Najlepsze kampanie w mediach społecznościowych na Boże Narodzenie 2019

Swyft Filings

Najlepsze kampanie świąteczne na rok 2021

Tegoroczne Święta będą wyglądać inaczej, więc tutaj są bezpieczne pomysły kampanii social distancing, aby uzyskać soki inspiracji.

Budweiser. Mędrcy nie piją i nie jeżdżą

Wiele piosenek koncentruje się wokół jazdy do domu na Boże Narodzenie. Oto kampania, która robi to w fajny sposób: Prohibicja Budweisera. Marka stworzyła kampanię we współpracy z Departamentem transportu i jej pomysłem!”inicjatywa. Połączenie out-of-home i reklamy cyfrowej, został zaprojektowany, aby przekonać konsumentów, aby nie pić i jeździć w okresie świątecznym. Wypijmy za to! * chwyta piwo bezalkoholowe*

beer-christmas-campaign

Oreo. Elf zjada swoje pierwsze Oreo

W 2019 roku Oreo zorganizowało pierwszą wakacyjną kampanię od 2016 roku. A w 2020 roku nadal działał.
Wygląda na to, że przepis na udaną kampanię świąteczną zawiera elfa, świąteczną muzykę i ciasteczka Oreo. Pyszne! Reklama przedstawia sprzedawcę uczącego elfa właściwego sposobu jedzenia ciastka Oreo. Ty to wiesz, my to wiemy, wszyscy to wiedzą. Poza elfem. Ale w końcu nauczył się jeść Oreo. Elf zjada swój pierwszy Oreo 21 w 2017 roku Starbucks uruchomił „projekt Give Good”, który napędza pewne zaangażowanie, wypuścili również nowe kubki z dużą ilością białej przestrzeni, które konsumenci mogą pokolorować i spersonalizować dla siebie. Starbucks zachęcał do zamieszczania zdjęć kubków pod hashtagiem # GiveGood. Voila! To jeden z przykładów tego, jak wejść w świąteczny nastrój i jednocześnie zachęcić do tworzenia treści generowanych przez użytkowników. Starbucks. # GiveGood cookie i nauczyliśmy się, jak stworzyć udaną kampanię marketingową na święta.

oreo-christmas-idea

Miller Lite #TisMillertime

Miller Lite, z drugiej strony, postanowił zrobić swoją kampanię bożonarodzeniową o … słoniu w pokoju. Zwłaszcza pandemia i jej konsekwencje. Jak brak świątecznych przyjęć w pracy. Muszę powiedzieć, że nie zgadzam się z Millerem Lite w tej sprawie, ponieważ kocham moich kolegów. Jednak rozumiem, że jestem współzałożycielem i moja sprawa może być nieco inna niż innych. Niezależnie od tego, Rozumiem dowcip i kocham go. To odważne podejście, które porusza nie jeden, ale dwa potencjalnie drażliwe tematy: jak realni jesteśmy w pracy i jak bardzo pandemia zmieniła nasze życie. Aaand, zrobili to zabawne. Chwała Millerowi Lite.
** Ponadto, innym całkiem fajnym faktem jest to, że ci ludzie, którzy wydają się rzeźbami w reklamach, są w rzeczywistości rzeźbami.

Jose Cuervo

Aby kontynuować tę samą zabawną i wesołą nutę, przedstawiam Wam Jose Cuervo. Pamiętamy, że wakacje 2020 były nieco inne niż w innych latach. Niektórym się udało dla naszych rodzin, inni nie mogli dołączyć do imprezy. Tak więc Jose Cuervo postanowił pomóc w przypadku, gdy ich klienci byli w tej ostatniej sytuacji. Ich sposobem były kartonowe wycinanki w kształcie tego, którego brakuje na przyjęciu. Ich klienci mogli wejść, aby wygrać nagrodę:

 

Poo-Pourri o smrodzie 2020

W zeszłym roku widzieliśmy też świąteczne kampanie na TikTok. Poo-Pourri jest jedną z tych marek, których Marketing i kampanie sprawiają, że jest wirusowy prawie za każdym razem. Mają swoją markę przybity do dna, kazali nam ją zrozumieć i czekać na każdą nową kampanię. W ostatnie święta Bożego Narodzenia zaprezentowali kolejny hit. Ich kampania rozbawiła nas w klasycznym stylu elegancją, słownymi kalamburami i smrodem.

 

@ officialpoopourriLet ’ s be real…2020 has stunk. Ale święta nie muszą. Obejrzyj nasz nowy film, klikając link w naszym bio. oryginalny dźwięk-Poo~Pourri

Starbucks. ~ GiveGood

W 2017 roku Starbucks uruchomił „projekt Give Good”, który polegał na oferowaniu kart podarunkowych, aby dać klientom możliwość zrobienia sobie przerwy lub dogonić ukochaną osobę przy kawie. Aby zwiększyć zaangażowanie, wypuścili również nowe kubki z dużą ilością białej przestrzeni, którą konsumenci mogą pokolorować i spersonalizować. Starbucks zachęcał do zamieszczania zdjęć kubków pod hashtagiem # GiveGood. Voila! To jeden z przykładów tego, jak wejść w świąteczny nastrój i jednocześnie zachęcić do tworzenia treści generowanych przez użytkowników.

starbucks-christmas-ideas

Coca-Cola: List

Skąd wiesz,że są święta? Widzisz ciężarówkę Coca Coli na ekranie telewizora. Pamiętasz? Oczywiście, że tak. W zeszłym roku zorganizowali kampanię listową.

 

A jeśli szukasz inspiracji do konkursu w mediach społecznościowych, mamy dla ciebie jeden. W 2017 roku marka zdecydowała się na zabawny konkurs we współpracy z Laterooms. Użytkownicy musieli wyjaśnić, dlaczego są „ostatecznym fanem Bożego Narodzenia”, aby uzyskać szansę na wygranie noclegu w słynnej ciężarówce Świątecznej. Szczęśliwcy otrzymali również prezenty od Mikołaja, mogli oglądać świąteczne filmy i cieszyć się świątecznym jedzeniem, aby zakończyć swój pobyt.

coca-cola-christmas

Jak zaplanować świąteczne kampanie w mediach społecznościowych

Wiem, wiem. Jesteś tutaj, ponieważ potrzebujesz szybkiej inspiracji do nadchodzących świątecznych kampanii. Zbliżają się terminy i potrzebujesz pomysłów. Natychmiast. Poza tym zadaniem zawsze zabiera więcej, niż myślałeś, bo świąteczne kampanie są tak niesamowicie piękne.
Ponieważ będziesz miał co najmniej kilka dni na to „intensywne badania” pozwól mi pomóc w następnym zadaniu. Media społecznościowe szaleją przed i podczas wakacji. Każdy dział ma coś do podzielenia się, każdy interesariusz chce, abyś coś opublikował, jest tak wiele wiadomości, które musisz przekazać, i tak wiele osób, od których możesz uzyskać zgodę.
W międzyczasie zbliżają się Twoje wakacje, więc życie osobiste też jest bardzo zajęte. Nie chcę powiedzieć, że mogę ci to wszystko poprawić. Ale możemy zaoszczędzić około 30% twojego czasu. To 48 godzin pracy. 6 dni roboczych. Krótko mówiąc: dużo. Dodać do tego spokój i brak stresu?! Musisz być chociaż trochę zainteresowany, prawda?
Oczywiście mówię o Planable. Jesteśmy platformą współpracy w mediach społecznościowych, gdzie możesz tworzyć, planować, recenzować, zatwierdzać, robić 6x szybciej. Jak? Powiem to bardzo łatwo dla Ciebie:

1. Oto jak wygląda tworzenie posta:

2. Oto jak łatwo można zorganizować swój kalendarz

3. Oto jak możesz uzyskać opinię i zatwierdzenie

Potem harmonogram i bam. Teraz możesz kupić mamie ten brzydki świąteczny sweter i zemścić się za swoje ichy dzieciństwo.

Total
0
Shares
Related Posts