Strategie pozyskiwania klientów, które nie zniszczą Banku

Pozyskiwanie nowych klientów nie zawsze jest tanie.

To jeden z powodów, dla których mówię firmom, aby koncentracja na utrzymaniu klientów.

Mając to na uwadze, nie można zatrzymać klientów, jeśli nie możesz ich wprowadzić do swoich drzwi lub witryny.

Jeśli jesteś nową firmą bez istniejącej bazy klientów, musisz wymyślić kilka kreatywnych sposobów na pozyskanie nowych.

Problem polega na tym, że nowe firmy zazwyczaj mają ograniczony budżet marketingowy.

Potrzebują sprzedaży, aby wygenerować pieniądze na treści promocyjne, ale nie mogą uzyskać żadnej sprzedaży bez tych promocji.

To paradoks.

Dotyczy to firm, które mogą być w biznesie od jakiegoś czasu, ale zmagają się z ich strumienie dochodów.

Niezależnie od sytuacji, nowi klienci zawsze mogą pomóc.

Nie musisz wydawać fortuny na pozyskiwanie klientów.

Oto podstawowy wzór, który pokazuje, jak obliczyć swoje koszt nabycia:

image2

Jeśli chcesz jeszcze dokładniejszej wersji tej formuły, możesz dodać dodatkowe koszty oprócz sprzedaży i marketingu. Mogą one obejmować:

  • płace
  • Infrastruktura
  • produkcja
  • wszelkie inne koszty

To prawdziwa reprezentacja tego, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta.

Utrzymanie tej liczby na niskim poziomie da ci znacznie wyższy zwrot z inwestycji.

Strategie, które wam pokażę, naprawdę działają.

Wiem to z własnego doświadczenia.

Są to najtańsze techniki pozyskiwania wielu nowych klientów.

Zacznij od retargetingu starych klientów

Wiem, co sobie myślisz.

Jeśli skupiasz się na istniejących klientach, to zatrzymywanie, a nie pozyskiwanie-prawda?

Niezupełnie.

Jeśli działasz w biznesie od jakiegoś czasu i minął rok lub dwa, odkąd klient był aktywny, nie odnosiłbym się do tej osoby jako istniejącego klienta.

Sprowadzenie ich z powrotem do Twojej firmy jest w zasadzie jak pozyskanie zupełnie nowego klienta.

Wykop wszelkie stare informacje o tej osobie:

  • e-mail
  • numer telefonu
  • adres

Cokolwiek masz.

Skontaktuj się z nimi z promocją, aby spróbować odzyskać swój biznes.

Oto przykład kampanii e-mailowej z Carter ‘ s:

image7

Dają staremu klientowi powód do kolejnego zakupu i powrotu do swojej marki.

Jeśli niedawno wprowadziłeś nowe ulepszenia w swojej firmie, nie bój się poinformować starych klientów.

Może powodem, dla którego odeszli, było to, że uznali Twoją firmę za przestarzałą.

Udostępniaj wszelkie informacje o swojej infrastrukturze, które poprawiły jakość obsługi klienta.

Masz nową aplikację mobilną?

Czy odnowiłeś swoją lokalizację z cegły i zaprawy?

Są to przykłady rzeczy, które należy promować, gdy kontaktujesz się z tymi starymi potencjalnymi klientami.

Zwiększ swoją obecność na Instagramie

Aby przetrwać, musisz dostosować się do czasów.

Dni korzystania z poczty ślimakowej i lokalnych reklam drukowanych do promowania swojej firmy powoli przechodzą do przeszłości.

Twoja firma potrzebuje obecności cyfrowej.

Bądź zaangażowany w kontakt z potencjalnymi klientami za pośrednictwem Instagram.

Ponad połowa użytkowników na Instagramie są aktywne na co dzień.

image1 1

Są też 800 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Liczba ta rośnie z roku na rok.

Popularność tej platformy nie zniknie w najbliższym czasie.

Jednym z powodów, dla których lubię używać Instagram, jest to, że jest tak niedrogi.

Utworzenie profilu nic cię nie kosztuje.

Jedynym kosztem jest Twój czas.

Nawet jeśli płacisz komuś za zarządzanie kontami w mediach społecznościowych, jest to w porządku, o ile jest produktywny.

Oto, co musisz zrobić.

Pracuj nad pozyskaniem większej liczby obserwujących na swoim profilu.

Realistycznie, nie wszyscy Twoi obserwatorzy staną się klientami.

Nie martw się o konwersję wszystkich.

Przeanalizujmy scenariusz.

Zacznij od celu.

Chcesz zdobyć 10,000 obserwujących na Instagramie w następnym miesiącu.

To duża liczba, ale osiągalna.

Chcesz przekonwertować 20% swoich obserwujących na klientów.

To 2000 nowych klientów w jeden miesiąc.

Nie zapomnij o najlepszej części: nic cię to nie kosztowało.

Dla tych z Was, którzy uważają, że konwersja 20% jest zbyt wysoka lub nierealna, pomyśl jeszcze raz.

Na tej podstawie dane pokoleniowe, to właściwie dość skromne:

image4

Internauci w Stanach Zjednoczonych prawdopodobnie kupią coś od marki, którą śledzą w mediach społecznościowych.

Jeśli zdobędziesz więcej obserwujących, zyskasz więcej klientów.

Możesz zwiększyć swoje szanse konwersji, jeśli prawidłowo zarządzasz swoim kontem na Instagramie.

Publikuj zdjęcia i filmy swoich produktów i usług.

Zaangażuj również swoich zwolenników.

Spróbuj zachęcić ich do publikowania zdjęć z siebie za pomocą swoich produktów.

Jednym z moich ulubionych sposobów na to jest umieszczenie zdjęć klientów na swoim koncie.

Kiedy Twoi obserwatorzy widzą, że mogą uzyskać uznanie dla swoich zdjęć, daje im to dodatkową motywację do publikowania zdjęć z Twoim produktem.

Oto przykład z Thule Instagram:

image6 1

Teraz każdy, kto ma jeden z produktów Thule, wie, że można go również zaprezentować, jeśli zrobi fajne zdjęcie.

Zachęcanie klientów do publikowania zdjęć na swoich kontach osobistych to świetna strategia świadomości marki.

Zdobędziesz więcej obserwujących i zdobądź więcej klientów.

Ponownie, Ta strategia jest całkowicie darmowa.

Twórz więcej treści wideo

Jak mówiłem wcześniej, musisz trzymać się trendów.

Treści wideo rosną w górę w rekordowym tempie.

Na całym świecie, 52% ekspertów ds. marketingu powiedz wideo ma najwyższy zwrot z inwestycji w porównaniu do innych treści marketingowych.

To świetna wiadomość dla Ciebie, jeśli starasz się utrzymać niskie koszty zakupu.

Zrobienie czegoś tak prostego, jak dodanie wideo do strony docelowej, może zwiększyć współczynniki konwersji nawet o 80%.

Jedną z najlepszych części tworzenia wideo jest to, że możesz użyć tego samego we wszystkich kanałach marketingowych.

Przejrzę kilka przykładów, aby pokazać, co mam na myśli.

Załóżmy, że stworzyłeś film dla swojej witryny.

Możesz również wysłać go pocztą e-mail do subskrybentów.

Nie każdy na liście subskrybentów jest klientem.

Niektórzy ludzie mogli podać Ci swoje adresy e-mail,ale nigdy nic nie kupili.

Oto świetna okazja, aby zdobyć te osoby.

Zobacz jak Patagonia osadzenie filmu w kampanii e-mail marketingowej:

image5 1

Możesz użyć tej samej strategii.

Nie twórz innego filmu dla każdego kanału marketingowego—to strata czasu.

Jeśli film trwa mniej niż minutę, możesz nawet dodać go do swojego profilu na Instagramie, o którym wspomniałem powyżej.

Czy Twój film jest dłuższy niż minuta? Nie ma sprawy.

Wystarczy dołączyć konkretny klip z filmu lub przekształcić go w klip highlights.

Wszystko to jest o wiele bardziej opłacalne niż tworzenie zupełnie nowego filmu.

Oprócz poczty e-mail i Instagram, dodaj filmy do swojego:

  • Strona główna
  • Blog
  • Kanał YouTube
  • Facebook
  • Twitter

Wiem, co sobie myślisz.

Jak to może być strategia niskokosztowa, jeśli muszę zatrudnić profesjonalnego kamerzystę i ekipę, aby zrobić wysokiej jakości film?

Mam dla ciebie dobrą wiadomość: nic z tego nie jest konieczne.

W rzeczywistości zdecydowana większość firm produkuje swoje treści wideo w domu.

image3

Pomaga to utrzymać niskie koszty.

Po prostu zainwestuj w przyzwoity aparat i mikrofon.

Nie potrzebujesz niczego wymyślnego.

Istnieje wiele niedrogie lub nawet darmowe oprogramowanie do edycji wideo, które można uzyskać na komputerze, jak również.

Jeśli chcesz zapłacić za narzędzie do edycji wideo, możesz spróbować Moovly.

image10

Możesz uzyskać subskrypcję za jedyne $ 5 miesięcznie.

Pozwalają nawet wypróbować oprogramowanie za darmo przez pierwsze 30 dni, aby sprawdzić, czy podoba Ci się to doświadczenie.

Niektórzy z was mogli chcieć tworzyć filmy w przeszłości, ale nie wiedzieli, jakiego rodzaju treści produkować.

Pamiętaj, staramy się pozyskać klientów.

Twoje filmy muszą wyświetlać Twoją przewagę konkurencyjną.

Co sprawia, że Twoje produkty lub usługi są lepsze niż coś podobnego na rynku?

Spróbuj zacząć od samouczka wideo.

Przejdź przez proces krok po kroku, w jaki sposób twój produkt może rozwiązać problem.

Możesz także tworzyć filmy prezentujące produkt.

To nie jest konieczne dla wszystkich produktów.

Na przykład, jeśli Twoja firma produkuje Czapki i opaski, nie sądzę, że musisz uczyć potencjalnych klientów, jak założyć czapkę.

Mając to na uwadze, nadal możesz wymyślić kreatywny film, który pokazuje, co sprawia, że twój produkt jest wyjątkowy.

Dollar Shave Club wykorzystuje tę strategię wraz z promocyjnymi treściami wideo:

image8 1

Film nie nauczy Cię jak się golić.

Zamiast tego przeprowadza potencjalnych klientów przez proces dostarczania maszynek do golenia i innych produktów do golenia do drzwi wejściowych.

To skuteczna i tania strategia pozyskiwania klientów.

Zacznij uruchamiać epickie prezenty

Jeśli ludzie nie kupują Twojego produktu, musisz wymyślić sprytny sposób, aby uzyskać produkt w ich rękach.

Daj im to za darmo.

Pozwól, że wyjaśnię.

Nie mówię, że powinieneś rozdawać tysiące produktów.

Ale możesz prowadzić miesięczne lub nawet tygodniowe promocje.

Możesz wybrać pomiędzy:

  • loterie
  • konkursy

Loteria oznacza, że rozdajesz coś losowo wybranej osobie.

Nie wymaga to żadnych umiejętności i nie ma nic, co ktoś może zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną.

Wszystko, co może zrobić, to wejść i mieć nadzieję na najlepsze.

Konkursy wymagają umiejętności,a zwycięzca jest wybierany na podstawie oceny.

Myślę, że konkursy są bardziej skuteczne.

To sprawia, że uczestnicy bardziej zaangażowani, co jest świetne, jeśli próbujesz zdobyć nowych klientów.

Powiedzmy, że ktoś wziął udział w Twoim konkursie, ale nie wygrał.

Włożyli wiele wysiłku w ich wejście i nie mogli się doczekać uzyskania produktu.

Teraz mogą być bardziej skłonni do zakupu.

Oto przykład tego, co lejek konwersji wygląda na to, że podczas konkursu:

image9

To właśnie kocham w tej strategii.

Po pierwsze, nie będzie cię to nic kosztować, z wyjątkiem kosztów produktu, który rozdajesz.

Ale jest to również świetny sposób na zbudowanie listy subskrybentów poczty e-mail.

Aby wejść, upewnij się, że klienci muszą podać Ci swoje adresy e-mail.

W końcu, jak inaczej będziesz w stanie skontaktować się z nimi, jeśli wygra?

Teraz przynajmniej będziesz mógł wysyłać im e-maile promocyjne.

Jeśli konkurs nie zachęcił ich do dokonania zakupu, twoje kampania e-mail marketingowa mogę wykonać zadanie.

Pamiętasz, jak powiedziałem wcześniej, że jeśli zdobędziesz więcej obserwujących na Instagramie, możesz zdobyć więcej klientów?

Ta sama koncepcja ma zastosowanie tutaj.

Dodatkowi subskrybenci na liście e-mail mogą poprawić konwersje.

To niedrogi sposób na pozyskanie nowych klientów.

Wniosek

Wbrew powszechnemu przekonaniu, nie musisz wydawać fortuny na pozyskiwanie klientów.

Dotyczy to zarówno startupów, jak i firm, które działają od lat.

Podczas gdy utrzymanie klienta powinno być również priorytetem, nie można utrzymać klienta, jeśli nigdy nie dostał się na pokładzie w pierwszej kolejności.

Dlatego lubię zacząć od retargetingu starych klientów.

Masz już ich dane kontaktowe. Jeśli od ostatniego zakupu upłynęły lata, dodatkowe przychody będą miały taki sam wpływ, jak wpływ, jaki uzyskasz od nowego klienta.

Instagram to jedna z moich ulubionych platform społecznościowych do pozyskiwania klientów.

Ponieważ ludzie częściej dokonują zakupów od marek, które śledzą w mediach społecznościowych, skup się na zwiększeniu liczby obserwujących.

Będziesz mógł przekonwertować procent tych obserwujących na klientów.

Pomoże również dodanie większej ilości treści wideo do kanałów promocyjnych.

Możesz zrobić te filmy we własnym zakresie, więc nie będzie to bardzo drogie.

Konkursy i loterie mogą zwiększyć świadomość marki i zdobyć nowych klientów.

Strategie te pomogą Ci również uzyskać więcej subskrybentów e-maili, dzięki czemu możesz nadal sprzedawać te osoby i zwiększać konwersje.

Jakie są przyjazne dla budżetu sposoby pozyskiwania nowych klientów?

Total
0
Shares
Related Posts

Click, Whirr, Buy

Właścicielka sklepu jubilerskiego z Indianami w Arizonie miała problemy ze sprzedażą jej zapasów niektórych turkusów. Pomimo tego, że…