Jaka jest siła napędowa skutecznego marketingu online?
- Czy to egocentryczne wiadomości promocyjne?
- Manipulacja?
- Tajna metoda hard-sell, której media społecznościowe nie odrzucą?
Nie.
Więc o co chodzi?
Według autora bestsellerów, przedsiębiorcy i byłego szefa Apple Ewangelisty Guya Kawasaki, jest to sztuka enchantment, bardzo specyficzna forma perswazji, która skutkuje świetnymi wynikami dla Ciebie i Twoich perspektyw, klientów i klientów.
I tak się składa, że idealnie pasuje do tego, o czym mówiliśmy na Copybloggerze przez ostatnie 5 lat. Posłuchaj, żeby nawiązać połączenie.
W tym odcinku Guy Kawasaki i dyskutować:
- Prosta i potężna strategia treści, której Guy używa na co dzień
- 3 ponadczasowe Klucze do sukcesu online – lub gdziekolwiek
- Dlaczego ty nie powinno skopiuj sukces marketingowy Apple
- Dlaczego konkurencja jest dobra i nie powinna sprawiać, że się pocisz
- 4 bezkonkurencyjne słowa faceta na nagłówki, które działają
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 39,9 MB | 27:41
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
Chcesz dowiedzieć się więcej o strategii oczarowania, która buduje firmy, które są zarówno dochodowe, jak i znaczące? Dołącz do nas, by poznać zasady władzy. Jest to darmowa seria trzech webinariów i dodatkowych artykułów, a rozpoczyna się specjalnym raportem Briana Clarka na temat 10 solidnych elementów udanego marketingu Online.
Linki z programu:
- Enchantment: Sztuka zmieniania serc, umysłów i działań
- Guy ‘ s blog
- Alltop, wszystkie najważniejsze historie
- Wpływ: Psychologia perswazji
- Objectified (film dokumentalny o wzornictwie przemysłowym)
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.