Czy wiesz, że ludzie będą spieszyć się, aby robić z tobą interesy, jeśli możesz pomóc im osiągnąć ich marzenia, uspokoić ich obawy, potwierdzić ich podejrzenia i pomóc im rzucić kamieniami w swoich wrogów?
Brzmi prosto, prawda? Niestety nie.
Na rynku produktów, usług i treści życie jest jak zatłoczona ulica w Nowym Jorku, gdzie twoja perspektywa jest jedną z siedmiu milionów osób, które już sztywno uzbrajają tysiące podobnych wiadomości, które rywalizują o jej uwagę. Ma swój własny program … i ten program niekoniecznie obejmuje ciebie , twój produkt, pomysł lub najnowszy artykuł z przynętą na link.
Więc jeśli chcesz jej uwagi, musisz być drastyczny. A jaki jest najlepszy sposób, aby osiągnąć drastyczne? Musisz ją złapać hakiem.
Widzisz, możesz mieć świetny produkt, rewolucyjny pomysł lub atrakcyjny fragment treści, ale jeśli nie ustawisz go z odpowiednim podejściem, które natychmiast uchwyci wyobraźnię idealnej perspektywy, zapomnij o tym. Twoja ciężka praca zostanie pochłonięta przez bałagan, nie uda Ci się sprzedać, a na pewno znajdziesz się w stagnacji w sieci społecznościowej.
Innymi słowy, nikt nie zauważy ciebie ani niczego, co stworzysz.
Jedyny problem z hakami (zwanymi też kątami lub bardziej formalnie jako pozycjonowanie), jest jednak to, że nie są one łatwe do znalezienia. W OGÓLE. Legendarny copywriter John Carlton powiedział: “wielki hak ukryje się przed tobą. To okrutna bestia, szczęśliwa, gdy umyka Twojej uwadze.”
Na szczęście istnieje metoda na znalezienie świetnych haków. Znaleźliśmy go, użyliśmy, a teraz chcemy pokazać ci, jak możesz.
Webinar: jak znaleźć najbardziej uwodzicielski haczyk dla dowolnego produktu, usługi lub treści
W tym 60-minutowym webinarium na Piątek, 12 Lipca 2013, Copyblogger Media CEO Brian Clark i ja zabierzemy cię w dół króliczej nory badań marketingowych, aby odkryć najbardziej uwodzicielskie haczyki dla Twojego produktu, usługi, bloga, pokazu wideo, kursu szkoleniowego, artykułu lub innej indywidualnej treści.
W pierwszej połowie skupimy się na tym, dlaczego, kiedy i co. Podzielimy się nawet tuzinem naszych własnych przykładów. A potem w drugiej połowie damy Ci sekretny sos do wypłukiwania wielkich haczyków-5-stopniowy koncentryczny krąg badawczy.
Dowiesz się, co jest w środku:
- Jak hak przyciąga uwagę, poprawia zrozumienie i zwiększa autorytet
- Dlaczego haczyk Apple ‘ a z 1984 roku zawładnął światem
- Ciekawy sekret, aby ludzie uwierzyli w twoje haki
- Dlaczego fascynujące haki Briana tak dobrze sprawdzają się w nagłówkach
- Hak, którym Demian sprzedawał maleńki Domek swojej babci (ten za przyczepą kempingową)
- 5-stopniowy koncentrycznych kręgów ramy badawcze do tworzenia nieodpartych haków
- Jak zidentyfikować idealnego klienta za pomocą 13 pytań (i zignorować wszystkich innych)
Oto jak zdobyć towar:
To webinarium jest wyłącznym autorytetem:
Dołącz do Authority, naszej społeczności szkoleniowo-networkingowej, która ma na celu przyspieszenie Twoich umiejętności i sukcesu. Uzyskaj dostęp do nagrania Jak znaleźć trudny do zignorowania Hook dla dowolnego produktu, artykułu lub treści, plus:
- 12 miesięcy trwających seminariów, prezentacji wideo i przewodników akcji
- Natychmiastowy dostęp do ponad 60 godzin edukacji w zakresie marketingu online
- Comiesięczne sesje pytań i odpowiedzi z pracownikami Copyblogger i zewnętrznymi ekspertami
- Interaktywne forum networkingowe i osobiste odpowiedzi na twoje pytania
- Ekskluzywne zniżki na narzędzia, których potrzebujesz, aby odnieść sukces
- Członkowie-tylko możliwość płatnej pracy doradczej
- Program odsprzedaży narzędzi Copyblogger tylko dla członków
- Możliwość pisania przez gościa na Copyblogger
- Zniżka na nadchodzące wydarzenia szkoleniowe na żywo
- Możliwość certyfikacji na profesjonalne oznaczenie content marketing
Wszystko za mniej niż dolara dziennie …
* Rozliczane rocznie w $348.