Wskazówki 18, aby poprawić swoją strategię marketingową na Instagramie

Kluczowe znaczenie dla firm ma aktywna obecność w mediach społecznościowych, aby przetrwać.

Nie. strategia marketingu w mediach społecznościowych jest kompletny bez Instagram. Stała się topową platformą zarówno dla marek, reklamodawców, jak i konsumentów.

Ta platforma ma 800 milionów aktywni użytkownicy miesięcznie. I 500 milionów profili na Instagramie jest aktywnych codziennie.

Oto coś jeszcze, co może cię zaskoczyć: 70% hashtagów na Instagramie są oznakowane.

Co ci to mówi? Jeśli nie jesteś aktywny na Instagramie, twoi konkurenci zdecydowanie tak.

Ci z Was, którzy mają już założone konto, są na dobrej drodze. Ale samo posiadanie profilu na Instagramie niekoniecznie przekłada się na sprzedaż.

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż i zarabiać prawdziwe pieniądze z Instagram, musisz wymyślić realną strategię.

Ten post pokieruje Cię we właściwym kierunku dzięki wskazówkom i strategiom 18, które możesz zastosować do swojej strategii marketingowej na Instagramie już dziś.

Zaczynajmy.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

1. Zwiększ liczbę obserwowanych

Jednym z pierwszych kroków do pomyślnej strategii marketingowej na Instagramie jest zwiększenie bazy obserwujących.

Bez wielu obserwujących będziesz walczył, aby zobaczyć swoje posty. Nie będzie łatwo generować sprzedaż bez obserwujących.

Dla tych z was, którzy właśnie stworzyli Twoją stronę na Instagramie, może być onieśmielające zacząć od numeru zero. Ale jeśli nie jesteś nową firmą, masz już klientów.

To najlepsze miejsce, aby zacząć szukać obserwujących. Oto najważniejsze powody, dla których użytkownicy obserwuj marki w mediach społecznościowych:

image9 2

Jak widać z tych liczb, ponad 73% użytkowników twierdzi, że śledzi marki w mediach społecznościowych, ponieważ są zainteresowani produktem lub usługą, które oferują marki.

Twoi dotychczasowi klienci są zainteresowani Twoją marką. Powiedz im o swoim profilu i poproś ich, aby cię śledzili.

Zacznij od wysyłania wiadomości do subskrybentów poczty e-mail. Tylko upewnij się, że dajesz im motywację do podążania za tobą.

Na przykład możesz wysyłać e-maile tylko kilka razy w miesiącu. Powiedz swoim subskrybentom, że jeśli chcą zobaczyć częstsze rabaty i promocje, znajdą je na Instagramie.

Jeśli korzystasz z tej strategii, pamiętaj, aby spełnić tę obietnicę.

Oprócz dotarcia do subskrybentów poczty e-mail możesz mieć plakietkę na Instagramie na swojej stronie. Użyj innych kanałów mediów społecznościowych, aby promować swój profil na Instagramie.

Po wykonaniu tych kroków kolejnym świetnym sposobem na zdobycie większej liczby obserwujących jest podążanie za innymi ludźmi. To powiedziawszy, nie śledź przypadkowych użytkowników.

Znajdź obserwujących, którzy pasują do twojej grupy docelowej. To będzie Twój najlepszy wybór, jeśli chodzi o generowanie nowych leadów i napędzanie sprzedaży.

Jak znaleźć ludzi, którzy pasują do Twojego rynku docelowego? To trochę trudne, i musisz włożyć w to trochę wysiłku. Najpierw musisz znaleźć konta podobne do twojego.

Nie mówię, że musisz kraść obserwujących od swoich konkurentów, chociaż to też może działać.

Zamiast tego możesz wyszukiwać profile na Instagramie, które publikują treści związane z Twoją branżą. Załóżmy na przykład, że Twoja firma sprzedaje sprzęt turystyczny i kempingowy.

Sprawdź ten profil. Nazwa konta: Miłośnicy Przygód:

image8 3

Mają ponad 132 000 zwolenników. Wszystkie ich treści są związane z zewnętrznymi lokalizacjami na całym świecie.

Można założyć, że osoby, które śledzą to konto, będą zainteresowane biwakowaniem i wędrówkami.

To czasochłonne, ale to zadziała. Gdy znajdziesz takie konto, przejrzyj jego zwolenników i zacznij śledzić ludzi.

Użytkownicy otrzymają powiadomienie i sprawdzą Twoją stronę. Jeśli spodoba im się to, co widzą na Twoim profilu, o czym wkrótce porozmawiamy, prawdopodobnie będą cię śledzić.

Po dodaniu wielu nowych obserwujących znacznie łatwiej będzie Ci zwiększyć sprzedaż dzięki strategii na Instagramie.

2. Skoncentruj się na pierwszym wrażeniu swojej strony

Pierwsze wrażenie ma znaczenie. To stwierdzenie jest prawdziwe zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym.

Jako marketer musisz to rozpoznać. Z tego samego powodu pisanie nieodpartego wprowadzenia na blogu ma kluczowe znaczenie dla strategii treści.

Kiedy użytkownik Instagram kliknie Twój profil, co zobaczy pierwszy?

Widzą Twoje zdjęcie profilowe, biografię i najnowsze posty. Wracając do naszego ostatniego punktu o obserwowaniu użytkowników, aby powiększyć własną bazę obserwujących, gdy użytkownik kliknie Twój profil, nie powinien mieć żadnych pytań.

Mam na myśli to. Twój profil powinien powiedzieć, kim jesteś i co robisz.

Posiadanie logo jako zdjęcia profilowego ma największy sens. Jest o wiele bardziej rozpoznawalny niż losowe zdjęcie osoby lub jednego z Twoich produktów.

Oto przykład z Dollar Shave Club Strona Instagram:

image7 3

Jakie jest twoje pierwsze wrażenie na temat tego profilu?

Dla mnie Od początku jest jasne, kim oni są. Zdjęcie profilowe jest ich logo, a ich biogram wyjaśnia, co robią bardziej szczegółowo.

Zawierają nawet link do strony docelowej na swojej stronie internetowej, aby zachęcić użytkowników do rejestracji w usłudze.

Zasadniczo, jeśli strona Twojej marki na Instagramie nie przyciągnie uwagi użytkowników, nie będziesz miał wiele szczęścia w pozyskiwaniu obserwujących.

W większości przypadków najlepiej zachować wszystko krótko, na temat i profesjonalnie. Teraz będziesz miał większą możliwość promowania swoich produktów i ostatecznie zwiększenia sprzedaży.

3. Regularnie publikuj treści

Jeśli dodajesz zdjęcie lub film do swojego profilu tylko raz w miesiącu, nie jest to skuteczna strategia. Nawet nie nazwałbym tego aktywnym profilem.

Chcesz, aby Twoja marka zawsze była świeża w umysłach twoich zwolenników.

Jednocześnie nie chcesz zalewać linii czasu użytkownika i być postrzeganym jako denerwujące. Musisz znaleźć środek.

Nie polecam publikowania dużo więcej niż raz dziennie. Jeśli masz dużo treści, którymi chcesz się dzielić każdego dnia, lepiej dodać je do swojej historii na Instagramie.

Jeśli nie wiesz jak to działa, sprawdź mój najlepszy przewodnik po używaniu Instagram story do promowania swojej firmy.

Jak często należy publikować na Instagramie? Badania pokazują że najlepsze marki na Instagramie publikują średnio 1.5 razy dziennie. To wychodzi około 10 lub 11 postów tygodniowo.

Kluczowe znaczenie ma również czas obsadzania tych stanowisk. Najlepsze marki zazwyczaj publikują treści podczas godziny pracy biura standardowego tygodnia pracy.

image1 4

Dlaczego?

Cóż … , około 90% pracownicy przyznają się do korzystania z mediów społecznościowych jako rozrywki, gdy są w pracy.

Musisz to rozpoznać i odpowiednio zaplanować czas swoich postów. Regularne publikowanie zwiększa twoją ekspozycję i prawdopodobieństwo, że jak najwięcej osób zobaczy Twoje treści.

4. Nie bądź zbyt “salsey”

Właśnie ustaliliśmy, że musisz publikować codziennie. Ale nie rozmawialiśmy o treści tych postów.

Oczywiście, chcesz zwiększyć sprzedaż. Nie oznacza to jednak, że wszystko, co publikujesz, powinno być promocją produktu.

To wkurzy twoich zwolenników i w końcu przyniesie odwrotny efekt niż to, czego szukasz. Wymieszaj swoje treści.

Bądź zabawny. Zamieść zdjęcia swoich pracowników. Po prostu nie oddalaj się zbytnio od wizerunku marki.

Chociaż możesz publikować treści, które nie promują produktu, chcesz trzymać się z dala od kontrowersyjnych tematów. Mam na myśli takie tematy jak religia, polityka i rasa. Obrażanie obserwujących nie pomoże Ci zwiększyć sprzedaży.

Ponownie, po prostu unikaj zbyt wielu postów promocyjnych. Publikowanie zbyt wielu promocji jest numerem jeden irytujące działanie firmy przejmują media społecznościowe według użytkowników:

image2 4

Ponadto 46% użytkowników twierdzi, że przestanie obserwować markę w mediach społecznościowych, jeśli zbyt często publikuje promocje.

Za każdym razem, gdy publikujesz awans, rób to od niechcenia. Nie musisz umieszczać słów we wszystkich wielkich literach i zawierać mnóstwo gwiazd i cudzysłowów wokół wszystkiego.

To irytujące. Krótko i na temat.

5. Go live

Instagram ma funkcję transmisji na żywo. If you read my najważniejsze trendy marketingowe 2018 wiesz, że na tej liście umieściłem transmisję wideo na żywo.

Użytkownicy to uwielbiają, a marki wykorzystują te informacje na swoją korzyść.

Wideo na żywo daje możliwość łączenia się z publicznością w czasie rzeczywistym. Podczas transmisji mogą komentować.

Upewnij się, że odpowiadasz na te komentarze i staraj się jak najlepiej uznać tych użytkowników. Pomoże to zwiększyć wskaźniki zaangażowania.

Twoje transmisje na żywo oferują nieskończone możliwości.

Możesz zademonstrować nowe produkty, oprowadzić swój zakład, a nawet przedstawić niektórych swoich pracowników. Podoba mi się pomysł zorganizowania segmentu pytań i odpowiedzi, aby zapewnić Ci bardziej autentyczne połączenie z publicznością.

Innym sposobem wykorzystania historii na żywo na Instagramie jest współpraca z innymi markami. Instagram to najlepsza platforma społecznościowa pod względem współpraca z marką na całym świecie:

image4 4

Możesz spróbować wyróżnić się na transmisji na żywo innego profilu w celu promowania swojej marki.

W rezultacie tego typu strategia może pomóc ci odsłonić Twoją markę przed nowymi odbiorcami, zwiększyć liczbę obserwujących i ostatecznie zwiększyć sprzedaż.

6. Dodaj zdjęcia i filmy do swojej historii

Jak krótko wspomniałem wcześniej, Twoja historia jest doskonałym miejscem do dodawania codziennych treści.

Możesz publikować treści do swojej historii wiele razy dziennie, ponieważ nie zaleje to osi czasu użytkowników, którzy Cię śledzą.

Ale to nie znaczy, że powinieneś przesadzać i codziennie publikować 20 różnych zdjęć i filmów do swojej historii.

Ludzie nie będą patrzeć na każdy z nich, więc to strata czasu i zasobów. Zaangażowanie i widoki spadną wraz z każdym dodatkowym postem do twojej historii.

Musisz również upewnić się, że czas postu w twojej historii jest odpowiedni, ponieważ zniknie 24 godziny po przesłaniu.

Polecam korzystanie z twojej historii, aby oferować zniżki, organizować konkursy lub opowiadać ludziom, co robisz tego dnia w biurze.

Chodzi o to, aby Twoja marka była w ich głowach. Jeśli myślą o Twojej marce, są bardziej skłonni do zakupu.

Podobnie jak w przypadku strategii wideo na żywo, możesz nawet użyć swojej historii na Instagramie do partnerstwa z inną marką w celu przejęcia. Możesz przejąć ich konto, a oni mogą również publikować treści na twoim koncie.

Ponownie ułatwi to zaprezentowanie swojej marki szerszej publiczności.

7. Współpracuj z influencerami społecznościowymi

Korzystanie z influencerów społecznościowych w celu promowania marki, produktów i usług jest niezwykle skuteczną taktyką.

W rzeczywistości 94% marketerów twierdzi, że ich strategia social influencer była skuteczna dla ich firm.

To dlatego, że zwolennicy influencerów społecznościowych im ufają.

Wiemy, że 82% ludzi prawdopodobnie podążają za zaleceniami mikro influencerów. A 94% konsumentów uważa, że ci wpływowi są bardzo kompetentni.

Zasadniczo, jeśli możesz uzyskać influencer do promowania swojej marki, otrzymasz sprzedaż.

Instagram jest podstawowa platforma społeczna dla influencerów na całym świecie.

influencers

Jest to opłacalna strategia marketingowa.

Większość influencerów pobierze tylko kilkaset dolarów za post. Jeśli jednak wolisz pracować z wpływowymi celebrytami, przygotuj się na wydanie znacznie więcej.

Ale w większości przypadków to nie jest konieczne.

Polecam szukanie influencerów, którzy mają od 10K do 50K obserwujących. Ci ludzie mają bardziej autentyczne interakcje ze swoimi obserwatorami i wyższe wskaźniki zaangażowania.

Dodatkowo koszt za post będzie mniejszy.

Jeśli masz problemy ze znalezieniem odpowiedniego influencera, który wypromuje Twoją markę, sprawdź top 10 platform do skutecznego zarządzania influencerami społecznościowymi.

8. Dodaj hashtagi do podpisów

Podpisy są równie ważne, jeśli nie ważniejsze, niż zdjęcia i filmy, które publikujesz.

Musisz się nauczyć jak pisać podpisy na Instagramie, które napędzają zaangażowanie.

Hashtagi są zdecydowanie niezbędne. Istnieje wiele różnych podejść do tego.

Na początek możesz użyć takiego, który już istnieje, aby inni ludzie mogli go zobaczyć. Na przykład możesz wybrać hashtag promujący wydarzenie krajowe.

Innym pomysłem jest stworzenie własnego hashtagu. To byłoby bardziej specyficzne dla marki.

Możesz użyć hashtagu z tylko nazwą marki, a także nazwą kampanii.

Jeśli lubisz prowadzić konkursy na Instagramie, możesz mieć unikalny hashtag dla każdego z nich.

9. Zachęcaj UGC

UGC jest skrótem od treści generowanych przez użytkowników. To piggybacks na moim ostatnim punkcie o użyciu hashtagów do promowania konkursów.

Tego rodzaju promocje zachęcają użytkowników do zamieszczania zdjęć i filmów związanych z Twoją marką na swoich profilach osobistych.

W rezultacie Twoja marka staje się widoczna dla wszystkich obserwujących, którzy są przyjaciółmi tego konkretnego użytkownika. Tego typu treści pełnią rolę rekomendacji, którą właśnie omówiliśmy jako skuteczną metodę promocji.

Poza prowadzeniem konkursów, najlepszym sposobem na zachęcenie użytkowników do tworzenia treści jest umieszczenie zdjęć użytkowników w swoim profilu.

Sprawdź ten post z Thule Strona Instagram:

image6 4

Jak widać, ten post pochodzi od jednego z ich zwolenników.

Gdy inni ludzie to zobaczą, będą zachęcani do udostępnienia go, a także przesłania własnych zdjęć, aby mieć szansę na wyróżnienie się na stronie.

10. Uruchamiaj reklamy ukierunkowane

Jak dotrzeć do osób na Instagramie, które nie śledzą Twojego konta?

Niektóre strategie, takie jak oznaczanie lokalizacji, organizowanie konkursów i praca z wpływowymi osobami, mogą to osiągnąć.

Jednak te strategie nie zawsze narażają Twoją markę na ludzi na twoim rynku docelowym. Spowoduje to uruchomienie ukierunkowanych reklam.

Facebook przejął Instagram. Możesz skonfigurować reklamy w ten sam sposób w obu sieciach.

Możesz użyć parametrów, takich jak wiek, płeć i lokalizacja, aby wybrać odbiorców reklam. Możesz nawet pójść o krok dalej i kierować reklamy do użytkowników na podstawie ich zainteresowań.

Oto przykład ukierunkowanej reklamy na Instagramie z Tentree:

tentree

Jak widać, ten post wygląda jak każdy inny post na Instagramie. Jedyną różnicą jest to, że jest napisane “sponsorowane”, gdzie tag lokalizacji byłby normalnie, a na dole jest przycisk CTA.

Ale kiedy użytkownik przewija swój kanał, ten post łączy się z resztą treści, które konsumuje. To nie jest inwazyjne ani irytujące.

Tak, będziesz musiał zapłacić, jeśli chcesz wyświetlać reklamy na Instagramie. Ci z was, którzy nie mają środków w budżecie marketingowym na to teraz, chcieliby trzymać się darmowych strategii na tej liście.

Jeśli jednak możesz sobie na to pozwolić, polecam przynajmniej wypróbować, aby zobaczyć, jak to działa dla ciebie. Może to być świetny sposób na zwiększenie sprzedaży poprzez dotarcie do nowych odbiorców.

11. Organizuj konkursy i upominki

Konkursy promocyjne i prezenty to dwie z moich ulubionych strategii dla marek, aby angażować się w media społecznościowe.

If you can learn jak uruchomić opłacalne prezenty, twoje wysiłki spowodują większą sprzedaż.

Wiem, co niektórzy z was myślą. Jak możesz zarabiać pieniądze, po prostu rozdając swoje produkty?

Przejrzyjmy przykład, aby pokazać, co mam na myśli. Oto spojrzenie na to, jak Lander użyłem tej strategii w ostatnim poście na Instagramie:

lander

Firma rozdaje inteligentną latarnię, bank mocy, Etui na telefon i kabel błyskawicy.

W ten sposób zwiększa się ekspozycja strony. Daje to ludziom powód do śledzenia jego profilu i angażowania się w markę.

Jak widać, ten prezent różni się nieco od tych, które widziałeś w przeszłości. Lander współpracuje z innymi markami, aby sponsorować ten prezent.

Ponownie, Ta strategia doprowadzi więcej użytkowników do swojej strony. Te inne konta będą publikować informacje o rozdawnictwie i kierować użytkowników do śledzenia profilu Landera, aby wygrać.

Oto spojrzenie na podpis z jednego z innych kont, z którymi współpracuje:

caption

Istnieje wiele innych sposobów na kreatywność dzięki tej taktyce marketingowej.

Zamiast rozdawać przedmioty losowo swoim obserwatorom po prostu za polubienie posta i śledzenie swojego konta, możesz uruchomić bardziej zorganizowany konkurs, który wymaga umiejętności.

Konkursy zachęcające do tworzenia treści przez użytkowników są najbardziej skuteczne.

Aby wejść, poproś swoich obserwujących o przesłanie zdjęcia i oznaczenie Twojej marki. Ta strategia ujawni twoją firmę każdemu, kto podąża za użytkownikami, którzy wchodzą.

Jeśli ktoś zobaczy, że jego przyjaciel promuje markę, będzie bardziej skłonny śledzić Twój profil i potencjalnie wziąć udział w konkursie.

Teraz, gdy masz tych użytkowników zainteresowanych Twoimi produktami, możesz użyć innych strategii, aby je kupić. Nawet jeśli nie wygrali konkursu, produkt, który rozdajesz, nadal jest w ich głowach.

12. Skorzystaj z funkcji “przesuń w górę”

Funkcja przesuń w górę to przełomowa funkcja dla firm.

Przez lata prawdopodobnie miałeś problemy z zachęceniem użytkowników Instagramu do przechodzenia do twojej witryny z określonego linku. Będziesz publikować treści, a następnie kierować ludzi, aby kliknęli link w swoim bio.

Ale ta strategia ma wiele wad.

Po pierwsze, jest to dodatkowy krok dla użytkownika. Muszą przejść do strony Twojego profilu, a następnie kliknąć ponownie.

Ludzie nie chcą przez to przechodzić.

A co jeśli chcesz promować dwie różne strony docelowe? A może trzy? albo cztery?

Nie będziesz miał wielu linków w swoim bio. To zbyt zagmatwane.

Funkcja przesuń w górę eliminuje ten problem. Teraz możesz użyć swojej historii na Instagramie do kierowania ruchu bezpośrednio do określonych stron docelowych.

Oto kilka przykładów:

swipe up

Gdy twój profil biznesowy osiągnie 10 000 obserwujących, będziesz mieć dostęp do tej funkcji.

Po prostu Promuj produkt lub usługę w swojej historii i dodaj funkcję przesuń w górę z linkiem do strony docelowej o swojej promocji.

Jeśli reklamujesz konkretny produkt, logiczną Stroną docelową będzie Opis produktu w Twojej witrynie. Tam użytkownik może obejrzeć dodatkowe zdjęcia i dodać produkt do koszyka.

Te magnesy ołowiane to świetny sposób, aby zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej i ostatecznie zwiększyć konwersje.

13. Użyj postów do zakupów

Jeśli masz markę ecommerce, musisz skorzystać z postów do zakupu.

Ta strategia pozwala sprzedawać produkty bezpośrednio za pośrednictwem Platformy Instagram.

Powodem, dla którego tak bardzo kocham tę funkcję, jest to, że zwiększa szanse na uzyskanie obecnych i potencjalnych klientów, aby coś kupić. Oto dlaczego.

W tej chwili polegasz na tym, że konsumenci odwiedzają Twoją witrynę, aby kupić twoje produkty.

Może to być ruch organiczny, płatne reklamy lub bezpośrednia nawigacja.

Problem w tym, że ludzie prawdopodobnie nie będą tego robić codziennie. Ale są codziennie aktywni na Instagramie.

W rzeczywistości, 500 milionów ludzi korzystaj z Instagram na co dzień. Istnieje więc duża szansa, że twój rynek docelowy trafi do tej kategorii.

Oto przykład postu z Buty Patara:

patara shoes

To proste. Ten post to zwykły wizerunek, który zawiera jeden z produktów marki.

Możesz również zobaczyć tag produktu według nazwy, ceny i link do jego zakupu. Wystarczy, że ktoś kliknie na tag, a zostanie przekierowany na stronę.

Jest to o wiele łatwiejsze niż ręczne wyszukiwanie produktu, otwierając przeglądarkę internetową. Posty, które można kupić, zwiększają konwersje.

Zobacz podpis. Tworzy FOMO-strach przed utratą. Omawiałem tę strategię w przeszłości.

Mówienie użytkownikom, że mają tylko kilka par tych butów, zachęca ich do zakupu teraz.

Jeśli nigdy wcześniej nie sprzedawałeś produktów na Instagramie i nie wiesz, od czego zacząć, sprawdź mój kompletny przewodnik na jak zwiększyć sprzedaż produktów ecommerce dzięki postom do kupowania na Instagramie.

14. Opublikuj ten sam produkt więcej niż raz

Jeśli raz opublikujesz produkt, a potem nigdy go nie promujesz, ludzie mogą o nim zapomnieć.

Pomyśl o tym, jak użytkownicy zachowują się na Instagramie. Szybko przewijają swoje kanały.

Gdy po raz pierwszy zobaczą twój produkt, mogą nie mieć powodu, aby go kupić. Ale jeśli zobaczą go więcej niż raz, może zacząć wzbudzać ich zainteresowanie.

Według badań z Sprout Social ponad 60% ludzi musi zobaczyć coś w mediach społecznościowych od dwóch do czterech razy przed zakupem:

number of times

Nie mówię, że powinieneś publikować dokładnie ten sam obraz cztery razy na swojej stronie na Instagramie. To nudne i może nawet spowodować, że ludzie przestaną cię obserwować.

Bądź kreatywny.

Zacznij od postu tylko o produkcie. Kilka dni później możesz udostępnić kolejny obraz produktu na swojej historii na Instagramie.

W następnym tygodniu, uruchomić konkurs na promowanie tego samego produktu. Kilka tygodni później możesz udostępnić film przedstawiający ten sam przedmiot używany w demonstracji.

Wielokrotne publikowanie tego samego produktu zwiększa szanse ludzi na jego zakup.

15. Odpowiadanie na komentarze i wiadomości

Wiem, że może się to wydawać czasochłonnym i żmudnym zadaniem, ale musisz odpowiedzieć na swoich obserwujących na Instagramie.

Odpowiadając bezpośrednio na komentarze do Twojego posta, dodasz do swojej marki element ludzki i osobisty, który ludzie naprawdę doceniają.

Ta strategia jest szczególnie ważna, jeśli ludzie zadają pytania lub wyrażają skargi dotyczące twojej firmy. Odpowiedz na te komentarze tak szybko, jak to możliwe, aby wymyślić rezolucję.

Pokazuje innym użytkownikom, którzy widzą Twoje odpowiedzi w mediach społecznościowych, że Twoja marka ceni obsługę klienta.

Konsumenci są gotowi zapłacić więcej za dobrą obsługę. Możesz spodziewać się wzrostu sprzedaży, skutecznie komunikując się z klientami w mediach społecznościowych.

16. Użyj swojej historii, aby zaprezentować produkty

Wcześniej wspomniałem o przykładach publikowania treści na swojej historii na Instagramie.

Ale teraz możesz użyć swojej historii na Instagramie, aby sprzedawać swoje produkty w taki sam sposób, jak w przypadku postów do zakupu.

Od 12 czerwca 2018 r. Instagram przyniósł funkcja zakupów za historie.

Oto przykład z Madewell:

madewell1

Jak widać, post Promuje jedwabną button-down cami.

Ponieważ funkcja zakupów w stories jest nowa, post zawiera dodatkowy tekst jako sposób na poinformowanie użytkowników, że post można kliknąć.

Jeśli dotkniesz przycisku zgodnie z instrukcją, zostaniesz przekierowany na stronę internetową marki. W tym miejscu będziesz mieć możliwość zakupu produktu wyświetlanego w historii:

madewell2

Użyj tej strategii, jeśli prowadzisz sklep ecommerce.

Jak powiedziałem wcześniej, ludzie muszą zobaczyć produkt wiele razy w mediach społecznościowych, zanim zdecydują się go kupić. Dodaj historie zakupów do listy sposobów prezentacji swoich produktów.

17. Połącz swoich obserwujących ze swoją stroną na Facebooku

Jeśli Facebook Instagram ma profil Twojej firmy, prawdopodobnie ma również stronę na Facebooku.

Ponieważ Facebook przejął Instagram, te dwie platformy mają wiele funkcji, które współpracują ze sobą. Wspomniałem o tym wcześniej, kiedy mówiłem o uruchamianiu ukierunkowanych reklam.

Teraz Facebook Instagram może zsynchronizować obserwujących ze stroną biznesową.

Po zakończeniu tego procesu możesz używać botów messenger do pielęgnowania tych użytkowników.

Jest więcej niż 300 000 aktywnych botów miesięcznie na Facebook messenger. Oczywiście, inne firmy już korzystają z tej strategii.

Wskocz na pokład już teraz, zanim boty konkurencji ukradną Twoich klientów.

18. Oferuj zniżki swoim obserwującym

Każdy kocha dobry interes.

Udostępniaj zniżki swoim obserwatorom na Instagramie, aby zachęcić ich do zakupu.

Instagram to świetna platforma do prowadzenia sprzedaży flash. Ponieważ twoja historia znika po 24 godzinach, możesz użyć tego typu postu, aby udostępnić kod promocyjny.

To sprawi, że Twoi obserwatorzy poczują się tak, jakby otrzymywali ofertę, o której inni nie wiedzą. To poczucie wyłączności zachęci ich również do zakupu.

Zobacz jak J. Crew zaoferował zniżkę w tym poście:

jcrew

Zauważyłeś coś innego w tym poście?

Powodem, dla którego użyłem tego jako przykładu, jest to, że używa on również innej strategii omówionej na tej liście. Jest to reklama ukierunkowana.

Nie myśl, że Twoje kody promocyjne powinny być ograniczone tylko do postów w profilu i historii.

Połączenie tej transakcji z reklamą docelową może być niezwykle skuteczne. To dlatego, że Twoje reklamy będą miały przyciski CTA, które przekierowują użytkowników bezpośrednio do twojej witryny.

Jeśli ktoś kliknie przycisk “Kup teraz” w reklamie J. Crew, będzie mógł od razu użyć kodu promocyjnego. Jest to o wiele łatwiejsze niż przechodzenie do nowego okna.

Wniosek

Nie możesz polegać tylko na ruchu w witrynie, aby sprzedawać produkty. Skorzystaj również z innych kanałów dystrybucji.

Media społecznościowe wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.

Ponieważ Instagram rozwija się w tak szybkim tempie, sensowne jest użycie tej platformy jako podstawowej metody napędzania sprzedaży.

Ponadto, jak widać z tej listy, Instagram ma funkcje, które pozwalają firmom sprzedawać przedmioty bezpośrednio za pośrednictwem swojej platformy.

Jeśli Twoja strategia marketingowa na Instagramie wymaga poprawy, zapoznaj się z tym przewodnikiem.

Wszystkie te strategie pomogą Ci podnieść swoją obecność na Instagramie i zwiększyć sprzedaż w rezultacie.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts