Ci z Was, którzy subskrybują biuletyn e-mail marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi, dowiedzieli się w poniedziałek, co robiliśmy z Brianem przez ostatnie kilka miesięcy.
Wiedzieliśmy, że będzie fajnie, bo zaprojektowaliśmy to tak, żeby było super.
Chcieliśmy zbudować coś, z czego ludzie naprawdę zyskają wartość.
Ale mimo to, Kiedy zobaczyliśmy, co ludzie robią w środku po pierwszym dniu, wszyscy rozejrzeliśmy się wokół siebie i wyciągnęliśmy Keanu.
Whoa.
Marketing trzeciego plemienia działa już niecałe dwa dni. Co się dzieje do tej pory?
- Artyści i SEO, copywriterzy i przedsiębiorcy każdego paska udzielają sobie nawzajem porad biznesowych, opinii, zachęt i pomysłów.
- Pojawiają się ostre rozmowy na temat taktyk promocyjnych, sposobów radzenia sobie ze stresem w biznesie, pokonywania blokad drogowych, znajdowania naszych nisz i dziesiątek innych tematów.
- Chris Brogan i Laura Roeder pomagają Triberowi zobaczyć, jak może mierzyć ROI mediów społecznościowych w prawdziwym świecie.
- Triber wspomniał o frustracji w umieszczaniu ostatecznych szat graficznych na swoim blogu — i w ciągu kilku minut inny Triber wystąpił, aby pożyczyć własne zasoby i wiedzę. Za darmo. Tylko dlatego, że wydawało mi się to słuszne.
- Jeden z pasjonatów Tribera postanowił połączyć grupy “niszowych Triberów”, którzy już pracują nad utworzeniem zespołów współpracujących, aby wspierać i rozwijać nawzajem swoje blogi i biznesy.
- Tribers organizuje spotkania w Austin, Londynie i Toronto . . . i jeszcze więcej.
Oto najfajniejsza część dla mnie:
Nie zrobiliśmy tego.
Zapewniliśmy wygodną, przyjazną dla użytkownika przestrzeń. Prowadzimy seminaria edukacyjne. Prowadzimy sesje pytań i odpowiedzi. A nasza czwórka, która założyła trzecie plemię-Darren Rowse, Chris Brogan, Brian i ja-jest częścią rozmowy, odpowiadając na pytania i dzieląc się naszą perspektywą. Ale to jest klucz . . . jesteśmy po prostu część tego.
Druga część to zbiór przedsiębiorców na wszystkich poziomach. Niektóre z nich to nazwy, które rozpoznajesz, niektóre są nowe w grze. Ale wszystkie są napędzane przez trzeci model plemienia kumbaya szacunku i społeczności w połączeniu z ostrą jak brzytwa strategią marketingową.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa tribe i jak możesz uzyskać dostęp w bardzo atrakcyjnej cenie, tutaj znajdziesz szczegóły. (Jeśli nic innego, mądrze byłoby sprawdzić podejście Briana do kopiowania-wywołało to ogromną dyskusję wśród członków na własną rękę).
O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copyblogger i współzałożycielem Inside The Third Tribe.