Byłem zdumiony.
Szczęka na podłodze zdumiona.
Wyobrażałem sobie, jak to będzie, przez długi czas i naprawdę wierzyłem, że jeśli poświęcę swój umysł zadaniu i nos na grindstone, to na pewno się stanie.
Ale rzeczywistość była jak zobaczenie sześciopaka po 100 000 crunches (nie żebym nic o tym wiedział).
Nigdy nie myślałem, że będę wiedział, jak to jest trafić milion dolarów przy pierwszym starcie.
Ale teraz tak.
Byłem ghostwriterem dla tego projektu i pracowałem we współpracy z wieloma innymi, więc moja nieujawnianie zabrania mi specyfiki samego produktu.
Ale to nie ma znaczenia, tak jak suma siedmiocyfrowa.
Liczba jest imponująca, jasne, i to właśnie skłoniło mnie do napisania o niedawnej premierze dla publiczności Copyblogger. Ale prawda jest taka, że milion dolarów odnosi się do ciebie bardziej niż myślisz.
Po prawie trzech latach w Internecie uruchomiłem lub pomogłem uruchomić wszystko ,Od e-booków 27 po wtyczki i motywy WordPress po witryny członkowskie.
Pomimo specyficznej konfiguracji części ruchomych, podstawowe elementy są zawsze takie same.
Niezależnie od tego, czy uruchomiłeś już swój pierwszy produkt, nadal nad nim pracujesz, czy masz dobrze prosperujący biznes na swoim koncie, oto 10 rzeczy, których nauczyłem się od mojej pierwszej milionowej premiery.
Użyj ich, aby pomóc ci w osiągnięciu własnego startu, bez względu na to, jak duży lub mały może być.
1. Spójrz klientom w oczy
Każdy potencjalny nabywca ma sprzeczki, które uniemożliwią mu zakup. Twoim zadaniem jest odpowiedzieć na te obiekcje za pomocą szczerych, jednoznacznych odpowiedzi.
Ludzie mają mało czasu, pieniędzy i cierpliwości. Prawdopodobnie będziesz musiał poradzić sobie z jednym lub wszystkimi trzema.
Twój kupujący myśli, że twój produkt nie będzie dla nich działać, ponieważ próbowali czegoś podobnego wcześniej, nie mają czasu lub ich konto bankowe jest nagie.
Powiedz im, jak się różnisz, dlaczego nie mogą sobie pozwolić na brak czasu i dlaczego ich stosunkowo niewielka inwestycja jest jedną z najlepszych, jakie kiedykolwiek zrobią.
Istnieje wiele sposobów na rozwiązanie zastrzeżeń, od studiów przypadków po mocne referencje po zrzuty ekranu wyraźnie pokazujące prostotę w działaniu.
Opowiadaj historie lub rysuj metafory, ale nigdy, przenigdy nie ignoruj obiekcji.
2. Bądź konkretny
Kupujący nie chcą magicznej fasoli, która robi wszystko. Niektórzy tak, ale uwierz mi, nie takich klientów chcesz.
Twój idealny kupujący szuka czegoś, co poprawi ich życie lub działalność w jeden konkretny sposób.
Musieliśmy zawęzić opcje, aby dostać idealną ofertę. Ponieważ nasz produkt zrobił tak wiele-obejmował edukację, narzędzia, porady, świetne wsparcie — spędziliśmy wiele czasu na rozważaniu zalet wszystkich korzyści.
W końcu zwróciliśmy uwagę na najbardziej opłacalny kąt i skupiliśmy się tylko na tym. Pozostałe części produktu stały się bonusami i upsellami. Mimo że wszystkie były częścią tego samego produktu, wiedzieliśmy, że spędzanie czasu na marketingu dodatków zmyliłoby tylko moc podstawowego komponentu.
Poświęć trochę czasu, aby poznać swój rynek i to, czego naprawdę potrzebują, a następnie sprzedaj im tylko to. Wszystko inne jest lagniappe.
3. Bądź pewny swojej kopii i swojego produktu
Prosiliśmy naszych kupców o dużo pieniędzy, na pewno nie był to czas, aby być nieśmiałym. Zaufanie do Twojego produktu jest wszystkim, ale musisz także rzucić wszelką nieśmiałość, jaką możesz mieć na temat zarabiania pieniędzy.
Jeśli jesteś pisarzem lub marketerem, Twoim zadaniem jest zarabianie za swoją pracę. Jeśli wstydzisz się poprosić o sprzedaż, twój kupujący będzie o tym wiedział, a oni mogą mylić twój brak zaufania do twojego salesmanship z braku zaufania do produkt.
To ostatnia rzecz, jakiej chcesz.
Jeśli budujesz produkt, spraw, aby był jak najlepszy. Jeśli piszesz kopię sprzedaży dla tego produktu, bądź dumny, że twoje słowa są używane do reprezentowania czegoś, co sprawi, że biznes będzie opłacalny, pomagając Kupującemu.
Zaufanie pokaże się w Piśmie, a to sprawi, że klient będzie miał pewność, że dokonanie zakupu jest świetnym pomysłem.
4. Być wysoce elastyczny
Tak, musisz ustalić plan. (Plan to nic, planowanie to wszystko.)
Niezależnie od tego, jak dobrze się zorganizujesz z wyprzedzeniem, wszystko pójdzie nie tak — to wszystko jest częścią premiery.
Przetestuj tyle rzeczy, ile możesz co najmniej na tydzień przed startem, najlepiej dwa. Koszyki na zakupy, strony docelowe, autorespondery, konta handlowców — jest zbyt wiele rzeczy, które mogą pójść źle, aby pozostawić to wszystko przypadkowi. Nie zapomnij podzielić przetestować swoich stron sprzedaży, zbyt.
Przetestuj wszystko i wiedz, że niektóre rzeczy nadal pójdą źle. Ustaw plany awaryjne w miejscu, ale być skłonny do zig, nawet jeśli jesteś 100% pewien, że masz zamiar zag.
5. Nie chodzi o pieniądze.
Pieniądze są świetne i powinieneś starać się zarabiać jak najwięcej. Ale jeśli myślisz tylko o dolnej linii startu, to myślisz o przystawce zamiast menu.
Powinieneś myśleć o premierze, która nastąpi później, i o następnym.
Oczywiście każdy start ma wartość, ale prawdziwa wartość tkwi w relacjach, które dobrze prowadzony start buduje. Osoby na twojej liście to ludzie nie tylko tropy. Szanuj swoje relacje, a zostaniesz nagrodzony w czasie i ze złożonymi odsetkami.
Pobieraj uczciwe ceny za swój produkt, bez przeładowywania. Zbuduj coś niesamowitego. Niech twój rynek zobaczy, że pasjonujesz się dostarczaniem wartości, a oni powrócą.
Co więcej, twoi kupujący powiedzą swoim znajomym, praktycznie gwarantując, że każde uruchomienie będzie lepsze niż wcześniej.
6. Pozyskaj ekspertów
Mieliśmy kopię i ogólny marketing przybity, ale byliśmy również świadomi naszych słabych punktów. Dzięki ponad 160 osobnym e-mailom do zarządzania, a także relacjom partnerskim, nie chcieliśmy upuszczać żadnej z wielu odbijających się piłek.
Zatrudniliśmy dwóch specjalistów do pomocy przy niektórych ciężkich dźwigach, abyśmy mogli skupić się na tym, co robimy najlepiej. Pracuję też ze wspaniałą partnerką, Lori Taylor.
Nie myśl, że musisz robić to wszystko i nigdy nie bój się prosić o pomoc lub zatrudnić dobrą pomoc. W naszym przypadku mieliśmy dodatkowe osoby do zapłacenia, ale miało to sens, ponieważ ich zaangażowanie więcej niż opłacało się dodatkowym przychodem.
Nie musisz zatrudniać eksperta,ale nadal powinieneś być przygotowany na każdą część procesu, jak tylko możesz. Dave Navarro i Naomi Dunford napisali doskonały (i dobrze wyceniony) kurs nauki domowej na temat premiery produktu, który polecam każdemu, kto uruchamia produkt na nieco mniejszą skalę.
7. Usługa sprawi, że lub złamie Cię
Jedną z rzeczy, które ułatwiły poproszenie o sprzedaż, było to, że deweloperzy mieli już społeczność edukacyjną o reputacji fantastycznej obsługi klienta.
Niemal natychmiast odpowiadają na każdy e-mail, znają swoich klientów na wylot i dostarczają je przy każdej okazji. Ich fora są wypełnione gorliwymi nauczycielami, a ich społeczność rozwija się w rezultacie.
Ta konsekwentnie wyjątkowa usługa zbudowała warstwę zaufania wśród swoich odbiorców, która ułatwiła poproszenie o sprzedaż, ponieważ było to naturalne przedłużenie obietnicy złożonej przez dłuższy czas.
8. Twoja sieć jest ważna
Idealnie powinieneś mieć przyzwoitą grupę stałych czytelników (blog, e-mail lub-najlepiej-oba) przed uruchomieniem produktu.
Jednak potencjalnie ważniejsza od własnych odbiorców jest siła Twojej sieci.
Nie wystarczy myśleć: “hej, jeśli oferuję gigantyczną prowizję, partnerzy będą ustawiać się w kolejce, aby promować mój produkt!”
To nieprawda.
Dobrzy partnerzy promują produkty i ludzi, których znają i którym ufają. Tylko Marni marketerzy będą wysyłać cokolwiek do kogokolwiek bez względu na własny harmonogram promocji lub istniejące relacje. (A kiepscy marketerzy nie zrobią ci żadnej sprzedaży.)
Mamy wspaniałych partnerów dla naszego produktu, ale tylko dlatego, że każdy członek zespołu był w stanie dotrzeć do własnych wcześniej istniejących sieci.
9. Ułatw swoim partnerom pomoc
Daj swoim partnerom wczesny dostęp do tego, co chcesz, aby promowali. Nie tylko udowodni to, że twój produkt wysokiej jakości jest wart promowania, może pomóc Twoim partnerom podekscytować się, aby uderzyć w bęben.
Nasz produkt wysunął kilka śmiałych twierdzeń i pomimo istniejących relacji w naszej sieci, mogli być pewni sceptycy.
Ale każdy, kto spędził czas z produktem, był zachwycony, aby go promować, a aktywni użytkownicy stali się naszymi najgłośniejszymi, najbardziej zapalonymi zwolennikami.
Napisano również e-maile, utworzono banery i ustawiono całe procesy sprzedaży, tak aby dla większości naszych partnerów promowanie produktu było tak proste, jak naciśnięcie przycisku ” Wyślij.”
10. Focus
Upewnij się, że ty i wszyscy członkowie Twojego zespołu jecie, pijecie i śpicie w czasie bezpośrednio poprzedzającym premierę produktu, a także przez cały czas samej premiery.
Wiele rzeczy może pójść nie tak, i kilka rzeczy prawdopodobnie będzie, ale z właściwym skupieniem i stałą determinacją, skończysz do przodu.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego wprowadzenia produktu na rynek, ponieważ dwa razy trudniej jest utrzymać ostrość, gdy lecisz poza swoją strefą komfortu. Jednak to w obliczu swoich lęków i marszu do przodu znajdziesz sukces, na który czekałeś.
Nie pozwól, by negatywne samo-gadanie Cię spowolniło. Nie, Nie każdemu spodoba się to, co masz do sprzedania, ale wielu ludziom się spodoba. Nie Twoim zadaniem jest zadowolić przeciwników, Twoim zadaniem jest zrobić wszystko, co w twojej mocy dla odbiorców i dostarczyć produkt wart wprowadzenia na rynek.
Twój start nie musi być siedmiocyfrowy, aby odnieść sukces. Jeśli zbudujesz wysokiej jakości produkt, który umocni twój autorytet i pomoże odbiorcom, twoja premiera nie może pomóc, ale będzie triumfem!
P. S.
Chcesz 20 więcej lekcji na temat budowania udanego biznesu w Internecie? Zapisz się do bezpłatnego newslettera Copyblogger, marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi i zbliż się do własnych inspirujących celów biznesowych.