10 wskazówek dotyczących pisania treści, które pomogą Ci znaleźć interesujące tematy w ciągu kilku minut

writing

Pewnie już się z tym mierzyłeś.

Wiem, że tak.

Skończyły Ci się pomysły.

Może blogujesz Od, Nie wiem, może od trzech lub czterech lat. Może to tylko trzy lub cztery miesiące.

A teraz skończyłeś. Dlaczego? Ponieważ napisałeś wszystko, co jest do napisania na ten temat.

Wyczerpałeś wszystkie możliwe możliwości, tematy, podejścia, kąty, możliwości i techniki. To koniec. Twoja kariera blogowania musi umrzeć, ponieważ nie masz nic więcej do powiedzenia.

Nie ma sensu udawać i nadal publikować recyklingowanego puchu, aby utrzymać publiczność w spokoju, ponieważ oni Wola zmądrzej szybko.

Jeśli nie masz pomysłów, jesteś out. Nie możesz po prostu—bum!—zmuś się do pisania nowych rzeczy na żądanie.

Czym się zajmujesz?

Czas się cofnąć i opracować strategię.

Bloguję od dłuższego czasu. Dziesięć lat to dużo czasu, prawda?

I nadal nie przestałem. Nie tylko bloguję tutaj, na Quick Sprout. Zamieszczam również wiele artykułów na NeilPatel.com, prowadzenie felietonów na Huffpo, Forbes, and Inc. i dzielenie się artykułami gości z innymi witrynami marketingowymi.

Tak, zajmuję się tymi samymi tematami, ale cały czas muszę dostarczać świeże i unikalne treści.

Oto niektóre ze sposobów, w jakie wymyślam interesujące tematy, aby czytelnicy byli zaangażowani, poinformowani i wracali po więcej. 

1. Nie tylko Czytaj. Analizuj wszystkie kąty wiadomości

Bycie na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami w Twojej branży nie zawsze jest kwestią szybkiego wyszukiwania w Google.

Google News indeksuje tylko ograniczoną liczbę stron internetowych dla swoich wyszukiwarek internetowych, a jeszcze mniej dla agregatora wiadomości.

image01

Zacznij od najbardziej podstawowego wyszukiwania i porównaj swoje SERP i nagłówki z innymi źródłami wiadomości.

Pomaga ogromnie zbadać dane demograficzne ulubionych witryn informacyjnych i określić niektóre z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży, a także znanych komentatorów związanych z tą branżą.

Zapoznaj się z ruchami i wstrząsami Twojej firmy i śledź ich ruchy.

Śledź je w mediach społecznościowych, aby zobaczyć nie tylko to, co publikują, ale także to, co czytają i co udostępniają i przesyłają dalej.

Zobaczysz, co myślą, a znając proces myślenia wpływowych osób w Twojej branży, będziesz w stanie przewidywać jutrzejsze wiadomości.

2. Bądź na bieżąco z głosem ludzi poprzez komentarze w mediach społecznościowych

Nie przestawaj szukać pomysłów po przeczytaniu najbardziej szanowanych i popularnych publikacji. Dlaczego? Ponieważ niektóre z najlepszych starterów konwersacji są trendy w mediach społecznościowych.

Może nie pochodzą one z wiarygodnego źródła informacji, ale czy te tematy wzbudzają zainteresowanie? Oczywiście!

Więcej Amerykanów dostaje wiadomości z Facebooka i Twittera niż z programowania sieciowego.

image05

Niektóre z najbardziej absurdalnych postów ” guilty pleasure “na Facebooku (wiesz, Śmieszne nagłówki, takie jak” dziecko pozywa matkę za usunięcie wszystkich jej aplikacji na iPada ” lub cokolwiek innego) są świetnymi miejscami do zbierania pomysłów.

Widzieliście ten mem, który mówi: “przyszedłem tu tylko po to, by przeczytać komentarze?”

image03

Cóż, czasami odwiedzam strony internetowe tylko po to, aby przeczytać komentarze!

Dlaczego? Oceniam, co ludzie myślą o trendach, jakie pytania zadają i co inspiruje ich do komentowania.

Ludzie naprawdę mówią, że nic nie ukrywają! Byłem zszokowany tym, co przeczytałem.

Zadawaj pytania dotyczące historii i artykułów, które czytasz.

  • Dlaczego wzbudziło to kontrowersje?
  • Co skłoniło ludzi do komentowania?
  • Jaki był największy problem, o którym komentowali ludzie?
  • Na kogo jeszcze może wpłynąć to wydarzenie lub trend oprócz osoby, z którą przeprowadzono wywiad?
  • Jaki może być długofalowy rezultat tych nowych trendów?
  • Co nam to pokazuje o tym, jak zmieniały się postawy ludzi w danym temacie na przestrzeni czasu (na przykład kilku lat)?

Może historia, którą spotkałeś na Facebooku, wywoła pomysł na post ” ilu rodziców przyznaje się do używania iPadów, aby utrzymać dzieci w ciszy?”

Jest to dyskusja związana z oryginalną historią, którą czytasz, a jednak jeśli jesteś programistą aplikacji lub sprzedawcą iPada, jest ona również bardziej odpowiednia dla odbiorców.

Pomysły pochodzą z nieoczekiwanych miejsc. Im bardziej stale karmisz swój umysł, tym więcej pomysłów przyjdzie do ciebie. Zapisz je, gdy tylko natchnienie uderzy.

Nadążanie za wiadomościami w mediach społecznościowych-i co równie ważne, komentarze użytkowników i ich odczucia – to świetne miejsce, aby pobudzić twoją kreatywność.

3. Odwiedź kilka stron z pytaniami i zapożycz ich pytania

Większość pytań na stronach z pytaniami i odpowiedziami jest domeną publiczną. Twoje odpowiedzi mogą okazać się bezcenne.

Liderzy branży są zawsze gotowi odpowiedzieć na pytanie klienta i szczerze mówiąc, jest to po prostu uprzejma rzecz do zrobienia.

Zgadnij, gdzie ci ludzie udają się, aby uzyskać profesjonalną opinię na pytanie, które mają?

Z pewnością nie trafiają bezpośrednio do Twojego biura lub strony internetowej, prawda? Mogą nawet nie uruchomić wyszukiwania słów kluczowych.

Nie, oni zapytaj kogoś, kto jest w pobliżu..

Obecna generacja jest przyzwyczajona do zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi w 30 sekund.

Jeśli ich przyjaciele nie znają odpowiedzi, zapytają losowe grupy ludzi. I wiesz co? W końcu ktoś odpowiada.

Dlatego masz witryny takie jak LinkedIn, Yahoo Answers i Quora, które omawiają tysiące pytań branżowych, które możesz przeglądać.

image04

Przeszukiwanie tych stron jest podwójną zaletą dla ciebie. Możesz odpowiedzieć na pytania na stronie (przyciągając uwagę głównego nurtu), a następnie napisać nowy post na blogu lub artykuł, zamieniając krótkie pytania i odpowiedzi w całą dyskusję 500-1000 słów.

Rozwiń już udzielone odpowiedzi i zwiększ wgląd w ten problem.

Sądząc po rosnących bazach danych tych witryn z pytaniami i odpowiedziami, nigdy nie zabraknie pytań do odpowiedzi-bardzo często, nawet w przypadku tematów niszowych.

4. Stwórz własną bazę danych problemów i pytań klientów

Są szanse, że sprzedałeś co najmniej kilka produktów, jeśli nie setki, do tej pory. Oznacza to, że masz wiele przypadków do zbadania dla własnych celów marketingowych.

Co powiedzieli twoi klienci w recenzjach? Jakie pytania zadali? Opinie mają znaczenie, więc zwróć uwagę.

image00

Możesz generować pomysły na podstawie ich oświadczeń, informacji ankietowych, wiadomości e-mail lub referencji.

Skaczę na opinie klientów, aby zobaczyć jutrzejsze trendy.

Natychmiast przeczytałem wszystkie opublikowane opinie, aby sprawdzić, czy klient jest zadowolony, czy nie i czy zostawił jakieś sugestie dotyczące poprawy. Wykorzystuję ich entuzjazm, pozytywny lub negatywny, aby rozpalić dyskusję na temat treści internetowych.

Jeśli nigdy nie poświęciłeś czasu na poznanie osobowości i demografii klienta, zacznij już teraz. Wyślij formularz ankiety wraz z każdą dostawą produktu i daj im zachętę do poświęcenia czasu na jego wypełnienie.

To daje wgląd w umysł klienta i jest to najbardziej bezpośredni i skuteczny sposób na utrzymanie produkcji treści, które chcą przeczytać.

5. Zbadaj, co już zrobili twoi konkurenci

Nie ma wstydu uczyć się od kogoś równie ambitnego i oddanego jak ty. Stwórz listę swoich najbliższych konkurentów – zarówno dla przemysłu, jak i dla lokalnych lub długoogonowych słów kluczowych – i rób notatki na temat tego, o czym piszą i dlaczego.

Nie chcesz rażąco kopiować ich całego artykułu. Raczej przeanalizuj ich tematy i określ sposoby rozszerzenia historii.

Na przykład w przypadku szerokiego tematu, takiego jak bezpieczeństwo żywności, zadaj sobie pytanie, czy istnieje sposób, aby zawęzić go do czegoś bardziej konkretnego, jak ostatnie zmiany w ustawie o modernizacji bezpieczeństwa żywności FDA.

Jeśli temat jest zbyt niszowy i nie możesz wymyślić sposobu na dostosowanie go do oryginalnego artykułu, rozszerz temat na swoją dziedzinę wiedzy.

Nie ma jednak sensu w przepisywanie coś, co już jest udane i specyficzne dla nisz.

Wymyślanie nowych pomysłów to połowa badania wspaniałych pomysłów innych ludzi, a połowa burzy mózgów, aby poprawić swoje wykonanie.

6. Zbadaj historię swojego zawodu i wszystkich pokrewnych zawodów-offline!

Może cię zaskoczyć, że w formie książki jest znacznie więcej informacji niż w pozornie nieskończonym Internecie.

Internet ułatwia badania, ale znalezione tam informacje nie są tak wyczerpujące, jak mogłoby się wydawać.

Biblioteki i księgarnie są niedocenianym źródłem informacji, szczególnie w odkrywaniu zapomnianych lub mniej znanych historii i studiów.

Jakość książek w miękkiej lub twardej oprawie jest na ogół znacznie wyższa i bardziej dogłębna niż w przypadku e-booków lub artykułów internetowych, które naprawdę zarysowują powierzchnię tego, co wiemy.

Rozważmy tylko ilość. Według bardzo konserwatywnych szacunków Google Books na całym świecie nadal istnieje około 130 000 000 książek, chociaż liczba ta może być wyższa.

Natomiast Amazon—miejsce, które wielu ludzi uważa za ostateczne źródło książek-ma mniej niż milion e-booków i wymienia 1,8 miliona tytułów drukowanych Na sprzedaż (zgodnie z dyskusją Quora).

Biblioteki oferują dostęp nie tylko do książek, ale także do gazet, czasopism, encyklopedii i dokumentów archiwalnych, które po prostu nie są dostępne online, ponieważ nie są nimi zainteresowane. W tych zapisach jest jednak wystarczająco dużo badań, aby zasilić bloga przez lata.

Jeśli naprawdę chcesz stać się ekspertem w swojej dziedzinie i tworzyć całkowicie oryginalne treści, Przenieś swoje wyszukiwanie offline i przywróć klejnot wiedzy.

7. Rozmowa z ekspertem

Autorzy treści czasami ignorują opcję rozmowy z ekspertem, ponieważ cytowanie oświadczeń prasowych jest łatwiejsze w użyciu.

Jeśli jednak potrzebujesz serii interesujących blogów lub artykułów, skontaktowanie się z profesjonalistą w Twojej branży (lub pokrewnej) w celu dogłębnej dyskusji może wygenerować wystarczającą ilość informacji, aby napisać kilka pojedynczych postów.

Wielu ekspertów udziela wywiadów za darmo, pod warunkiem, że masz popularny blog lub donosisz na niszowy temat z niewielką ilością dostępnych informacji.

Wielu ekspertów chętnie udziela wywiadów online, aby poprawić to, co uważają za niedokładne informacje na ich temat, lub zbudować swoją reputację i rozsławić swoje imię w Internecie na dany temat.

Pamiętam rozmowy z wieloma liderami w moich wcześniejszych dniach, a kwestia płatności nigdy nie pojawiła się. Czasami ci eksperci naprawdę lubią dzielić się swoją wiedzą i mieć kogoś słuchać.

Ponieważ wiedzą, że opublikujesz wywiad, jest to dla nich korzystne, zwłaszcza jeśli utrzymasz krótki wywiad, używając telefonu lub czatu wideo.

Profnet, spółka zależna PRNewsWire, to strona, która łączy pisarzy z ekspertami (lub zazwyczaj ich przedstawicielami) w wielu dziedzinach.

Niektórzy przeprowadzą krótkie wywiady online lub przez telefon za darmo. Niektórzy eksperci mogą pobierać opłatę, a jeśli jest to nisza, w której możesz produkować dużo treści i uzyskać wysoce ukierunkowany ruch, może to być warte wymiany.

8. Hire young blood

Świeże perspektywy to najlepszy sposób na nieszablonowe myślenie. Jeśli zabraknie pomysłów, burza mózgów z większą liczbą członków zespołu. Właściciele często zatrudniają nową krew, aby pomóc w sesjach burzy mózgów.

Nawet jako indywidualny pisarz treści internetowych możesz wykorzystać młodą kreatywność, po prostu rozpoczynając rozmowy ze znajomymi w biurze lub w kręgu znajomych online.

Wiele moich stron internetowych, takich jak Crazy Egg, zawiera treści od wielu współpracowników. To jeden z powodów, dla których zawartość pozostaje świeża.

Przedstawiając pisarzy z różnych środowisk i demografii pomaga przynieść zróżnicowane, a czasem nawet przeciwne, poglądy na te same wydarzenia, które omawiamy.

Inną rzeczą, która może pobudzić wyobraźnię, jest słuchanie osobistych doświadczeń kolegów lub przyjaciół. Ludzie prawdopodobnie opowiadają ci historie o swoim życiu przez cały czas, np. ekscytujący dojazd do pracy, weekendowa przygoda itp.

Czy naprawdę słuchasz i mówisz sobie: “wiesz, to byłby świetny temat na blogu!”?

Możesz opowiadać ich historie za zgodą lub dostosowywać ich historie, aby rozpocząć dyskusję z czytelnikami.

9. Naucz się czytać pracę swoich wrogów

To zabawne, jak niechętnie słuchamy naszych wrogów lub, w niektórych przypadkach,” znachorów ” pola, które naszym zdaniem rozpowszechniają anty-porady.

To dlatego niektórzy ludzie całkowicie blokują serwisy informacyjne, które uważają za stronnicze lub ignorują użytkowników mediów społecznościowych, którzy je irk.

Ale myślę, że niektóre z najciekawszych odkryć na temat każdej branży pochodzą z nieporozumień. Kiedy ktoś się z tobą nie zgadza, jest to dla ciebie okazja, aby wyostrzyć swoje umiejętności debatowania. Odświeżasz swoją wiedzę na temat historii i nauki, abyś mógł dokonać dokładnego obalenia.

To standardowy protokół w college ‘ u, kiedy piszesz pracę dyplomową. Poznając punkt widzenia strony przeciwnej, biorąc pod uwagę ich zastrzeżenia i ich badania, wzmacniasz swój własny argument.

Nie ma znaczenia, czy wierzysz w punkt widzenia, czy nie. Czy to w mowie, czy w Piśmie, to część twojej branży. Być może oznacza to, że musisz poprawić błędne wyobrażenia o treści internetowej.

Bądź otwarty na nowe dowody. Przetestuj nowe i nieszablonowe pomysły, nawet jeśli wydają się niedorzeczne.

To tylko część burzy mózgów. Poświęcając trochę czasu na badanie niewłaściwych pomysłów na temat twojej branży, możesz znaleźć właściwy pomysł. Będziesz miał również większą pasję do swojej branży.

Zwracam uwagę na to, aby przeczytać obie strony argumentu przed zakończeniem tego, co każda strona ma rację, a co nie. Nie zaszkodzi też grać “adwokata diabła” na swoim blogu branżowym.

Czasami mogę wymyślić temat po przeczytaniu czyjejś historii, która wydaje mi się całkowicie fałszywa i wprowadzająca w błąd. I wiesz co? To wzbudza świetną rozmowę, co daje mi pomysły na trzy kolejne posty.

Jak widać z tej Grafiki Pew Center, wiele markowych serwisów informacyjnych wiąże się z tendencyjnymi punktami widzenia:

image07

Stronniczość nie jest zły rzecz, i nie musi to oznaczać, że należy unikać stronniczego gniazdka.

Obiektywizm nie jest Twoim zmartwieniem. Zamiast tego możesz generować świeże pomysły na nowe tematy, czytając przeciwstawne punkty widzenia na ten sam temat.

10. Bądź na bieżąco z nowościami branżowymi

Media społecznościowe nie są uniwersalnym kanałem wiadomości branżowych.

Podczas gdy media społecznościowe są ważne, aby przejrzeć, abyś mógł nauczyć się głosu konsumenta, blog pisze go naprawdę własnym podmiotem.

Jeśli nie wyjdziesz poza media społecznościowe, często przekażesz naprawdę dobre rzeczy z powodu słabych hashtagów, zbyt dużej konkurencji i złego planowania.

Z drugiej strony, Korzystanie z aplikacji blog news pomoże Ci być na bieżąco z istotne blogi branżowe, jak tylko zostaną zaktualizowane.

Możesz subskrybować kanał RSS w celu uzyskania szybkich aktualizacji lub skorzystać z witryny internetowej, takiej jak Bottlenose, która jest programem do wykrywania danych, który zapewnia w czasie rzeczywistym wgląd w trendy w Twojej branży.

image06

To wykracza poza tylko Zakładki i faktycznie pozwala uzyskać analityczne spostrzeżenia na temat czynników napędzających marki, trendów konsumenckich, pojawiających się zagrożeń i tego, co robi konkurencja.

Alltop zapewnia bezpłatną usługę i, nieco bardziej na temat, udostępnia najlepsze blogi biznesowe i najbardziej popularne wiadomości.

image02

Możesz także stworzyć swój własny wirtualny magazyn z najlepszymi stronami internetowymi, czasopismami i blogami. Co więcej, możesz nawet udostępnić swój stojak jako adres URL, aby ułatwić interakcję.

Wniosek

Na koniec pamiętaj, że twój mózg ciągle pracuje.

Nawet podczas snu może podświadomie dać początek nowym pomysłom.

Jeśli czujesz się wyczerpany i wyczerpany, zrób sobie przerwę i prześpij się z tym.

Pozwól swojemu umysłowi rozwodzić się nad ideą w czasie i nawiązuj podświadome połączenia, podczas gdy zajmujesz się czymś innym. Zanim się obejrzysz, natchnienie cię uderzy.

Tak długo, jak będziesz przyjmować informacje, zawsze będziesz w stanie generować świetne treści.

Total
0
Shares
Related Posts

Dzięki Google!

Wyimaginowana rozmowa tocząca się w blogosferze właśnie teraz: Koleś 1“Hej człowieku, słyszałeś, że Google obniżyło Page Rank na…