Small Business Study: SMB fakty i statystyki

Założenie małej firmy może być świetnym sposobem na zarabianie pieniędzy robiąc coś, co kochasz.

Może to być również bardzo onieśmielające doświadczenie, delikatnie mówiąc. Z pewnością nie pomaga to, że każdego dnia czytamy nowe nagłówki o tym, jak małe firmy zamykają się ze względu na gospodarkę, globalną pandemię lub zwykłe trendy konsumenckie.

Na szczęście zdecydowana większość tego hałasu to BS. W rzeczywistości, nie tylko jest to możliwe dla małej firmy rozwijać, istnieje dość prosta droga do sukcesu tak długo, jak masz odpowiednie systemy i prawo informacji.

Dlatego chcemy pomóc.

Stworzyliśmy to kompleksowe badanie kluczowych faktów i statystyk dotyczących małych firm, które musisz znać. Informacje tutaj daje kontekst i wgląd w to, jak to naprawdę jest założyć małą firmę w tym roku.

Później damy Ci nawet kilka zasobów, które pomogą Ci rozpocząć udany biznes-nawet jeśli nie masz jeszcze pomysłu.

Nasze fakty i informacje o małych firmach

  • Co to w ogóle jest” mały biznes”?
  • Statystyki i fakty dotyczące wzrostu SMB
  • Statystyki i fakty dotyczące SMB i COVID-19
  • Statystyki i fakty demograficzne SMB
  • Statystyki i fakty dotyczące Marketingu SMB
  • Zasoby dla małych firm

Co to w ogóle jest” mały biznes”?

Zanim zaczniemy, warto zdefiniować, czym właściwie jest mała firma.

Small Business Administration (amerykańska agencja rządowa, która wspiera małe firmy), definiuje je jako:

“Większość firm produkcyjnych zatrudniających 500 pracowników lub mniej oraz większość firm nieprodukcyjnych o średnich rocznych przychodach poniżej 7,5 mln USD kwalifikuje się jako mała firma.”

Chociaż w tym artykule będziemy przede wszystkim przyglądać się amerykańskim firmom, od czasu do czasu będziemy skakać i przyglądać się małym firmom również w innych krajach.

Definicja małej firmy zmienia się w zależności od tego, gdzie jesteś na świecie.

W Kanadzie mała firma to firma zatrudniająca ” mniej niż 100 pracowników.”Jednak Unia Europejska definiuje małe przedsiębiorstwa jako” przedsiębiorstwa, które zatrudniają mniej niż 250 osób i których roczny obrót nie przekracza 50 mln EUR i / lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 mln EUR.”

W Chinach małe firmy są definiowane jako przedsiębiorstwo zatrudniające 300 pracowników lub mniej, a także zarabia mniej niż 30 milionów juanów rocznie.

Jak widać, nie ma twardej i ustalonej definicji tego, czym jest” mały biznes”na całym świecie…ale będziemy trzymać się definicji USA, ponieważ tam jesteśmy osobiście. Przepraszamy naszych międzynarodowych czytelników. Ale nadal będziemy skakać do kilku faktów i statystyk małych firm, które uważamy, że znajdziesz bardzo przydatne.

Z tym na uboczu…

Statystyki i fakty dotyczące wzrostu małych przedsiębiorstw

Małe przedsiębiorstwa stanowią zdecydowaną większość wszystkich amerykańskich i europejskich przedsiębiorstw.

  • Na początku 2020 r. było około 31,7 mln małych firm.
  • Oznacza to wzrost o 3,15% w stosunku do roku poprzedniego.
  • To stanowiło 99,9% wszystkich firm w Stanach Zjednoczonych.
  • W 2019 r. zatrudnionych było ponad 60,6 mln małych firm. Stanowiło to ponad 47,1% wszystkich pracowników w Stanach Zjednoczonych.
  • Po drugiej stronie stawu, liczby są stosunkowo podobne. W Wielkiej Brytanii istnieje 5,9 miliona firm. Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią 99% wszystkich tych przedsiębiorstw.
  • Oczywiście było to wszystko przed uderzeniem COVID-19 i uderzeniem w rozwój małych firm (ale przejdziemy do tego później).

Źródło: Oberlo

Małe firmy mają tendencję do walki w pierwszych latach istnienia.

  • Około dwie trzecie małych firm z pracownikami przetrwać zaledwie dwa lata.
  • Około 50% małych firm przeżywa co najmniej pięć lat.
  • To może wydawać się przygnębiające i przerażające dla nowych Właścicieli Firm. Jest jednak dobra wiadomość: gdy firma przejdzie przez pierwsze kilka lat, ma znacznie większe szanse na przetrwanie na dłuższą metę. Szanse na zamknięcie małej firmy spadają, im dłużej istnieją.

Źródło: Small Business Administration

Większość małych firm jest jednoosobowych (i są obsługiwane z domu).

  • Około 50% małych firm uważa się za “firmy oparte na domu” – co oznacza, że zabraknie czyjegoś osobistego miejsca zamieszkania.
  • 60,1% małych firm bez pracowników ma siedzibę w domu.
  • Około 86,4% małych firm, które nie zatrudniają pracowników, to firmy jednoosobowe.
  • 48,1% małych firm pracodawców (poniżej 50 pracowników) to S-corps. 26% stanowią C-korpusy.
  • C-corps są w większości dużymi pracodawcami, z których 82,1% zatrudnia co najmniej 50 pracowników.

Małe firmy i Covid-19 statystyki i fakty

Globalna pandemia zdziesiątkowała przedsiębiorstwa na całym świecie, zarówno duże, jak i małe.

  • Kiedy wiosną 2020 r. rozpoczęto zamykanie, 140 104 firm zostało oznaczonych jako “tymczasowo zamknięte” przez Yelp.com. do jesieni 2020, 60% tych firm na stałe zamknięte. To prawie 98 000 firm zniszczonych przez globalną pandemię (patrz wykres poniżej).

Źródło: Fortuna

  • W Stanach Zjednoczonych odnotowano spadek o 20% w nowych aplikacjach biznesowych wiosną 2020 r., kiedy właśnie rozpoczęto środki blokowania.
  • Aplikacje biznesowe różnie spadały w różnych rejonach kraju. Północno-wschodni

  • W Stanach Zjednoczonych odnotowano 31% redukcję zastosowań biznesowych. Jednak w regionie zachodnim spadek wyniósł zaledwie 15%.
  • Jest to największy spadek aplikacji biznesowych od czasu Wielkiej Recesji w latach 2008-2009.

Źródło: Economic Innovation Group

Dochody małych firm spadły z klifu (między innymi).

  • W drugim kwartale 2020 r. przychody małych przedsiębiorstw w ujęciu rok do roku spadły o 52%.
  • Jeszcze gorzej wypadły płace w przypadku małych firm, które w drugim kwartale odnotowały spadek o 54%.
  • Przychody LLC spadły o 90%.
  • LLCs odnotowało również spadek zatrudnienia o 62%, a także spadek płac o 51%.
  • Przemysł restauracyjny poniósł największe szkody z powodu pandemii. Średni spadek przychodów dla restauracji wyniósł 72%.
  • W zaskakującym i okrutnym skręcie noża zobaczyli nawet, że liczba zamówień online i na wynos spadła o 38%.
  • Średni koszt windykacji dla małych firm wynosi $21,553. Dotyczy to zarówno ŚOI, jak i renowacji związanych z nowymi normami bezpieczeństwa COVID-19.
  • Koszty odzyskiwania są wyższe dla restauracji, które muszą zapłacić średnio 52 106 USD za PPE. To o 78% więcej dla PPE niż przeciętna firma.

Najbardziej ucierpiały przedsiębiorstwa należące do mniejszości.

  • Bank of New York poinformował, że liczba czarnych właścicieli małych firm spadła o 41% wiosną 2020 roku. To około 440,000 czarnych właścicieli firm.
  • Biali właściciele małych firm odnotowali spadek o 17%.
  • Oznacza to, że czarni właściciele małych firm cierpiał ponad dwukrotnie szybciej jako ich białe odpowiedniki.
  • Tymczasem właściciele małych firm z Latinx zauważyli, że ich firmy spadły o 32%.
  • Azjaci odnotowali spadek o 26%.
  • Imigranccy właściciele małych firm jako całość ponieśli ” znaczne straty w wysokości 36%.”
  • Przedsiębiorstwa należące do kobiet poniosły również nieproporcjonalną stratę w wysokości 25% w porównaniu z 20% W przypadku przedsiębiorstw należących do mężczyzn.

Źródło: Stanford

Sprawy się poprawiają (tak jakby).

  • W trzecim kwartale Stany Zjednoczone zobaczyły więcej aplikacji biznesowych niż miało w ciągu ostatnich 15 lat.
  • Od początku 2020 r.złożono wnioski o prawie 1 600 000 firm.

Źródło: Spis Powszechny USA

  • W październiku 2020 r. w Stanach Zjednoczonych odnotowano ogromny wzrost aplikacji biznesowych o 38,5%.

Źródło: Spis Powszechny USA

  • Oznacza to, że pomimo spadku liczby aplikacji biznesowych wiosną 2020 r.jest na dobrej drodze, aby być jednym z najwyższych lat w historii aplikacji biznesowych.

Źródło: Brookings

  • Do lipca 2020 r. 86% małych przedsiębiorstw stwierdziło, że otworzyło je częściowo lub całkowicie.
  • 55% małych firm zgłasza, że jest w “dobrym zdrowiu.”
  • Trzeci kwartał 2020 roku był dobrodziejstwem dla światowych gospodarek. Amerykański PKB wzrósł o 7,4% (wskaźnik roczny 33%) w porównaniu do poprzedniego kwartału.
  • W “strefie Euro” odnotowano wzrost o 12,7% w porównaniu do poprzedniego kwartału.
  • Powiedział, że środki lockdown zaplanowane na Q4 2020 mają ludzie obawiają się o ich długoterminowych perspektyw. W rzeczywistości indeks ekonomiczny dla lokalizacji zablokowanych od końca października 2020 r. wskazuje, że spadek może być równie zły, jak wiosną. Na przykład aktywność w Cardiff w Walii—gdzie środki blokowania rozpoczęły się 23 października-wykazała, że aktywność gospodarcza spadła o 20%.

Statystyki demograficzne małych przedsiębiorstw i fakty

Uwaga: Zdecydowana większość badań i statystyk zgromadzonych na temat małych przedsiębiorstw subskrybuje binarność płci. W związku z tym niektóre statystyki i fakty, które zebraliśmy poniżej, mogą potencjalnie wprowadzać w błąd (np. mężczyźni kontra kobiety właściciele firm).

Jednak będziemy również zawierać informacje dotyczące właścicieli firm LGBT+, aby, miejmy nadzieję,dać pełniejszy obraz, który lepiej odzwierciedla zróżnicowaną gamę właścicieli firm.

Większość właścicieli małych firm to mężczyźni – ale to się zmienia.

  • W Stanach Zjednoczonych 54% właścicieli małych firm to mężczyźni, podczas gdy 45% właścicieli firm to kobiety.

Źródło: UENI

  • Jednak z roku na rok liczba kobiet prowadzących małe firmy powoli i konsekwentnie rośnie. W rzeczywistości liczba kobiet prowadzących małe firmy wzrosła o 5% w ciągu trzech lat.
  • Kobiety stanowią również 52% wszystkich właścicieli jednoosobowych.
  • Porównaj to z powrotem w 1972 roku, kiedy kobiety były właścicielami tylko 4,6% wszystkich amerykańskich firm.
  • Firmy należące do kobiet generują 1,9 biliona dolarów rocznie.
  • Kobiety koloru stanowią 50% wszystkich właścicieli małych firm.
  • Kobiety w Stanach Zjednoczonych są o 40% bardziej skłonne do otwarcia małej firmy niż ich odpowiedniki w Wielkiej Brytanii.

Większość właścicieli małych firm to generałowie X-ale Millenialsi nadrabiają zaległości.

  • W porównaniu z Milenium, Boomers i Silent Generation, generacje X prowadzą więcej małych firm, z 44% małych firm zarządzanych przez grupę MTV-watching, Joy Division-listening, mixtape-making.
  • W bliskiej sekundzie są one śledzone przez Boomers z 41% małych firm.

Źródło: Guidant Financial

  • Millenialsi są najbardziej zróżnicowani ze wszystkich właścicieli małych firm. W rzeczywistości Milenijni właściciele małych firm są 77% bardziej narażeni na czerń niż ich Boomerowe odpowiedniki.
  • Milenijni właściciele małych firm również wydają się być najszczęśliwsi z 53% właścicieli rating ich szczęście jako 9-10 w skali 10 punkt szczęścia.
  • Przeciętny właściciel małej firmy ma 60 lat.

Źródło: Guidant Financial

Gen Z jest przygotowany do szturmu na małe firmy.

  • Chociaż dane dotyczące genu z są przewidywalnie skąpe, istnieją dowody sugerujące, że wkrótce będą mieli silną pozycję w małych firmach. W rzeczywistości Upwork donosi, że połowa wszystkich pracowników Gen Z to freelancerzy.
  • Inny raport wykazał, że 65% genu Z chce być niezależne finansowo do 30 roku życia.
  • 20% Gen Zers chce być przedsiębiorcami po studiach.

Małe firmy należące do LGBT to mała, ale potężna grupa.

  • Małe przedsiębiorstwa należące do LGBT stanowią mniej niż 1% małych przedsiębiorstw. Warto jednak zauważyć, że trudno jest uzyskać dokładny obraz czegokolwiek należącego do LGBT, ponieważ wielu może być niechętnych do ujawnienia tych informacji ze względu na piętno, które nadal się wokół niego utrzymuje, a także metody zgłaszania tożsamości mogą być niewystarczające (np. ankiety, które nie pytają o orientację i tożsamość płciową).
  • LGBT posiadał małe firmy, 67% z nich jest własnością gejów.
  • 30% małych firm LGBT jest własnością lesbijek.
  • 2% małych firm należących do LGBT to osoby transpłciowe.
  • Prawie połowa wszystkich firm należących do LGBT znajduje się w zaledwie pięciu stanach: Kalifornii, Florydzie, Georgii, Nowym Jorku i Teksasie. Oznacza to, że w innych państwach istnieje wiele możliwości rozwoju.
  • Mimo to firmy LGBT są silne. W rzeczywistości, trzymają się średnio 12 lat. To wieje drzwi średnich małych firm ogółem.
  • Chociaż może być wiele powodów, Harvard Business Review wskazuje na fakt, że firmy te mają tendencję do przyciągania i zatrzymywania najlepszych talentów, mają wyższą lojalność biznesową od klientów i są w stanie polegać na spostrzeżeniach pracowników LGBT.

Większość właścicieli małych firm ma co najmniej wykształcenie średnie.

  • 30% właścicieli małych firm ma dyplom ukończenia szkoły średniej lub GED. 31% z nich posiada stopień associate.
  • Osoby z tytułem licencjata stanowią zaledwie 17% właścicieli małych firm.

Źródło: Guidant Financial

  • Oznacza to 77% wzrost właścicieli małych firm z tytułem associate rok do roku.
  • Ciekawą rzeczą w tym jest to, że edukacja nie wydaje się mieć dużego wpływu na to, jak opłacalna jest mała firma. Chociaż coraz więcej właścicieli małych firm otrzymuje co najmniej stopień associate, istnieją dane sugerujące, że właściciele wszystkich poziomów edukacji mają taką samą rentowność.

Istnieje znaczna Luka rasowa w małych firmach.

  • Chociaż Czarne, Latynoskie, azjatyckie i inne grupy mniejszościowe stanowią 38% populacji Stanów Zjednoczonych, stanowią zaledwie 17,5% wszystkich właścicieli małych firm.
  • Właściciele białych małych firm są lepiej przygotowani do przetrwania trudnych czasów. Dane zebrane przez JPMorgan Chase Institute wykazały, że średnie dni bufora gotówki (ilość dni firma może uruchomić, jeśli nagle przestał zarabiać pieniądze) dla białych właścicieli były znacznie większe niż czarnych i hiszpańskich właścicieli.

Źródło: JPMorgan Chase Institute

Small Business Marketing fakty i statystyki

Więcej osób robi zakupy online niż kiedykolwiek.

  • W 2020 roku 227,5 mln osób w Stanach Zjednoczonych będzie robić zakupy online. To 69% całej populacji kraju robi zakupy online.
  • Do 2021 r.liczba kupujących online wzrośnie do 230,5 mln.
  • Do końca 2021 r.oczekuje się, że sprzedaż e-commerce wyniesie 4,9 bln USD. Dla porównania, łączna sprzedaż online wyniosła “tylko” 1,33 biliona dolarów w 2014 roku.
  • W drugim kwartale 2020 r. sprzedaż detaliczna e-commerce osiągnęła 211,5 mld USD w samych Stanach Zjednoczonych. To wzrost z 11,8% w pierwszym kwartale 2020 roku.
  • Więcej osób zwróciło się do zakupów online z powodu globalnej pandemii niż kiedykolwiek. W rzeczywistości dane sugerują, że przyspieszyło to odejście od fizycznych zakupów o około pięć lat.
  • Z tego powodu domy towarowe są spodziewany spadek o 60% w całym 2020 roku. Tymczasem e-commerce ma wzrosnąć o prawie 20%.

Jeśli witryna Twojej firmy nie jest zoptymalizowana, możesz stracić działalność.

  • Opóźnienia w ładowaniu strony internetowej oznaczają dramatyczny spadek konwersji. W rzeczywistości jednosekundowe opóźnienie w Twojej witrynie może oznaczać spadek konwersji o 7%.
  • Potencjalni klienci mogą dotrzeć do koszyka przed porzuceniem go z powodu opóźnienia. Jedno z badań wykazało, że dwusekundowe opóźnienie w czasie ładowania zwiększa wskaźnik porzucania koszyka do 87%.
  • Nie powinieneś tylko optymalizować pod kątem pulpitu. Oto średnie wartości zamówień na zakupy online według urządzenia:
    • Pulpit: 128,08 zł
    • Cena: 96,88 zł
    • Telefon komórkowy: 86.47 zł
    • Pozostałe: 80.06 zł

Nie śpij na social media marketing.

  • 3,8 miliarda ludzi korzysta z mediów społecznościowych. To ponad połowa populacji całego świata, liczącej 7 miliardów ludzi.
  • Ameryka Środkowa i Azja Wschodnia szczycą się najwyższym wskaźnikiem penetracji mediów społecznościowych z 84% każdy (to liczba osób, które korzystają z mediów społecznościowych w porównaniu do populacji).
  • Ameryka Północna szczyci się 82% aktywnym wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Źródło: Hootsuite

  • Oto podział wykorzystania mediów społecznościowych w Stanach Zjednoczonych według wieku:
    • 90% dorosłych w wieku 18-29 lat korzysta z co najmniej jednego serwisu społecznościowego
    • 82% dorosłych w wieku 30-49 lat korzysta z co najmniej jednego serwisu społecznościowego
    • 69% dorosłych w wieku 50-64 lat korzysta z co najmniej jednego serwisu społecznościowego
    • 40% dorosłych w wieku 65 lat lub starszych korzysta z co najmniej jednego serwisu społecznościowego

Źródło: Pew

  • Kobiety korzystają z mediów społecznościowych częściej niż mężczyźni. 78% amerykańskich kobiet korzysta z mediów społecznościowych, w porównaniu do 65% amerykańskich mężczyzn.
  • Oto podział wykorzystania mediów społecznościowych według dochodów:
    • 78% dorosłych w USA, którzy korzystają z co najmniej jednej witryny w mediach społecznościowych, zarabia ponad 75 000 USD rocznie
    • 83% dorosłych w USA, którzy korzystają z co najmniej jednej witryny społecznościowej, zarabia $50,000 – $74,999 rocznie
    • 70% dorosłych w USA, którzy korzystają z co najmniej jednej witryny społecznościowej, zarabia $30,000 – $49,999 rocznie
    • 68% dorosłych w USA, którzy korzystają z co najmniej jednego serwisu społecznościowego, zarabia mniej niż 30 000 USD rocznie

Źródło: Pew

  • 73% wszystkich dorosłych w USA korzysta z YouTube, podczas gdy 69% wszystkich dorosłych w USA korzysta z Facebooka.
  • Kolejnym najpopularniejszym jest Instagram, który widzi tylko 34% dorosłych w USA korzystających z niego.

Zasoby dla małych firm

Chcesz założyć małą firmę?

Może po prostu chcesz dowiedzieć się, jak efektywniej zarządzać swoim bieżącym biznesem?

Niezależnie od przypadku, Quicksprout ma wszystkie zasoby potrzebne do wprowadzenia na rynek, budowania i optymalizacji firmy. Będziesz w stanie zmiażdżyć cele i generować sprzedaż w krótkim czasie.

Oto kilka naszych najlepszych artykułów poniżej:

Zasoby do budowania udanych startupów

  • Jak założyć firmę od podstaw: 24 kroki do rozpoczęcia działalności
  • Najlepsze karty kredytowe dla startupów
  • 16 wskazówek, jak nazwać swój Startup
  • Jak napisać biznesplan dla startupu
  • Najlepsze Usługi Drukowania Wizytówek
  • 9 sposobów na sfinansowanie swojego startupu

Zasoby do pozazdroszczenia marketingu

  • Najlepsze Usługi Projektowania Stron Internetowych
  • Najlepsze Usługi Marketingu Cyfrowego
  • Przewodnik dla początkujących do marketingu Online
  • Najlepsze Firmy Zarządzające Reputacją Online
  • Siła marketingu emocjonalnego
  • Budowanie Listy E-Mail: 22 Porady
  • Najlepsze Usługi E-Mail Marketingu
  • Błędy e-mail marketingu, których należy unikać
  • Jak budować listy e-mail z Facebookiem
  • Najlepsze narzędzia SEO, których naprawdę używają profesjonaliści
  • Najlepsze kursy i poradniki SEO
  • Przewodnik dla początkujących do technicznego SEO
  • 35 Wyciągniętych Wniosków Z Content Marketingu
  • 34 Wskazówki Dotyczące Content Marketingu

Zasoby do stworzenia popularnej strony internetowej

  • Jak zaplanować nową stronę internetową
  • Jak kupić odpowiednią nazwę domeny-szczegółowy przewodnik
  • Jak rozwijać swoją pierwszą tożsamość marki w budżecie
  • Najlepsze Kreatory Stron 5
  • 5 Najlepszych Rejestratorów Domen
  • 10 Trendów 2019 Schematy Kolorów Stron Internetowych
  • 9 miejsc, aby uzyskać zdjęcia witryny (płatne i bezpłatne)
  • Najlepsze czcionki internetowe, które pasują do siebie w 2019 roku
  • 13 Najlepsze Praktyki Projektowania Stron Internetowych
  • 7 powodów, dla których nie musisz zatrudniać projektanta stron internetowych
  • 22 kluczowe elementy wysokiej jakości strony internetowej
  • Ile kopii powinieneś napisać na swojej stronie głównej?
  • 10 Technik Strony Kontaktowej, Które Sprawiają, Że Ludzie Kontaktują Się Z Tobą
  • Jak stworzyć stronę O mnie, która ma znaczenie
  • Jak zrobić witrynę Wix w 6 prostych krokach
Total
0
Shares
Related Posts