Najlepsze kampanie świąteczne na rok 2021
Tegoroczne Święta będą wyglądać inaczej, więc tutaj są bezpieczne pomysły kampanii social distancing, aby uzyskać soki inspiracji.
Budweiser. Mędrcy nie piją i nie jeżdżą
Wiele piosenek koncentruje się wokół jazdy do domu na Boże Narodzenie. Oto kampania, która robi to w fajny sposób: Prohibicja Budweisera. Marka stworzyła kampanię we współpracy z Departamentem transportu i jej pomysłem!”inicjatywa. Połączenie out-of-home i reklamy cyfrowej, został zaprojektowany, aby przekonać konsumentów, aby nie pić i jeździć w okresie świątecznym. Wypijmy za to! * chwyta piwo bezalkoholowe*
Oreo. Elf zjada swoje pierwsze Oreo
W 2019 roku Oreo zorganizowało pierwszą wakacyjną kampanię od 2016 roku. A w 2020 roku nadal działał.
Wigilia przybiera nieoczekiwany obrót, gdy dwóch nowych przyjaciół łączy się przez ciasteczka OREO. ~ StayPlayful
— Oreo Cookie (@Oreo) 13 listopada 2020
Wygląda na to, że przepis na udaną kampanię świąteczną zawiera elfa, świąteczną muzykę i ciasteczka Oreo. Pyszne! Reklama przedstawia sprzedawcę uczącego elfa właściwego sposobu jedzenia ciastka Oreo. Ty to wiesz, my to wiemy, wszyscy to wiedzą. Poza elfem. Ale w końcu nauczył się jeść Oreo. Elf zjada swój pierwszy Oreo 21 w 2017 roku Starbucks uruchomił „projekt Give Good”, który napędza pewne zaangażowanie, wypuścili również nowe kubki z dużą ilością białej przestrzeni, które konsumenci mogą pokolorować i spersonalizować dla siebie. Starbucks zachęcał do zamieszczania zdjęć kubków pod hashtagiem # GiveGood. Voila! To jeden z przykładów tego, jak wejść w świąteczny nastrój i jednocześnie zachęcić do tworzenia treści generowanych przez użytkowników. Starbucks. # GiveGood cookie i nauczyliśmy się, jak stworzyć udaną kampanię marketingową na święta.
Miller Lite #TisMillertime
Miller Lite, z drugiej strony, postanowił zrobić swoją kampanię bożonarodzeniową o … słoniu w pokoju. Zwłaszcza pandemia i jej konsekwencje. Jak brak świątecznych przyjęć w pracy. Muszę powiedzieć, że nie zgadzam się z Millerem Lite w tej sprawie, ponieważ kocham moich kolegów. Jednak rozumiem, że jestem współzałożycielem i moja sprawa może być nieco inna niż innych. Niezależnie od tego, Rozumiem dowcip i kocham go. To odważne podejście, które porusza nie jeden, ale dwa potencjalnie drażliwe tematy: jak realni jesteśmy w pracy i jak bardzo pandemia zmieniła nasze życie. Aaand, zrobili to zabawne. Chwała Millerowi Lite.
** Ponadto, innym całkiem fajnym faktem jest to, że ci ludzie, którzy wydają się rzeźbami w reklamach, są w rzeczywistości rzeźbami.
Jedna dobra rzecz w 2020 roku?
Koniec świątecznych przyjęć.
Pożegnanie, świąteczne imprezy # TisMillertime pic.twitter.com/FcPCkGGlOo– Miller Lite (@MillerLite) 19 Listopada 2020
Jose Cuervo
Aby kontynuować tę samą zabawną i wesołą nutę, przedstawiam Wam Jose Cuervo. Pamiętamy, że wakacje 2020 były nieco inne niż w innych latach. Niektórym się udało dla naszych rodzin, inni nie mogli dołączyć do imprezy. Tak więc Jose Cuervo postanowił pomóc w przypadku, gdy ich klienci byli w tej ostatniej sytuacji. Ich sposobem były kartonowe wycinanki w kształcie tego, którego brakuje na przyjęciu. Ich klienci mogli wejść, aby wygrać nagrodę:
Jeśli nie możesz być z rodziną na święta IRL, bądź tam jako #CuervoDoppeldrinker. Zrób swój teraz i wejdź, aby mieć szansę wysłać go do domu w https://t.co/BM8PhZEMBv. pic.twitter.com/8JTNRmCzCP
– Jose Cuervo (@JoseCuervo) 16 Listopada 2020 R
Poo-Pourri o smrodzie 2020
W zeszłym roku widzieliśmy też świąteczne kampanie na TikTok. Poo-Pourri jest jedną z tych marek, których Marketing i kampanie sprawiają, że jest wirusowy prawie za każdym razem. Mają swoją markę przybity do dna, kazali nam ją zrozumieć i czekać na każdą nową kampanię. W ostatnie święta Bożego Narodzenia zaprezentowali kolejny hit. Ich kampania rozbawiła nas w klasycznym stylu elegancją, słownymi kalamburami i smrodem.
@ officialpoopourriLet ’ s be real…2020 has stunk. Ale święta nie muszą. Obejrzyj nasz nowy film, klikając link w naszym bio. oryginalny dźwięk-Poo~Pourri
Starbucks. ~ GiveGood
W 2017 roku Starbucks uruchomił „projekt Give Good”, który polegał na oferowaniu kart podarunkowych, aby dać klientom możliwość zrobienia sobie przerwy lub dogonić ukochaną osobę przy kawie. Aby zwiększyć zaangażowanie, wypuścili również nowe kubki z dużą ilością białej przestrzeni, którą konsumenci mogą pokolorować i spersonalizować. Starbucks zachęcał do zamieszczania zdjęć kubków pod hashtagiem # GiveGood. Voila! To jeden z przykładów tego, jak wejść w świąteczny nastrój i jednocześnie zachęcić do tworzenia treści generowanych przez użytkowników.
Coca-Cola: List
Skąd wiesz,że są święta? Widzisz ciężarówkę Coca Coli na ekranie telewizora. Pamiętasz? Oczywiście, że tak. W zeszłym roku zorganizowali kampanię listową.
Spraw, aby wakacje były błogie niż kiedykolwiek, dając dar miłości swoim bliskim. Dodaj więcej radości z Coca-Cola & dobre jedzenie. # XmasWithCocaCola
Kup Teraz – https://t.co/CSsdqWFsWR pic.twitter.com/NInrxkuG0n— Coca-Cola India (@CocaCola_Ind) 11 Grudnia 2020 R
A jeśli szukasz inspiracji do konkursu w mediach społecznościowych, mamy dla ciebie jeden. W 2017 roku marka zdecydowała się na zabawny konkurs we współpracy z Laterooms. Użytkownicy musieli wyjaśnić, dlaczego są „ostatecznym fanem Bożego Narodzenia”, aby uzyskać szansę na wygranie noclegu w słynnej ciężarówce Świątecznej. Szczęśliwcy otrzymali również prezenty od Mikołaja, mogli oglądać świąteczne filmy i cieszyć się świątecznym jedzeniem, aby zakończyć swój pobyt.