Najlepsze Biurowe Systemy Telefoniczne

Wystarczyły małe dziury, żeby zatopić Titanica.

Podobnie nawet najdrobniejsze szczegóły, takie jak przestarzały system telefoniczny, mogą oznaczać zagładę dla Twojej firmy.

Połączenia znikają, przekierowane połączenia kończą się w otchłani, a ważne połączenia są odrzucane bez powodu. Tylko kilka rzeczy, które mogą zamienić się w coś katastrofalnego.

Zanim się obejrzysz, masz niezadowolonych klientów zmieniających się na konkurentów i zdezorganizowanych pracowników, którzy starają się nadążyć.

Aby powstrzymać twój biznes od zatonięcia z powodu słabej obsługi telefonicznej, zbadałem najbardziej niezawodne biurowe systemy telefoniczne i ograniczyłem je do kilku wybranych. Te wyjątkowe firmy spełnią wszystkie twoje potrzeby, niezależnie od tego, czy instalujesz nowy system telefoniczny, zastępujesz stary, czy modernizujesz istniejące rozwiązanie usługi telefonicznej.

Zaczynajmy.

Top 6 Najlepszych Biurowych Systemów Telefonicznych

  1. Nextiva-najlepszy dla rozwijających się firm
  2. Ooma Office-najlepsze dla Solopreneurs i bardzo małych firm
  3. Grasshopper-najlepszy dla zdalnych biur i mobilnych pracowników
  4. GoToConnect – najbardziej funkcjonalny system telefoniczny dla małych i średnich firm
  5. Seria 8×8 X-Najlepsza dla małych i średnich firm z wieloma lokalizacjami
  6. MiVoice Business by Mitel-najlepszy system telefoniczny dla dużych przedsiębiorstw

Żaden dostawca systemów telefonicznych nie będzie obsługiwał WSZYSTKICH rodzajów firm. Najpierw określ swoje potrzeby i priorytety, a następnie skorzystaj z tego przewodnika, aby wskazać właściwy kierunek.

Jeśli nie jesteś pewien, od czego zacząć, na końcu tego artykułu zamieściłem kilka wskazówek na temat najważniejszych funkcji dla każdego systemu telefonicznego biurowego.

Wybrałeś już potencjalnego zwycięzcę? Przejrzyj poniższe recenzje, aby pomóc w sfinalizowaniu decyzji.

#1-Nextiva-najlepszy dla rozwijających się firm

Odwiedź Nextiva

  • Wbudowana integracja CRM +
  • Doskonały do połączeń konferencyjnych
  • Skalowalne plany
  • Czat zespołowy w aplikacji mobilnej

Zapisz się już dziś

Opuszczenie platformy, którą wyrosłeś, to strata cennego czasu. Ale dzięki Nextiva nigdy nie będziesz musiał przestawiać się na nowego dostawcę, ponieważ wszystko, czego potrzebujesz do uprawy, znajduje się pod jednym dachem.

W przeciwieństwie do innych dostawców usług telefonicznych opartych na chmurze, Nextiva wyprzedza konkurencję, oferując wbudowany CRM na swojej platformie. Jest to idealne rozwiązanie dla rozwijających się firm, które chcą zarządzać swoim rurociągiem sprzedaży i systemem telefonicznym bez żonglowania różnymi aplikacjami.

Istnieje również możliwość zintegrowania usługi telefonicznej Nextiva z zewnętrznym CRM, więc nadal możesz odkrywać, co działa najlepiej dla Twojej firmy.

Nextiva ma aplikację mobilną, którą można zainstalować na urządzeniach z systemem iOS lub Android, aby wykonywać i odbierać połączenia, rozmawiać ze współpracownikami lub wykonywać połączenia wideo w dowolnym miejscu bez przywiązania do biurka. Jeśli zostawiasz sztywny plan usług telefonicznych, ale z istniejącymi lokalnymi lub bezpłatnymi numerami, które chcesz zachować, Nextiva pomoże Ci przenieść je na nową platformę za przystępną opłatą.

Czy regularnie odbywają się rozmowy konferencyjne? Nextiva umożliwia to dzięki funkcji conference bridge. Jednak liczba użytkowników, którzy mogą wziąć udział, zależy od abonamentu usługowego.

Na przykład plan podstawowy pozwala tylko na czterech użytkowników, więc wybierz go tylko wtedy, gdy masz ograniczoną siłę roboczą. Tymczasem zarówno plany professional, jak i enterprise mogą pomieścić odpowiednio 40 i nieograniczoną liczbę uczestników.

Aby w pełni wykorzystać możliwości rozwiązania unified communication, Nextiva może również połączyć cię z trenerem, który może zapewnić pomoc poprzez webinar, szkolenie na miejscu lub nawet szkolenie indywidualne z przedstawicielem Twojej firmy.

Wszystkie plany serwisowe Nextiva zapewniają dostęp do nieograniczonej usługi faksowania online, automatycznej obsługi, konfigurowalnej muzyki hold, nieograniczonej liczby połączeń lokalnych i międzymiastowych oraz poczty głosowej, która może przejść bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, dzięki czemu nie będziesz musiał ich ręcznie sprawdzać.

Cztery plany Nextiva oferuje:

  • Niezbędne: począwszy od $18.95 za użytkownika miesięcznie
  • Profesjonalny: od $22.95 za użytkownika miesięcznie
  • Enterprise: już od $32.95 za użytkownika miesięcznie
  • Ultimate: od $57.95 za użytkownika miesięcznie

Jeśli potrzebujesz dostawcy VoIP, który zapewni Ci narzędzia i integrację, aby zwiększyć komfort rozwoju Twojej firmy, Nextiva nie zawiedzie.

#2-Ooma Office-najlepsze dla Solopreneurs i bardzo małych firm

Odwiedź Ooma

  • Ceny przyjazne dla SMB
  • Łatwa implementacja
  • Wirtualna recepcjonistka
  • Poczta głosowa na e-mail

Zapisz się już dziś

Ooma Office handpicked tylko najbardziej istotne funkcje, dzięki czemu można skonfigurować system telefoniczny w przystępnej cenie.

Niezależnie od tego, czy jesteś jedynym właścicielem zarządzającym swoją firmą z domu, czy mikrobusiness z ograniczonymi funduszami, możesz mieć dostęp do wszystkich funkcji Ooma Office za jedyne $19.95 na użytkownika miesięcznie.

Ponadto instalacja obejmuje tylko urządzenie plug and play, dzięki czemu można szybko skonfigurować cały system telefoniczny bez żadnego szkolenia technicznego.

Pomimo swoich kosztów, Ooma Office nie należy lekceważyć.

Pakiet podstawowy obejmuje aplikację mobilną, dzięki której możesz wykonywać lub odbierać połączenia bezpośrednio ze smartfona, gdziekolwiek jesteś. Działa również z każdym typem telefonu, niezależnie od tego, czy jest to IP, czy analogowy, chociaż ten ostatni wymaga sprzętu na miejscu przed przetwarzaniem połączeń telefonicznych za pośrednictwem chmury.

Za pośrednictwem aplikacji możesz również przesyłać połączenia, wysyłać faksy online i organizować połączenia konferencyjne z maksymalnie 10 rozmówcami naraz. W przypadku pominięcia połączenia, Ooma Office wyśle Ci dźwięk poczty głosowej jako załącznik e-mail, dzięki czemu będziesz mógł go posłuchać i wykonać niezbędne czynności kontrolne.

Ooma Office posiada również wirtualną recepcjonistkę, która odpowiednio kieruje rozmówców do odpowiednich pracowników, z którymi muszą porozmawiać. Aby upewnić się, że wszystkie ważne połączenia są odbierane nawet podczas pracy zdalnej, możesz również aktywować Multi-Ring, dzięki czemu wiele urządzeń zadzwoni jednocześnie, gdy zadzwoni numer Ooma Office.

Jeśli wolisz więcej miejsca w miarę rozwoju małej firmy, łatwo jest uaktualnić do Ooma Office Pro za $ 24.95 za użytkownika miesięcznie. Ten plan ma wszystkie podstawowe funkcje Ooma Office plus aplikację komputerową, nagrywanie rozmów, wideokonferencje i inne zaawansowane funkcje.

Jeśli masz dość radzenia sobie z nieznośnymi telemarketerami i oszustami, Ooma Office Pro może pozbyć się ich poprzez ulepszone blokowanie połączeń. Jeśli jesteś agentem ubezpieczeniowym lub kimś, kto potrzebuje dowodów każdej transakcji, Ooma Office Pro może również nagrywać rozmowy i przechowywać je, abyś miał spokój ducha.

Ooma Office może znajdować się na niższym końcu poziomu cen, ale jego funkcje zapewniają najlepszy stosunek jakości do ceny.

# 3-konik polny-najlepszy dla zdalnych biur i mobilnych pracowników

Odwiedź Grasshopper

  • Idealne dla rozproszonych zespołów
  • Łatwe przekazywanie i przesiewanie
  • Doskonała aplikacja mobilna
  • Przyjazny dla użytkownika interfejs

Zapisz się już dziś

Jeśli jesteś małą wirtualną firmą, która chce emanować tym samym profesjonalizmem jak duża korporacja (bez udawania, że nią jest), Grasshopper ma cię w zasięgu ręki.

Za jedyne $26 miesięcznie możesz mieć niestandardowy numer telefonu biznesowego z trzema rozszerzeniami. VoIP zasila firmę, więc nie trzeba instalować niczego innego niż aplikację na telefonie komórkowym i komputerze stacjonarnym.

Dzięki tej aplikacji będziesz mieć dostęp do szeregu funkcji, które umożliwiają skonfigurowanie profesjonalnie brzmiącego call center bez względu na to, jak mały jest Twój zespół.

Możesz samodzielnie stworzyć spersonalizowane powitanie lub uzyskać profesjonalny talent głosowy za niewielką doładowaniem. Nigdy nie pozwól rozmówcom się nudzić podczas oczekiwania, ponieważ spersonalizowana muzyka dla osób wstrzymanych jest dostępna po skonfigurowaniu rozszerzeń.

Ponieważ używasz osobistego telefonu komórkowego do odbierania połączeń biznesowych, możesz zabrać swoje biuro ze sobą, gdziekolwiek jesteś, niezależnie od tego, czy jesteś niezależnym wykonawcą pracującym w domu, czy agentem terenowym, który jest zawsze w drodze.

Ikona konika polnego pojawia się przy każdym połączeniu przychodzącym, więc łatwo jest oddzielić połączenia biznesowe od prywatnych.

Nie martw się o rozmycie linii między godzinami pracy a czasem prywatnym, ponieważ poczta głosowa jest aktywowana, aby poinformować rozmówców, kiedy Twoja firma jest zamknięta. Wirtualny operator pomaga również filtrować tych, którzy dzwonią na Twój numer, dzięki czemu można pozbyć się oszustów i irytujących telemarketerów, którzy kiedyś ścigali Cię przez telefon stacjonarny.

Zbyt zajęty, by odbierać połączenia? Nie pozwól, aby Twoi klienci czuli się zaniedbani, przekazując połączenie do jednego z członków zespołu. Możesz również sprawdzać połączenia, pozwalać Grasshopper odbierać te, które nie są pilne, i odbierać transkrypcję połączeń bezpośrednio na skrzynkę odbiorczą, abyś mógł wrócić do nich, gdy tylko będziesz dostępny.

Dzięki interfejsowi użytkownika, który nawet osoby nie znające się na technologii będą łatwe w nawigacji, możesz zarządzać swoim kontem bez żadnych kłopotów.

Może nie ma wszystkich dzwonków i gwizdków, których potrzebują większe firmy, ale konik polny ma prostotę, aby pomóc mniejszym przedsiębiorstwom rozwijać się.

Grasshopper oferuje trzy plany cenowe:

  • Solo: $ 26 miesięcznie za jeden numer telefonu i trzy rozszerzenia
  • Partner: 44 USD miesięcznie za trzy numery telefonów i sześć rozszerzeń
  • Small Business: $ 80 miesięcznie za pięć numerów telefonów i nieograniczone rozszerzenia

Możesz także wypróbować siedmiodniową bezpłatną wersję próbną Grasshopper bez zobowiązań.

# 4-GoToConnect – najbardziej funkcjonalny biurowy System telefoniczny dla małych i średnich firm

Odwiedź GoToConnect

  • Część rodziny GoToMeeting
  • Rozwiązanie VoIP + UCaaS
  • Integracja z mnóstwem aplikacji
  • Potężna analiza połączeń

Zapisz się już dziś

GoToConnect (dawniej Jive) jest buntownikiem w branży.

Nie podąża za trendem ograniczania funkcji, dzięki czemu subskrybenci są zmuszeni płacić więcej. Zamiast tego GoToConnect daje wszystkim użytkownikom dostęp do prawie wszystkiego.

GoToConnect to dostawca VoIP oferujący ujednolicony system komunikacji, więc funkcje, do których będziesz mieć dostęp, nie ograniczają się do narzędzi komunikacji głosowej. Możesz także korzystać z usług audio i wideokonferencji, do których dostęp można uzyskać za pośrednictwem portalu internetowego, w którym można zalogować się za pomocą dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu.

Wśród ponad 80 funkcji dostępnych za pośrednictwem aplikacji GoToConnect jest funkcja routingu połączeń, która pozwala zaplanować godziny otwarcia i zamknięcia firmy, aby Twoi klienci nie przeszkadzali ci, gdy nie pracujesz. Istnieje również edytor planu wybierania, w którym można przeglądać i edytować przepływy połączeń, aby poprawić sposób, w jaki ty i twój zespół wykonujecie swoje zadania.

Jeśli Twoja firma ma wiele zespołów lub biur rozsianych po całym kraju lub na świecie, docenisz bezpłatne połączenia lokalne i międzymiastowe GoToConnect. Ten dostawca systemów telefonicznych wyróżnia się również oferowaniem funkcji call center, takich jak codzienna analiza połączeń, które pomagają analizować sposób pracy pracowników i odkrywać obszary wymagające poprawy.

GoToConnect bezproblemowo integruje się również z wieloma aplikacjami innych firm uwielbianymi przez firmy dowolnej wielkości, takie jak Zoho CRM, Slack, Outlook, Salesforce, by wymienić tylko kilka.

Ceny różnią się w zależności od liczby pracowników. Im więcej użytkowników, tym mniej zapłacisz za osobę.

Na przykład firma z użytkownikami od 50 do 90 zapłaci miesięcznie 19,95 usd za użytkownika, podczas gdy mikrobusiness z tylko jednym do czterech użytkowników zapłaci stosunkowo wyższą opłatę w wysokości 29,95 USD za użytkownika miesięcznie.

Ich usługi są kompatybilne z ponad 180 modelami telefonów biurkowych. Możesz również kupić wstępnie skonfigurowane telefony biurkowe od nich za $75 do $ 800 każdy.

Niezależnie od tego, czy chcesz nawiązywać i odbierać połączenia, wstrzymywać konferencje, Wysyłać faksy online, przesyłać połączenia lub dostosowywać wstrzymaną muzykę, GoToConnect ma wszystkie funkcje, których inni dostawcy nie oferują bez dodatkowych kosztów.

#5-Seria 8×8 X-Najlepsza dla małych i średnich firm z wieloma lokalizacjami

Odwiedź 8×8

  • Komunikacja biurowa z dowolnego miejsca
  • Scentralizowana platforma UCaaS
  • Inteligentne routing połączeń
  • Grupy pierścieniowe dla poszczególnych drużyn

Zapisz się już dziś

8×8 wypełnia lukę komunikacyjną między wieloma biurami.

Ma aplikację, którą użytkownicy mogą zainstalować na swoich telefonach komórkowych, dzięki czemu mogą odbierać połączenia w dowolnym miejscu, bez znajomości przez klientów dokładnej lokalizacji. 8×8 oferuje komunikację wideo, czat i głosową w ramach scentralizowanej platformy, dzięki czemu pracownicy zdalni korzystający z aplikacji mogą działać tak, jakby byli w biurze.

Ponadto zakup dowolnego z planów serii 8×8 X (dawniej Virtual Office) daje dostęp do globalnego planu wybierania. Dzięki tej funkcji możesz mieć nieograniczoną liczbę połączeń z każdym z maksymalnie 47 międzynarodowych lokalizacji.

Edycja X2 kosztuje 24 USD miesięcznie na użytkownika, ale oferuje tylko nielimitowane połączenia do 14 krajów. Jednak funkcje dostępne w tym planie, takie jak przekierowanie połączeń, grupy pierścieni, zaawansowane automatycznych uczestników, nagrania połączeń i nieograniczone Faksowanie, Są więcej niż wystarczające, aby zaspokoić potrzeby małych firm.

Najbardziej zauważalną z tych funkcji jest grupa pierścienia, która umożliwia dzwonienie wielu telefonów po wybraniu numeru lub rozszerzenia. W rezultacie klienci doświadczają mniej czasu oczekiwania, a pracownicy zwiększają swoją produktywność.

Wszystko jest również oparte na chmurze, więc małe i średnie firmy nie muszą się martwić instalowaniem sprzętu na miejscu i zatrudnianiem personelu IT do obsługi technicznej.

Jeśli potrzebujesz nieograniczonej liczby połączeń do większej liczby międzynarodowych lokalizacji, wersja X4 może spełnić twoje potrzeby. Dzięki cenie 44 USD za użytkownika miesięcznie możesz zadzwonić do każdego z 47 krajów i mieć dostęp do zaawansowanych funkcji call center, takich jak raportowanie jakości połączeń i analityka Nadzorcza.

Jeśli Twoje biuro nie ma wielu lokalizacji i wymaga tylko podstawowych usług telefonicznych, możesz również wybrać plan Express za 12 USD za użytkownika miesięcznie.

Duże przedsiębiorstwa, które potrzebują dedykowanego call center, aby lepiej obsługiwać swoich klientów, mogą również połączyć system telefoniczny z wirtualnym centrum kontaktowym 8×8. Jednak w tym momencie cena zaczyna być stroma, więc duże firmy mogą lepiej zainstalować bardziej opłacalny wewnętrzny VoIP.

# 6-MiVoice Business by Mitel – najlepszy system telefoniczny dla dużych firm

Odwiedź Mitel

  • UCaaS zbudowany dla przedsiębiorstw
  • Dedykowane opcje sprzętowe
  • Potężna Konsola centralna
  • Dodatki do współpracy i obsługi klienta

Zapisz się już dziś

MiVoice Business oferuje elastyczne rozwiązanie do ujednoliconej komunikacji, które firmy o znacznej wielkości mogą kształtować zgodnie z ich wolą.

Dostosowując się do stale zmieniających się wymagań rynku, kanadyjski dostawca Mitel oferuje mivoice Business zarówno w środowisku lokalnym, jak i w chmurze dla dużych przedsiębiorstw, które mają do 65 000 użytkowników.

Jeśli wolisz dedykowany Sprzęt, możesz uzyskać Serwer Mitel 3300 i uruchomić lokalny system telefoniczny w staromodny sposób. Możesz również wirtualizować wszystko za pomocą VMware lub Microsoft Hyper server, dzięki czemu możesz uruchomić firmę MiVoice bezpośrednio z komputera.

MiVoice Business Console zapewnia dostęp do szerokiej gamy funkcji, takich jak obsługa połączeń na ekranie, Pomoc przy przesyłaniu, priorytet odbierania połączeń, listy połączeń przychodzących i wiele innych.

Aby w pełni docenić rozwiązanie unified communication firmy Mitel, możesz również skorzystać z pakietu aplikacji MiCollab, który jest oddzielony od konsoli biznesowej MiVoice i jest dostępny na komputerach PC, telefonach z systemem Android, iOS lub Windows.

Dzięki MiCollab łatwo jest zobaczyć, kto dzwonił, przeglądać ważne wiadomości i łączyć się z innymi, którzy używają MiCollab, a nawet z tymi, którzy tego nie robią.

Jest też firma MiContact Center, która pozwala łączyć się z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu lub poczty e-mail, tak jak pełnowartościowe call center. Funkcja czatu przydaje się, gdy jesteś na linii z klientem, który wcześniej rozmawiał z innym agentem. Istnieje również funkcja notatek, która może pokazać agentów, którzy są w biurze lub poza nim, dzięki czemu można pomóc klientom żądającym konkretnego agenta.

Mivoice Business może być również zintegrowany z szeroką gamą aplikacji biznesowych innych firm, takich jak Salesforce i Microsoft.

MiVoice Business może nie jest idealnym rozwiązaniem dla małych firm, ale wyróżnia się w dostarczaniu większych przedsiębiorstw skalowalnego, mobilnego i ujednoliconego rozwiązania komunikacyjnego, które uszczęśliwia ich pracowników i klientów.

Ceny MiVoice nie są publikowane na ich stronie, ale możesz łatwo skontaktować się z ich zespołem sprzedaży przez telefon, czat lub e-mail tutaj.

Jak znaleźć najlepszy system telefoniczny dla Ciebie

Najważniejsze jest to, że musisz wybrać system telefoniczny, który oferuje usługi, na które Twoja firma potrzebuje i może sobie pozwolić. Twój system telefoniczny powinien rosnąć wraz z Twoją firmą. Pozwól, aby poniższe parametry były twoim przewodnikiem przed podjęciem decyzji.

1. Jakiego rodzaju systemu telefonicznego szukasz?

Biurowe systemy telefoniczne są hostowane lub instalowane lokalnie.

To różnica między faksem online a staromodnym faksem. Jeden jest dostarczany przez chmurę, eliminując tym samym potrzebę sprzętu, tradycyjny faks jest fizycznie tam, nieporęczny i wymaga okresowej konserwacji.

Hostowany w chmurze system telefoniczny, znany również jako Voice over Internet Protocol lub VoIP, zapewnia usługi telefoniczne przez internet.

Dbają również o sprzęt i konserwację, dzięki czemu nie musisz zatrudniać wewnętrznego zespołu IT, aby go utrzymać. Wszystko, co musisz zrobić, to aktywować słuchawki plug and play i kontrolować wszystko z komputera.

Za miesięczną opłatę abonamentową VoIP zapewnia również dostęp do wielu funkcji idealnych dla małych i średnich firm. Obejmują one pocztę głosową na e-mail, wideokonferencje, nagrywanie rozmów, wstrzymywanie muzyki, Automatyczne uczestniczenie i wiele innych.

Ponieważ jednak komunikacja głosowa odbywa się za pośrednictwem Internetu, firmy korzystające z VoIP są na łasce swoich dostawców usług internetowych. Musisz upewnić się, że jest wystarczająca przepustowość przeznaczona na połączenia telefoniczne i że router jest prawidłowo ustawiony, aby komunikacja głosowa była priorytetowa w stosunku do innych rodzajów korzystania z Internetu.

Duże firmy z ponad 100 użytkownikami i ci, którzy mają już tradycyjny system telefoniczny, preferują głównie centralę PBX.

Prywatna Centrala oddziału lub centrala PBX zapewnia funkcjonalność systemu telefonicznego, a Ty masz większą kontrolę nad połączeniem telefonicznym, więc nie podlega kaprys dostawcy usług internetowych.

Minusem jest to, że potrzebujesz pomocy wewnętrznych specjalistów IT do utrzymania i modernizacji infrastruktury.

Pomimo zalet lokalnej centrali PBX, niektóre duże firmy ze stabilnym połączeniem internetowym nadal wybierają hostowany w chmurze VoIP. Jest ekonomiczny i łatwy w konfiguracji, szczególnie dla firm z wieloma biurami.

Większość dużych firm ma również pracowników, którzy są zawsze w terenie, więc telefony podłączone do chmury stają się coraz bardziej niezbędne.

2. Jakie funkcje są potrzebne do zrobienia rzeczy?

Nic nie boli cię bardziej niż posiadanie drogiego systemu telefonicznego z funkcjami, których nawet nie używają Twoi pracownicy.

Nigdy nie zawrzyj umowy z żadnym dostawcą, nie wiedząc najpierw, jak Twoi pracownicy korzystają z telefonów. Należy również skonsultować się z działem IT, aby dowiedzieć się, w jaki sposób system telefoniczny może zaspokoić bieżące potrzeby firmy.

Czy Twoja firma może poradzić sobie z podstawowymi funkcjami, takimi jak automatyczny asystent, poczta głosowa, konferencje i niestandardowa muzyka hold, czy też potrzebuje dostępu do bardziej zaawansowanych funkcji, takich jak przekazywanie połączeń, konwergencja połączeń i automatyczna dystrybucja połączeń?

Jeśli masz pracowników pracujących zdalnie lub pracujących w terenie, zastanów się, jak przenośne są telefony. Większość dostawców VoIP oferuje funkcje Bring-Your-Own-Device, dzięki czemu pracownicy mobilni mogą odbierać połączenia gdziekolwiek się znajdują. Jest to idealna funkcja dla kancelarii prawnych, klinik medycznych, towarzystw ubezpieczeniowych i firm nieruchomości, których pracownicy rzadko przebywają w swoich biurach.

Wybierz dostawcę systemu telefonicznego, który zapewnia elastyczność wyboru tylko tych funkcji, których potrzebujesz, bez konieczności przechodzenia na droższe plany.

3. Ile telefonów potrzebujesz?

Dostawcy VoIP wymagają minimalnej liczby użytkowników nawet w przypadku najbardziej podstawowych planów.

Jeśli jesteś małą firmą na dobrej drodze do rozwoju w przyszłości, wybierz dostawcę, który nie tylko wesprze wszystkich twoich obecnych pracowników, ale także umożliwi dodawanie linii w razie potrzeby.

Jeśli jesteś dużą firmą wymagającą rozbudowanego systemu do obsługi setek lub tysięcy pracowników, spodziewaj się zapłacić ogromne koszty z góry za lokalny system telefoniczny. W przeciwieństwie do małych firm, które uciekają się do bardziej przystępnych planów VoIP, większe przedsiębiorstwa płacą wyższe opłaty, aby zapewnić telefony całej firmie.

Koszt instalacji sprzętu PBX on-premise pokrywa opłaty za okablowanie systemu do obiektu i szkolenie specjalistów IT w domu lub innych firm, którzy zajmą się konserwacją. Ogólnie rzecz biorąc, można oczekiwać, aby zapłacić do $220 za rozszerzenie i dodatkowe opłaty za utrzymanie systemu telefonicznego.

4. Jak skalowalny jest system telefoniczny?

Idealny dostawca systemów telefonicznych to taki, który będzie się rozwijał wraz z Twoją firmą.

Jeśli prowadzisz małą lub średnią firmę, może to oznaczać przejście z VoIP na rozwiązanie lokalne, które zapewnia większą kontrolę.

Jednak większość dostawców VoIP jest wystarczająco elastyczna, aby zapewnić zaawansowaną integrację w miarę rozszerzania się wymagań biznesowych.

Ważne jest, aby wziąć pod uwagę, jak elastyczna jest firma, dzięki czemu nie będziesz musiał przechodzić do innego dostawcy w przyszłości.

Jednym z aspektów, na które należy zwrócić uwagę, jest to, w jaki sposób firma włącza zaawansowane technologie wzrostu do swoich obecnych planów. Funkcje te są przyszłością biurowych systemów telefonicznych i obejmują między innymi nagrywanie głosu w czasie rzeczywistym, cyfrową pomoc głosową, funkcje transkrypcji tekstu i narzędzia do współpracy online.

Dla średnich i dużych firm korzystających z technologii VoIP, polecam kontakt z dostawcą, który umożliwia ręczne udostępnianie użytkownika. W ten sposób możesz łatwo dodawać nowych użytkowników bezpośrednio ze swojego konta, nie dzwoniąc do dostawcy w Twoim imieniu.

Streszczenie

Idealny system telefoniczny Biurowy to taki, który spełnia Twoje potrzeby, rozmiar i budżet. Ten przewodnik powinien pomóc ci zero na rzeczy, które mają największe znaczenie.

Szukasz elastycznego rozwiązania telefonicznego, które podąża za tobą gdziekolwiek jesteś? Konik polny ma podstawowe elementy, których potrzebujesz do pracy zdalnej w świecie po COVID. Jeśli chcesz cieszyć się funkcjonalnością VoIP bez rozbijania banku, Ooma jest doskonałym wyborem.

Prowadzisz małą firmę? Twój wybór zależy od tego, jaki jest Twój priorytet w tej chwili. GoToConnect to najpotężniejszy zestaw funkcji i narzędzi, 8×8 do komunikacji z wieloma biurami na całym świecie, a Nextiva do niezrównanej adaptacji do rosnących potrzeb Twojej firmy.

Mivoice Business firmy Mitel posiada niezawodny system lokalny, którym można zarządzać i kontrolować z biura w przypadku większych przedsiębiorstw o większych wymaganiach.

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd Setupad

Setupad to platforma licytacji i monetyzacji nagłówków dla właścicieli witryn o miesięcznym natężeniu ruchu ponad 100,000. Gdy Setupad…

Recenzja Databox

Platforma analityczna Databox zapewnia dostęp w czasie rzeczywistym do wszystkich rodzajów danych śledzenia, dając firmom możliwość monitorowania wydajności…