Sztuka czarującego marketingu Online z Guy Kawasaki

Jaka jest siła napędowa skutecznego marketingu online?

  • Czy to egocentryczne wiadomości promocyjne?
  • Manipulacja?
  • Tajna metoda hard-sell, której media społecznościowe nie odrzucą?

Nie.

Więc o co chodzi?

Według autora bestsellerów, przedsiębiorcy i byłego szefa Apple Ewangelisty Guya Kawasaki, jest to sztuka enchantment, bardzo specyficzna forma perswazji, która skutkuje świetnymi wynikami dla Ciebie i Twoich perspektyw, klientów i klientów.

I tak się składa, że idealnie pasuje do tego, o czym mówiliśmy na Copybloggerze przez ostatnie 5 lat. Posłuchaj, żeby nawiązać połączenie.

W tym odcinku Guy Kawasaki i dyskutować:

  • Prosta i potężna strategia treści, której Guy używa na co dzień
  • 3 ponadczasowe Klucze do sukcesu online – lub gdziekolwiek
  • Dlaczego ty nie powinno skopiuj sukces marketingowy Apple
  • Dlaczego konkurencja jest dobra i nie powinna sprawiać, że się pocisz
  • 4 bezkonkurencyjne słowa faceta na nagłówki, które działają

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 39,9 MB | 27:41
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum

Chcesz dowiedzieć się więcej o strategii oczarowania, która buduje firmy, które są zarówno dochodowe, jak i znaczące? Dołącz do nas, by poznać zasady władzy. Jest to darmowa seria trzech webinariów i dodatkowych artykułów, a rozpoczyna się specjalnym raportem Briana Clarka na temat 10 solidnych elementów udanego marketingu Online.

Linki z programu:

  • Enchantment: Sztuka zmieniania serc, umysłów i działań
  • Guy ‘ s blog
  • Alltop, wszystkie najważniejsze historie
  • Wpływ: Psychologia perswazji
  • Objectified (film dokumentalny o wzornictwie przemysłowym)

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts