Uwodzicielski hak: jak go znaleźć za każdym razem

Czy wiesz, że ludzie będą spieszyć się, aby robić z tobą interesy, jeśli możesz pomóc im osiągnąć ich marzenia, uspokoić ich obawy, potwierdzić ich podejrzenia i pomóc im rzucić kamieniami w swoich wrogów?

Brzmi prosto, prawda? Niestety nie.

Na rynku produktów, usług i treści życie jest jak zatłoczona ulica w Nowym Jorku, gdzie twoja perspektywa jest jedną z siedmiu milionów osób, które już sztywno uzbrajają tysiące podobnych wiadomości, które rywalizują o jej uwagę. Ma swój własny program … i ten program niekoniecznie obejmuje ciebie , twój produkt, pomysł lub najnowszy artykuł z przynętą na link.

Więc jeśli chcesz jej uwagi, musisz być drastyczny. A jaki jest najlepszy sposób, aby osiągnąć drastyczne? Musisz ją złapać hakiem.

Widzisz, możesz mieć świetny produkt, rewolucyjny pomysł lub atrakcyjny fragment treści, ale jeśli nie ustawisz go z odpowiednim podejściem, które natychmiast uchwyci wyobraźnię idealnej perspektywy, zapomnij o tym. Twoja ciężka praca zostanie pochłonięta przez bałagan, nie uda Ci się sprzedać, a na pewno znajdziesz się w stagnacji w sieci społecznościowej.

Innymi słowy, nikt nie zauważy ciebie ani niczego, co stworzysz.

Jedyny problem z hakami (zwanymi też kątami lub bardziej formalnie jako pozycjonowanie), jest jednak to, że nie są one łatwe do znalezienia. W OGÓLE. Legendarny copywriter John Carlton powiedział: “wielki hak ukryje się przed tobą. To okrutna bestia, szczęśliwa, gdy umyka Twojej uwadze.”

Na szczęście istnieje metoda na znalezienie świetnych haków. Znaleźliśmy go, użyliśmy, a teraz chcemy pokazać ci, jak możesz.

Webinar: jak znaleźć najbardziej uwodzicielski haczyk dla dowolnego produktu, usługi lub treści

W tym 60-minutowym webinarium na Piątek, 12 Lipca 2013, Copyblogger Media CEO Brian Clark i ja zabierzemy cię w dół króliczej nory badań marketingowych, aby odkryć najbardziej uwodzicielskie haczyki dla Twojego produktu, usługi, bloga, pokazu wideo, kursu szkoleniowego, artykułu lub innej indywidualnej treści.

W pierwszej połowie skupimy się na tym, dlaczego, kiedy i co. Podzielimy się nawet tuzinem naszych własnych przykładów. A potem w drugiej połowie damy Ci sekretny sos do wypłukiwania wielkich haczyków-5-stopniowy koncentryczny krąg badawczy.

Dowiesz się, co jest w środku:

  • Jak hak przyciąga uwagę, poprawia zrozumienie i zwiększa autorytet
  • Dlaczego haczyk Apple ‘ a z 1984 roku zawładnął światem
  • Ciekawy sekret, aby ludzie uwierzyli w twoje haki
  • Dlaczego fascynujące haki Briana tak dobrze sprawdzają się w nagłówkach
  • Hak, którym Demian sprzedawał maleńki Domek swojej babci (ten za przyczepą kempingową)
  • 5-stopniowy koncentrycznych kręgów ramy badawcze do tworzenia nieodpartych haków
  • Jak zidentyfikować idealnego klienta za pomocą 13 pytań (i zignorować wszystkich innych)

Oto jak zdobyć towar:

To webinarium jest wyłącznym autorytetem:

Dołącz do Authority, naszej społeczności szkoleniowo-networkingowej, która ma na celu przyspieszenie Twoich umiejętności i sukcesu. Uzyskaj dostęp do nagrania Jak znaleźć trudny do zignorowania Hook dla dowolnego produktu, artykułu lub treści, plus:

  • 12 miesięcy trwających seminariów, prezentacji wideo i przewodników akcji
  • Natychmiastowy dostęp do ponad 60 godzin edukacji w zakresie marketingu online
  • Comiesięczne sesje pytań i odpowiedzi z pracownikami Copyblogger i zewnętrznymi ekspertami
  • Interaktywne forum networkingowe i osobiste odpowiedzi na twoje pytania
  • Ekskluzywne zniżki na narzędzia, których potrzebujesz, aby odnieść sukces
  • Członkowie-tylko możliwość płatnej pracy doradczej
  • Program odsprzedaży narzędzi Copyblogger tylko dla członków
  • Możliwość pisania przez gościa na Copyblogger
  • Zniżka na nadchodzące wydarzenia szkoleniowe na żywo
  • Możliwość certyfikacji na profesjonalne oznaczenie content marketing

Wszystko za mniej niż dolara dziennie …

$29 / mo* – Kliknij tutaj, aby zamówić

* Rozliczane rocznie w $348.

Total
0
Shares
Related Posts