Prawdopodobnie miałeś fantazje o wygraniu mistrzostw świata MMA, w których walka o tytuł toczy się między tobą a chudym siedmiolatkiem.
Może marzysz o napisaniu powieści nagrodzonej nagrodą Bookera – z Sir Salmanem Rushdiem pracującym jako poufny pisarz duchów.
A może jesteś zdecydowany zostać następnym prezydentem Stanów Zjednoczonych, ciesząc się faktem, że Twoje nazwisko to Kennedy-Reagan.
Jeśli zrobisz to dobrze, odpowiednia strategia Content marketingowa może stworzyć tego rodzaju warunki dla Twojej firmy. Warunki, w których posiadasz oszałamiająco niesprawiedliwa przewaga nad konkurencją.
W tym odcinku Sonia Simone i ja dyskutujemy:
- Jak sprzedawać, gdy jesteś uczulony na sprzedaż
- Co zrobić, jeśli nie masz kontaktów, pieniędzy i doświadczenia
- Konkretny, trzystopniowy proces skutecznego marketingu online
- Dlaczego umiejętności marketingowe XIX wieku są kluczowe dla sukcesu XXI wieku
- Gdzie są twoi klienci i jak do nich dotrzeć
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz…
Lub…
Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 38,7 MB | 26:49
Lub…
Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.
Linki z programu:
- Darmowy Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs E-mail
- Content Marketing 101
- Nauczanie Sprzedaje
- Harpoon czy sieć: Jakie jest właściwe podejście do kopiowania dla Twoich potencjalnych klientów?
- Niezwykła Komunikacja
- Mad Men
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.