Rynek dla czegoś, w co można wierzyć, jest nieskończony. wywiad z Hugh Macleodem

Jesteśmy tu, by znaleźć sens. Jesteśmy tutaj, aby pomóc innym ludziom zrobić to samo. Wszystko inne jest drugorzędne.

My, ludzie, chcemy wierzyć we własny gatunek. Chcemy w naszym życiu ludzi, firm i produktów, które ułatwią nam wzajemne zaufanie.

– Hugh MacLeod z ” manifestu Hughtraina.”

Po raz pierwszy przeczytałem te słowa około 2006 roku i od razu zrozumiałem pomysł, który zmieni moje życie.

Okazuje się, że Brian Clark rozpoznał to samo (nieco wcześniej niż ja), wraz z tysiącami innych, którzy stali się fanami przełomowej strony Hugh gapingvoid.com.

Miałem okazję spotkać się z Hugh i zapytać go o jego poglądy na znaczący biznes, na sukces, na autentyczne przywództwo i autorytet.

W tym odcinku Hugh MacLeod i ja dyskutujemy:

  • Dlaczego prawdziwe życie naszych bohaterów jest nudne-i dlaczego to jest naprawdę bardzo fajne.
  • Skąd bierze się prawdziwa władza.
  • Elementy trwałego sukcesu i jak nie być jednym hitem.
  • Sukces “sekret”, że każdy może użyć.
  • Dlaczego biznes “farba po liczbach” nigdy nie da ci tego, czego chcesz.

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 47,2 MB | 32:46
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak autorytet etyczny buduje firmy, które są zarówno opłacalne, jak i znaczące? Dołącz do nas, by poznać zasady władzy. Jest to darmowa seria trzech webinariów i dodatkowych artykułów, a rozpoczyna się specjalnym raportem Briana Clarka na temat 10 solidnych elementów udanego marketingu Online.

Linki z programu:

  • Manifest Hughtraina
  • Nie przegap najnowszej książki Hugh “złe plany”.
  • Zapisz się na codzienną kreskówkę od Hugh
  • Tribal Management by Seth Godin. Pisanie przez Setha o plemionach wywarło duży wpływ zarówno na Hugh, jak i na mnie.

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Podziel się swoimi poszukiwaniami sensu z Sonią na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts