16 inteligentniejszych sposobów korzystania z LinkedIn do budowania firmy

Podczas gdy wiele osób nadal uważa LinkedIn za jedynie uwielbioną tablicę poszukiwania pracy, ten profesjonalny serwis społecznościowy jest w rzeczywistości niesamowitym narzędziem marketingowym business-to-business.

Jeśli wiesz, co robisz.

Przy odrobinie czasu i wysiłku poniższy przewodnik może pomóc przekształcić LinkedIn w silnik generowania leadów i dać ci wewnętrzną ścieżkę do generowania większej liczby firm.

Ale zanim przejdziemy do tych szesnastu wskazówek, podziel się Copyblogger.com z Twoją siecią na LinkedIn …

Zacznij od swojego profilu

Twój profil na LinkedIn jest najważniejszym elementem na stronie. To twoja “ulepszona” wizytówka-szybki i łatwy sposób, aby ludzie decydowali, czy jesteś istotny, czy nie, na czym im zależy.

LinkedIn zapewnia bogaty zestaw funkcji, aby Twój profil wyróżniał się. Skorzystaj z tych wskazówek, aby utworzyć Profil, który przekazuje wiadomość bez utraty czytelników po drodze.

1. Nie wymądrzaj się swoim zdjęciem

Nikt cię nie rozpozna, jeśli nie zobaczy twojej twarzy. Najlepsze zdjęcia mają jednolity kolor tła, a twoja twarz zajmuje jak najwięcej ramki, jak to możliwe. Narzędzie do przesyłania obrazów w LinkedIn zawiera funkcję kadrowania, aby to ułatwić.

2. Nagłówki mają znaczenie (jak zawsze)

Profesjonalny nagłówek, który pojawia się pod Twoim nazwiskiem, znajduje się na każdym odnośniku o Tobie na stronie. Upewnij się, że zawiera twój tytuł i firmę. Ponownie, nie daj się tak wciągnąć w próbę bycia mądrym, że trudno cię zrozumieć.

3. Jesteś czymś więcej niż pracą

Największym błędem, jaki ludzie popełniają w swoim profilu, jest wykluczenie ich doświadczeń niezwiązanych z pracą. Jeśli należysz do Lokalnej Grupy sieciowej lub innych powiązań, dodaj je.

Im więcej dodasz doświadczeń, tym łatwiej będzie LinkedIn połączyć cię z innymi w swojej sieci.

4. Tworzenie połączeń, które mają znaczenie

Zaplanuj co kilka miesięcy jakiś czas, aby zaktualizować swoje kontakty w LinkedIn.

Jako ogólną zasadę, zadaj sobie pytanie, Czy czujesz się komfortowo, podnosząc telefon i dzwoniąc do tej osoby? Jeśli nie, nie dodawaj ich do kontaktów.

Jednym z moich ulubionych sposobów dodawania kontaktów jest użycie Ludzie, Których Możesz Już Znać narzędzie. Oczywiście “sztuczka” polega na tym, aby upewnić się, że wykonałeś dokładną pracę, dodając do swojego profilu wszystkie swoje doświadczenia zawodowe i niezwiązane z pracą.

Gdy jesteś zajęty dodawaniem kontaktów,nie zapomnij również przyciąć kilku. Korzystając z benchmarku “would you call”, możesz znaleźć kilka nazw do upuszczenia. Zachowaj aktualną listę kontaktów.

5. Pracuj z rekomendacjami

Łatwym sposobem na zwiększenie reputacji jest uzyskanie jak największej liczby rekomendacji. Wiele rekomendacji składa się na dowód społeczny, że jesteś profesjonalistą, na którym inni mogą polegać.

Najlepszym sposobem na uzyskanie rekomendacji jest poproszenie o nie. Na Poproś O Rekomendacje narzędzie jest proste w użyciu, ale poświęć czas na edycję domyślnej wiadomości, dostosowując ją do odbiorców.

Dla osób, które dobrze znasz, Prosty temat może brzmieć: “potrzebuję twojej pomocy.”

(Nie polecam “nie jesteś sam” na ten jeden … możesz trochę zdenerwować kolegów.)

W przypadku innych połączeń, które możesz nie znać tak dobrze, Dołącz punkt odniesienia, aby odświeżyć ich pamięć.

Jeśli chodzi o samą wiadomość, bądź krótki i na temat. Dobrym sposobem na rozpoczęcie wiadomości jest potwierdzenie, jak bardzo cenisz ich opinię. Próżność jest często świetnym motywatorem.

A jeśli Twoje prośby o rekomendację nie spełnią się? Zacznij pisać rekomendacje dla innych, których znasz. Będziesz mile zaskoczony, jak wielu odwzajemni.

6. Nie marnuj swojego podsumowania

Nie marnuj swojego obszaru podsumowania z dużą ilością pustych słów na temat kwalifikacji” zorientowanych na zespół, zorientowanych na wyniki”.

Zamiast tego użyj podsumowania jako miejsca odpowiedzi na proste pytanie — Dlaczego robisz to, co robisz? Pomyśl o swoim podsumowaniu jako o ludzkim elemencie tego, kim jesteś, o historii wszystkiego, co zrobiłeś do tej pory.

7. Poznaj szczegóły

Nową funkcją LinkedIn jest Dodaj Sekcje narzędzie-sposób na modyfikację profilu z dodatkowymi informacjami na temat Twoich kwalifikacji z innych źródeł internetowych.

Jedną z moich ulubionych funkcji jest możliwość dodawania treści z SlideShare.net, Twitter i WordPress.

Daj widzom LinkedIn dobrze zaokrąglone poczucie swojej cyfrowej obecności.

8. Przeciągnij rozmowę

Jednym kliknięciem i ruchem myszy możesz znacząco kontrolować narrację, którą ludzie oglądają podczas odwiedzania Twojej publicznej strony profilu.

Obok każdego nagłówka sekcji na stronie profilu znajduje się ikona strzałki kierunkowej, która pozwala zmienić kolejność i podkreślić sekcje profilu dla widzów.

Załaduj swoją stronę z najbardziej ekscytującymi treściami. Na przykład, jeśli masz świetne rekomendacje, przeciągnij je na górę, aby widzowie najpierw zobaczyli twoje najbardziej pozytywne szczegóły.

9. Nie zapomnij o korzyściach SEO

Jeśli upublicznisz swoją stronę profilu, wyszukiwarki takie jak Google i Bing ją zindeksują.

Poświęć trochę czasu, aby zoptymalizować swoje podsumowanie, używając swojego pełnego imienia i nazwiska w porównaniu z “ja” lub “ja”.”Możesz również wprowadzić linki do stron internetowych, które chcesz wyróżnić.

Nadaj również swojej stronie profilowej trochę linku, tworząc link ze strony biografii witryny do strony profilu LinkedIn.

Teraz możesz zacząć promować swoją firmę na LinkedIn

Posiadanie solidnego profilu LinkedIn jest kluczowym składnikiem – ale to tylko punkt wyjścia. LinkedIn oferuje wiele narzędzi do przyciągania zainteresowania i ruchu do Twojej firmy – więc używaj ich.

10. Zaktualizuj linię podpisu e-mail

Będziesz chciał zacząć budować świadomość swojego profilu na LinkedIn. Ponieważ wielu profesjonalistów polega na poczcie e-mail jako podstawowym strumieniu komunikacji cyfrowej, twój zwykły podpis e-mail jest często świetnym punktem wyjścia do łączenia się z innymi.

Narzędzie podpis e-mail oferuje szereg opcji wprowadzania i stylizacji linii podpisu. Pamiętaj, aby wybrać w opcjach link “Profil zawodowy ” i link” Zobacz, kogo znamy wspólnego”.

11. Poznaj resztę zestawu narzędzi

Witryna dla programistów LinkedIn ma bogatą liczbę łatwych w użyciu narzędzi do ulepszania witryny.

Na przykład zwiększ swoją biografię online lub stronę o stronie z szybkim linkiem do LinkedIn za pomocą wtyczki profil członka.

Jeśli masz bloga biznesowego, Wtyczka Share on LinkedIn jest idealnym uzupełnieniem przycisku udostępniania Tweet.

Nie zapomnij również dołączyć przycisku Poleć za pomocą LinkedIn. Ta funkcja daje Twojej firmie dowód społeczny poprzez rekomendacje użytkowników LinkedIn, które są widoczne w Twojej witrynie.

Na marginesie dla tych z Was, którzy są bardziej zorientowani na SEO, bardzo możliwe jest, że rekomendacje LinkedIn będą czynnikiem w rankingach wyszukiwania — podobnie jak dzisiejsze Polubienia na Facebooku lub udostępnianie Twittera.

12. Zdominuj obszar wszystkich aktualizacji

Domyślnie LinkedIn prezentuje listę aktualizacji sieciowych po zalogowaniu się użytkownika. To kopalnia złota dla profesjonalisty smart content marketingu.

Zacznij budować autorytet i świadomość poprzez zawsze obecny strumień istotnych informacji, który pojawia się bezpośrednio na stronie głównej LinkedIn Twoich połączeń.

13. Stwórz własną grupę LinkedIn

LinkedIn zawiera ogromny zbiór grup online. Dla wielu dołączanie i uczestnictwo w grupie LinkedIn jest łatwym sposobem na budowanie autorytetu poprzez komentarze i posty dyskusyjne.

Ale dla doświadczonych profesjonalistów, którzy są gotowi poświęcić czas, Tworzenie i pielęgnowanie własnej grupy online może wypłacić ogromne dywidendy-jeśli dobrze ją zbudujesz.

Prawdziwym sekretem posiadania własnej grupy jest dołączone do niej bezpłatne narzędzie do transmisji e-mail.

Pod Zarządzaj opcje, pojawi się funkcja do Wyślij Ogłoszenie. Chociaż LinkedIn jest ograniczony do jednego raz na siedem dni, zapewnia bezpłatną i łatwą metodę wysyłania wiadomości e-mail do członków grupy.

14. A propos e-maili …

Czy wiesz, że możesz wysyłać biuletyny e-mailowe do swoich kontaktów?

Na Skomponuj Wiadomość funkcja w skrzynce odbiorczej ma unikalny sposób dostosowywania wiadomości e-mail do kontaktów LinkedIn według geografii i/lub branży, dla maksymalnie 50 osób na raz.

Jeśli więc chcesz podzielić się ciekawą historią lub pomysłem ze swoimi kontaktami z branży księgowej, wystarczy prosty punkt i kliknięcie.

Oczywiście nie będziesz używać tej funkcji do spamowania lub denerwowania kontaktów(co zabierze cię dokładnie w przeciwnym kierunku niż chcesz). Zachowaj te wiadomości informacyjne i bardzo istotne.

15. Pracuj na swojej stronie firmowej

Niedawno LinkedIn wprowadził strony firmowe — łatwy sposób na dostarczenie dodatkowych informacji na temat Twojej firmy.

Aktualizując stronę produktów i usług, rozważ włączenie atrakcyjnych ofert specjalnych dla osób, które odwiedzają i polecają stronę firmy LinkedIn.

I oczywiście nie zapomnij promować swojej strony firmowej za pomocą poczty e-mail LinkedIn, dyskusji grupowych, ogłoszeń grupowych i aktualizacji statusu.

16. Zarządzaj i wydobywaj strumień danych

Przy tak dużej aktywności prowadzonej w LinkedIn łatwo się przytłoczyć. Tutaj RSS może stać się Twoim przyjacielem.

Na stronie ustawień konta zobaczysz kartę o nazwie Konto. W ramach funkcji konta dostępna jest opcja pobierania treści LinkedIn w kanale RSS. Upewnij się, że ta funkcja jest włączona i dodaj link do swojego ulubionego czytnika RSS, aby otrzymywać codzienne aktualizacje z połączeń.

Gdy masz już wszystko, co możesz łatwo przejrzeć, wydobywaj strumień danych, korzystając z wbudowanych funkcji wyszukiwania czytnika grup dyskusyjnych. Alternatywnie czytelnik może mieć dodatkowe opcje oznaczania niektórych elementów zawierających terminy wyznaczone przez użytkownika.

Przy odrobinie wysiłku Twój czytnik RSS może stać się codziennym źródłem możliwości biznesowych.

Wartość LinkedIn to Ty

LinkedIn oferuje mnóstwo potężnych zabawek do zabawy, które mogą sprawić, że marketing między firmami będzie bardziej skuteczny. Ten krótki przewodnik przedstawia tylko kilka z wielu sposobów na nawiązanie kontaktu z odpowiednimi ludźmi.

Narzędzia tam są, twoi klienci tam są … jedyne czego brakuje to ty. Tak więc, podczas gdy reszta świata jest zachwycona ceną akcji LinkedIn, zacznij tworzyć własny zwrot z inwestycji dla swojej firmy.

A jeśli te wskazówki ci pomogły, podziel się Copyblogger.com ze swoją siecią na LinkedIn klikając plakietkę poniżej … dzięki!

Chcesz dowiedzieć się więcej o najlepszych praktykach LinkedIn?

Koniecznie sprawdź moje webinarium z Sonią Simone: najlepsze praktyki LinkedIn (i kilka sekretów).

Webinar jest bezpłatny dla członków władz.

Jeśli nie jesteś jeszcze członkiem organu … wypróbuj autorytet bez ryzyka i zdobądź ekskluzywne seminaria audio i webinaria, takie jak ten, prawie co tydzień w roku, ciągłe możliwości nawiązywania kontaktów, rabaty i edukacja.

O autorze: Sean Jackson jest partnerem w Copyblogger Media i CFO firmy. Sprawdź, jak korzysta z LinkedIn tutaj.

Total
0
Shares
Related Posts