VOIP Vs. stacjonarny

Tradycyjne usługi telefoniczne są drogie. Przy tak wielu firmach szukających sposobów na zaoszczędzenie pieniędzy na rachunkach telefonicznych, rozwiązania VoIP zyskują na popularności.

Niezależnie od tego, czy jesteś startupem poszukującym pierwszego numeru telefonu, czy uznaną firmą zainteresowaną zmianą dostawców, prawdopodobnie jesteś rozdarty między dwiema opcjami—systemami telefonicznymi VoIP i telefonami stacjonarnymi.

Odwiedź Nextiva

  • Już od $19.95 miesięcznie
  • Przystępne plany na poziomie przedsiębiorstwa
  • Nielimitowane połączenia
  • Bezpłatny numer lokalny i bezpłatny

Wypróbuj Nextiva za darmo

Jaka jest różnica między VoIP a stacjonarnym?  Co jest najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie i Twojej firmy? Odpowiedź na te pytania i więcej znajdziesz w tym szczegółowym przewodniku.

Czym jest VoIP? Co To jest telefon stacjonarny?

VoIP oznacza voice over internet protocol. To nowoczesne rozwiązanie komunikacyjne, które umożliwia zarządzanie połączeniami w Internecie.

Telefony stacjonarne wykorzystują tradycyjne sieci telefoniczne i okablowanie miedziane do łączenia połączeń między ludźmi. Czasami Telefony stacjonarne są określane jako garnki lub ” zwykły stary system telefoniczny.”

Historycznie Telefony stacjonarne były podstawową metodą komunikacji telefonicznej zarówno dla połączeń komercyjnych, jak i mieszkalnych. Ale dzisiaj coraz więcej firm przechodzi na VoIP, aby zaoszczędzić pieniądze i skalować komunikację biznesową.

5 narzędzi do poprawy obsługi telefonu

Jeśli szukasz alternatywnego rozwiązania dla tradycyjnej linii stacjonarnej, VoIP są realną alternatywą. Sprawdź niektóre z moich ulubionych narzędzi do obsługi telefonów biznesowych poniżej:

Narzędzie # 1-Nextiva

Nextiva to jeden z najlepszych systemów telefonicznych na rynku. Korzystając z technologii VoIP, ten dostawca oferuje biznesowe rozwiązania głosowe, wideokonferencje i komunikację zespołową—wszystko w ramach jednego planu.

Nextiva oferuje takie same korzyści jak tradycyjny telefon, ale z tak wieloma dodatkowymi zaletami, aby poprawić sposób działania Twojej firmy.

Ten sam system, który może być używany do wysyłania połączeń przychodzących od potencjalnych klientów, może być używany do udostępniania plików i wysyłania wiadomości błyskawicznych wewnątrz organizacji. Oprogramowanie integruje się nawet z aplikacjami biznesowymi innych firm, takimi jak Salesforce, Zendesk i Hubspot.

Na Nextiva polega ponad 100 000 organizacji. Jest używany przez renomowane nazwy, takie jak Amazon, Cisco, United Way, YMCA, Taco Bell i inne. Mają rozwiązania zarówno dla małych firm, jak i przedsiębiorstw.

Dzięki Nextiva będziesz mieć możliwość dostępu do takich funkcji, jak faksowanie przez internet, nagrywanie rozmów, analiza głosu i SMS-y biznesowe. Połączenia mogą być zarządzane z komputerów i smartfonów, co pozwala komunikować się z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Nie będziesz miał tych możliwości z tradycyjnym telefonem stacjonarnym.

Narzędzie # 2 — RingCentral

Ponad 400 000 organizacji o różnych kształtach i rozmiarach zaufało RingCentral jako rozwiązaniu do obsługi telefonów biznesowych. Ten dostawca VoIP to wszechstronne narzędzie do zintegrowanego telefonu, wiadomości i wideokonferencji.

Usługa telefonii VoIP firmy RingCentral zapewnia niezawodność na poziomie operatora. Skorzystasz również z wielu wbudowanych zalet zabezpieczeń.

Jednym z powodów, dla których tak bardzo polecam RingCentral jest jego prostota. Możesz zacząć w ciągu kilku minut i zacząć wdrażać nowych użytkowników, a nawet całe działy za pomocą kilku kliknięć.

Ci z Was, którzy mają obecnie istniejącą firmę, mogą zachować swój aktualny numer po przejściu na RingCentral. Oprogramowanie pozwala również na zmianę urządzeń między komputerem a aplikacją mobilną za pomocą jednego kliknięcia podczas połączenia na żywo, co naprawdę umożliwia komunikację z dowolnego miejsca.

Inne godne uwagi funkcje i najważniejsze to nieograniczone wiadomości SMS biznesowe, udostępnianie dokumentów, raporty dzienników połączeń, faks internetowy, nagrywanie rozmów i analiza w czasie rzeczywistym. RingCentral ma nawet narzędzia dla call Center, takie jak zarządzanie wieloma witrynami, szeptanie połączeń i inne zaawansowane funkcje.

Narzędzie # 3 — Phone.com

Phone.com to kolejna popularna usługa telefonii VoIP dla firm. Firma rozpoczęła działalność ponad dziesięć lat temu. Ale dziś obsługują ponad 40 000 firm z wielu branż.

Świadczą usługi telefoniczne firmom detalicznym, firmom prawnym, instytucjom edukacyjnym, organizacjom profesjonalnej obsługi, firmom medycznym, instytucjom finansowym i innym. Oprogramowanie jest zaufane przez popularne firmy, takie jak Aflac, Zoho i Insightly. Phone.com to idealne rozwiązanie dla każdego, kto szuka prostego i niezawodnego sposobu komunikacji z dowolnego miejsca.

Kolejny powód do rozważenia Phone.com w przypadku tradycyjnego telefonu stacjonarnego otrzymasz funkcje klasy korporacyjnej w przystępnej cenie. Wybierz funkcje, takie jak niestandardowe pozdrowienia, Wstrzymaj muzykę i automatyczne obsługa.

Nawet jeśli jesteś pojedynczym użytkownikiem lub jedynym właścicielem, możesz użyć Phone.com aby dodać profesjonalizmu Twojej firmie. Konfiguracja jest tak prosta, jak to tylko możliwe. Po prostu wybierz numer i możesz zacząć wykonywać połączenia z komputera, smartfona lub telefonu IP desk natychmiast po zarejestrowaniu się.

Narzędzie # 4-Ooma

Ooma oferuje obszerną listę rozwiązań VoIP zarówno dla użytkowników komercyjnych, jak i mieszkaniowych. Oprócz korzystania z Ooma VoIP dla Twojego biura, Możesz również wyeliminować swój domowy telefon stacjonarny dzięki subskrypcji Ooma.

W przypadku małych firm ten dostawca powinien być najważniejszym czynnikiem na twojej liście. Otrzymasz bezpłatny numer telefonu bez konieczności zawierania długoterminowej umowy. Ooma ma wszystko, czego właściciel małej firmy potrzebuje od systemu telefonicznego VoIP.

Cała konfiguracja i wdrożenie zajmują mniej niż 15 minut, więc rejestracja i wdrożenie są łatwe.

Każdy biznes plan biurowy Ooma zawiera ponad 35 funkcji biznesowych. Niektóre z moich ulubionych to wirtualna recepcjonistka, wiadomości SMS, stronicowanie, wirtualny faks, Wstrzymaj muzykę, przesyłaj muzykę, grupy dzwonków, przekazywanie połączeń i wiele innych.

Ooma oferuje nawet zaawansowane funkcje, takie jak nagrywanie rozmów i wideokonferencje. Według strony internetowej Ooma firmy, które przechodzą na plan Ooma, oszczędzają średnio 50% na rachunku za telefon.

Między oszczędnościami a funkcjami nic dziwnego, że plany te są tak popularne wśród użytkowników biznesowych.

Narzędzie #5-8×8

8×8 to jeden z najbardziej renomowanych, niezawodnych i popularnych systemów telefonicznych VoIP na rynku. Cieszy się zaufaniem ponad miliona użytkowników biznesowych na całym świecie. Duże marki, takie jak McDonald ‘ s i Farmers Insurance, polegają na 8×8 do komunikacji telefonicznej.

Lubię 8×8, ponieważ mają plany dla każdego. Od małych firm poszukujących prostego systemu telefonicznego VoIP do centrów kontaktowych z agentami pracującymi w domu, 8×8 ma rozwiązanie. Możesz nawet użyć 8×8 jako kompleksowego pakietu komunikacyjnego do obsługi telefonu, wideokonferencji i czatu zespołowego.

Niektóre godne uwagi funkcje oferowane przez 8×8 obejmują inteligentne routing połączeń, SMS i MMS, analitykę przełożonego, monitorowanie połączeń, raporty jakości połączeń i wiele więcej.

8×8 pozwala nawiązać lokalną obecność z dowolnego miejsca, z numerami w ponad 120 krajach. Jest to świetna opcja dla firm, które działają na arenie międzynarodowej.

Dzięki otwartemu interfejsowi API 8×8 jest również przyjazny dla programistów, dzięki czemu można dostosować oprogramowanie i zintegrować je z dowolną inną aplikacją biznesową.

Podstawy VoIP vs. telefon stacjonarny: różnice wyjaśnione

Aby pomóc ci lepiej zrozumieć VoIP i telefony stacjonarne, zidentyfikowałem podstawowe komponenty tych systemów telefonicznych i wyjaśniłem różnice poniżej. Pomoże Ci to określić, czy system telefoniczny VoIP lub tradycyjny telefon stacjonarny jest lepszy dla Twojej firmy.

Elastyczność i mobilność

Telefony stacjonarne nie oferują dużej elastyczności. Jeśli chodzi o fizyczną lokalizację podczas połączenia, będziesz ograniczony do długości przewodu telefonicznego lub zasięgu odbiornika bezprzewodowego. Dla większości ludzi oznacza to, że są przywiązani do biurka lub pokoju, aby wykonywać i odbierać połączenia.

VoIP jest znacznie bardziej elastyczny. Możesz wykonywać połączenia i odbierać połączenia z dowolnego miejsca z połączeniem internetowym. Daje to Tobie i Twoim pracownikom możliwość zarządzania połączeniami służbowymi z domu, w drodze, w biurze lub gdziekolwiek jesteś. Nie musisz się więc martwić o kable lub utknięcie przy biurku, aby odebrać telefon.

Wymagania sprzętowe i sprzętowe

W przypadku telefonu stacjonarnego, aby usługa działała prawidłowo, musisz mieć fizyczny telefon. Mam na myśli każdy przeciętny telefon biurkowy, który widziałeś lub używałeś niezliczoną ilość razy w swoim życiu. Musisz również mieć gniazdo telefoniczne i połączenie przewodowe z dostawcą usług telefonicznych.

W większości przypadków systemy telefoniczne VoIP nie wymagają dodatkowego sprzętu. O ile masz połączenie internetowe, które może obsługiwać połączenia VoIP, możesz korzystać z tych usług na istniejących urządzeniach. Twoje komputery i smartfony mogą zasadniczo podwoić się jako Telefony robocze. Możesz po prostu pobrać aplikację VoIP lub skorzystać z usługi internetowej do komunikacji.

Voipy są znacznie łatwiejsze do skalowania niż Telefony stacjonarne ze względu na ograniczone wymagania sprzętowe. Możesz więc rozpocząć wdrażanie zdalnego call center z agentami pracującymi w domu bez konieczności zakupu sprzętu i konfigurowania telefonu stacjonarnego w każdej lokalizacji.

Niezawodność Internetu

Pamiętaj ,że “I”w VoIP oznacza” internet.”Telefony VoIP do skutecznego działania wymagają stabilnego połączenia z Internetem. Jeśli połączenie jest niestabilne, może potencjalnie spowodować problemy z jakością połączeń, stłumione dźwięki, opóźnienia, a nawet przerwane połączenia. Jest to coś, czego będziesz chciał uniknąć, szczególnie do użytku biznesowego.

Na szczęście nowoczesne systemy VoIP są niezwykle niezawodne. Wiele z nich ma nawet gwarancję dostępności od dostawcy. W zdecydowanej większości przypadków nie zauważysz różnicy między jakością połączenia telefonu VoIP a stacjonarnego.

Jeśli jednak występuje przerwa w dostępie do Internetu lub mieszkasz na odludziu z plamistym połączeniem internetowym, połączenie hardwire może być lepiej dostosowane do Twoich potrzeb.

Technologia, Konserwacja i koszty

Istniejąca infrastruktura drutu miedzianego używana przez systemy stacjonarne istnieje już od jakiegoś czasu i prawdopodobnie pozostaną również przez jakiś czas. Wiele firm telefonicznych nie jest tak naprawdę zaangażowanych w modernizację tych starszych systemów w najbliższej przyszłości.

Dostawcy VoIP szybko się rozwijają. Stale wychodzą z nowymi aktualizacjami, funkcjami i ulepszaniem technologii za kurtyną.

W rezultacie systemy telefoniczne VoIP są znacznie łatwiejsze w utrzymaniu. Jeśli występuje problem, zwykle rozwiązuje się go stosunkowo szybko, bez potrzeby fizycznego zapewnienia konserwacji na miejscu.

Ale jeśli jest problem z telefonem stacjonarnym, może to być poważny ból głowy. Ktoś musi przyjść do Ciebie, rozwiązać problem i potencjalnie wymienić sprzęt. Wszyscy mamy co najmniej jeden horror z naszą firmą telefoniczną.

Warto również zauważyć, że systemy VoIP są znacznie tańsze niż Telefony stacjonarne. Nawet do użytku biznesowego plany zwykle zaczynają się od $20 za linię. Tradycyjne telefony stacjonarne nie mogą konkurować z tymi cenami.

Funkcje Biznesowe

Telefony stacjonarne nie mogą wiele zrobić poza telefonowaniem. Jasne, niektóre biznesowe systemy telefoniczne obsługują czekanie na połączenia, połączenia trójdrożne, wstrzymywanie muzyki, stronicowanie i inne podstawowe funkcje. Ale poza tym możliwości są bardzo ograniczone.

Systemy telefonii VoIP są znacznie bardziej zaawansowane. Oprócz wszystkich funkcji, które są dostarczane z tradycyjnym telefonem stacjonarnym do połączeń, Możesz również uzyskać narzędzia do wideokonferencji, wiadomości zespołowych, SMS-ów i MMS-ów i wielu innych. Niektóre zaawansowane narzędzia są nawet wyposażone w Nagrywanie rozmów, analizę połączeń i narzędzia dla przełożonych, takie jak monitorowanie połączeń, szept i barging.

W porównaniu z usługą side-by-side, lista możliwości i funkcji dostawcy VoIP będzie znacznie dłuższa niż w przypadku usługi stacjonarnej.

Odwiedź Nextiva

  • Już od $19.95 miesięcznie
  • Przystępne plany na poziomie przedsiębiorstwa
  • Nielimitowane połączenia
  • Bezpłatny numer lokalny i bezpłatny

Wypróbuj Nextiva za darmo

3 sztuczki dla usług VoIP i Telefonii Stacjonarnej

Porównując i oceniając różne rozwiązania dla swojej usługi telefonicznej, weź pod uwagę te szybkie wskazówki i hacki.

Sztuczka # 1: Przetestuj Swoje Połączenie Internetowe

Jeśli martwisz się o jakość połączeń, ale skłaniasz się ku telefonowi VoIP przez telefon stacjonarny, Uruchom szybki test prędkości VoIP lub test jakości VoIP. Istnieją dziesiątki prostych narzędzi online, za pomocą których można szybko dowiedzieć się, czy istniejące połączenie internetowe może obsługiwać połączenie VoIP.

W przypadku firm będziesz nawet w stanie określić, ile jednoczesnych połączeń może obsługiwać połączenie. Jeśli dowiesz się, że połączenie nie jest zgodne z zalecanymi wymaganiami dostawcy VoIP, możesz uaktualnić swój plan internetowy lub zmienić dostawców.

Trick # 2: Wypróbuj VoIP za darmo

Ogólnie rzecz biorąc, ludzie mogą być niechętni do próbowania nowych rzeczy. Jeśli korzystasz z tradycyjnego telefonu stacjonarnego przez całe życie i nie jesteś pewien, czy VoIP jest odpowiedni dla Twojej firmy, zawsze możesz wypróbować jeden za darmo.

Większość najlepszych dostawców usług telefonicznych VoIP oferuje bezpłatny okres próbny. Inni oferują nawet gwarancje zwrotu pieniędzy.

Dostawcy ci zazwyczaj nie blokują cię w długoterminowych kontraktach. Więc zazwyczaj można anulować w dowolnym momencie, bez kary. Po prostu przejrzyj warunki umowy podczas rejestracji, aby zweryfikować długość i zasady anulowania.

Sztuczka # 3: uzyskaj stały VoIP dla połączeń alarmowych

Ogólnie Rzecz Biorąc, Voipy należą do jednej z dwóch kategorii-stacjonarnych i niestacjonarnych. Stały VoIP jest podłączony do adresu fizycznego, podczas gdy nie-stały VoIP nie jest.

Jeśli chcesz mieć możliwość wybierania numeru 911, upewnij się, że znajdziesz stałego dostawcę usług VoIP, który obsługuje wybieranie awaryjne. Wiele niestandardowych VoIP nie ma tej funkcji. Wybieranie awaryjne jest szczególnie przydatne w przypadku tradycyjnych ustawień biurowych.

Czasami nie stałe Voipy są używane przez oszustów, więc stałe Voipy są na ogół lepsze do użytku biznesowego. Sprawia, że wydajesz się bardziej renomowany, jeśli twój numer jest powiązany z fizycznym adresem.

Odwiedź Nextiva

  • Już od $19.95 miesięcznie
  • Przystępne plany na poziomie przedsiębiorstwa
  • Nielimitowane połączenia
  • Bezpłatny numer lokalny i bezpłatny

Wypróbuj Nextiva za darmo

Total
0
Shares
Related Posts

Kickidler Recenzja

Kickidler to wieloplatformowe rozwiązanie do monitorowania pracowników zarówno dla małych,dużych, jak i zdalnych firm. Dzięki zaawansowanym narzędziom, takim…

RingCentral Video Review

Połączenia konferencyjne to jeden z najważniejszych sposobów komunikacji z zespołem w przestrzeni biznesowej. Korzystanie z usługi połączeń konferencyjnych,…