7 podstawowych wskazówek dla początkujących WordPress

Podnieś rękę, jeśli brzmi znajomo …

Spotykasz kogoś, a on mówi wszystko, co właściwe. Są pełne komplementów i pochwał.

Z wyjątkiem coś cię w nich wkurza. Ich słowa nie pasują do ich czynów. Mogą być zapominalscy, a nawet średnia. W końcu blask zanika i widzisz, kim naprawdę są. To nie jest to, co ludzie powiedz, it ‘ s what they do to sprawia, że związek działa.

I tak jest z Twoją hostowaną witryną WordPress, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz.

To dlatego, że nie możesz po prostu talk o tym, jak świetny jest WordPress i oczekuj, że będzie działał dla ciebie. Nie możesz o tym po prostu czytać.

Aby zobaczyć wyniki, które chcesz, musisz umieścić pewne działania za tymi słowami. Musisz użycie najlepsze praktyki WordPress przedstawione poniżej.

Początkujący WordPress, którzy wcześnie wdrożą te pomocne (i skuteczne) techniki, przygotują się do sukcesu i szybciej zobaczą wyniki.

1. Twój pasek boczny nie jest twoją szafą przedpokojową

Pamiętasz tę szafę w przedpokoju, którą boisz się otworzyć, bo wszystkie rzeczy wepchnięte na górną półkę mogą wyskoczyć i uderzyć cię w głowę?

Tak wygląda wiele pasków bocznych WordPress.

Są wypełnione Twoimi reklamami, ikonami w mediach społecznościowych, linkami do najnowszych tweetów, zdjęciami fanów na Facebooku i tak dalej. Zakopane wśród tych wszystkich informacji może być link, który naprawdę. jak odwiedzający witrynę, aby kliknąć, ale jeśli nie może go znaleźć, równie dobrze możesz go tam nie mieć.

Rozwiązanie? Spare dół paska bocznego do absolutnych niezbędnych.

Wejdź do Wygląd I Widżety i usunąć wszystko oprócz widżetów, które właściwie zrób coś dla swojej firmy lub SPRAWY.

Jeśli widżet nie dodaje osób do twojej listy, nie wpłaca pieniędzy na twoje konto bankowe lub nie zmusza kogoś do podjęcia działań, które chcesz, aby podjął, usuń go.

2. Ułatw sobie znalezienie tego, co znajduje się w Twojej bibliotece

Jeśli posiadasz bibliotekę książek, czy ma sens przechowywanie książek w oddzielnych budynkach przed miesiącem, w którym zostały nabyte?

Oczywiście, że nie. Chodziłbyś od budynku do budynku, szukając książki, którą chciałeś.

Twój Biblioteka Multimediów w WordPress jest tak samo. Utworzenie jednego zintegrowanego folderu, w którym umieścisz wszystkie swoje multimedia, ułatwia wyszukiwanie: wystarczy podłączyć słowo kluczowe, a w mgnieniu oka otrzymasz poszukiwany plik.

Aby skonfigurować witrynę WordPress, aby wszystkie pliki multimedialne trafiły do jednego folderu, który można wyszukiwać według nazwy, przejdź do Ustawienia & Media oraz odznacz przycisk obok “Uporządkuj moje przesłane pliki w folderach opartych na miesiącu i roku.”

3. Oczyść swoje permalinki

Ciężko pracujesz, aby tworzyć atrakcyjne treści dla swojej witryny, więc chcesz, aby Google, Bing i Yahoo je znalazły. Ułatw im to, używając krótkich “znaków drogowych”, które wskazują na Twoje informacje.

Jak ty to robisz?

Chcesz poświęcić trochę czasu, aby nauczyć się podstaw SEO copywritingu (to nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać). Jednym z szybkich ulepszeń, które możesz natychmiast zacząć, jest użycie wbudowanego pola permalink WordPress u góry strony edycji, aby zmienić linki przed ich opublikowaniem.

Wyeliminuj niepotrzebne słowa i inteligentnie wykorzystaj słowa kluczowe w opisie.

Nie. stuff to ze słowami kluczowymi-upewnij się, że wynik końcowy jest przyjemny do odczytania dla człowieka.

Na przykład:

yoursite.com/7-ways-to-choose-the-best-tires-for-your-vehicle

staje się …

yoursite.com/choosing-tires-tips.

A to:

yoursite.com/the-copywriters-guide-to-getting-more-clients-than-you-can-handle

staje się …

yoursite.com/getting-copywriting-clients.

Chodzi o to, aby stworzyć Kompaktowy link permalink, który powie wyszukiwarkom, co zawiera twój post, w skrócie i pomoże Ci w rankingu słowa kluczowego, z którego chcesz być znany.

4. Zmaksymalizuj wpływ dzięki ukierunkowanym tytułom i opisom

Gdy udostępniasz swoje posty i strony na Facebooku, Google+ i LinkedIn, te usługi otrzymują tytuł i opis strony, aby przejść do udostępnionego łącza.

A kiedy Twoja strona pojawi się w wyniku Wyszukiwarki, tytuł i opis są tym, czego ludzie używają, aby zdecydować, czy kliknąć Twój link, czy nie. Tytuły stron są również ważnym elementem dla wyszukiwarek.

To sprawia, że tytuł i opis są jednymi z najważniejszych tekstów na twojej stronie!

Aby uzyskać lepszą kontrolę nad tym, co pojawia się w tych wynikach, użyj oprogramowania do optymalizacji SEO, takiego jak Scribe, aby edytować tytuł i opis strony.

Pamiętaj, opisy są głównie dla czytelników. Nie próbuj zaspokajać tym robotów Google-zamiast tego spraw, aby były kuszące, rozwijały obietnicę zawartą w nagłówku i używały silnego wezwania do działania, aby zachęcić do kliknięć.

5. Umieść swoje obrazy do pracy dla Ciebie

Obrazy dodają urody i zainteresowania Twoim stronom. Mogą też mieć zadanie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.

Za każdym razem, gdy przesyłasz obraz na swoją stronę, Masz możliwość dodania słowa kluczowego w tytule obrazu i alternatywnych polach tekstowych.

Pytacie, co to jest?

Na tytuł znacznik dla obrazu generuje pomocny mały tekst, który pojawia się, gdy ktoś najedzie na ten obraz.

A jeśli z jakiegoś powodu obraz jest niedostępny – lub czytnik korzysta z urządzenia wspomagającego do przeglądania strony internetowej — tekst alternatywny tag to tekst, który zobaczą zamiast Twojego obrazu.

Znowu-muszą mieć sens. Jeśli jest to opowieść o oponach i użyłeś obrazu błotnistej opony, nie nazywaj tego po prostu “oponą.”Nazwij to” najlepszą marką opon do błotnistych dróg ” lub innym tekstem, który opisuje, co ludzie znajdą w Twoich treściach. Upewnij się, że tag alternatywny dokładnie opisuje wyświetlany obraz. To nie jest miejsce na losowe słowa kluczowe, to po prostu kolejny sposób, aby było jasne, o co chodzi w Twojej witrynie.

6. Skupienie uwagi i wywołanie reakcji za pomocą strony docelowej

Chcesz zachęcić odwiedzających do podjęcia działań? Usuń zakłócenia i skup ich uwagę na stronie docelowej.

Wiele motywów premium — w tym proza ze StudioPress, mój ulubiony motyw wszech czasów-ma szablon strony docelowej wbudowany od razu. Tworzy stronę bez menu nawigacyjnego i dużo białej przestrzeni do pracy.

To skupia uwagę odwiedzających na jednej akcji, którą chcesz, aby podjęli, i zwiększa szanse, że wypełnią ten formularz, Kliknij, że Dodaj do koszyka przycisku lub podążaj za tym jednym, pojedynczym linkiem, który udostępniasz.

Jeśli twój motyw nie ma wbudowanych stron docelowych, może pomóc oprogramowanie strony docelowej dla WordPress. Nawet jeśli twój motyw ma szablon strony docelowej, Premise może pomóc w poradach dotyczących copywritingu i obszernej bibliotece obrazów, które sprawią, że Twoja strona będzie skuteczna.

Premise tworzy wszechstronne strony docelowe i zapewnia pełną kontrolę nad stylem i treścią bez znajomości pojedynczej linii kodu i działa z dowolnym motywem WordPress.

7. Nie zapomnij o niskiej stopce

U dołu witryny WordPress znajduje się czasami zapomniany obszar stopki.

W tym miejscu możesz dołączyć wiadomość o prawach autorskich, link do ważnej strony lub informacje o tym, kto jest właścicielem Twojej witryny.

Wiele motywów premium pozwala rozszerzyć ten obszar do pełnoprawnej sekcji treści, w której możesz dołączyć krótki życiorys, zgodę na listę e-mail, linki do popularnych postów lub stron i wiele innych.

Pamiętaj, że ludzie przewijają w dół do stopki, aby zobaczyć, kto stoi za witryną, więc daj im to, czego szukają i nadal angażuj ich w tę ważną przestrzeń.

Zacznij od prawej stopy

Związki działają najlepiej, jeśli mają dobry początek. Dotyczy to również twoich relacji z blogiem lub stroną internetową.

Spełnij swoje potrzeby, budując długotrwałą relację z witryną WordPress za pomocą technik 7 opisanych tutaj.

Potrzebujesz więcej wskazówek dla początkujących WordPress? Take My free Love Your Website dzisiaj zajęcia.

Masz palące pytanie? Nie wstydź się: daj nam znać w komentarzach.

Total
0
Shares
Related Posts