Wzywając wszystkich twórców treści, wpływowych osób i ambasadorów marki – czy masz problem z nawiązaniem współpracy z markami, z którymi chcesz współpracować?
Jeśli kiedykolwiek usiadłeś przy komputerze, aby napisać wiadomość e-mail z propozycją, możesz zrozumieć, jak trudne i trudne jest rozpoczęcie.
Aby pomóc Ci w pomyślnym wysłaniu wiadomości e-mail do marek, poprosiliśmy naszego kierownika ds. PR i Influencer Marketing, Chrissy Abram , o udostępnienie jej najważniejszych wskazówek, które pomogą Ci zdobyć Twoja wymarzona współpraca!
Dlaczego wpływowi powinni przechodzić na marki
Współpraca z influencerami na Instagramie to zdecydowanie najlepsza platforma dla marki , aby szybko dotrzeć do nowych odbiorców.
I nie musisz mieć milionów obserwujących, aby nawiązać współpracę z marką.
W rzeczywistości, w niedawnym badaniu przeprowadzonym przez Later i Fohr, dane pokazują, że nano wpływowe osoby (z mniej niż 10 000 obserwujących) mają średnio najwyższy wskaźnik zaangażowania.
Bez względu na to, jak duża jest Twoja liczba obserwatorów, nie należy bać się wystawiać się na działania i rzucać się do marek.
W kolejnych sekcjach omawiamy, jak osiągnąć wymarzoną współpracę – od stworzenia idealnej wiadomości e-mail z prezentacją do wygenerowania najlepszego w swojej klasie raportu analitycznego na Instagramie.
Co to jest wiadomość e-mail z ofertą?
Po pierwsze, czym jest boisko?
A propos to e-mail adresowany do konkretnej osoby lub firmy. Ale to nie jest zwykły e-mail. E-maile promocyjne powinny mieć maksymalnie 2-3 akapity długości – to nie czas na pisanie pierwszego bestsellera New York Timesa.
Twoja propozycja dla marek powinna zawierać:
- Krótkie wprowadzenie
- Co kochasz w ich marce / produkcie
- Zweryfikowany raport analityczny
- Zestaw nośników
- Arkusz stawek
- Wszelkie stosowne partnerstwa z markami
Ważna jest ostatnia sekcja, poświęcona wszelkim partnerstwom związanym z marką. Dzięki temu firma może zrozumieć, jaki sukces odniosłeś w budowaniu świadomości marki lub zwiększaniu konwersji.
WSKAZÓWKA: Postaraj się zaadresować prezentację do właściwej osoby. Szukając najlepszej osoby, do której można się zwrócić, zwróć uwagę na „PR”, „Collaborations” lub „Influencer Marketing” w tytule stanowiska.
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniej osoby, spróbuj skontaktować się z kimś z zespołu marketingowego i zapytać, kto jest najlepszym punktem kontaktowym.
Podejmując ten dodatkowy krok i zwracając się do właściwej osoby po imieniu, zwracasz uwagę na szczegóły i poświęcasz czas na zbadanie sprawy.
Jak promować marki: elementy wielkiego boiska
Mimo że wiadomość e-mail z prezentacją powinna mieć tylko 2-3 akapity długości, jest kilka ważnych kluczowe elementy, których nie możesz przegapić!
Elementy wiadomości e-mail:
- Stwórz doskonały temat
- Przedstaw się [ 19459006]
- Wyróżnij to, co kochasz w marce / produkcie
- Utwórz i dołącz zestaw nośników
- Udostępnij zweryfikowany raport analityczny na Instagramie
- Zadzwoń do akcji i udostępnij swoje stawki
Element nr 1: Stworzenie idealnego tematu Linia
Skrzynka odbiorcza osoby otrzymującej Twój dobrze przygotowany e-mail z propozycją najprawdopodobniej zostanie zalana wewnętrznymi notatkami firmowymi, informacjami o projekcie i innymi wiadomościami. Możesz napisać naprawdę niesamowitą wiadomość e-mail z prezentacją, ale jeśli nigdy nie zostanie otwarta, cała Twoja ciężka praca pozostanie niezauważona.
Jeśli chcesz, aby Twoja prezentacja się wyróżniała, oto klucz: temat.
Tematy są najbardziej skuteczne, gdy przyciągają wzrok i są krótkie.
Dwie rzeczy do wzięcia pod uwagę? Umieść swoje imię i nazwisko w temacie i pisz prosto i bezpośrednio.
Umieszczenie swojego imienia i nazwiska w temacie bardzo ułatwia marce przeszukiwanie skrzynki odbiorczej Twojego e-maila.
WSKAZÓWKA: Uwzględnij wezwanie do działania lub powitanie w temacie. To zasygnalizuje marce, że jesteś dla nich nowy, co może przyciągnąć ich uwagę!
Element nr 2: Przedstaw się
Jeśli szukasz długotrwałego związku, ważne jest, aby zbudować prawdziwy fundament. Wyobraź sobie siebie na przyjęciu, siedząc naprzeciw potencjalnego nowego przyjaciela.
Rozmowa zawsze zaczyna się od wprowadzenia i zwykle zaczyna płynąć, gdy ustala się wspólna płaszczyzna.
W formacie e-maili obowiązują te same zasady, z wyjątkiem tego, że jest znacznie krótszy.
Przedstaw się, ale nie opowiadaj całej historii swojego życia. Przechodząc od razu do rzeczy, pokazuje, że cenisz czas osoby, która czyta Twój ton.
Postaraj się nakreślić krótki obraz tego, kim jesteś, podkreślając odpowiednie informacje, które mają sens, aby się przedstawić.
Spróbuj zamienić typowe ogólne stwierdzenie, że „nasze marki są zgodne i myślę, że to partnerstwo byłoby świetnie dopasowane” dla kilku Twoich podstawowych wartości lub mocnych stron.
Odnieśliśmy sukces w tym podejściu, ponieważ zawiera ono kolejną cenną informację o sobie i dlaczego możesz być świetnym partnerem.
Na przykład, jeśli firma, której promujesz wartości wolne od okrucieństwa, a Ty też to robisz, ważne byłoby, aby to podkreślić!
Element nr 3: Podkreśl to, co kochasz w marce / produkcie
Marki mają tendencję do przyciągania wpływowych osób, które wcześniej korzystały z produktu i naprawdę z niego czerpały korzyści.
Nie oznacza to, że jeśli nie korzystałeś z produktu, nie możesz skontaktować się z zapytaniem o partnerstwo, ale bardziej prawdopodobne jest, że zwrócisz ich uwagę, jeśli jest to coś, co już jest w Twoja codzienna rutyna.
Plus – praca z marką lub produktem, który naprawdę Ci się podoba, będzie dla Ciebie bardziej ekscytująca i korzystna.
Podczas burzy mózgów na co zwrócić uwagę, skorzystaj z poniższych podpowiedzi, aby rozpocząć:
- Czy ich wartości i misja są zgodne z twoimi?
- Czy marka zrobiła coś konkretnego, co przemówiło do Ciebie?
- Jaki jest Twój ulubiony sposób używania produktu?
- Czego nie wiedziałeś o produkcie, dopóki nie używałeś go wiele razy?
Oprócz namacalnego produktu, który kochasz i uwielbiasz, zadaj sobie pytanie, czy marka jest zgodna z Twoją misją.
Na przykład, jeśli jesteś osobą wpływową, która jest zwolennikiem integracji i różnorodności, ważne byłoby, aby upewnić się, że marka jest zgodna z Twoimi wartościami. Jeśli tak, to byłby to ważny punkt do podkreślenia w twojej prezentacji.
Czy zauważyłeś wcześniejszą współpracę marki z wpływowymi osobami, która skłoniła Cię do skontaktowania się z nami?
Czasami znalezienie wcześniejszej współpracy z marką może być trudne, ponieważ nie zawsze będzie to transmitować. Możesz spojrzeć na hashtagi, takie jak #ad #sponsored w odniesieniu do nazwy marki i sprawdzić, czy możesz ją tam znaleźć.
Jeśli miałeś / aś kontakt w sklepie lub w Internecie z którymkolwiek z członków zespołu firmy, możesz podzielić się krótkim wydarzeniem. Lub podziel się wyjątkowym sposobem korzystania z produktu. To może być fajny sposób na przyciągnięcie ich uwagi.
Element # 4: Utwórz i dołącz zestaw nośników
Jeśli kierujesz ofertę do marek, posiadanie zestawu nośników jest jednym z najlepsze sposoby na pokazanie, jak poważnie traktujesz swoją pracę i co możesz im zaoferować.
Jeśli po raz pierwszy tworzysz zestaw multimedialny, nie bój się! W zestawie multimedialnym należy zwrócić uwagę na dwa kluczowe punkty.
Pierwszym z nich jest sposoby budowania świadomości marki dla marek. Może to obejmować historie na Instagramie z przesuwaniem, filmy z YouTube, współpracę, kampanie itp.
Drugim najważniejszym aspektem zestawu multimedialnego jest sposób, w jaki kierowałeś konwersją i ruchem dla podobnych marki. Teraz bardziej niż kiedykolwiek, jest to brama do współpracy z markami. Pod koniec dnia marki zazwyczaj chcą pewnego rodzaju pieniężnego zwrotu z inwestycji.
Udostępnij tutaj konkretne przykłady – wszystko, co może przekazać Twój zwrot z inwestycji. Pomyśl, ile jednostek zostało wyprodukowanych, a ile sprzedanych, jak szybko się sprzedały i jakich taktyk użyłeś, aby zwiększyć konwersję i ruch.
Wypisz 3 najlepsze projekty współpracy / promocje / treści, nad którymi pracowałeś z markami i dołącz linki, aby mogli zobaczyć Twoją pracę.
Marki uwielbiają możliwość klikania w treści, więc pamiętaj, aby utworzyć zestaw multimedialny jako plik PDF. Twój zestaw multimedialny powinien być pięknie zaprojektowany i oznaczony marką.
Aby pomóc Ci zacząć, dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć, jak zaprojektować i stworzyć zestaw mediów dla influencerów tutaj.
Element nr 5: Udostępnij raport Verified Instagram Analytics
Oprócz zestawu multimedialnego należy dołącz również zweryfikowany raport analityczny Instagrama – podkreślający dokładnie, kim są Twoi odbiorcy i jak radzi sobie Twoje treści.
Te raporty są niezwykle cenne dla marek. Nie tylko pomagają określić, czy dobrze pasujesz do ich kampanii marketingowych, ale są także potwierdzeniem wiarygodności.
Zamiast ręcznie tworzyć raport analityczny na Instagramie, co może być czasochłonnym zadaniem, możesz użyć późniejszej funkcji raportu wydajności, która umożliwia automatyczne generowanie udostępnianego raportu ze wszystkimi kluczowymi danymi za pomocą jednego kliknięcia.
Later’s Performance Report obejmuje:
- Statystyki profilu (liczba obserwujących, wyświetlenia, wyświetlenia profilu i kliknięcia w witrynie)
- Dane demograficzne odbiorców (najlepsze kraje, wiek, płeć i najaktywniejsze czasy)
- Podsumowanie postu (mediana zasięgu, polubienia, komentarze i współczynnik zaangażowania)
- Najskuteczniejsze posty
- Podsumowanie relacji na Instagramie (mediana wyświetleń, zasięg i odpowiedzi)
- Najskuteczniejsze historie na Instagramie
Wygeneruj profesjonalny raport analityczny na Instagramie jednym kliknięciem z Później – dostępny dla wszystkich Wzrostu i Zaawansowanego Późniejsze plany .
Element # 6: Zadzwoń do działania i podziel się swoimi cenami
Ostatnią rzeczą, jaką należy zawrzeć w e-mailu prezentacyjnym, jest wyraźne wezwanie do działania lub zaproszenie do kontynuowania rozmowy.
To jest sekcja, w której należy dołączyć zestaw nośników i arkusz stawek. Tak, podziel się swoimi cenami!
Marka to zobaczy i szybko przeczyta, czy jej budżet jest w stanie poradzić sobie z partnerstwem z Tobą.
Jeśli obawiasz się dzielenia stawek, ponieważ marka może się wycofać, zawsze możesz podzielić się krótką notatką po prostu stwierdzającą, że jesteś otwarty na stawki partnerstwa po raz pierwszy.
Może to być kuszące dla marki, ponieważ zmniejsza ryzyko finansowe i oferuje im „próbę”. Jeśli wszystkie metryki są spełnione dla pierwszego projektu, zawsze możesz poprosić o standardową stawkę.
Jeśli dopiero zaczynasz ustalać stawki, istnieje proste równanie, które może pomóc Ci zacząć.
Na każdego 1 tys. Obserwujących, podziel go przez 10, a następnie pomnóż tę liczbę przez 10 USD.
To powinno dać ci oszacowanie. Istnieją jednak inne czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy ustalaniu stawki, z którą czujesz się komfortowo. Nie zapomnij wziąć pod uwagę wyłączności, zasobów potrzebnych do tworzenia treści i wskaźnika zaangażowania.
Pomyślenie o stawkach jako o teście cenowym może być pomocne. Jeśli czujesz, że potrzebujesz podwyższyć stawki na kolejny projekt, nie wahaj się! Ustalenie stawek, z którymi czujesz się komfortowo, wymaga czasu.
Pamiętaj, e-maile reklamowe mogą być zniechęcające do pisania, ale gdy są przygotowywane z troską i intencją, marki je cenią. Jesteś potencjalnym przyszłym partnerem, który może pomóc w rozpowszechnianiu informacji o ich marce. Kto by tego nie pokochał?
Teraz masz wszystko, co musisz wiedzieć, aby napisać dobrze spreparowaną wiadomość e-mail. Powodzenia i szczęśliwego pitchingu!