Trzy zabójcze strategie treści do budowania aktywów marketingu afiliacyjnego

Affiliate marketing nie jest to trudne … jeśli masz uwagę i zaufanie.

Możesz zyskać uwagę i zaufanie poprzez relacje z ludźmi, którzy wyrażają zgodę na otrzymywanie treści od ciebie. Możesz przyciągnąć uwagę ludzi za pośrednictwem wyszukiwarek, ponieważ Google Ufa Twoim treściom.

Najlepiej, jeśli chcesz obu.

Oczywiście, istnieją sposoby, aby zarabiać pieniądze z affiliate marketingu, które nie obejmują treści w ogóle. Za pomocą marketingu wyszukiwania możesz wysyłać ruch do stron docelowych przedsprzedaży, a czasami nawet bezpośrednio do oferty Sprzedawcy.

Różne uderzenia dla różnych ludzi … ale lubię budować zasoby online. Budowanie listy subskrybentów jest cennym atutem, ponieważ możesz sprzedawać te osoby w dłuższej perspektywie dzięki wielu ofertom, jeśli zachowasz relację. Podobnie strona dobrze wypozycjonowana pod kątem cennych słów kluczowych w wyszukiwarkach jest zasobem, który może przynieść ukierunkowany ruch i przychody przez lata.

Przyjrzyjmy się trzem strategiom marketingu afiliacyjnego, które budują aktywa i zrównoważone firmy. Pierwszy koncentruje się na budowaniu listy, następny na budowaniu linków, a ostatni na obu.

Budynek listy z płatnym ruchem

Jest to klasyczna strategia budowania list online, która nadal działa cuda w niszach przyjaznych e-mailom (i rzeczy są nadal bardziej przyjazne e-mailom, niż niektórzy z was mogą pomyśleć). Celem jest przyciągnięcie ruchu do strony docelowej, która przekonuje odwiedzającego do rezygnacji z biuletynu, z skuteczną kopią lub próbką treści. Docelowy ruch powinien idealnie pochodzić z reklam pay-per-click w wyszukiwarkach, ale inne metody reklamowe mogą działać, jeśli są opłacalne.

Budowanie listy to wszystko o współczynnikach konwersji opt-in i wartości każdego abonenta w ciągu życia relacji. W tym miejscu pojawia się cenna treść… nie zmusisz kogoś do rezygnacji z podstawowego adresu e-mail, chyba że obiecasz i dostarczysz w zamian wartościową treść. A twoja wartość klienta przez całe życie będzie niższa, jeśli nie utrzymasz dobrych relacji z listą.

Oto 3 szybkie wskazówki, które sprawiają, że ta strategia affiliate marketing praca:

  1. Nie możesz wstydzić się promocji, bo inaczej nie zarobisz pieniędzy. Ale potrzebujesz również równowagi między solidnymi treściami a ofertami partnerskimi, aby utrzymać pozytywne relacje. Tworzenie treści, które oferują niezależną wartość, ale także naturalnie prowadzi do rekomendacji produktu, jest jednym z inteligentnych sposobów na to (więcej na ten temat w następnej odsłonie serii).
  2. Lepiej poradzisz sobie z Google Adwords, mając wysokiej jakości wynik dla strony docelowej. Najlepszym sposobem na to jest hostowanie strony w domenie z dużą ilością treści i przyzwoitą ilością linków przychodzących. Zastanów się więc nad połączeniem tej taktyki ze strategią blogowania, która zapewnia linki do treści, które wysyłasz do listy.
  3. Poza współczynnikami konwersji opt-in, Twoim głównym problemem jest odzyskanie wydatków reklamowych tak szybko, jak to możliwe. Jednym ze sposobów, aby to zrobić (a także uzyskać natychmiastowy zysk) jest wysłanie nowego subskrybenta do wysoce odpowiedniej oferty partnerskiej, gdy tylko zdecydują się na to.

Budowanie linków na domenach ze słowami kluczowymi

Jest to przede wszystkim strategia SEO, która wykorzystuje dwa kluczowe czynniki: obecną algorytmiczną preferencję Google dla domen słów kluczowych o dokładnym dopasowaniu oraz strategie przyciągania linków w mediach społecznościowych (aka link baiting). Chodzi o to, aby zbudować kapitał łącza i zaufanie do samej domeny, a następnie prowizji w ruchu wyszukiwania dla lukratywnych fraz kluczowych.

Twoim pierwszym zadaniem jest zainwestowanie w odpowiednią domenę dopasowaną do słów kluczowych. Mówię “zainwestuj”, ponieważ jeśli jest to dokładnie dopasowana fraza kluczowa, która przyciąga znaczny ruch, ktoś już ją posiada. I mówię “prawo” domena dopasowania słów kluczowych, ponieważ te słowa kluczowe muszą obracać się wokół tematu, który jest obsługiwany przez lukratywne programy partnerskie.

Następnie musisz wymyślić strategię treści przyjazną dla mediów społecznościowych. Tak więc, podczas gdy główna część witryny jest profesjonalnie zaprojektowana, aby tworzyć autorytatywne oferty partnerskie (powiedzmy dla kart kredytowych), twój blog musi zawierać stały strumień treści Diggable i bookmarkable. To, czego szukasz, to linki bardziej niż bezpośredni ruch, ponieważ chcesz zbudować ogólny autorytet domeny z punktu widzenia wyszukiwarek.

Aby to osiągnąć, strategia treści jest tak samo ważna jak nazwa domeny i musi być skierowana dokładnie na to, czego chcą ludzie. Serwisy informacyjne w mediach społecznościowych uwielbiają posty o dużych zasobach związane z postępem i załatwianiem spraw. Jeśli więc promujesz witrynę z kartami kredytowymi, musisz promować treści za pomocą finansowych “life hacków”, które pokazują ludziom, jak uzyskać więcej za swoje pieniądze, wyeliminować odnawialny dług i dobrze żyć za mniej.

Strony Władz Budowlanych

Budowanie witryny urzędu pozwala cieszyć się korzyściami subskrybentów i ruchu w wyszukiwarce, i można to zrobić bez reklam lub drogich nazw domen. Jesteś bardziej skoncentrowany na budowaniu prawdziwej marki i strony, która również dobrze plasuje się w wyszukiwarkach. Jeśli poświęcisz trochę czasu, aby zrobić to dobrze, masz naprawdę obronny biznes online, który nie może zostać okaleczony przez algorytmiczną zmianę.

Witryny autorytetów powstają, ponieważ dostarczają świetne treści, które ludzie wykazali, że chcą, i zarabiają, obejmując tematy, które mogą być wspierane przez (między innymi) lukratywne programy partnerskie. Twoja ogólna strategia polega na dopasowaniu pożądanych tematów do dochodowych produktów i usług.

Nie potrzebujesz ogromnej publiczności, aby zarabiać dobre pieniądze z marketingu afiliacyjnego, ale potrzebujesz silnej relacji z prawo osób. Wydawcy często obawiają się, że stracą część swoich odbiorców, jeśli złożą oferty partnerskie, nawet jeśli te oferty są bardzo istotne.

Moja odpowiedź na to jest taka, że o ile nie stosujesz niewłaściwej taktyki (którą zbadamy w następnej odsłonie), ludzie, którzy cię opuszczają za składanie odpowiednich ofert, nie są prawo rodzaj ludzi. Innymi słowy, wolałbyś mieć widownię 5,000, która daje Ci 10,000 $ miesięcznie, czy widownię 40,000, która daje Ci 3,000 $ miesięcznie?

Jasne. chcesz subskrybenci … a kiedy regularnie dostarczasz świetne treści, będziesz je miał. Ale jeśli chodzi o zarabianie pieniędzy z affiliate marketingu, co Ty need są kupcami. Ludzie, którzy nawet nie rozważają zakupu, nie są dobrzy dla Twojej firmy.

Taktyki copywritingu, które działają w marketingu afiliacyjnym

Następnie zbadamy różne techniki copywritingu, które można wykorzystać do maksymalizacji sprzedaży afiliacyjnej. Kluczem jest dopasowanie odpowiednich podejść do kopiowania do modelu treści i odbiorców.

Stay tuned…

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Teaching Sells.

Total
0
Shares
Related Posts