Śmierć długiego pisma sprzedażowego

Jeśli kiedykolwiek chciałeś rzucić okiem na założenia modelu biznesowego Tubetorial, masz szczęście. Podczas gdy 2006 był rokiem, w którym wideo online stało się duże, 2007 będzie rokiem, w którym wszyscy widzimy, jak najlepiej wykorzystać je do marketingu.

“Poczekaj chwilę Brian,” może myślisz. “Czy nie powtarzałeś, że długa Kopia działa?”

Tak, długa Kopia działa, ale pamiętaj o tych dwóch rzeczach:

  • Długa Kopia działa, ponieważ przy niektórych rodzajach ofert ludzie chcą tyle informacje jak można uzyskać przed podjęciem decyzji o zakupie i
  • Kopia jest podstawą audio i wideo, a także informacji tekstowych.

Długa Kopia działa. Online listy sprzedaży które używają długiej kopii( tj. 20, 50, 100 stron) … już nie tak bardzo. Zwłaszcza te wypełnione absurdalnym szumem i jaskrawymi kolorami i czcionkami.

Niektórzy z was skaczą teraz z radości. Ale to nie znaczy, że nie musisz dostarczać wielu informacji (kopii) w różnych formatach, a wideo jest najbardziej skuteczne.

Więc o co chodzi z nagłówkiem “śmierć”?

Jeśli ktoś zrobił w zeszłym roku dramatyczny zwrot w filozofii, copywriter Michel Fortin z pewnością wydaje się przewodzić watahie. Facet, który napisał ponad 50-stronicowy list sprzedażowy, który zarobił $1,000,000 w jeden dzień, teraz odwraca się od formatu.

Napisał świetny manifest, który wyjaśnia jego rozumowanie, a ja czuję się tak samo od zeszłego lata, kiedy połączyliśmy Tubetorial. Nie jest wymagane opt-in, tylko proste pobieranie.

Kliknij tutaj, aby pobrać (PDF)

Mówiąc o Tubetorialu, w tym roku zobaczysz drastyczne zmiany, gdy wdrożymy część biznes planu, o której nie przeczytasz w dokumencie Michela. Postaram się blogować tak przejrzyście, jak to tylko możliwe na temat tego procesu, ponieważ myślę, że są dobre lekcje na temat tego, co można zrobić z “blogiem”, gdy wyjdziesz poza obecne myślenie o tym, co ten termin ma na myśli.

 

Total
0
Shares
Related Posts