Twoja Wyjątkowa Propozycja Historii

Prawdopodobnie słyszałeś o potrzebie “unikalnej propozycji sprzedaży” (USP), aby odnieść sukces w biznesie. W istocie USP jest czymś, co oferujesz klientom lub klientom, których nie robią Twoi konkurenci.

Innym sposobem myślenia o USP jest ” niezwykła korzyść.”

W odpowiedzi bezpośredniej copywriting, USP działa w całym piśmie sprzedaży. To wyjątkowa obietnica, która jest

  1. zawarte w nagłówku;
  2. opracowano na podstawie materiału źródłowego; oraz
  3. ostatecznie spełniona przez Twoją ofertę.

Oczywiście, to sprawdzone podejście do zintegrowanego listu sprzedaży stoi przed wyzwaniami. Najlepsi copywriterzy zauważyli, że najważniejszy element – nagłówek – czasami nie skłania ludzi do przeczytania body copy, gdy podjęte zostanie sprawdzone podejście “unique benefit”.

Dlaczego? Ponieważ większość nagłówków opartych na korzyściach brzmi dokładnie tak, jak są-boisko sprzedaży.

Dlatego blogujemy, prawda? Nawiązanie relacji z czytelnikami i potencjalnymi klientami, która nie opiera się na jednorazowej próbie sprzedaży. Możesz opowiedzieć swoją historię w małych, łatwych do opanowania kawałkach, a nawet eksperymentować z różnymi sposobami opowiadania tej samej historii, aż jeden wyraźnie rezonuje z publicznością.

Blogowanie pozwala zamienić unikalną propozycję ” sprzedaży “w unikalną propozycję” historii”. Historia, która nie tylko sprzeda, ale zapewni przestrzeń dla Twoich klientów i klientów do prowadzenia historii i rozwijania twojego biznesu dla ciebie.

Jeśli nie uda Ci się rozwinąć tej niezwykłej korzyści, sam twój blog ucierpi, nie wspominając o Twojej firmie. Opracowanie USP jest ważniejsze niż kiedykolwiek, a napisanie listu sprzedażowego “praktyka”, który rozwija unikalny motyw dla Twojej firmy, a twój blog może pomóc ci go przybić.

Faktem jest, wielki list sprzedaży może być planem dla sukcesu małych firm. Zostało ustalone w kółko w marketingu bezpośrednim, że świetny produkt zmieszany z wielką list sprzedaży jest biznes sam w sobie.

To dobra rada dla każdego przedsiębiorcy, aby usiąść i napisać biznes plan, nawet jeśli nie masz zamiaru szukać funduszy inwestycyjnych. Proces pisania planu zmusza cię nie tylko do dokładnego przeanalizowania swoich założeń, ale do zastanowienia się nad kwestiami, których w przeciwnym razie nie możesz rozważać, dopóki nie staną się problemem.

Zamiast pisać duszny biznes plan, zróbmy coś zabawnego. Dlaczego nie usiąść i napisać list sprzedaży, który skutecznie sprzedaje swój produkt lub usługę?

Nie musisz nikomu pokazywać tego listu. Jest to po prostu ćwiczenie, które pomoże Ci skupić się na dokładnie, dlaczego jesteś w biznesie i co masz do zaoferowania. Powie Ci również dokładnie, jak najlepiej blogować w celu wsparcia Twojej firmy.

Zacznij od zadania sobie pytania. Co oferujesz klientom lub klientom, których nie mają Twoi konkurenci?

Jeśli nie widzisz tego od razu, nie poddawaj się. Często jest tam coś, co bierzesz za pewnik, ale inni uznaliby za niezwykłe. Jeśli jesteś usługodawcą, zawsze możesz po prostu stworzyć coś wyjątkowego w ramach swojej oferty.

Czy to, co wymyśliłeś, jest warte opublikowania? Czy to jest tak niezwykłe, że można dostać darmową reklamę z tego powodu, powiedzmy z lokalnej gazety?

Jaki nagłówek nosiłby artykuł w gazecie, gdy pisał o Tobie?

Z tego punktu widzenia, jaką krótką anegdotę mógłbyś opowiedzieć o wyjątkowej korzyści płynącej z tego nagłówka? Czy jeden z Twoich klientów lub klientów cieszył się z tego powodu wyjątkowymi wynikami?

Opowiedz nam o tym.

Teraz powiedz nam również o wszystkich powiązanych korzyściach, które wiążą się z prowadzeniem interesów z Tobą. Rozwiń te korzyści, wskazując konkretne cechy produktu lub usługi, które zapewniają te korzyści.

Następnie przedstaw swoją ofertę, która powinna ściśle wiązać się z obietnicą złożoną w nagłówku. Co zamierzasz zrobić dla tej osoby, co jest wystarczająco ekscytujące, aby skłonić ją do działania?

Mówiąc o działaniu, upewnij się, że dokładnie przeliterujesz, co chcesz, aby ludzie robili.

Chcesz, żeby do Ciebie zadzwonili? Zamówienie online? Pobierz bezpłatny raport?

Przeczytaj swój list. Czy kupiłbyś od siebie, wiedząc, co wiesz o najlepszych praktykach w swojej branży?

Jeśli nie, zacznij od nowa.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Total
0
Shares
Related Posts