Chyba nie myślałeś, że zakończymy rok bez wpisu “Best of 2009”? Tak łatwo się nie wywiniesz.
Oto najlepsza zawartość Copybloggera roku, oparta na Twoim entuzjazmie poprzez komentarze, linki, retweety i bezpłatne oferty wakacyjnych deserów opartych na produktach. Dziękujemy wszystkim za nieustające wsparcie(ale zniszczyliśmy ciasto owocowe, przepraszam).
Zaczynajmy.
- Pierwsza zasada Copybloggera-to wspaniała rzecz, aby obudzić się pewnego ranka, sprawdzić bloga i zobaczyć, że twój starszy redaktor dokonał Fight Club odniesienie, które określa również motyw przewodni całej publikacji. Nazywa się Sonia Simone, nazywa się Sonia Simone . . . .
- Kubuś Puchatek Przewodnik po blogowaniu-dodając do Portfolio Copybloggera, które obejmuje drag queens,cross-dressing i to, czego naprawdę chcą kobiety, James Chartrand rozpoczął rok lekcjami blogowania od ulubionego misia Puchatka. I byłaś w szoku, że on naprawdę jest nią? Naprawdę?
- 5 kroki do bycia wirusowym na Twitterze-chcesz ruchu z Twittera? Przeczytaj ten post. Chcesz jak najwięcej ruchu z Twittera? Post o Twitterze.
- Jak Twitter czyni cię lepszym pisarzem – w najbardziej kontrintuicyjnym poście roku Jennifer Blanchard twierdzi, że ograniczenie do znaków 140 poprawia umiejętności pisania. Już w 2010 roku – Jak piwo czyni cię lepszym kierowcą.
- Sztuka pisania wspaniałych nagłówków na Twitterze-Twitter wzmacnia pojedynczy najważniejszy element przyciągający uwagę online-nagłówek. To i udawane śmierci gwiazd. Lepiej trzymać się głównych umiejętności.
- 10 sekretów bardziej magnetycznej kopii-po raz pierwszy gościnny pisarz Jason Cohen wyrzuca go z parku dzięki tym szybkim i dowcipnym wskazówkom na kopiowanie. Zmusza nas również do wycofania metafor magnetyzmu w nieskończoność.
- Jak przekształcić ujawnienie marketingu afiliacyjnego w punkt sprzedaży – wszyscy wydawali się zaskoczeni, że FTC mówi, że przepisy dotyczące ujawniania odszkodowań mają zastosowanie do blogerów i mediów społecznościowych, podobnie jak inne formy mediów. Mógłbym powiedzieć, że mówiłem ci w 2006, ale tego nie zrobię. Nie żebym o tym wspominał.
- Eminem Guide to Becoming a writing and Marketing Machine – wszyscy inni Slim Shadys po prostu naśladują, ale mógłbyś zrobić coś gorszego. Sean Platt określa, czego Marshall Mathers III może cię nauczyć o przeniesieniu gry online na wyższy poziom (bez pikietowania).
- 7 surowych realiów marketingu w mediach społecznościowych-czy zauważyłeś wszystkie” zarabiaj szybko i łatwo z mediami społecznościowymi”, które wyślizgnęły się spod skały (a następnie zniknęły równie szybko) w 2009 roku? Ten jest dla tych facetów, i każdego, kto rozważał zastosowanie się do ich kiepskich rad.
- Jak pisać nożem-sprawdź ten post, jeśli chcesz poprawić jeden z najważniejszych aspektów każdego rodzaju pisania-ścisła edycja. Albo jeśli chcesz zobaczyć fajne zdjęcie Blondynki z mieczem samurajskim. Cokolwiek.
- Od Kiedy To Blogi Nie Są Portalami Społecznościowymi? – Sieci społecznościowe stały się głównym nurtem w 2009, co skłoniło niektórych, którzy wskoczyli na pokład pod koniec 2008, do powiedzenia, że rezygnują z mediów społecznościowych na rzecz blogowania. Co?
- Blogowanie jest martwe – znowu) – mem “blogowanie jest martwe” pojawia się co najmniej raz w roku, ale czuję potrzebę reagowania tylko co drugi rok. Tak samo czuję się z pocztą głosową.
- 7 grzechów głównych blogowania-Sonia ujawnia siedem grzechów, które spowodują, że zawiedziesz w internecie szybciej niż zatrudnienie Roberta Scoble.
- Czy komentowanie na blogach to inteligentna strategia ruchu? – To była rant w przebraniu po tym, jak miałem dość oglądania mniej niż inteligentnych strategii niektórych blogerów, którzy zostawili komentarze. Jak na ironię, post otrzymał 270 komentarzy (i liczenie), ale słabe komentarze na Copyblogger następnie spadły o 270% (czy coś).
- Dlaczego jesteś zbyt wykwalifikowany i pełen szacunku, aby tworzyć świetne treści – ten post jest absolutnie obowiązkowy dla wszystkich
chyba, że już wiesz, że powinieneś pisać asertywnie, lub jeśli jesteś zajęty robieniem czegoś innego, lub po prostu nie masz na to ochoty. Może później. - Siedem złych nawyków pisania, których nauczyłeś się w szkole-Sonia i ja chcielibyśmy trochę zakwalifikować ten post, ale chciałbym zobaczyć, jak spróbujesz tego z Jonem Morrowem, gdy ma głowę pary. Kilku nauczycieli angielskiego trochę się zdenerwowało, ale ułaskawiliśmy ich bukietami gerundów.
- Dlaczego treść nie jest już królem – i kto zajmuje jego miejsce) – rewolucja content marketingowa pokazuje, że sama treść nie jest już królem, a ten post mówi ci, kto przejmuje kontrolę. Nie, to nie Elvis, ani nie jest to premier mianowany przez królową Lordem Parlamentu i liderem większości w Izbie Gmin.
- # 1 Conversion Killer w Twoim egzemplarzu – i jak go pokonać) – co trolle, małpy morskie, cieniste barkery karnawałowe i chroniczny cuchnący oddech mają wspólnego z konwersją online? I co myślał Tiger Woods? (Tigera nie ma w poście, po prostu chcę wiedzieć).
- 9 sprawdzone formuły nagłówków, które sprzedają się jak szalone-Dean Rieck wskrzesza stary standard Copybloggera dzięki tym szalenie skutecznym szablonom nagłówków. Ale proszę, idź sprzedać coś szalonego gdzie indziej . . . wszyscy jesteśmy tu zaopatrzeni.
- Dlaczego nie możesz zarabiać na blogowaniu-biedny fałszywy Steve Jobs odkrywa, że lepiej nadaje się do pracy dziennej. Przeczytaj ten post, aby dowiedzieć się, dlaczego “chcę zarabiać pieniądze w Internecie” nie jest modelem biznesowym.
- Czy Twoje Plemię Cię Powstrzymuje? – Post, który zdefiniował trzecie plemię, został zainspirowany trudnym e-mailem od Setha godina i naszą odmową przejścia na bezkofeinową. Co to wszystko znaczy? Zobaczysz na początku 2010 roku.
- O umieraniu, matkach i walce o swoje pomysły-nie żartuj tutaj, po prostu post roku. Dzięki Jon, za dzielenie się i inspirowanie nas wszystkich.
Proszę bardzo . . . the best of Copyblogger for 2009. Możemy to przebić w 2010 roku?
Postaramy się. Mam nadzieję, że jesteś na przejażdżce.
Szczęśliwego Nowego Roku!
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.