10 + najlepsze certyfikaty marketingowe, aby przejść do 2021

Marketing ewoluował z pomocą technologii cyfrowych. I stał się zupełnie nową dziedziną znaną jako marketing cyfrowy.

Jako nowa dziedzina, nie ma wielu specjalizacji ani kierunków studiów dostępnych w tej dziedzinie. Dlatego ludzie polegają przede wszystkim na kursach online i certyfikatach marketingowych.

Dlaczego?

Cóż, po pierwsze wygoda studiowania online, a po drugie, nie jest rozsądne, aby przejść na kurs dyplomowy na dziedzinę, która stale się rozwija.

To ma sens.

Co więcej, jest zbyt wiele narzędzi marketingowych, aby się uczyć, a od czasu do czasu dodawać je do listy. Cała ta wiedza jest trudna do zdobycia z jednego źródła.

Rozwiązanie? Kursy i certyfikaty Online.

Dziś tylko 58% marketerów uważa, że odnoszą sukcesy w osiąganiu celów marketingowych. To pokazuje, że istnieje cała grupa marketerów, którzy są niedostatecznie wykwalifikowani.

Na tym blogu dzielimy się najlepszymi certyfikatami marketingowymi, które możesz wziąć online.

Ale zanim to nastąpi, spójrzmy, dlaczego ważne jest, aby te certyfikaty.

Korzyści z certyfikatów marketingu Online

Ucz Się Nowych Umiejętności

Jest to jedna z najważniejszych zalet certyfikatów marketingu online. Po ukończeniu certyfikacji musisz nauczyć się wszystkich tematów z kursu. A kiedy robisz to poprawnie, rozwijasz swoje umiejętności, ucząc się nowych rzeczy w każdym temacie.

Walidacja Umiejętności

Aby dostać pracę, trzeba umiejętności, ale trzeba również dowód swoich umiejętności. Po ukończeniu certyfikatów marketingu cyfrowego od najlepszych dostawców tworzysz dowód na swoje umiejętności i wiedzę.

Ponieważ liczba specjalizacji i stopni w marketingu jest niewielka, potrzebujesz prestiżowego certyfikatu, aby potwierdzić swoje umiejętności.

Wyróżnij się z tłumu

Pierwsze zadanie wymaga pewnego rozróżnienia. Musisz wyróżnić się z tłumu, aby dostać tę pracę. Można to osiągnąć, gdy masz certyfikaty w marketingu cyfrowym. Zwiększa Twoje szanse na zatrudnienie.

Skąd więc wiadomo, które certyfikaty online wybrać z niezliczonej liczby opcji dostępnych online?

Nie martw się.

Wymieniliśmy kilka podstawowych certyfikatów, które pomogą Ci w podróży marketingowej.

Przyjrzyjmy się każdemu.

12 Najlepszych Certyfikatów Marketingu Cyfrowego, Które Powinieneś Mieć

1. Certyfikacja Google Ads

Google-Ads-CertificationGoogle-Ads-Certification

Google Ads ponownie ocenił całą grę marketingową. W momencie, gdy Google prezentował reklamy, wyparło to wcześniejszą adaptację, która nie była wyjątkowo skuteczna. Google wykorzystało wszystkie doświadczenia z tego przedsięwzięcia i stworzyło etap Google Ads.

Google skorzystało z tego pola, przyznając certyfikat Google Ads. Certyfikat google ads daje niesamowite i wyrafinowane informacje o Google AdWords.

Skupia się na ludziach, którzy muszą dominować w prezentowaniu reklam klientom ponad zaawansowanymi mediami. Certyfikat Google AdWords jest ważny przez rok od daty rozliczenia przez test.

Koszt: Bezpłatny

Po co to robić?

  • As it is backed przez Google, certyfikacja jest dość cenna.
  • Poznasz Google ads, które są wykorzystywane w prawie wszystkich kampaniach marketingowych.
  • Otrzymasz wiele zasobów edukacyjnych w Internecie, aby poprawić swoje zrozumienie tematów.

Na stronie internetowej Google znajdują się materiały edukacyjne, które pomogą Ci wyczyścić egzamin.

Jak zacząć?

Łatwo jest zacząć. Na stronie Google Skillshop przejdź do strony certyfikacji Google Ads i zarejestruj się. Zauważysz kilka sub-certyfikatów, gdy tam pójdziesz i skończysz rejestrację. Nie ma znaczenia, od czego zdecydujesz się zacząć.

Aby uzyskać test certyfikacyjny, musisz ukończyć kursy certyfikacyjne, które zawierają wysokiej jakości materiały szkoleniowe.

2. Certyfikat Google Analytics

Google-Analytics-CertificationGoogle-Analytics-Certification

Jeśli chcesz zmierzyć sukces kampanii marketingowej, musisz zdobyć umiejętności analityczne i techniki. A jeśli chcesz nauczyć się analizować działania marketingowe, certyfikat Google Analytics jest dla Ciebie!

Dzięki temu uczniowie mogą zademonstrować swoją wiedzę na temat Google Analytics i umiejętności korzystania z niej.

Koszt: Bezpłatny

Po co to robić?

  • Poznasz Google Analytics, która jest wiodącą platformą analityczną dla marketerów.
  • Otrzymasz certyfikat, a także materiały szkoleniowe pod jednym dachem.
  • Istnieje ogromne zapotrzebowanie na certyfikowanych marketerów Google Analytics, dzięki czemu można łatwo znaleźć pracę.

Jak zacząć?

Rozpoczęcie kursu certyfikacyjnego Google Analytics nie jest trudne. W rezultacie nawet początkujący może zobaczyć i zrozumieć, jak korzystać z platformy analitycznej po ukończeniu kursu.

3. Certyfikat HubSpot Content Marketing

HubSpot Content Marketing CertificationHubSpot Content Marketing Certification

HubSpot jest głównym graczem w branży marketingowej. Certyfikacja content marketing jest jedną z najbardziej znanych ofert HubSpot. Certyfikacja content marketingu obejmuje 12 tematów, które są niezbędne do promowania treści w tym rozwijającym się sektorze.

Koszt: Bezpłatny

Po co to robić?

  • Certyfikacja i nauka od wiodącej w branży firmy marketingowej.
  • Dobrze ustrukturyzowana treść kursu z mnóstwem rzeczywistych przykładów, które pomogą Ci lepiej zrozumieć tematy.
  • Przyjazny dla początkujących, możesz rozpocząć ten kurs bez wcześniejszej wiedzy na temat content marketingu i uzyskać certyfikat.

Jak zacząć?

Amatorzy mogą w dużym stopniu skorzystać z certyfikacji content marketingowej HubSpot. Wyjaśnienia są proste i łatwe do zrozumienia. Na stronie HubSpot Institute możesz zapisać się na kurs certyfikacji content marketing i sprawdzić swoją wiedzę.

Musisz ukończyć ocenę po ukończeniu całego materiału z kursu. Otrzymasz swój certyfikat HubSpotfication po zdaniu testu.

4. Certyfikacja HubSpot Inbound Marketing

HubSpot-Inbound-Marketing-CertificationHubSpot-Inbound-Marketing-Certification

Jeśli chcesz zrozumieć wszystko o inbound marketingu, jest to Kurs dla ciebie. W trakcie tego kursu dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby prowadzić skuteczne inicjatywy Inbound marketing.

Tematy obejmują generowanie leadów, pozyskiwanie nowych klientów i przyciąganie nowych klientów do Twojej firmy za pośrednictwem mediów cyfrowych.

Koszt: Bezpłatny

Po co to robić?

  • Poznasz nowe i praktyczne sposoby generowania większego ruchu na swojej stronie.
  • Krótki certyfikat poparty kursem, dzięki czemu nie musisz wędrować po materiały do kursu. Możesz to zrobić łatwo w weekend.

Jak zacząć?

Ponieważ jest to 5-godzinny kurs podany przez HubSpot Institute, musisz mieć login HubSpot do tego kursu. Różni instruktorzy uczą tego kursu i wszyscy wykonują dobrą robotę obejmując swoje tematy. W ten sposób nie męczysz się przez cały proces certyfikacji.

5. Certyfikacja HubSpot E-Mail Marketing

HubSpot Email Marketing CertificationHubSpot Email Marketing Certification

Marketerzy korzystają z e-mail marketingu od wielu lat. We wszystkich przypadkach nie ma innego podejścia marketingowego, które byłoby tak skuteczne, jak to. Jeśli zaczynasz jako marketer, nie powinieneś tego przegapić.

Posiadanie certyfikatu w zakresie e-mail marketingu stawia Cię przed konkurencją w branży marketingowej.

Koszt: Bezpłatny

Po co to robić?

  • Ten certyfikat ustawia cię do rzeczywistych wdrożeń e-mail marketingu.
  • Kolejna certyfikacja poparta kursem od uznanej firmy, stąd certyfikacja ma wysoką wartość.

Jak zacząć?

Na początek potrzebujesz tylko właściwej postawy, nastawienia ucznia. Ten przyjazny dla początkujących certyfikat e-mail marketingu z kursu HubSpot institute zadba o resztę. Kurs pomoże Ci zrozumieć, jak stworzyć kampanię e-mail marketingową i skutecznie ją wykonać, nawiązując więcej połączeń e-mail.

6. Certyfikat Content Marketing Institute

Content-Marketing-Institute-CertificateContent-Marketing-Institute-Certificate

Content marketing to strategia marketingowa, która jest wysoko ceniona. Nawet jeśli jest to trudna umiejętność do opanowania, można ją opanować. Uzyskanie poświadczenia od Content Marketing Institute może pomóc Ci znaleźć drogę w świecie marketingu.

Koszt: 995 zł

Po co to robić?

  • Oferowane przez jeden z najwybitniejszych instytutów content marketingu.
  • Zaczyna się od bardzo podstawy i idzie do poziomu zaawansowanego.

Jak zacząć?

Program kursu jest regularnie aktualizowany, aby zapewnić, że uczniowie otrzymują najlepsze certyfikaty marketingowe. Inne kursy marketingowe do nauki content marketingu wydają się zbyt zorientowane na początkujących w porównaniu do tego.

Zaczyna się od podstaw przygotowania, takich jak identyfikacja grupy docelowej, a kończy poprzez wyposażenie uczniów w narzędzia do konwersacji i umiejętności analityczne.

7. Certyfikat Facebook Blueprint

Facebook Blueprint CertificationFacebook Blueprint Certification

Reklama na Facebooku stała się koniecznością dla firm. Przy prawidłowej strategii wdrożeniowej może to zapewnić niezwykłe wyniki i przychody dla firmy. Certyfikat Facebook Blueprint jest wymagany, aby osiągnąć to skutecznie i skutecznie.

Koszt: 150 zł

Po co to robić?

  • Oferowane przez Facebook, ma ogromną wartość w marketingu w mediach społecznościowych.
  • W zestawie z innymi certyfikatami, dzięki czemu możesz uczyć się i zdobywać Certyfikaty po drodze.
  • Mnóstwo materiałów dydaktycznych wspierających przygotowanie do certyfikacji.

Jak zacząć?

Aby zostać ekspertem ds. marketingu, musisz wypełnić każdy z ośmiu certyfikatów zawartych w tym pakiecie. Certyfikat Facebook associate marketing partner to świetny sposób na uzyskanie zaawansowanej certyfikacji marketingowej.

Wyróżnia się na tle innych zaawansowanych certyfikatów marketingowych dostępnych na rynku.

Blueprint Facebooka oferuje bezpłatne kursy przygotowawcze online, które mogą pomóc ci przygotować się do tych certyfikatów.

8. Certyfikat YouTube

YouTube certificationYouTube certification

Nie jest tajemnicą, że wideo jest najbardziej skutecznym pionowym marketingiem we współczesnych czasach. A YouTube to fantastyczny zasób, którego nie można pominąć. To największa na świecie platforma do udostępniania wideo. Konieczne jest rozwijanie umiejętności niezbędnych do przeprowadzenia kampanii marketingowej Youtube.

Koszt: Bezpłatny

Po co to robić?

  • Marketing wideo to aktualny trend, a uzyskanie certyfikatu otworzy przed tobą możliwości.
  • Ten certyfikat testuje twoje umiejętności w głębi, stąd po nabyciu tego będziesz cennym zasobem w marketingu.

Jak zacząć?

Pod pewnymi względami certyfikat YouTube jest inny. Aby rozpocząć procedurę certyfikacji, musisz spełnić wymagania kwalifikacyjne. Wymagania wymagają, aby być certyfikowanym partnerem marketingowym Google lub YouTube.

9. Certyfikat GetResponse Digital Marketing

GetResponse Digital Marketing CertificateGetResponse Digital Marketing Certificate

Jeśli szukasz digityl certyfikacja marketingowa, która obejmuje różne tematy, jest to najlepsza opcja dla ciebie. Aby uzyskać ten certyfikat, studenci muszą najpierw ukończyć kurs GetResponse Digital marketing fundamentals.

Koszt: 199 zł

Po co to robić?

  • Jeśli chcesz uzyskać podwójne certyfikaty, jest to właśnie dla ciebie. Ten certyfikat zapewnia certyfikację marketingu cyfrowego i sprzedaży przychodzącej.
  • Lepszy stosunek jakości do ceny, ponieważ otrzymujesz dwa certyfikaty w cenie jednego.
  • Podrozdziały są dobrze zorganizowane i szczegółowo wprowadzają cię w każdą koncepcję marketingową.

Jak zacząć?

Certyfikat ten składa się z czterech certyfikatów podrzędnych i czterech kursów, które muszą zostać ukończone. Kursy obejmują e-mail marketing, content marketing, search engine optimization (SEO) i marketing automation.

10. Certyfikat Ama Digital Marketing

AMA Digital Marketing CertificationAMA Digital Marketing Certification

Certyfikacja marketingu cyfrowego American Marketing Association (AMA) jest drogą, jeśli chcesz, aby twoje talenty marketingowe zostały ocenione przez najlepszych.

Jest to unikalny certyfikat przyznawany przez najbardziej prestiżową organizację ekspertów marketingu na świecie-Association of Marketing Experts.

Koszt: 249 zł

Po co to robić?

  • Dostarczane przez najlepszą grupę marketerów.
  • Uporządkowany materiał do nauki, a opanowanie tematów zajmuje 30 godzin.
  • Co jakiś czas wprowadzane są nowe strategie, dzięki czemu program nauczania pozostaje zgodny z trendami.

Jak zacząć?

Zapoznaj się z materiałami kursu i zdaj egzamin, aby zdobyć ten certyfikat marketingu cyfrowego. SEO, content marketing i Marketing mediów online są omawiane.

To trwa 30 godzin nauki, aby stać się certyfikowanym profesjonalistą.

11. Certyfikat SEMrush

SEMrush CertificationSEMrush Certification

SEMrush jest wiodącym dostawcą narzędzi marketingu cyfrowego i dobrze znanym z reklamodawców cyfrowych. Prawie 7 milionów reklamodawców wykorzystało swoje produkty do stworzenia silnej techniki marketingowej.

Certyfikat SEMrush spodziewa się dostarczyć uczniom informacji na temat narzędzi SEO opracowanych przez SEMrush i innych podstawowych przedmiotów SEO.

Jeśli szukasz krótkiego, ale bogatego w dane kursu SEO, powinieneś spróbować tego.

Koszt: Bezpłatny

Po co to robić?

  • Przede wszystkim certyfikat jest bezpłatny, więc zdecydowanie powinieneś to zrobić.
  • Nauczysz się korzystać z wiodącego narzędzia marketingowego o nazwie SEMrush, które jest niezbędne do prowadzenia kampanii marketingowych.

Jak zacząć?

Będziesz musiał wziąć udział w kursie SEO toolkit na stronie Instytutu Semrusha. Kurs obejmuje wszystko, czego początkujący potrzebuje, aby zrozumieć SEO.

12. Certyfikacja Marketingu Na Twitterze

tification” / >Twitter Marketing Certification

Twitter stał się ważnym kanałem marketingowym dla firm. Ma około 75% marketerów B2B, co czyni go jednym z najlepszych kanałów do zaprezentowania Twojej firmy.

Twitter ma dwa unikalne wkłady certyfikacyjne. Jednym z nich jest certyfikacja administracji marketingowej, a drugim jest kurs inicjatywy wykonawczej.

Oba te kursy są zwarte, ale dobrze wyjaśniają ich procesy myślowe.

Koszt: Bezpłatny

Po co to robić?

  • Bezpłatnie i jest dostarczany z małym kursem.
  • Uzyskaj informacje na temat marketingu na Twitterze.

Jak zacząć?

Aby uzyskać te certyfikaty w marketingu cyfrowym, musisz wypróbować te seminaria na stronie Szkoły lotów na Twitterze, ich etap uczenia się na wysokim poziomie. Posiada nagrania wielkości bajtów i inne materiały edukacyjne, które pomogą Ci ukończyć certyfikację.

Wniosek

Rynek cyfrowy jest pełen certyfikatów, ale powinieneś wybrać tylko te, które mają wysoką reputację. Posiadanie certyfikatów w zakresie marketingu cyfrowego przygotuje Cię do odpowiednich umiejętności. Ponadto zwiększy to twoje szanse na znalezienie pracy.

Więc nie czekaj, postępuj zgodnie z tymi zasobami i zacznij uczyć się już teraz. Nowy rozdział w twoim życiu zawodowym czeka na rozpoczęcie tych certyfikatów.

Dzięki odpowiednim umiejętnościom w rękawie możesz z łatwością opanować marketing cyfrowy i społeczny. Pamiętaj, aby korzystać z najlepszych narzędzi do marketingu społecznościowego, aby przenieść strategię społeczną na wyższy poziom.

Najczęściej Zadawane Pytania

Czy certyfikaty online są cenne?+

Tak, certyfikaty online są w pełni dopuszczalne. Ale ich wartość zależy od wystawcy certyfikacji.

Od czego zacząć z certyfikatami online?+

Oprócz niektórych certyfikatów wysokiego poziomu, wszystkie certyfikaty i kursy wymienione w tym artykule są przyjazne dla początkujących. Możesz wybrać każdego według swojego wyboru i rozpocząć naukę.

Jak w pełni wykorzystać naukę Online?+

Aby w pełni wykorzystać swoją naukę Online, zawsze należy postępować zgodnie z praktycznym podejściem. Wypróbuj rzeczy, których nauczysz się na kursach i przygotowywaniu certyfikatów w rzeczywistych scenariuszach.

Jak wybrać certyfikat Online?+

Możesz wybrać certyfikat online z tej listy w oparciu o swoją wiedzę. Niezależnie od tego, czy jesteś kompletnym początkującym, czy wykwalifikowanym człowiekiem z branży, lista ma różne kursy i możesz wybrać ten, który odpowiada twoim potrzebom.

Czy kurs płatny jest cenniejszy niż bezpłatny?+

Nie, Nie ma nic takiego. Wycena certyfikacji opiera się na jej parametrach testowych. Istnieje wiele bezpłatnych kursów i Certyfikatów na tej liście, które są na równi z ich płatnymi odpowiednikami. Co więcej, wartość certyfikatu zależy również od podstawowej struktury kursu i wystawcy certyfikatu.

Total
0
Shares
Related Posts