Landing Page Makeover Clinic #27: HiddenSoy.com

Jest to kolejny dodatek do naszej trwającej serii samouczków i studiów przypadków na temat stron docelowych, które działają.

Przez większość dni po prostu nie wiem, co jest bezpieczne do jedzenia lub picia, ale zawsze myślałem, że soja była lepszym, bardziej pożywnym wyborem dla moich potrzeb białkowych — prawda? Bardziej wegańskie i takie tam.

Dianne Gregg tak tego nie widzi. W rzeczywistości uważa, że rzeczy są wręcz niebezpieczne dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Zastanawiałeś się kiedyś, ile soi tak naprawdę czai się w jedzeniu, które jemy, niezapowiedziane i niezidentyfikowane? Dianne też ma te informacje i chce się nimi podzielić.

Ma bloga, biuletyn i książkę. Chce więcej subskrybentów i chce sprzedać więcej książek. Na potrzeby tej metamorfozy chcemy skupić się na powiększaniu bazy subskrybentów. Zwiększ liczbę subskrybentów, a sprzedaż książek nastąpi.

  • Gol: Zwiększ stawkę subskrypcji do 100 nowych subskrybentów co tydzień w kierunku ogólnego celu przekształcenia subskrybentów w nabywców jej książki, Ukryte niebezpieczeństwa Soi.
  • Problem: Potrzebujesz więcej ruchu, nie możesz bezpośrednio śledzić sprzedaży z działań promocyjnych, w tym sieci społecznościowych, pisania artykułów, blogów itp.
  • Bieżąca strona docelowa (Strona główna): hiddensoy.com
  • Wartość: $17.95 (trochę taniej w Amazon) & $10.50 e-book

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

10-punktowa krytyka Mavena

#1-Skup uwagę czytelników za pomocą silnego nagłówka.

Twoje treści nie oferują wyraźnego punktu wejścia (podkreśliłem różne obszary, w których tańczysz wokół niego), w których łączysz punkty dla gościa. Potrzebujesz mocnego nagłówka, aby połączyć to wszystko razem, jak:

“Czy cała tak zwana” zdrowa ” Soja, którą jesz, może sprawiać, że Ty i Twoja rodzina jesteście chorzy?”

(Wariant dla mam może być: “czy cała tak zwana “zdrowa” Soja, którą dajesz swojej rodzinie, może je wytwarzać(a Ty! Chory?”)

Nie wystarczy po prostu przedstawić niebezpieczeństwo; trzeba uczynić to osobistym.

#2-skoncentruj swoje treści na najważniejszej rzeczy, którą chcesz zrobić odwiedzającym.

Oto mapa cieplna, którą zrobiłem dla Twojej obecnej strony. (Dzięki uprzejmości Feng-Gui.com.)

image of landing page

Zauważ, że obszar rejestracji do newslettera w ogóle się nie świeci. Główny nacisk kładziony jest na okładkę książki i zdjęcie w głowę.

Jeśli celem jest zwiększenie liczby zapisów do newslettera, wszystkie treści-bezpośrednio i pośrednio-muszą wspierać odwiedzającego od pierwszego widoku do działania. Twoja aktualna treść to niezorganizowany hodge-podge bez wyraźnej ścieżki od A do B. Musisz umieścić swoją książkę i jej elementy pomocnicze w pozycji drugorzędnej i popchnąć swój biuletyn do przodu.

Czy twój biuletyn ma rzeczywisty tytuł? Nie wiem po twoich aktualnych treściach. Jeśli nie, daj mu jeden. Dodaj “Dianne Gregg’ s ” przed nazwą, tak jak zrobiłeś na stronie internetowej.

#3-skoncentruj swoje treści na budowaniu swojego autorytetu i wiarygodności dla tematu.

Ponieważ skupiasz się na sobie i swojej wiedzy, chcesz dać odwiedzającym wystarczającą ilość informacji na temat Twojego doświadczenia, tła, jakości informacji, które prezentujesz itp.

Począwszy od osobistej historii jest w porządku, ale chcesz przyciągnąć ekspertów naukowych i medycznych, a także fanów, aby wesprzeć swoją wiedzę w tej dziedzinie. Robisz to w sekcji książki, ale nie ma powodu, dla którego te kudos nie miałyby zastosowania jako ogólne referencje. Użyj ich w ten sposób.

Pobierz je na stronie głównej, gdzie zrobią ci coś dobrego, a także oddzielną sekcję nawigacji. (Należy pamiętać, że źle napisane referencje od lekarza zaniża jego wartość dla Ciebie. Wszystkie referencje-od ekspertów i po prostu ludzi-powinny być napisane w czystym i prawidłowo napisane standardowym angielskim.)

Podoba mi się odtwarzacz audio. Mogę też rozważyć zrobienie intro wideo.

#4-Zapewnij intuicyjne ścieżki odwiedzającemu do poruszania się po witrynie.

Jeśli zamierzasz używać strony głównej jako głównej strony docelowej, musisz mieć strategię nawigacji, która porządkuje treści dla odwiedzających w zdrowy rozsądek.

W tej chwili masz nawigację ZIPPO, która sprawia, że poruszanie się po stronie jest żmudnym, frustrującym ćwiczeniem, nawet dla najbardziej zaangażowanego poszukiwacza informacji sojowych.

Oto zalecane pierwsze przejście:

  • Spis treści
  • Publikacje
    • Newsletter
    • Książka
  • Referencje
  • Artykuły
  • Zasoby
  • BLOG
  • O DIANNE
  • Kontakt

Masz dużo treści na stronie, które można łatwo wrzucić do tych lub równoważnych wiaderek. Nie każ odwiedzającym polować na to, czego potrzebują.

# 5-Przemyśl i zreorganizuj swoją stronę główną / stronę internetową od podstaw.

Wykrywasz motyw? Witryny, które wykonują świetną robotę organizując swoje treści dzięki intuicyjnej nawigacji i czystemu, wspierającemu projektowi, zapewniają wygodne i przyjemne wrażenia dla odwiedzających. Im łatwiejsza i przyjemniejsza jest wizyta, tym dłużej odwiedzający pozostaje na twojej stronie i angażuje się w Twoją wiadomość.

Znalazłem ten prosty szablon bloga WordPress (dzięki uprzejmości Notepad Theme Demo w IThemes), który dostarczył dość dobry format jako punkt wyjścia do ewentualnego przeprojektowania.

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

To, co działa dobrze, to to, że pozwala wyróżnić kilka różnych wejść, z którymi odwiedzający mogą wchodzić w interakcje, ale nadal skupia główną uwagę na rejestracji do Newslettera i tobie.

#6-przerobić obecny baner.

Większość ludzi, w tym ja, nie odróżniłaby soi od ciecierzycy. Nie sądzę, aby obraz soi podkreślał motyw “niebezpiecznego jedzenia”. Podmieniłbym nowy baner, który jest czysty, jasny i stanowczy w Twoim temacie.

#7-wyjaśnij swoje wezwania do działania.

Teraz Twoje wezwanie do działania skupia się na ” Wyślij mi darmowe rzeczy.”Nie ma związku z korzyściami płynącymi z twojego tematu (chcę pozostać zdrowy) ani nawet z tym, że otrzymuję comiesięczny biuletyn (Subskrybuj lub Dołącz do nas już teraz).

Ponownie połącz kropki dla swojego gościa. Przypomnij mi o wartości tego, co oferujesz i jak wspaniale jest, że będę otrzymywać te ważne informacje zdrowotne co miesiąc — za darmo.

# 8-wyjaśnij specyfikę biuletynu.

Czytałem swoją stronę biuletynu kilka razy i nie byłem pewien, jak biuletyn został sformatowany lub jakie informacje/regularne funkcje przyszedł z nim.

Gdyby była to publikacja drukowana, rozmawiałbyś pod względem liczby stron, rozmiaru, liczby głównych artykułów i kilku regularnych funkcji. Więc używając tego jako modelu, jak możesz przetłumaczyć tego rodzaju szczegóły na opis swojego cyfrowego biuletynu?

Podaj szczegóły dotyczące potencjalnych klientów. Zaprojektuj okładkę i wrzuć miniaturę do skrzynki newslettera na stronie głównej. Zrób to naprawdę.

# 9-wyjaśnić premie nowych Abonentów dostać.

Oferujesz mnóstwo darmowych informacji do rejestracji (jak wspomniano na jednej z twoich stron wewnętrznych), ale nie jestem pewien, w jakim formacie są. Czy to raporty Indywidualne? Artykuły? Osobne maile? Jeszcze raz, bądź konkretny. Nie tylko wymień tytuł i nazwij go skończonym. Dodaj 1-2 zdania opisu i szczegółów. Dodaj wartość do każdej oferty bonusowej, jak również.

Tally je, ponownie wartość dobrego zdrowia w obliczu kłamstw, i zrobić silne wezwanie do działania, który sprawia, że perspektywa “musi mieć to” — i owinąć to wszystko z dużym przyciskiem wezwanie do działania tłuszczu.

#10-Wzmocnij swój tytuł i opis SEO (krytyczny).

Zrobiłem szybkie wyszukiwanie “soy risks” w Google i nigdzie nie można znaleźć. To dlatego, że na twoich stronach brakuje tych super ważnych tytułów SEO i meta opisów.

Oto twoje aktualne oferty:

< title > the Hidden Dangers of Soy; Dianne Gregg</title>
< meta name = “description” content = “NONE”>

Oto inny sposób na to:

< title>zagrożenia zdrowotne soi, czy jesteś zagrożony? Pobierz bezpłatny Newsletter/Dianne Gregg< / title>
< meta name=”description” content=”the Hidden Dangers of Soy, autorstwa Dianne Gregg, ujawnia niebezpieczną prawdę o soi, jej zagrożeniach dla zdrowia i dlaczego należy jej unikać. Bezpłatny biuletyn i informacje.”>

Zrób badanie słów kluczowych. Jakie są słowa i zwroty, których ludzie używają, aby znaleźć Twoje informacje? Są to słowa i frazy, które będą tworzyć słowniczek witryny dla treści, a także SEO i ułatwią ludziom znalezienie Cię.

Dziękuję Dianne Gregg za jej najwyższą cierpliwość i wsparcie dla Heifer International. Poszukaj mojej następnej metamorfozy za około 4 tygodnie.

Chcesz swój własny copywriting Maven Landing Page makeover?

Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Potrzebujesz uzyskać lepsze wyniki z marketingu online?

Jeśli jesteś zainteresowany prywatną przebudową strony, audytem strony lub innymi usługami, napisz bezpośrednio do Roberta.

Total
0
Shares
Related Posts