i sprawdzanie, co im się udało. Po wpisaniu nazwy domeny w polu wyszukiwania otrzymasz listę najpopularniejszych treści społecznościowych, posortowanych według całkowitych udziałów.
Jeśli spojrzysz na konkurentów 5-10, możesz uzyskać naprawdę dobry pomysł, które treści najlepiej rezonują z grupą docelową.
Możesz nawet udostępnić niektóre z najpopularniejszych treści, które odkryjesz, które będą rezonować z Twoimi dotychczasowymi obserwatorami.
Alternatywnie możesz szukać popularnych treści do udostępnienia według słowa kluczowego.
W polu tekstowym wprowadź kilka głównych słów kluczowych ze swojej niszy:
Gdy szukasz treści do udostępnienia w określonej sieci, zawsze powinieneś kliknąć nagłówek tej sieci, aby posortować według tych udziałów.
5. Sprout Social
Sprout Social to kolejny najlepszy wybór, jeśli szukasz jednego miejsca do zarządzania wszystkimi profilami w mediach społecznościowych.
Ta platforma naprawdę ułatwia tworzenie, przechowywanie i kolejkowanie wszystkich postów społecznościowych. Możesz zobaczyć wszystko zorganizowane z kalendarza, który służy wizualnej reprezentacji harmonogramu.
Pulpit nawigacyjny pomaga również monitorować, jak robią się Twoje posty. Będziesz mógł wyświetlić wszystkie metryki według platformy lub postu.
Jeśli kilku członków zespołu pracuje razem nad kampaniami w mediach społecznościowych, Sprout Social to świetna opcja dla ciebie. Łatwo jest delegować zadania i wybrać, kto będzie zatwierdzał posty, zanim zaczną działać.
Sprout Social pomaga również odpowiadać na wszystkie wiadomości od obserwujących. Facebook, Twitter, Instagram lub inne profile nie muszą być logowane indywidualnie, aby zobaczyć te wiadomości.
Pomoże ci to zachować porządek i odpowiadać na wiadomości w kolejności, w jakiej zostały odebrane, w przeciwieństwie do odpowiadania na podstawie platformy, na której jesteś zalogowany w danym momencie.
Sprout Social ma funkcje, które pomagają monitorować hashtagi i słowa kluczowe. Możesz zobaczyć udział w wolumenie tych konkretnych słów kluczowych, które ma Twoja firma.
Będziesz mieć również dostęp do funkcji zaprojektowanych specjalnie do budowania relacji z klientami i zarządzania nimi.
Członkowie Twojego zespołu mogą robić notatki o różnych klientach i ich profilach w mediach społecznościowych na podstawie Twojej historii i kontaktu z nimi.
Jeśli ten sam klient skontaktuje się z tobą więcej niż raz za pomocą więcej niż jednej platformy, wszystkie jego informacje zostaną uporządkowane w jednym miejscu.
6. Oktopost
Oktopost różni się od innych narzędzi, które omówiłem do tej pory, ponieważ jest specjalnie zaprojektowany dla firm B2B.
Marketerzy B2B nie korzystają z mediów społecznościowych w taki sam sposób, jak firmy B2C. Rodzaj zaangażowania i odpowiedzi, które próbują wydostać się z każdego postu, jest inny.
Marketerzy B2B kładą duży nacisk na jakość swoich strategie generowania leadów.
W zależności od Twojej firmy i branży może nie być konieczne wystawianie swojej marki na setki tysięcy profili w mediach społecznościowych. Czasami wystarczy tylko garstka nowych klientów rocznie, aby firma była wyjątkowo opłacalna.
Oktopost jest świetny, ponieważ pomaga firmom B2B upewnić się, że skutecznie korzystają z odpowiednich platform społecznościowych, aby dotrzeć do swoich odbiorców.
Nadal będziesz mieć te same korzyści z automatyzacji publikowania, planowania i zarządzania, które otrzymujesz dzięki niektórym innym opcjom, o których mówiłem, ale otrzymasz analitykę ukierunkowaną na biznes B2B.
7. IFTTT
IFTTT to fantastyczne narzędzie swiss army knife dla wszystkich typów marketerów. Co najlepsze, możesz korzystać ze wszystkich jego funkcji za darmo.
Chociaż to narzędzie zyskało pewną popularność, powodem, dla którego nie zostało przyjęte przez więcej marketerów i SEO, jest trochę krzywa uczenia się.
IFTTT oznacza:
- Jeśli to…
- Wtedy To
Musisz zdefiniować ” to ” i “tamto”.”
Na przykład, możesz powiedzieć, jeśli nowy post zostanie opublikowany na Quick Sprout (zdarzenie” to”), a następnie wyślij mi e-mail (zdarzenie” to”).
Każda seria zdarzeń, które definiujesz, nazywa się ” przepisem.”Możesz stworzyć tyle przepisów, ile chcesz.
Będą wyglądać mniej więcej tak:
IFTTT jest szczególnie świetny dla marketerów mediów społecznościowych, ponieważ narzędzie może publikować, czytać i robić różnego rodzaju rzeczy z prawie wszystkimi głównymi sieciami społecznościowymi:
- YouTube
- Tumblr
Inną ciekawą rzeczą w IFTTT jest to, że możesz dodawać przepisy stworzone przez innych ludzi. Chociaż dobrze jest pomyśleć o tym, jak dostosować przepis do konkretnej firmy, czasami przekonasz się, że idealny jest już wykonany.
Istnieją tysiące świetnych przepisów na media społecznościowe, ale przedstawię ci dwa, abyś mógł się z nimi zapoznać. Robi się naprawdę powtarzalne i proste, gdy się do tego przyzwyczaisz.
Polecany przepis #1 – Utwórz automatyczny kalendarz mediów społecznościowych: Jestem wielkim fanem kalendarzy redakcyjnych i towarzyskich.
Są świetne, aby utrzymać Cię na dobrej drodze, a także mogą pokazać przydatne trendy wydajności, dzięki czemu wiesz, czy Twoja praca faktycznie powoduje wzrost.
Ten konkretny przepis wymaga, abyś był użytkownikiem bufora (Narzędzie #1).
Po dodaniu Posta do bufora jest on automatycznie planowany zgodnie z ustawionymi godzinami. Kiedy aktywujesz ten przepis, automatycznie zajmie to zaplanowany czas postu i doda go do Kalendarza Google.
W ten sposób możesz szybko zobaczyć wizualną reprezentację tego, co i jak często publikujesz we wszystkich swoich sieciach.
Gdy znajdziesz stronę z przepisami, będąc zalogowanym, często zobaczysz jasnoniebieskie przyciski, które mówią ci, że musisz coś zrobić.
W takim przypadku przed dodaniem przepisu musisz połączyć oba konta Buffer i Google:
Po podłączeniu tych kont przyciski znikną, a przycisk “Dodaj” stanie się aktywny:
Kliknij ten przycisk i gotowe!
Polecany przepis #2 – Zapisywanie tweetów w arkuszu kalkulacyjnym: W zależności od tego, jak śledzisz Tweety, przydatne może być ich lista w arkuszu kalkulacyjnym. Ten przepis robi to za ciebie automatycznie.
Następnie możesz przepisać lub ponownie użyć Tweetów.
Ponownie musisz połączyć swoje konta na Twitterze i Dysku Google, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Nie jest to tak skomplikowane, jak brzmi Etykieta “Narzędzia automatyzacji”.
Oto mnóstwo innych wspaniałych przepisów, które możesz teraz obejrzeć:
- 44 Hacki dla Hardcore Social Media Produktywność
- Przepisy na usprawnienie mediów społecznościowych
8. Canva
Media społecznościowe z czasem stają się coraz bardziej wizualne i ten trend nie ustanie. Posty zawierające zdjęcia zyskują większe zaangażowanie w prawie każdej sieci.
Jeśli masz ogromną publiczność i potrzebujesz najwyższej jakości obrazów, polecam zatrudnić projektanta jakości.
Ale nie każdy potrzebuje niesamowite obrazy. Możesz po prostu potrzebować dobrze. lub świetnie. obrazy. Pamiętaj również, że możesz używać tych samych zdjęć zarówno do postów na blogu, jak i postów w mediach społecznościowych, więc koszt nie jest tak wysoki, jakbyś tworzył unikalne obrazy dla każdego kanału.
Kiedy masz napięty budżet lub potrzebujesz obrazu w pośpiechu, możesz go utworzyć za pomocą Canva, nawet jeśli nie jesteś świetny w projektowaniu.
Załóż darmowe konto i zaloguj się. Po powrocie do strony głównej zobaczysz wiele różnych opcji szablonów—wiele z nich jest przeznaczonych specjalnie dla sieci społecznościowych.
Kliknij odpowiedni szablon w zależności od sieci, z której korzystasz, a utworzy się dla ciebie płótno. Będzie to również idealny rozmiar dla Twojej sieci społecznościowej.
W zakładce “układy” na lewym pasku bocznym możesz zobaczyć wszystkie różne opcje szablonu do twojej dyspozycji:
Kliknij szablon, który wygląda dobrze, a pojawi się po prawej stronie.
Następnie możesz kliknąć dowolny element na obszarze roboczym (tło, tekst, symbole itp.) i edytować je jak chcesz:
Po zakończeniu kliknij “Pobierz” z górnego paska menu.
Jeśli opanujesz Płótno, możesz stworzyć obraz w ciągu minuty lub dwóch, który przyciągnie uwagę Twoich akcji społecznościowych.
9. Post Planner
Post Planner to aplikacja integrująca się bezpośrednio z Facebookiem. Został zaprojektowany, aby ułatwić i skuteczniej zaplanować posty na Facebooku.
Głównym ograniczeniem i siłą jest to, że jest ograniczony do Facebooka. Jeśli skupiasz się tylko na Facebooku, może to być najlepsze narzędzie dla ciebie. Ale jeśli zamiast tego skupisz się na innych sieciach—lub też—prawdopodobnie lepiej jest użyć narzędzia takiego jak bufor lub Edgar.
Jest to naprawdę solidne narzędzie, więc nie mogę przejść przez wszystkie jego funkcje. Oto najważniejsze z nich:
- Planowanie postów – Możesz zaplanować posty na swojej stronie na Facebooku z wyprzedzeniem i zrobić to zbiorczo.
- Kieruj swoją grupę odbiorców – Jedną z naprawdę przydatnych funkcji jest możliwość kierowania na określone kraje podczas planowania postu. Możesz podzielić posty według strefy czasowej lub uruchomić promocję dla niektórych użytkowników.
- Automatyzacja księgowania – Możesz powiedzieć narzędziu, aby automatycznie publikował nowe treści z kanału RSS. Zazwyczaj nie jest to najlepsza opcja, ale może być przydatna.
- Trendy treści – Możesz szybko znaleźć popularne treści na Facebooku na podstawie wybranego słowa kluczowego. Możesz udostępniać te treści, wiedząc, że będą one popularne również wśród obserwujących.
Facebooka, wygląda i działa bardzo podobnie do każdej innej funkcji Facebooka:
Facebook zawsze był całkiem dobry z analityką, ale Post Planner pozwala uzyskać trochę bardziej zaawansowany i naprawdę przekopać się przez wydajność poprzednich postów w swojej analityce:
10. Bundlepost
Bundlepost zawiera możliwość planowania postów we wszystkich głównych sieciach społecznościowych, ale ma kilka świetnych funkcji, które pozwolą Ci zaoszczędzić jeszcze więcej czasu.
Powiem jednak, że Bundlepost nie jest tak intuicyjny jak większość innych narzędzi, więc chociaż jest przydatny, poznanie jego tajników zajmie trochę czasu.
Jedną z rzeczy, w których jestem naprawdę zły, jest włączenie hashtagów w postach, mimo że wiem, że są to świetny sposób na poprawę Twojego zaangażowania.
Jedną z głównych cech Bundlepost jest możliwość automatycznego zastępowania popularnych niszowych słów kluczowych hashtagami.
Na przykład możesz dodać frazę “media społecznościowe” do folderu hashtag w narzędziu i powiedzieć mu, aby zastąpił wszelkie wzmianki o tej frazie #SocialMedia.
Nie tylko pozwoli to zaoszczędzić czas, ale także wyeliminuje szansę, że zapomnisz dodać hashtagi.
Drugą użyteczną cechą narzędzia jest możliwość tworzenia kanałów pakietowych. Wprowadzasz tyle słów kluczowych, ile chcesz, a narzędzie automatycznie znajdzie odpowiednie treści w mediach społecznościowych do udostępnienia w Twoich kanałach.
Istnieje szansa, że możesz udostępnić treści niskiej jakości lub off-topic, więc dobrym pomysłem jest przejrzenie wygenerowanych sugestii.
11. Wzmianka
Jedną z najtrudniejszych części zarządzania programem społecznościowym jest wykrywanie wzmianek społecznych w miarę ich pojawiania się.
Masz szansę odpowiedzieć tylko wtedy, gdy jesteś świadomy wzmianki społecznej w pierwszej kolejności. To daje Ci szansę na:
- Reagować na negatywne opinie lub skargi i kończyć na pozytywnym
- Wzmocnij pozytywne recenzje
- Połącz się z partnerami i wpływami, którzy już o tobie mówią
- Odkryj nowych odbiorców przyszłych kampanii
Wzmianka rozwiązuje ten problem.
Kiedy się z nimi zarejestrujesz, oni będą cię słuchać.
Skonfiguruj alert (taki jak Twoja marka), a za każdym razem, gdy ktoś będzie mówił na ten temat, natychmiast otrzymasz powiadomienie.
Mają nawet bezpłatny plan, który zawiera alert 1 i łączy się z maksymalnie kontami społecznościowymi 3. To doskonały sposób, aby zobaczyć moc powiadomień społecznościowych.
Zaawansowani użytkownicy mogą korzystać z wielu narzędzi do raportowania,analizy i kont, które pomogą Ci zarządzać wszystkim. Obejmuje to funkcje publikowania, dzięki czemu możesz zrobić wszystko za pomocą jednego narzędzia. Jest to idealne narzędzie dla zaawansowanych marketerów mediów społecznościowych.
Nie pozwól, aby wzmianki o społecznościach trwały bez ciebie, Otrzymuj powiadomienia, których potrzebujesz, aby pozostać na bieżąco.
12. Inkybee
Influencerzy są dużą częścią większości strategii marketingowych w mediach społecznościowych. Celem jest zwykle połączenie się z nimi, nawiązanie relacji i zachęcenie ich do dzielenia się twoimi rzeczami.
Znalezienie odpowiednich wpływowych osób może być jednak trudne. To tam pojawiają się narzędzia takie jak Inkybee.
Inkybee pozwala wyszukiwać najlepszych blogerów w swojej niszy we wszystkich głównych sieciach społecznościowych.
Po zalogowaniu wyszukaj słowo kluczowe na pasku na stronie” szukaj”:
Szybko znajdzie dużą listę powiązanych blogów. Klasyfikuje je również w oparciu o trafność, widoczność i zaangażowanie, z których wszystkie są pozytywnymi cechami dla influencera:
Zauważ, że możesz kliknąć przycisk w prawym dolnym rogu każdego wyniku, tak aby był “wybrany”. Jeśli spojrzysz wstecz na górę wyników (w zaznaczonym obszarze), zobaczysz, że możesz zapisać wszystkie wybrane blogi na liście. To pomoże Ci wymyślić plan później strategicznie celować w KAŻDEGO influencera.
Ponieważ możesz uzyskać wiele wyników dla szerokich słów kluczowych, rozważ użycie opcji filtrowania po lewej stronie.
Możesz ograniczyć wpływ do określonego obszaru lub organu profilu:
13. Tagboard
Jednym z powodów, dla których marketerzy tak bardzo chcą być w mediach społecznościowych, jest monitorowanie wzmianek o marce lub możliwości interakcji z obserwatorami. Tagboard jest jednym ze sposobów, aby wyeliminować obawy o brak jednej z tych szans.
Aby użyć tego narzędzia, po prostu wyszukaj hash tag w głównym pasku wyszukiwania (po zalogowaniu).
Gdy to zrobisz, otrzymasz stronę wyników wszystkich najnowszych postów, które zawierały ten hashtag w wielu sieciach (głównie Instagram/Twitter).
Z pewnością możesz go użyć do monitorowania słów kluczowych innych niż marki, takich jak powyższe, aby wyszukać osoby zainteresowane określonym hashtagiem. Następnie możesz je śledzić lub odpowiadać na nie.
Lepszym sposobem korzystania z tablicy tagów jest monitorowanie słów kluczowych marki. Zazwyczaj obejmują one imię i nazwisko oraz nazwę witryny (i jej odmiany, np. Quick Sprout i QuickSprout).
Tak długo, jak sprawdzasz raz dziennie, niczego nie przegapisz.
14. FollowerWonk
FollowerWonk to solidne narzędzie skupione wyłącznie na Twitterze. Jego głównym zastosowaniem jest analiza obserwujących na Twitterze, aby dać ci wgląd w to, jak możesz lepiej z nimi współpracować.
Ponadto możesz użyć FollowerWonk, aby znaleźć ludzi do naśladowania.
Przejdź do “Szukaj bios” w górnym menu i wpisz słowa kluczowe ze swojej niszy.
Możesz sortować według standardowych wskaźników, takich jak “Obserwujący” i “autorytet społeczny”:
Po przejściu do zakładki “analizuj” w narzędziu możesz wprowadzić swoją nazwę Użytkownika na Twitterze. Narzędzie skanuje profile użytkowników obserwujących, aby dowiedzieć się, kiedy większość z nich jest aktywna na Twitterze:
Możesz użyć tych informacji, aby zoptymalizować swój harmonogram publikowania.
15. Onalytica
Onalytica to kolejne narzędzie, które koncentruje się na znalezieniu odpowiednich ludzi do naśladowania, ale wymaga wyjątkowego i interesującego podejścia.
Zamiast po prostu szukać słowa kluczowego, przesyłasz plik z wpisem na blogu lub dodajesz link do opublikowanego wpisu na blogu. Następnie narzędzie skanuje zawartość, określa jej motyw i zwraca wpływowych, którzy mogą cieszyć się Twoją treścią.
Jest to bardziej narzędzie promocyjne niż cokolwiek innego.
Wybierz jedną z opcji, aby rozpocząć.
Poniżej kliknąłem “Dodaj link”, a następnie wprowadziłem adres URL postu na blogu Quick Sprout:
W ciągu minuty miałem dużą listę (miejmy nadzieję) istotnych influencerów, z którymi mogłem się połączyć i promować moje treści.
Możesz śledzić wszystkie lub wszystkich wpływowych osób wymienionych tam, klikając przycisk w prawym górnym rogu każdej karty wyników.
16. Quill Engage
Słyszałem prawie każdą opinię na temat korzystania z analityki. Większość skarg polega na tym, że są zbyt skomplikowane lub istnieje zbyt wiele opcji.
Quill Engage to małe, inteligentne narzędzie, które może skanować Twoje konto Google Analytics i tworzyć raport w prostym języku angielskim.
Zamiast raportowania wszystko, robi notatki o dużych zmianach, które zasługują na twoją uwagę.
Oczywiście ma to związek z marketingiem w ogóle, nie tylko z mediami społecznościowymi, ale może poinformować cię, gdy nastąpi nieoczekiwana zmiana (dobra lub zła) w ruchu odsyłającym w mediach społecznościowych.
Nie musisz wiele robić: po prostu utwórz konto i połącz je z kontem Google Analytics. Wkrótce otrzymasz taki raport:
W zależności od firmy może to zaoszczędzić godziny miesięcznie.
Wniosek
Skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi jest niezbędne dla wszystkich firm w każdej branży.
Musisz tylko upewnić się, że mądrze wykorzystujesz swój czas.
Dałem ci świetne narzędzia społecznościowe 16, których możesz użyć do:
- zdobądź więcej obserwujących
- lepiej angażuj się w kontakty z użytkownikami mediów społecznościowych
- zwiększ ruch na swojej stronie (który konwertuje)
- zrób to wszystko w rozsądnym czasie
Moim celem w tym artykule jest, abyś w tym momencie wybrał tylko kilka narzędzi i włączył je do swojej strategii w mediach społecznościowych.
Jednak, jak nie zacząć korzystać z narzędzi więcej, pamiętaj, że nie powinny być używane jako kulę.
Nie automatyzuj wszystkiego tylko dlatego, że możesz. Jeśli automatyzacja obniża jakość udostępnianych treści, nie używaj tego. Wybierz Narzędzia i funkcje tych narzędzi ostrożnie.
Istnieje również wiele innych świetnych narzędzi mediów społecznościowych, więc jeśli masz konkretny problem, poszukaj rozwiązania.