11 najlepszych sposobów na szybkie zwiększenie sprzedaży e-commerce

Niezależnie od tego, czy jesteś nową firmą, czy działasz od kilku lat, uzyskanie większej sprzedaży e-commerce przyniesie korzyści Twojej firmie.

Niestety firmy przechodzą przez płaskowyże i spadają.

Takie rzeczy się zdarzają, ale nie zniechęcaj się.

Jeśli masz problem z wymyśleniem nowych sposobów na zdobycie większej liczby klientów i zwiększ przychody Mogę dać ci kilka wskazówek.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

 

Twoje poprzednie metody mogły zadziałać w pewnym momencie, ale ostatecznie te same stare strategie mogą stać się przestarzałe.

Ważne jest, aby Twoja firma stale nadążała za nowymi trendami.

Zmieniły się zwyczaje konsumentów, zwłaszcza w branży ecommerce.

Jako ekspert ds. marketingu przeanalizowano te trendy i wymyśl listę wskazówek, które faktycznie zadziałają.

Oto najlepsze sposoby 11, aby wygenerować większą sprzedaż na swojej stronie ecommerce.

1. Targetuj swoich dotychczasowych klientów

Kiedy firmy mają problemy z rozwojem, natychmiast myślą, że to dlatego, że nie mają wystarczającej liczby klientów.

Jest to powszechne błędne przekonanie, więc nie wyciągaj pochopnych wniosków.

Zamiast skupiać cały swój wysiłek na pozyskiwanie klientów, powinieneś poprawić swój strategia utrzymania klienta.

Spójrz na wpływ lojalni klienci mieć na stronie ecommerce:

image1 8

W porównaniu do nowych klientów i klientów, którzy dokonali tylko jednego zakupu na twojej stronie, lojalni klienci:

  • dodaj więcej przedmiotów do swoich koszyków
  • mieć wyższy współczynnik konwersji
  • Generuj większe przychody za każdym razem, gdy odwiedzają Twoją witrynę

Nie zrozum mnie źle.

Oczywiście jest to świetne dla Twojej firmy, jeśli możesz zdobywać nowych klientów.

Ale to droższa strategia marketingowa.

O wiele bardziej opłacalne jest ściganie istniejącej bazy klientów.

Dlaczego?

Ci ludzie są już zaznajomieni z Twoją marką.

Wiedzą, jak korzystać z Twoich produktów i nie ma krzywej uczenia się.

Więc skup się na sposobach poprawy ich doświadczenia.

Spróbuj wymyślić program lojalnościowy, który daje ludziom motywację do wydawania większej ilości pieniędzy za każdym razem, gdy robią zakupy.

Każdy wydany dolar może przełożyć się na punkt rewards.

Gdy klient zgromadzi określoną liczbę punktów, może je wymienić na rabaty lub inne promocje.

2. Wyświetl ikony, które pokazują, że witryna jest godna zaufania

Nikt nie będzie chciał robić zakupów w Twojej witrynie ecommerce, jeśli wydaje się ona szkicowa lub w inny sposób niegodna zaufania.

Jedną z pierwszych rzeczy, które musisz zrobić, to upewnić się, że Twoja witryna jest Bezpieczna.

Zobacz ten przykład z Foot Locker:

image6 8

Cyberbezpieczeństwo jest obecnie poważnym problemem dla kupujących.

W ciągu ostatnich pięciu lat, 46% Amerykanów były ofiarami oszustw związanych z kartami kredytowymi.

Bezpieczeństwo ich informacji jest priorytetem dla kupujących online.

Musisz to rozpoznać i dokonać niezbędnych korekt.

Ale co możesz zrobić, aby udowodnić, że jesteś godny zaufania?

Z dumą Wyświetlaj dowolne odznaki bezpieczeństwa Twoja strona korzysta.

image8 8

Oto kilka przykładów popularnych wyborów.

Wiem, że to powinno być oczywiste, ale chcę, żeby było jasne. Upewnij się, że nie kłamiesz lub nie wprowadzasz w błąd swoich klientów.

Nie idź po prostu uderzając te odznaki na całej swojej stronie, chyba że faktycznie masz związek z tymi firmami.

W przeciwnym razie możesz również znaleźć się w kłopotach prawnych.

Który z tych środków bezpieczeństwa jest najlepszy?

Nie chcę mówić o występie, ale mogę powiedzieć, który z nich przemawia do klientów najbardziej.

image3 8

Norton Antivirus wygrał przez osuwisko pod względem postrzegania publicznego.

Jeśli więc używasz programu Norton i nie masz wyświetlanej plakietki, musisz ją jak najszybciej zmienić.

Dla tych z Was, którzy kupują nowych potencjalnych dostawców zabezpieczeń witryn, nie jest złym pomysłem, aby sprawdzić je jako najwyższą uwagę.

3. Użyj demonstracji wideo

Konsumenci kochają filmy.

W rzeczywistości, ponad połowa ekspertów marketingu na całym świecie twierdzą, że wideo ma najwyższy zwrot z inwestycji w porównaniu do innych taktyk marketingowych.

Strony internetowe, które mają filmy, mogą uzyskać przeciętny użytkownik spędzać 88% więcej czasu na swoich stronach.

Ponadto filmy robią tak samo dobrze, jak reklamy. W ten sposób Marka e-commerce Robo wygenerowała $4.7 milionów przychodów z reklam wideo.

Powoduje to wzrost zaangażowania, a także zainteresowanie tym, co próbujesz sprzedać.

Filmy bardziej rezonują z ludźmi, więc jest prawdopodobne, że będą pamiętać, co oglądali, a nie tylko o tym Czytać.

Jaki jest rozsądny sposób na umieszczenie odpowiednich filmów w witrynie e-commerce?

Twórz demonstracje produktów, takie jak Nato robi to ze swoim inteligentnym mocowaniem:

image12 7

Film pokazuje użytkownikom, jak mogą korzystać z tego produktu w ich codziennym życiu.

Ich strona internetowa wyjaśnia, że mocowanie działa na smartfony, tablety, urządzenia GPS i lekkie laptopy.

Wymienianie tego jest jedną rzeczą, ale Pokazywanie klientom, jak to działa poprzez demonstracje wideo, jest znacznie bardziej skuteczne.

Film pokazuje demonstrację produktu w kuchni, samochodzie, sypialni, łodzi, biurze, a nawet łazience.

Przemawia więc do szerszego grona ludzi.

Ta strategia niekoniecznie będzie działać dla wszystkich produktów.

Na przykład, jeśli sprzedajesz koszulę, nie musisz demonstrować, jak ją założyć.

Ale jeśli jest coś specjalnego w Twoim ubraniu pod względem użytkowania i funkcjonalności, film jest świetnym sposobem na przekazanie tego komunikatu.

Jest to również idealna strategia dla witryn e-commerce sprzedających nowe produkty, które mogą być wyjątkowe lub kreatywne.

4. Użyj zdjęć, gdy dołączasz referencje klientów

Opinie użytkowników i referencje są świetnym sposobem na pokazanie dowodu koncepcji.

Ale wiadomość od jakiejś bezimiennej i bezimiennej osoby nie jest tak przekonująca.

Zabierz swoje referencje o krok dalej.

Dodaj zdjęcie i podaj pełne imię i nazwisko osoby oraz tytuł (jeśli dotyczy Twojego produktu).

Oto świetny przykład z Pangea Organics:

image5 8

Autumn Bree Fata jest integracyjnym trenerem zdrowia, więc jej tytuł zapewnia pewien autorytet i mówi nam, że wie coś o tym produkcie.

W tym Zdjęcie jej twarzy pokazuje, że jest prawdziwą osobą, a nie tylko kimś, kogo wymyśliłeś.

Co według ciebie wygląda lepiej i bardziej profesjonalnie?

Powyższy przykład lub:

“Ten produkt jest świetny!”- Daniel L.

To oczywiste. Przykład z Pangea Organics będzie bardziej rezonować z osobami odwiedzającymi twoją stronę internetową.

Ta opinia może zachęcić innych do dokonania zakupu i zwiększenia sprzedaży.

Oto kolejny przykład z Naturalnie Kręcone:

image11 8

Ten sklep ecommerce sprzedaje produkty kosmetyczne zaprojektowane specjalnie dla klientów z kręconymi włosami.

Ich strona internetowa umożliwia użytkownikom dzielenie się swoimi historiami i dołączanie zdjęć.

Jeśli twój produkt rozwiązuje problem, klienci chętnie podzielą się swoimi historiami.

Wyjaśniłem już wcześniej, jak opowiadanie historii może angażować i przekonywać ludzi.

Połączenie opowiadania historii i zdjęć z referencjami pomoże zwiększyć sprzedaż w Twojej witrynie.

5. Rozpoznaj, że twoi klienci chcą robić zakupy z urządzeń mobilnych

Tylko dlatego, że masz stronę internetową ecommerce, nie oznacza, że możesz założyć, że twoi klienci robią zakupy tylko na swoich komputerach.

W rzeczywistości ludzie używają telefonów komórkowych i tabletów do robienia zakupów online.

Badania pokazują, że 40% użytkowników urządzeń mobilnych kupiłeś coś online ze swoich urządzeń.

Co więcej, 63% millenialsów robi zakupy na swoich telefonach.

Tych liczb nie można zignorować.

Upewnij się, że Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych.

Jeśli Twoja witryna nie jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, odwróci potencjalną sprzedaż.

Dla tych z Was, którzy nie mają zoptymalizowanej witryny mobilnej, może to być jeden z powodów, dla których obserwujesz spadek sprzedaży.

Uznałbym to za priorytet na twojej liście rzeczy do zrobienia.

Coś jeszcze można rozważyć jest budowanie aplikacji mobilnej.

Spójrz na dlaczego klienci wolą aplikacje w porównaniu do strony mobilnej:

image2 8

Wszystkie te powody ułatwiają życie klientowi.

Poprawa obsługi klienta pomoże ci uzyskać większą sprzedaż i zwiększyć przychody.

Znajdź sposób, aby skupić się na tym, czego chcą klienci.

  • Wygoda
  • Prędkość
  • Zapisane preferencje i ustawienia
  • Korzyści i nagrody
  • Personalizacja
  • Rozrywka

Jeśli Twoja witryna, witryna mobilna i aplikacja mobilna mogą zapewnić te korzyści, nie będziesz miał problemu z uzyskaniem większej sprzedaży.

6. Oferuj więcej rabatów

Może to wydawać się proste, ale za mało firm oferuje zniżki dla swoich klientów.

Jeśli martwisz się o marże zysku, po prostu Użyj strategii marketingowej, która jest tak stara jak czas.

Podnieść cenę bazową każdego produktu, a następnie umieścić go na sprzedaż.

To proste.

Spójrz na ten przykład z Ekspresowe:

image10 8

Oferują 40% zniżki na wszystko na swojej stronie internetowej.

Tyle razy zobaczę, że strony internetowe oferują “do” pewnego procenta ” wybrane pozycje.”

Jasne, to też działa.

Ale to nic w porównaniu do 40% zniżki na wszystko w całej witrynie.

Każdy uwielbia otrzymywać dobrą ofertę, więc jest to świetny sposób na zwiększenie sprzedaży.

7. Zaprezentuj swoje najlepiej sprzedające się przedmioty

Daj swoim klientom jakiś kierunek.

Pokaż im, co ludzie kupują najbardziej.

Lubię, gdy strony internetowe zawierają kategorię “bestseller” na stronie głównej.

Nie wszyscy przeglądający Twoją witrynę będą dokładnie wiedzieć, czego szukają.

Jeśli Twoja firma sprzedaje szeroką gamę różnych produktów, może to być przytłaczające, szczególnie dla nowego klienta.

Gdy ktoś natknie się na Twoją witrynę, może zainteresować się popularnymi produktami.

Oto jak Black Yeti robi to na swojej stronie ecommerce:

image15 4

Możesz również skorzystać z tej okazji, aby promować produkty o najwyższych marżach.

Nawet jeśli w rzeczywistości nie są one twoimi najlepszymi sprzedawcami (nikt nie musi o tym wiedzieć), możesz umieścić je na swojej stronie głównej.

W idealnym świecie twoje najlepiej sprzedające się produkty są również najbardziej dochodowymi produktami, więc postaraj się, aby tak się stało, jeśli dokonasz korekt, aby zwiększyć marże zysku.

8. Zwiększ promocje na święta

Imprezy okolicznościowe to czas, kiedy ludzie chcą robić zakupy i wydawać więcej pieniędzy niż w zwykły dzień roku.

Dlatego zawsze mówię witrynom e-commerce, aby aktywnie promowały świąteczne wyprzedaże.

Masz małe okienko okazji, aby uzyskać ogromną sprzedaż podczas tych wydarzeń.

Spójrz na te statystyki dla witryn ecommerce podczas cyber tydzień:

image4 8

Więc przełamać swoje najlepsze oferty o tej porze roku.

Centra handlowe są zapakowane, więc wygodniej jest konsumentom robić zakupy z domu.

Wykorzystaj to na swoją korzyść.

Powiedziałem to wcześniej, ale oto kolejna okazja, aby kierować reklamy na swoich obecnych klientów.

Wysyłaj e-maile do listy subskrybentów, aby zachęcić ich do zakupu w okresie świątecznym.

Pamiętaj, że ludzie kupują prezenty dla przyjaciół i rodziny, a także dla siebie.

Promuj odpowiednio swoje produkty.

Sprzedawaj przedmioty jako “idealny prezent” lub ” najlepsze sposoby, aby pokazać komuś, komu zależy.”

Takie zwroty powinny wystarczyć.

9. FOMO (fear of missing out)

Musisz stworzyć poczucie pilności, gdy sprzedajesz produkty w witrynie ecommerce.

Spowoduje to, że kupujący będą działać szybko, zamiast czekać na zakończenie zakupu w późniejszym terminie (co może nigdy nie zrobić).

Powiedz swoim klientom, że pozostała ograniczona ilość produktów, nawet jeśli tak nie jest.

Linie lotnicze robią to cały czas.

Zobacz ten przykład z Delta:

image9 8

Cztery z 6 cen na tej stronie pokazują ograniczoną ilość pozostałych.

Najniższa cena biletu to $ 303.20, ale w tej cenie został tylko jeden bilet.

Strategia ta może sprawić, że klient wrażliwy na cenę (większość ludzi) podejmie decyzję o zakupie impulsowym.

Rodzi to obawę, że jeśli nie kupią go teraz, to później wydadzą więcej pieniędzy.

Innym sposobem na to jest uruchomienie sprzedaży flash.

Oto przykład czegoś, co możesz wysłać e-mailem do swoich klientów lub umieścić bezpośrednio na swojej stronie internetowej:

image7 8

Ponownie, stwarza to poczucie pilności.

Sprzedaż kończy się o północy, więc jeśli klient nie działa teraz, może przegapić wiele.

Jest to o wiele bardziej skuteczne niż wysłanie kuponu, który wygasa pod koniec miesiąca, dając ludziom pretekst do odłożenia zakupów.

Upewnij się, że Twoje kampanie marketingowe są actionable, i dostaniesz więcej sprzedaży.

10. Zaakceptuj różne opcje płatności

Musisz dać ludziom różne opcje płacenia za produkty i usługi na swojej stronie.

Jeśli akceptujesz tylko karty Visa i MasterCard, zrażasz wielu potencjalnych klientów.

Upewnij się, że masz możliwość akceptowania kart debetowych oprócz kart kredytowych.

Spójrz na tę stronę kasy z Best Buy:

image13 6

Best Buy akceptuje 6 różnych rodzajów kart kredytowych na swojej stronie internetowej.

Dają również klientom możliwość płacenia przez PayPal.

Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest klient, który chce dokonać zakupu, ale nie może go zrealizować, ponieważ nie korzystasz z podstawowej metody płatności.

Również w dalszym ciągu dostosowywać się do nowych trendów.

Alternatywne opcje płatności, takie jak Apple Pay również zyskują na popularności.

Jeśli masz aplikację mobilną, klienci mogą łatwo płacić za przedmioty za pośrednictwem Apple Pay za pomocą kilku kliknięć.

Dokonywanie zakupu tak proste, jak to możliwe pomoże ci uzyskać więcej sprzedaży ecommerce.

11. Skoncentruj się na swojej propozycji wartości

Co klient widzi, gdy trafi na Twoją stronę?

To Twój numer telefonu?

Misja Twojej firmy?

Nie są skuteczne.

Zamiast tego kładź większy nacisk na wartość.

Powiedz swoim klientom, co odróżnia twój produkt od podobnych produktów dostępnych na rynku.

Zobacz jak skutecznie Square robi to ze swoimi systemami punktów sprzedaży:

image14 6

Ich propozycja wartości mówi ci wszystko, co musisz wiedzieć o produkcie.

Ma nagłówek, który przyciąga uwagę konsumenta.

Następnie krótki opis wyjaśnia dokładnie. co robi produkt.

Zawierają one listę punktową swoich najlepszych funkcji, na których klienci mogą się skupić.

Square zawiera również zdjęcie swojego systemu POS, aby pokazać klientom, jak wygląda.

Jeśli uda ci się stworzyć wysoce skuteczną propozycję wartości, będziesz w stanie zwiększyć sprzedaż na swojej stronie ecommerce.

Wniosek

Jeśli sprzedaż zaczyna zwalniać lub stagnacja, nadszedł czas, aby wymyślić nowe i kreatywne sposoby wprowadzania produktów i usług na rynek w witrynie ecommerce.

Zamiast próbować znaleźć nowych klientów, skoncentruj swoje działania marketingowe na istniejącej bazie klientów.

Upewnij się, że Twoja witryna jest Bezpieczna, aby klienci czuli się komfortowo wprowadzając swoje dane osobowe, a także numery kart kredytowych.

Użyj demonstracji wideo, aby pokazać klientom, jak korzystać z Twoich produktów.

Jeśli obecnie korzystasz z opinii klientów, to świetnie.

Ale jeśli chcesz poprawić te referencje, Dodaj do nich również Zdjęcie.

Oferowanie wielu promocji i reklam w specjalnych porach roku, takich jak święta, może pomóc w poprawie sprzedaży.

Stwórz poczucie pilności, aby zachęcić klientów do zakupu pod wpływem impulsu.

Nie zapomnij o użytkownikach mobilnych. Przynajmniej Twoja strona internetowa musi być zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych.

Jeśli chcesz pójść o krok dalej, rozważ stworzenie aplikacji mobilnej.

Promuj swoje najlepiej sprzedające się przedmioty.

Wymyśl wyjątkową i użyteczną propozycję wartości.

Te wskazówki pomogą Ci zwiększyć sprzedaż na swojej stronie.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts