The 6 Essential Steps to Writing a Killer Press Release

Myślisz, że informacja prasowa jest martwa w dobie mediów społecznościowych?

Nie ma mowy. Potężna informacja prasowa może opowiedzieć historię, zgłosić wiadomości lub pomóc sprawie. Inteligentni pisarze online wiedzą, że świetna informacja prasowa może przenieść Twoją wiadomość do nowych kanałów i dotrzeć do tysięcy, a nawet milionów nowych czytelników. I wspaniały komunikat prasowy ma wielkie korzyści SEO, jak również.

Pisanie informacji prasowej wymaga czasu, badań i pewnych umiejętności. I pisanie killer komunikat prasowy, który katapultuje widoczność wiadomości i napędza wyniki, wymaga dodania kilku dodatkowych składników do mieszanki.

Aby uzyskać pożądane wyniki, wykonaj następujące sześć kroków:


1. Zrób haczyk

Jeśli kiedykolwiek miałeś piosenkę w głowie, wiesz, co to jest świetny haczyk. To ten refren lub beat, którego nie możesz otrząsnąć.

Podobnie jak w muzyce pop, świetny hak jest kluczem do sukcesu w pisaniu zabójczej informacji prasowej.

Aby znaleźć swój haczyk, poświęć czas, zanim zaczniesz pisać swoje wydanie, badając komunikaty prasowe i posty na blogu konkurentów branżowych, zbierając informacje o tym, które Wydania i posty otrzymały znaczący zasięg. Wykorzystaj te sukcesy jako wskazówkę dla własnego wydania, mając na uwadze, na jakie rodzaje treści Twoi odbiorcy reagują i/lub udostępniają.

Wielkie haki wciągają nas w niezwykłą historię. Angażują naszą ciekawość i sprawiają, że szalejemy, aby dowiedzieć się więcej.

Pamiętaj o podstawowej publiczności dla komunikatu prasowego-dziennikarza. Zredukuj podstawy swojej Wiadomości do jednego zdania, które odpowiada na 5W raportowania-kto, co, kiedy, gdzie i dlaczego-i znajdź ten hak historii, który pomoże oni napisz historię, której czytelnicy nie zapomną.

2. Dodaj świetny nagłówek

Jeśli jesteś czytelnikiem Copybloggera, wiesz już, jak ważny jest atrakcyjny nagłówek.

Masz tylko kilka sekund, aby przyciągnąć uwagę czytelnika, więc pamiętaj, aby stworzyć nagłówek z następującymi elementami:

  • Prowadź z koncepcją, a nie nazwą marki — Twoi odbiorcy (zarówno czytelnicy, jak i reporterzy) prawdopodobnie nie dbają o Twoją markę lub nazwę firmy, ale dbają o znalezienie dobrej historii. Prowadzić z przekonującą koncepcją, aby wciągnąć je w
  • Bądź kreatywny — nie ograniczaj się do nagłówków, które widzisz w innych komunikatach prasowych. Wykorzystaj wszystkie swoje umiejętności inspirowane Copybloggerem, aby stworzyć wyróżniający się nagłówek.
  • Test-przetestuj swoje nagłówki, tak jak każdą inną treść. Znajdź nagłówek, który przyciąga uwagę i sprawia, że czytelnik chce dowiedzieć się więcej. Możesz zmienić przeznaczenie nagłówka, który działał szczególnie dobrze dla Ciebie w treści bloga lub na przykład w raporcie specjalnym.

3. Unikaj żargonu

Pisząc zabójcze komunikaty prasowe pamiętaj, aby zminimalizować żargon techniczny lub branżowy. Chociaż jest to istotne dla niektórych specjalistów lub grup, żargon może zmylić odbiorców i wyłączyć ich do wiadomości.

Aby zaangażować nowych czytelników, którzy mogą nie być tak wykwalifikowani w języku branżowym, pisz dla szerszej publiczności i zwiększaj prawdopodobieństwo udostępniania treści. Uprość to i nie bój się oferować zasobów wyjaśniających, jeśli potrzebne są niektóre nazwy lub słowa branżowe lub specyficzne dla marki.

4. Zapewnij zasoby

Nie żyjemy w jednowymiarowym świecie, a Twoja informacja prasowa też nie powinna wyglądać jednowymiarowo. Zapewnij wartość dodaną swojej informacji prasowej zabójcy, włączając zdjęcia, filmy, linki do materiałów źródłowych i wszelkie inne dogłębne zasoby, dając czytelnikom zasoby, których potrzebują, aby w pełni zgłosić wiadomości, które im dostarczasz.

Kompletny “pakiet” zasobów pomocniczych sprawia, że Twoja historia jest o wiele bardziej atrakcyjna dla reportera szukającego czegoś wspaniałego do omówienia.

Pamiętaj, że żyjemy w cyfrowym świecie, więc upewnij się, że te zasoby są gotowe do użycia w Internecie i w odpowiednich formatach do publikacji w Internecie. Najprostszym sposobem na to jest użycie dostępnych usług w chmurze, takich jak YouTube, Flickr i inne, które umożliwiają odwiedzającym pobieranie treści. 

Im łatwiej reporterowi lub redaktorowi opublikować Twoją historię, tym bardziej prawdopodobne jest, że odbiorą Twoją wiadomość.

5. Korekta

Błędy w gramatyce i pisowni mogą zabić twoją wiarygodność i odebrać Ci ogólną wiadomość.

Zapisz swoją wersję w edytorze tekstu zamiast pliku tekstowego lub formularza zgłoszeniowego online. Kiedy już to przygotujesz, wydrukuj i sprawdź swoje pismo. Popraw i przepisz, a następnie ponownie sprawdź.

Inwestowanie dodatkowego czasu przed złożeniem jest tym, co odróżnia profesjonalną informację prasową od niezdarnego, amatorskiego wysiłku.

6. Podziel się wiadomościami

Usługa dystrybucji dobrych wiadomości będzie grupować Twoje wiadomości w odpowiednich witrynach wydawców, a także przyciągnie czytelników poprzez wyszukiwanie (pamiętaj o strategicznym podejściu do słów kluczowych, jak w przypadku każdego innego rodzaju content marketingu).

A jeśli wykonałeś pracę, aby zbudować relacje z wpływowymi osobami w swojej przestrzeni, nie wstydź się udostępniać swojej wiadomości, wysyłając link lub publikując link do swoich placówek w mediach społecznościowych.

Pamiętaj o odbiorcach podczas tworzenia wiadomości i trzymaj się tych wskazówek 6, aby pomóc w opracowaniu informacji prasowej. Kiedy włożysz myśl i czas w stworzenie naprawdę zabójczej informacji prasowej, przekonasz się, że może ona przyciągnąć ruch do Twojej firmy i pomóc w promowaniu Twojej wiadomości.

Total
0
Shares
Related Posts

Sekrety SEO ujawnione

“Sekrety” mogą cię zaskoczyć. Nick Wilson z Performancing przygotował świetny post, który naprawdę rozbija metodologię związaną z optymalizacją…