MBA nie są tanie. Jeśli chcesz dostać taki ze szkoły jak Harvard, potrzebujesz 95,100 dolarów rocznie.
Jeśli chcesz uzyskać równoważny stopień w marketingu internetowym, wiesz ile by to kosztowało? Jeśli zgadłeś za darmo, masz rację..
Wszystko, co musisz zrobić, to przeczytać 12 Przewodniki poniżej i postępuj zgodnie z 2 Kursy i przedstawione w tym poście, a będziesz off do swojej kariery w marketingu internetowym.
12 przewodników i 2 kursy
Oto co musisz przeczytać (w tej kolejności):
- Przewodnik dla początkujących do marketingu Online – bez zrozumienia podstaw, nie będziesz wiedział, od czego zacząć i jak postępować.
- Kompletny przewodnik po zrozumieniu psychologii konsumenta – jeśli nie wiesz, co sprawia, że ludzie kleszcz lub, jeszcze lepiej, kupić, nie będzie w stanie odnieść sukcesu jako marketer.
- Zaawansowany Przewodnik po SEO – Google jest najpopularniejszą stroną internetową na świecie. Ten przewodnik nauczy Cię, jak uzyskać ruch z Google.
- Zaawansowany Przewodnik po Content Marketingu – blogowanie jest jednym z najprostszych sposobów na zbudowanie swojego autorytetu i zdobycie ruchu w mediach społecznościowych. Ale tworzenie treści nie jest łatwe. Aby odnieść sukces w tworzeniu treści, musisz wykonać kroki opisane w tym przewodniku.
- Zaawansowany Przewodnik po budowaniu linków – jednym z najlepszych sposobów, aby uzyskać większy ruch, jest uzyskanie innych witryn, aby połączyć się z Tobą. Postępując zgodnie z tymi strategiami budowania linków, nie tylko uzyskasz większy ruch odsyłający, ale także większy ruch w wyszukiwarkach.
- Kompletny przewodnik po budowaniu odbiorców bloga – jeśli nie możesz zbudować społeczności wokół swojej marki i bloga, nie odniesiesz sukcesu. Musisz pielęgnować lojalnych naśladowców. Ten przewodnik nauczy Cię, jak.
- The Definitive Guide to Growth Hacking – istnieje wiele strategii, które można wykorzystać do rozwoju firmy. Ten przewodnik nauczy Cię, jak konsekwentnie rozwijać swoją firmę, miesiąc po miesiącu.
- The Definitive Guide to conversion Optimization – zwiększenie ruchu to tylko połowa sukcesu. Druga połowa to przekształcanie odwiedzających w Klientów.
- Ostateczny przewodnik po optymalizacji strony docelowej – tworząc ukierunkowane strony docelowe dla różnych ofert i produktów, będziesz w stanie wygenerować więcej klientów.
- The Definitive Guide to Marketing Automation – nie wszyscy odwiedzający od razu zamienią się w Klientów. Ten przewodnik nauczy Cię, jak śledzić i utrzymywać kontakt z odwiedzającymi, aby w końcu się nawrócili.
- Ostateczny przewodnik po copywritingu – jako marketer, będziesz musiał napisać przekonującą kopię. Jest w tym zarówno sztuka, jak i nauka.
- Kompletny przewodnik po Personal brandingu – oprócz marketingu firmy, musisz nauczyć się sprzedawać siebie. Przekonasz się, że im większa będzie Twoja marka, tym większa będzie Twoja firma.
Oprócz czytania 12 przewodników powyżej, będziesz także chciał zdobyć trochę praktycznego doświadczenia. Wiedza o marketingu nie wystarczy. Będziesz musiał być w stanie wdrożyć swoją wiedzę, aby zwiększyć ruch i zwiększyć sprzedaż.
Aby zdobyć trochę doświadczenia, będziesz chciał wziąć udział w tych 2 kursach:
- Podwoić ruch w 30 dni – ten kurs pokaże Ci krok po kroku, jak zrobić witrynę od zera do tysięcy odwiedzających miesięcznie.
- Podwój liczbę konwersji w 30 dni – gdy zdobędziesz tych odwiedzających Twoją witrynę,musisz zacząć im sprzedawać. Ten przewodnik pokaże ci, co zrobić, aby przekształcić odwiedzających w płacących klientów.
Wniosek
Nie musisz wydawać żadnych pieniędzy, aby uzyskać wykształcenie lub pracę w marketingu internetowym. Zamiast tego musisz być w stanie wykonać.
Piękną rzeczą w branży marketingowej jest to, że ludzie dbają tylko o wyniki. Jeśli możesz wykazać, że jesteś świetny w uzyskiwaniu wyników, zrobisz dobrze jako marketer.
Jakie inne przewodniki, kursy lub książki są warte przeczytania, jeśli chcesz uzyskać dobrą edukację w marketingu internetowym?