Recenzja ClickMeeting

Szukasz usługi połączeń konferencyjnych, która zapewnia narzędzia do prowadzenia webinariów i prezentacji?

Jeśli tak, ClickMeeting może być dokładnie tym, czego szukasz. ClickMeeting różni się od konkurencji w niszy usług telekonferencyjnych. To oprogramowanie zostało stworzone głównie do organizowania spotkań i webinarów. Dlatego przywiązuje ogromną wagę do konfigurowalnych funkcji wideokonferencji i webinarów.

ClickMeeting plusy i minusy

Plusy

  • Funkcje Wideokonferencji
  • Oprogramowanie Oparte Na Przeglądarce
  • Duże Wirtualne Wydarzenia
  • Dostosowywanie Spotkań

Wady

  • Brak Darmowego Planu
  • Dodatkowa Funkcja Upcharges

Odwiedź ClickMeeting

Porównaj Najlepsze Usługi Połączeń Konferencyjnych
Zapoznaj się z naszym Przewodnikiem po najlepszych usługach telekonferencyjnych na rynku i zobacz, co zalecamy, aby najlepiej odpowiadało twoim potrzebom.

Zobacz Najlepsze Typy

Jak ClickMeeting porównuje się Do Najlepszych Usług telekonferencyjnych

Po zbadaniu niezliczonych usług połączeń konferencyjnych, stwierdziliśmy, że ClickMeeting jest najlepszym narzędziem do webinariów i prezentacji.

Wykracza poza wyłącznie połączenia konferencyjne. ClickMeeting jest pełen funkcji i jest nastawiony na wideokonferencje i webinaria. Jest przeznaczony do małych spotkań, aż po masowe wirtualne wydarzenia.

Jeśli szukasz usługi, która koncentruje się wyłącznie na rozmowach konferencyjnych, poszukaj gdzie indziej. Nasze dwie rekomendacje to RingCentral i GoToMeeting. RingCentral to najlepsze połączenie telefoniczne i wideokonferencyjne. GoToMeeting jest najlepszy do modernizacji (lub tworzenia) sali konferencyjnej.

Te dwa nie są lepsze niż ClickMeeting per se, ale są odpowiednie dla różnych odbiorców.  Oprogramowanie do rozmów konferencyjnych, które wybierzesz, zależy całkowicie od twoich konkretnych potrzeb biznesowych. W przypadku webinariów i prezentacji skorzystaj z ClickMeeting.

ClickMeeting liczba uczestników

Ważne jest, aby pamiętać o maksymalnej liczbie uczestników dozwolonej za pomocą oprogramowania do połączeń konferencyjnych.

Z przyjemnością informujemy, że ClickMeeting nie jest tutaj Ograniczony. Musisz jednak zapłacić za więcej uczestników. Ponieważ ClickMeeting jest nastawiony na webinaria, mierzy cenę w oparciu o liczbę uczestników.

Minimalna cena zaczyna się od 10 uczestników. Plany niskiego i średniego poziomu maksymalnie wynoszą 1000 uczestników. Plan enterprise pozwala na ponad 1000 uczestników, a nawet może organizować ogromne wirtualne wydarzenia z udziałem do 10 000 uczestników.

ClickMeeting oferuje szeroką gamę rozmiarów spotkań, które są odpowiednie dla wielu różnych potrzeb. Jego maksymalna liczba uczestników nie ma się czym martwić.

ClickMeeting Wideokonferencje

Jeśli Twoja firma chce narzędzia, które zna wideo, masz szczęście. ClickMeeting specjalizuje się w wideokonferencjach i webinariach. Ma ogromną liczbę funkcji, które zwiększają twoje wrażenia.

ClickMeeting jest oparty na przeglądarce, więc nie jest wymagane żadne oprogramowanie do wideokonferencji. Jednak ma poręczną aplikację mobilną, z której możesz korzystać, jeśli jesteś z dala od laptopa.

Wszystkie trzy plany cenowe pozwalają na prowadzenie spotkań i wielu prezenterów.

W przypadku webinarów można użyć do czterech kamer. Podczas organizowania spotkań Można używać do 25 różnych kamer. Prezenterzy mogą przesyłać różne pliki do udostępnienia podczas spotkania.

ClickMeeting zawiera opcję tablicy, która umożliwia prezenterom wyświetlanie do 10 slajdów jednocześnie. Posiada funkcję udostępniania ekranu, która pozwala prezenterom udostępniać wiele ekranów swoim odbiorcom.

Zawiera również funkcję prezentacji YouTube, pozwalającą hostom przesyłać swoje webinaria bezpośrednio do odbiorców na tej gigantycznej platformie mediów społecznościowych.

Inne funkcje wideokonferencji obejmują ankiety, tryb pytań i przyciski wezwania do działania.

Opcja ankiety umożliwia hostom tworzenie ankiet i testów dla uczestników.

Po włączeniu trybu pytań uczestnicy mogą zadawać pytania prezenterom, a odpowiedzi na nie można uzyskać za pośrednictwem okna czatu.

Przyciski Call-to-action można również tworzyć i dostosowywać. Gospodarze wpisują komunikat, który ma być wyświetlany, wprowadzają czas, przez jaki ma być wyświetlany, i dostosowują kolory przycisku.

Istnieją trzy różne tryby webinarium. Istnieje tryb Tylko do słuchania, tryb grup dyskusyjnych i tryb prywatny tylko dla prezenterów.

ClickMeeting pozwala nawet zablokować pokój. Ta funkcja zwiększa bezpieczeństwo i chroni przed hakerami i nieproszonymi gośćmi.

Gospodarze mogą również zmienić język i dodać uczestników podczas spotkania.

ClickMeeting posiada wiele funkcji wideokonferencji. To więcej niż większość konkurentów ma do zaoferowania.

ClickMeeting jakość obrazu i dźwięku

Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to zapłacić za narzędzie programowe, aby później odkryć, że jakość audio i wideo jest słaba.

Nie musisz się martwić o ClickMeeting tutaj. Wykorzystuje najnowszą technologię RTC sieci Web do zasilania jakości wideo HD. Jakość dźwięku jest również krystalicznie czysta.

Ponieważ jest to usługa webinaru zajmująca się hostingiem do 10 000 osób, ClickMeeting musi skupić się na jakości–i to z powodzeniem.

ClickMeeting Nagrywanie Rozmów

Przechowywanie nagrań jest również ważnym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę przy wyborze opcji oprogramowania.

Wszystkie trzy plany ClickMeeting mają opcje nagrywania rozmów, a nagrania mogą być automatycznie publikowane w Dropbox.

Bezpłatna wersja próbna ma 30 minut i 500 megabajtów pamięci. ClickMeeting Live ma sześć godzin i jeden gigabajt zapisu. Dwa plany wyższego poziomu mają 10 godzin i dwa gigabajty pamięci nagrywania.

Te pojemności magazynowe są wysokie i powinny być wystarczające dla większości. Jeśli jednak szukasz większej ilości miejsca, istnieją inni konkurenci, którzy mogą lepiej pasować.

Na przykład Zoom ma plan z nieograniczoną dostępną pamięcią masową do nagrywania w chmurze.

Planowanie i konfiguracja połączeń ClickMeeting

Planowanie i konfiguracja są podstawą dobrego połączenia konferencyjnego i usługi webinaru.

Konfiguracja połączenia ClickMeeting jest prosta, a jednocześnie konfigurowalna z dodatkowymi funkcjami. Trzy kroki podczas konfigurowania spotkania to zaplanowanie wydarzenia, zaproszenie uczestników i dołączenie do sali.

Podczas planowania wydarzenia gospodarz najpierw wpisuje nazwę pokoju. Następnie host wybiera datę, godzinę i wybiera odpowiednią strefę czasową. Plany wyższego poziomu pozwalają nawet gospodarzom wybrać niestandardowy bezpłatny numer.

Poczekalnia, wiadomość rejestracyjna i wygląd można dostosować. Po zakończeniu dostosowywania hostów klikną Utwórz zaproszenie. To prowadzi ich do drugiego kroku.

Zapraszając uczestników na spotkanie, gospodarze mają możliwość zaproszenia uczestników lub prezenterów.

Aby zaprosić osoby, gospodarze mogą wprowadzać wiadomości e-mail kontaktów, wyszukiwać pasujące rekordy lub grupy lub zapraszać uczestników z poprzedniej sesji.

Czwarta opcja pozwala hostom bezpośrednio skopiować link. Mogą publikować link na portalach społecznościowych, takich jak LinkedIn lub Facebook. Skopiowanie linku daje również hostom możliwość wklejenia go do w pełni spersonalizowanej wiadomości e-mail, jeśli wolą. Hosty mają nawet opcję wyboru szablonu wiadomości e-mail, co naszym zdaniem jest fajną funkcją.

Ostatnim krokiem jest po prostu dołączyć do pokoju i zacząć. Jeśli jesteś w podróży, uczestnicy i gospodarze mogą korzystać z aplikacji mobilnej ClickMeeting do organizowania spotkań i dołączania do nich.

Uważamy, że konfiguracja ClickMeeting jest niezwykle dobrze wykonana, a znajdziesz wiele funkcji, które nie są dostępne u innych konkurentów.

ClickMeeting Darmowy Okres Próbny

ClickMeeting daje użytkownikom przedsmak tego, co ma do zaoferowania poprzez 30-dniowy bezpłatny okres próbny. Po wygaśnięciu bezpłatnego okresu próbnego użytkownicy muszą wybrać jeden z trzech planów cenowych.

Bezpłatna wersja próbna ma limit 25 uczestników, nieograniczoną liczbę spotkań i webinariów oraz 30 minut przechowywania nagrań.

W przypadku bezpłatnego okresu próbnego 30 dni jest hojne. To znacznie lepsze niż 14-dniowy bezpłatny okres próbny GoToMeeting. Jednak konkurenci, tacy jak RingCentral, Dialpad Meetings i Zoom, nie mają limitu czasu na swoje bezpłatne usługi przed zmuszeniem użytkowników do aktualizacji.

Jeśli szukasz oprogramowania, które jest bezpłatne w dłuższej perspektywie, ClickMeeting nie jest dla ciebie.

ClickMeeting Na Żywo

NAJNIŻSZYM z trzech planów cenowych jest ClickMeeting Live.

ClickMeeting Live jest tym, czego potrzebujesz, jeśli chcesz prowadzić webinaria na żywo i spotkania biznesowe online. Plan zaczyna się od $25 miesięcznie i pozwala uczestnikom 1,000.

Struktura cenowa ClickMeeting jest złożona i elastyczna. Jego ceny są wielopoziomowe w zależności od wybranego planu i liczby uczestników. Użytkownicy mogą zaoszczędzić do 20% przy wyborze rozliczeń rocznych w porównaniu z rozliczeniami miesięcznymi.

Miesięczny cennik ClickMeeting Live znajduje się poniżej.

  • Od 10 do 25 uczestników: $25 rozliczane rocznie, $30 rozliczane miesięcznie
  • Od 26 do 50 uczestników: $35 rozliczane rocznie, $45 rozliczane miesięcznie
  • Od 51 do 100 uczestników: $60 rozliczane rocznie, $79 rozliczane miesięcznie
  • 101 do 200 uczestników: $119 rozliczane rocznie, $149 rozliczane miesięcznie
  • 201 do 500 uczestników: $139 rozliczane rocznie, $179 rozliczane miesięcznie
  • 501 do 1000 uczestników: $239 rozliczane rocznie, $309 rozliczane miesięcznie

ClickMeeting Live umożliwia 4 kamery w webinariach i 25 kamer w spotkaniach. Dozwolony jest jeden gospodarz i jeden prezenter.

W przypadku gościć więcej niż 25 uczestników, breakout pokoje są dostępne. Plan oferuje udostępnianie ekranu, sterowanie ekranem, tryb prezentacji, tablice oraz pytania i odpowiedzi.prywatne czaty, ankiety, ankiety i przyciski wezwania do działania są dostępne w tym planie.

W ClickMeeting Live jest mnóstwo wartości, ale jest to nieco kosztowne jak na najniższy poziom. Dla porównania, plany Zoom i BlueJean starter są o połowę tańsze od ClickMeeting Live. Płacisz premię za jakość i dodatkowe funkcje webinaru w tym planie.

ClickMeeting Live jest przeznaczony dla gospodarzy prezentujących się przed publicznością na żywo. Jeśli chcesz funkcje automatyzacji, musisz uaktualnić do ClickMeeting Automated.

ClickMeeting Zautomatyzowany

Plan ClickMeeting mid-tier nazywa się ClickMeeting Automated.

Zawiera wszystko, co jest dostępne w funkcjach automatyzacji ClickMeeting Live plus. Ceny tego planu zaczynają się od $ 40 miesięcznie. Podobnie jak ClickMeeting Live, waha się od 10 do 1000 uczestników.

Jego poziomy cen są również skonfigurowane jak ClickMeeting Live. automatyczny miesięczny podział cen znajduje się poniżej.

  • Od 10 do 25 uczestników: $40 rozliczane rocznie, $45 rozliczane miesięcznie
  • Od 26 do 50 uczestników: $45 rozliczane rocznie, $55 rozliczane miesięcznie
  • Od 51 do 100 uczestników: $75 rozliczane rocznie, $95 rozliczane miesięcznie
  • 101 do 200 uczestników: $145 rozliczane rocznie, $179 rozliczane miesięcznie
  • 201 do 500 uczestników: $179 rozliczane rocznie, $229 rozliczane miesięcznie
  • 501 do 1000 uczestników: $279 rozliczane rocznie, $359 rozliczane miesięcznie

Główną różnicą między planami na żywo i automatyzacji są aktualizacje automatyzacji. ClickMeeting Automated obejmuje automatyczne cykliczne webinaria i webinaria na żądanie.

Zautomatyzowane cykliczne seminaria internetowe umożliwiają hostom przesyłanie nagrań z seminariów internetowych, ankiet, filmów i przycisków wezwania do działania na automatyczną oś czasu webinarium. Następnie mogą usiąść, zrelaksować się i pozwolić ClickMeeting uruchomić wydarzenie automatycznie.

Webinaria na żądanie umożliwiają oglądanie treści w dowolnym miejscu i czasie.

ClickMeeting Automated umożliwia nawet konfigurowanie płatnych webinarów za pomocą PayPal. Plan obejmuje automatyczne przesyłanie strumieniowe na Facebooka i YouTube oraz umożliwia użytkownikom automatyczne publikowanie na stronie profilu lub kanale YouTube.

Naszą ulubioną funkcją jest automatyczne przesyłanie wiadomości. Obejmuje to automatyczne e-maile z podziękowaniami, e-maile uzupełniające i zaproszenia na nadchodzące wydarzenia.

ClickMeeting wykracza poza funkcje oferowane w planie automatycznym. Jeśli praca ręczna cię stresuje, ClickMeeting zautomatyzowany może być dla ciebie.

ClickMeeting Enterprise

Najwyższy plan ClickMeeting nazywa się ClickMeeting Enterprise.

Został stworzony z myślą o firmach skalujących. Umożliwia użytkownikom hostowanie dużych wirtualnych wydarzeń i wielu spotkań.

Ceny ClickMeeting Enterprise są mniej proste niż w przypadku pozostałych dwóch planów. Skontaktuj się z ClickMeeting, aby uzyskać wycenę, która różni się w zależności od potrzeb biznesowych.

ClickMeeting Enterprise zawiera wszystko, co jest dostępne w wersji live i zautomatyzowanej oraz funkcje skierowane do większych odbiorców.

Ma skalowalne seminaria internetowe dla dużych odbiorców online. Daje użytkownikom możliwość zapłaty za dodatkowych uczestników.

Użytkownicy, którzy zarejestrują się w tym planie, otrzymują eksperta od webinarów. Ten ekspert pomoże użytkownikom w kwestiach technicznych i pomoże im skonfigurować i spersonalizować konto webinaru.

Ten plan ma opcję dodatkowej płatnej usługi dla onboardingu. Ta opcja zapewnia dedykowanego menedżera konta, który krok po kroku przeprowadza użytkowników przez platformę, upewniając się, że wszyscy są odpowiednio zaznajomieni.

Plan pozwala gospodarzom transmitować usługę NA ŻYWO. Webinar można sparować z wieloma profesjonalnymi kamerami i oprogramowaniem do miksowania, aby transmitować wydarzenie na żywo w jakości HD.

Custom branding jest unikalną cechą ClickMeeting Enterprise. Ta funkcja pozwala użytkownikom ukryć markę ClickMeeting i przesłać własne kolory i logo marki. Pojawi się to na wszystkich stronach webinaru, zaproszeniach i nagranych filmach.

Naszą ulubioną funkcją tego planu jest opcja odsprzedawcy. Opcja odsprzedawca umożliwia użytkownikom tworzenie kont webinarium pod własnym adresem URL, marką i tożsamością. Następnie mogą odsprzedać je jako własny produkt ze znacznikami.

Aby uzyskać dostęp do niektórych dodatkowych funkcji tego planu, musisz zapłacić dodatkowo. Uważamy, że jest to niepotrzebne.

Jeśli jednak chcesz mieć wszystko, co to oprogramowanie ma w ofercie, rozważ zakup ClickMeeting Enterprise. Ten plan oferuje niesamowitą wartość dla skalujących się firm poszukujących innowacyjnej usługi webinaru.

Odwiedź ClickMeeting

Porównaj Najlepsze Usługi Połączeń Konferencyjnych
Zapoznaj się z naszym Przewodnikiem po najlepszych usługach telekonferencyjnych na rynku i zobacz, co zalecamy, aby najlepiej odpowiadało twoim potrzebom.

Zobacz Najlepsze Typy

Streszczenie

ClickMeeting to usługa połączeń konferencyjnych dla webinariów i prezentacji. Zaspokaja potrzeby firm, które chcą organizować webinaria i spotkania oprócz typowych połączeń konferencyjnych.

Jeśli zależy Ci tylko na prowadzeniu webinariów i spotkań na żywo, Wybierz ClickMeeting Live. Jeśli potrzebujesz więcej funkcji automatyzacji, wybierz ClickMeeting Automated. ClickMeeting Enterprise należy zakupić poprzez skalowanie firm prezentujących się ogromnym odbiorcom.

To oprogramowanie nie jest typową usługą połączeń konferencyjnych. Jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze i/lub potrzebujesz mniej funkcji, Zoom może być lepszym rozwiązaniem. Jeśli potrzebujesz narzędzia do webinariów i prezentacji, ClickMeeting jest najlepszym z dostępnych.

Total
0
Shares
Related Posts

Test Prędkości VoIP

Systemy telefoniczne VoIP oferują mnóstwo zalet, szczególnie do użytku biznesowego. Oszczędność kosztów, skalowalność, użyteczność i ogólny wzrost wydajności…

Recenzja Nextiva

Nextiva to oparty na chmurze wirtualny dostawca numerów telefonicznych i narzędzie do współpracy zespołowej, które oferuje wysokiej jakości…

Przegląd Webgility

Webgility to oprogramowanie do księgowości ecommerce, które pomaga firmom zapewnić klientom optymalne wrażenia zakupowe.  Automatyzuje ich księgowość, zapasy…