Romance 101: Jak używać żeńskich słów, które sprzedają

Jeśli stereotypy dotyczące płci sprawiają, że czujesz się nieswojo, istnieje duża szansa, że znienawidzisz ten post.

Ponieważ ten post jest przepełnienie ze stereotypami płciowymi. Chodzi o identyfikowanie, docenianie i celebrowanie tego, co kobiece.

Dzisiaj będę mówić o użyciu słów, które są tradycyjnie uważane za “kobiece”, aby urozmaicić swoją kopię. Dlaczego chcesz to zrobić?

Po pierwsze, czy o tym wiesz, czy nie, prawdopodobnie piszesz dla żeńskiej publiczności.

Ekonomiczna siła kobiet

Siła nabywcza kobiet znacznie wzrosła w ostatnich latach. Same matki stanowią 1,3 biliona dolarów sprzedaży rocznie. Kobiety decydują lub wpływają na decyzje zakupowe różnych rzeczy, od samochodów po meble do domu, od odzieży (dla całej rodziny, nie tylko dla dziewczyn) po elektronikę.

Nawet jeśli jesteś marketingu do tego, co uważasz za “męski” rynek, nadal może zapłacić, aby mieć kobiecy urok. Ten koleś czytający twoją kopię jest bardzo prawdopodobne, że ma dziewczynę, żonę lub matkę, która podpisze się pod dokonaniem tego zakupu. Jeśli myśli, że kupno Twojego produktu sprawi, że będzie wyglądał głupio w jej oczach, jest o wiele mniej prawdopodobne, że przekaże swoją kartę kredytową.

Więc słuchajcie. Zabijanie smoków i pompowanie testosteronu nie są jedynymi sposobami, aby umieścić uczucie i podniecenie w swojej kopii.

Trwająca popularność romansu

Gdzie można znaleźć kobiece słowa? Nic nie jest tak kobiece, jak fikcja romansowa, a liczby pokazują, że kobiety nadal to robią.

Jak szalała recesja gospodarcza, czy uważasz, że kobiety porzuciły swoje nawyki czytania romansów? Raczej nie. Romance fiction zarobiło w 2008 roku 1,37 miliarda dolarów sprzedaży i w rzeczywistości miało największy udział w rynku książek (13,5 procent).

Aby znaleźć kobiece słowa, które okazały się sprzedawać kobietom, wydobyłem tytuły śp. Barbary Cartland, której Vogue magazyn ” Królowa romansu.”I nie bez powodu. Cartland sprzedała ponad miliard egzemplarzy swoich książek. Z pewnością wiedziała co nieco o pisaniu tytułów zachęcających do zakupu.

10 romantycznych słów, które sprzedają

Oto 10 niepozornie kobiecych słów, które również okazały się sprzedawać.

Miłość

Jak śpiewał John Lennon. “Wszystko, czego potrzebujemy, to miłość”, a to słowo nie tylko dominuje w tytułach powieści romantycznych. Jest powszechnie stosowany również w piosenkach. Może dlatego, że wszyscy tęsknimy za miłością. Tak, chłopaki też. Nawet jeśli nie zawsze się do tego przyznajesz.

Serce

Obecnie staje się synonimem ” miłości “(np.” I heart Copyblogger”), słowo to jest coraz częściej używane do łagodzenia tradycyjnie trudnych tematów:” biznes z sercem”,” pisanie dla serca”, ” sprzedaż z serca.”

Sekret

Jak mówi stereotyp, kobiety uwielbiają trzymać, opowiadać i odkrywać sekrety. Właściwie, tak jak wszyscy inni. To słowo pojawia się we wszystkich plikach przesuwania nagłówka tych (męskich) Mistrzów copywritingu.

Król, Królowa, Księżniczka, Książę (lub inny tytuł honorowy)

Kobiety są zafascynowane królewszczyzną. Zwal to na bajki. Ale nie tylko kobiety reagują na pozycję rynkową jako “Król”, “Królowa” lub “książę” swojej niszy.

Pokusa oraz Zabronione

Ta przeklęta Ewa zaczęła wszystko, ulegając pokusie i zmuszając Adama do ugryzienia zakazanego jabłka. Są to nadal dwa nieodparte słowa, aby twoja kopia była bardziej przekonująca.

Chmura, Księżyc, Gwiazdy (i inne ciała niebieskie)

Słowa te przywołują wolność, kreatywność i nieograniczone możliwości. Nic dziwnego, że kobiety je kochają.

Niebo, Raj

Używamy tych słów, aby opisać najwyższą przyjemność, dobro i doskonałość. “Jak było w spa?””To było niebo!”

Kiss

Słodki, tajemniczy i uwodzicielski pocałunek jest ostatecznym romantycznym słowem.

Dziewica

Oto jedno słowo, które z pewnością sprawi, że twoje serce zacznie bić szybciej-niezależnie od tego, czy jesteś mężczyzną, czy kobietą. I oczywiście, Richard Branson, męski facet, jeśli kiedykolwiek istniał, zbudował wokół niego całą mega-markę.

Magia, Zaczarowana, Zaczarowana (i inne odniesienia do nadprzyrodzonych)

Nasza fascynacja tymi słowami jest kolejnym wynikiem dzieciństwa uformowanego przez bajki. Pomysł o wróżce chrzestnej, aby spełnić wszystkie nasze marzenia i pozbyć się naszej złej macochy jest po prostu nieodparty.

Weź swoją magiczną różdżkę i przekształć swoją kopię

Oto prawdziwy test. Jak romantyczne słowa trzymają się w realnej kopii? Aby się przekonać, postanowiłem zrobić romantyczną metamorfozę tej samej kopii, do której Ali Hale włożyła heroiczny zwrot akcji.

Oto co wymyśliłem:

Równina: “Rozwiąż Problemy Z Pocztą E-Mail”
Heroic: “Battle Your Email Overload”
Romantyczny: “Love Your Email Inbox Again”

Równina: “Stop Procrastinating”
Heroic: “Pokonaj Zwlekanie”
Romantyczny: “Kiss Procrastination Goodbye”

Równina: “Porady, które pomogą Ci lepiej”
Heroic: “Porady, które pomogą Ci wygrać”
Romantyczny: “Advice to Make you a Star”

Równina: “Porzuć Złe Nawyki”
Heroic: “Conquer Your Bad Habits”
Romantyczny: “Spraw, By Twoje Złe Nawyki Zniknęły Jak Magia”

Kieszenie kobiet są coraz większe i głębsze. Czy nie nadszedł czas, aby nasz copywriting i język marketingowy nadrobiły zaległości?

Jeśli twoje pismo jest mdłe, Dodaj do niego trochę romantyzmu. Nie zawsze musisz uciekać się do napompowanych, brutalnych obrazów, aby umieścić więcej zing w swojej kopii. Mały romans może być tylko smakiem, którego pragną twoi czytelnicy.

Total
0
Shares
Related Posts