Wskazówki marketingowe 27, które przyciągną odwiedzających i przekonają ich

woo visitors

Posiadanie strony internetowej to za mało. Spoliczkowanie strony internetowej i oferowanie kilku płatnych produktów lub usług nie gwarantuje, że zarobisz pieniądze. Nawet jeśli Twoja oferta jest doskonała, nadal nie ma gwarancji, że wygenerujesz jakikolwiek dochód.

Biorąc pod uwagę ogromną liczbę stron w Internecie, z pewnością będziesz miał konkurentów. Musisz oddzielić się od tłumu, aby przyciągnąć odwiedzających i ich przekonać.

Oto 27 wskazówek marketingowych, które pozwolą ci to zrobić:

Jak przyciągnąć odwiedzających blogiem

Wiesz, że content marketing działa. Jeśli mi Nie wierzysz, spójrz na Quick Sprout. Dociera do ponad 500 000 odwiedzających miesięcznie dzięki content marketingowi. Ale dodanie bloga do Twojej firmy nie wystarczy. Jeśli nie zrobisz tego z właściwych powodów,nie pomoże Ci to zdobyć odwiedzających.

  1. Blog do pomocy, a nie do sprzedaży – większość ludzi bloguje, aby zdobyć odwiedzających i przekształcić ich w Klientów. Ludzie są mądrzy i to przejrzą. Blog, aby pomóc edukować odwiedzających. W końcu będą chcieli dać ci pieniądze bez ciebie nawet o nie prosić. Wystarczy spojrzeć na to, co ktoś mi dzisiaj wysłał: “to jest Alice, założycielka [WEBSITE], blogu o sztuce i kulturze, który jest teraz na poziomie 4 milionów unikatów/miesiąc. Pomogłeś nam ogromnie na początku, i nie mogę ci wystarczająco podziękować za cenne rady. Chciałbym zobaczyć, czy mógłbyś nam pomóc przejść do następnego poziomu. Chciałbym z tobą pracować, jeśli jesteś dostępny.”
  2. Rozdawaj Przewodniki – jedną z najpotężniejszych form marketingu, jakie kiedykolwiek stworzyłem, są bezpłatne przewodniki. Mają długość od 30 000 do 40 000 słów i wyglądają pięknie. Te przewodniki są tak popularne, ponieważ zawierają wszystko, co wiem, i możesz je mieć za za darmo.
  3. Dbaj o swoich czytelników – zauważyłeś, że odpowiadam na każdy komentarz? Bo mi na Tobie zależy. Naprawdę.…Kiedy po raz pierwszy zacząłem blogować, nie zdawałem sobie sprawy z korzyści płynących z odpowiadania na każdy komentarz. Teraz wiem, że pomaga mi to zbudować potężne połączenie z moimi czytelnikami, którzy stają się lojalnymi gośćmi, a nawet klientami.
  4. Poznaj swoich odbiorców – wielkim błędem, który widzę większość blogerów, jest to, że tak naprawdę nie znają swoich odbiorców. Na przykład większość czytelników Quick Sprout to osoby rozpoczynające karierę przedsiębiorczą. Starają się budować swój ruch i przychody. Z tego powodu większość moich postów na blogu skupiam na artykułach, które przyniosą im korzyści w porównaniu z dużymi firmami, takimi jak Apple lub Microsoft. Prostym sposobem na poznanie odbiorców jest ankieta za pośrednictwem Qualaroo.
  5. Pasjonuj się blogowaniem – jeśli nie kochasz tego, o czym piszesz, twoi czytelnicy będą mogli powiedzieć. Twoje treści nie będą świetne i bardzo niewiele osób będzie chciało je przeczytać. Znajdź swoją pasję, zanim zaczniesz blogować.
  6. Skup się na nagłówkach – bez względu na to, jak dobre lub złe są Twoje posty na blogu, nikt ich nie przeczyta, jeśli Twoje nagłówki są do bani. Skup się na tworzeniu nagłówków magnetycznych.
  7. Opinie powinny być poparte statystykami – ludzie chcą usłyszeć, co myślisz, dlatego czytają Twojego bloga. Posiadanie statystyk do tworzenia kopii zapasowych opinii to świetny sposób na generowanie większego ruchu. Za każdym razem, gdy piszę post ze statystykami, generuje on co najmniej 20% więcej komentarzy niż post bez żadnych statystyk.
  8. Bądź konsekwentny – John Chow, który zarabia ponad $ 40,000 miesięcznie na swoim blogu, stwierdził, że najważniejszym elementem blogowania jest konsekwencja. On ma rację! Moment, w którym upuścisz piłkę, to moment, w którym twój ruch spadnie.
  9. Nie próbuj brzmieć mądrze – używanie żargonu technicznego może wydawać się fajne, ale utrudni to większości ludzi zrozumienie twojej wiadomości. A jeśli cię nie zrozumieją, przestaną czytać.
  10. Bądź sobą – fajną częścią blogowania jest to, że twoja osobowość może zabłysnąć w postach. Bądź sobą i bądź zgodny z tym, kim jesteś. Na przykład, kiedy piszę kontrowersyjne posty, nie podoba ci się to. Dlaczego? Bo to nie ja. Jestem znany z tego, że jestem miłym facetem, który lubi pomagać ludziom.

Jak przyciągnąć odwiedzających za pośrednictwem mediów społecznościowych

Niezależnie od tego, czy go kochasz, czy nienawidzisz, media społecznościowe są po to, aby pozostać. Niektóre z najpopularniejszych witryn w sieci to witryny społecznościowe, więc dowiedz się, jak z nich korzystać jak gwiazda rocka. Oto kilka sposobów na pozyskanie odwiedzających za pośrednictwem mediów społecznościowych:

  1. Nie bądź botem – największym błędem, jaki ludzie popełniają na swoich profilach społecznościowych, jest to, że zachowują się jak boty. Nigdy nie odpowiadają na wiadomości ani komentarze. Aby w pełni wykorzystać swoje profile społecznościowe, nawiąż kontakt ze swoimi obserwatorami i fanami.
  2. Pokaż swoją osobistą stronę – ludzie chcą cię poznać. Nawet jeśli masz firmę, chcą wiedzieć więcej o ludziach stojących za firmą. Udostępnianie osobistych zdjęć lub aktualizacji statusu to świetny sposób na budowanie relacji z obserwującymi.
  3. Czas jest wszystkim – najlepszy czas na tweet jest zazwyczaj w południe i 6 p. m. najlepszy czas, aby udostępnić aktualizację na Facebooku jest zwykle w soboty w południe. Postępuj zgodnie z tą infografiką, aby uzyskać jak najwięcej zaangażowania.
  4. Skoncentruj swoje wysiłki – nie możesz być na każdej stronie. Wybierz te, które mają największe znaczenie dla Ciebie i Twoich gości i skup się na nich.
  5. Walcz z ogniem z życzliwością – w końcu ktoś się wścieknie na Ciebie lub twoją firmę w sieci społecznościowej. Zamiast zwalczać ogień ogniem, walcz z nim z życzliwością. Nigdy nie bądź niegrzeczny ani lekceważący.
  6. Połącz się ze swoimi czytelnikami – jeśli masz bloga, użyj go do budowania profili społecznościowych i pozostania w kontakcie z czytelnikami. Poproś swoich czytelników bloga, aby połączyli się z Tobą w sieci społecznościowej. To tak proste, jak posiadanie przycisków na pasku bocznym, łączących się z profilami społecznościowymi.
  7. Skup się na jakości, a nie na ilości – nie pozwól, by twoje ego stanęło ci na drodze. Nie chodzi o to, ilu masz zwolenników lub przyjaciół. Chodzi o to ile zaręczony masz zwolenników i przyjaciół. Skoncentruj się na budowaniu odpowiedniej grupy odbiorców, ponieważ zwiększy to ruch.
  8. Zobowiązać się do harmonogramu publikacji – podobnie jak w przypadku pisania na swoim blogu, chcesz być spójny ze swoimi działaniami w sieci społecznościowej. Jeśli chcesz angażować się codziennie, trzymaj się tego harmonogramu. Jeśli masz czas na publikowanie postów tylko raz w tygodniu, to też jest w porządku – następnie trzymaj się raz w tygodniu. Po prostu upewnij się, że aktualizacje statusu są interesujące i spójne.
  9. Określ swój cel – poprzez bio lub sekcję o profilach społecznościowych możesz rozmawiać o swoich celach społecznych. Niech ludzie wiedzą, w jaki sposób zamierzasz im pomóc.

Jak pozyskać odwiedzających poprzez optymalizację konwersji

Teraz, gdy wiesz, jak przyciągnąć odwiedzających, nadszedł czas, aby ich przekonać. Jednym z najlepszych sposobów jest optymalizacja konwersji. Posiadanie zaangażowanej publiczności to pierwszy krok, który omówiliśmy powyżej. Drugim krokiem jest optymalizacja pod kątem konwersji.

  1. Twórz spersonalizowane wiadomości -korzystając z darmowych narzędzi, takich jak Hellobar, możesz tworzyć wiadomości dostosowane do każdego z odwiedzających, na podstawie tego, ile razy ta osoba odwiedziła Twoją witrynę lub skąd pochodzi. Personalizacja to prosty sposób na zwiększenie konwersji.
  2. Target your visitors – marketing telefonów komórkowych działa bardzo dobrze ze względu na funkcję GPS w każdym telefonie. Firmy wykorzystują swoją wiedzę na temat Twojej lokalizacji geograficznej, aby pokazać ci produkty i usługi, które są dla ciebie odpowiednie. Czy wiesz, że możesz to zrobić również na swojej stronie internetowej? Robię to na NeilPatel.com wyświetlając nazwę miasta, z którego łączysz się z moją stroną. Ta funkcja geo zwiększyła konwersje o 28%.
  3. Wykorzystaj uwierzytelnianie stron trzecich – nie zmuszaj odwiedzających do wpisywania swoich adresów e-mail i tworzenia haseł, aby zarejestrować się w Twojej usłudze. Za pośrednictwem uwierzytelniania na Facebooku, Twitterze lub Google użytkownicy mogą zarejestrować się w Twojej usłudze za pomocą jednego kliknięcia. Pomogło nam to zwiększyć współczynnik konwersji o 59,4%.
  4. Nie bój się-sprzedaj – bez względu na to, jak dobry jest produkt lub usługa, nie można sprzedać każdemu odwiedzającemu. Niektórzy ludzie po prostu nie będą w stanie sobie pozwolić na to, co oferujesz. Rozważ tworzenie down-sells, tak jak robi to GoDaddy. Takie podejście pomogło firmie wygenerować ponad miliard dolarów rocznych przychodów.
  5. Prostota jest najwyższym wyrafinowaniem – nie przesadzaj ze swoimi wiadomościami i projektami. Szybko docierając do punktu, zazwyczaj zwiększasz Współczynnik konwersji. Na przykład Strona główna Quick Sprout konwertuje się w 31%…bo to proste.
  6. Zadawaj pytania – najprostszym sposobem, aby dowiedzieć się, dlaczego odwiedzający nie przekształcają się w Klientów, jest ich zapytać. Za pośrednictwem Qualaroo możesz zapytać odwiedzających, co uniemożliwia im zarejestrowanie się w Twojej usłudze lub zakup Twojego produktu. Gdy uzyskasz odpowiedzi, użyj danych, aby dostosować wiadomości, aby przyciągnąć odwiedzających.
  7. Bądź szczery – jednym z najlepszych sposobów na pozyskanie odwiedzających jest bycie szczerym. Wiele osób daje się ponieść optymalizacji konwersji. Składają fałszywe obietnice i używają wątpliwych rzeczy, takich jak fałszywe referencje. Chociaż to sprawi, że więcej pieniędzy w krótkiej perspektywie, na dłuższą metę spalisz swoją markę i stracisz pieniądze.
  8. Użyj kontrastowych kolorów – jeśli chodzi o wezwania do działania, ich wtopienie się w projekt jest Nie-Nie. Kontrastujące kolory zazwyczaj zwiększają współczynnik konwersji o co najmniej 10%. Przetestuj kolory niebieski, zielony, czerwony, pomarańczowy i żółty, aby uzyskać wezwanie do działania.

Wniosek

Dzięki ciężkiej pracy ty też możesz przyciągnąć odwiedzających i ich pozyskać. Nie musisz być najmądrzejszą osobą w pokoju, żeby to zrobić. Wszystko, co musisz zrobić, to ciężko pracować i naprawdę dbać o swoich gości.

Jeśli robisz to, co jest dla nich najlepsze, na dłuższą metę zazwyczaj zarabiasz więcej pieniędzy. Wystarczy spojrzeć na firmy takie jak Apple. Wykraczają poza swoje obowiązki, by podrywać ludzi, nawet jeśli ich to kosztuje. Mój kumpel kupił od nich laptopa, a ktoś mu go ukradł w ciągu minuty, gdy wyszedł ze sklepu. Pracownik Apple zobaczył go i dał mu kolejny laptop za darmo.

Jak inaczej można przyciągnąć odwiedzających i ich przekonać?

Total
0
Shares
Related Posts