Przewodnik dla początkujących do utrzymania pracowników

Nie ma nic bardziej frustrującego niż szkolenie obiecującego nowego pracownika tylko po to, aby trzy miesiące później miał urlop. Albo gorzej, aby prowadzić i mentorować pracownika przez rok lub trzy, tylko po to, aby skoczył do konkurenta.

Dzięki skutecznym praktykom zatrzymywania pracowników możesz rozwijać umiejętności swoich pracowników i budować ich lojalność, aby chcieli pozostać w Twojej firmie przez długi czas. Jest kilka aspektów utrzymania pracowników, a prawidłowe ich wykonanie stworzy lojalnych pracowników, którzy będą trzymać się przez wiele lat.

Co To jest retencja pracowników?

Retencja pracowników oznacza, że pracownicy pozostają w Twojej firmie dłużej niż na krótką metę. Firma o słabym utrzymaniu pracowników będzie miała wysokie obroty, a ludzie ciągle odchodzą z różnych powodów. Może to być spowodowane złą kulturą firmy, nieprzyjaznym środowiskiem pracy, wynagrodzeniem poniżej stawki rynkowej, wymuszonymi nadgodzinami, złym zarządzaniem, niejasnymi oczekiwaniami lub jednym z wielu innych powodów.

Wyjątkowa retencja pracowników tworzy lojalnych pracowników, którzy pozostają długo i chcą kontynuować pracę dla Twojej firmy.

Podstawy retencji pracowników

Teraz, gdy definicja jest objęta, pomaga w pełni zrozumieć sześć podstawowych składników utrzymania pracowników.

Work-Life Balance

Work-life balance to harmonia między pracą a czasem wolnym i jest jednym z najważniejszych czynników utrzymania pracowników. Firma, która obsługuje to prawo, szanuje swoich pracowników i ich życie poza pracą. Pracownicy, którzy mają wystarczająco dużo czasu, aby cieszyć się swoim życiem, czują się szanowani i częściej są lojalni wobec firmy.

Pierwszym krokiem do poprawy równowagi między pracą a życiem prywatnym jest badanie pracowników. Poproś o opinie na temat aktualnej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Czy to wystarczy, czy czują się przepracowani? Dowiesz się, czy twój obecny program wymaga poprawy, gdy otrzymasz ich opinię.

Jednym z jasnych sposobów poprawy równowagi między życiem zawodowym a prywatnym jest przyznanie większej liczby dni wolnych. Dodanie jednego tygodnia urlopu rocznie będzie zawsze dobrze odbierane przez pracowników. Możesz również dodać więcej dni osobistych i dni chorobowych.

Następnie można również ograniczyć liczbę godzin pracy pracownika w ciągu dnia lub tygodnia. Jeśli pracownicy pracują 12-godzinne dni konsekwentnie, może to być czas, aby ustawić limit 10 lub 8 godzin. Inne przykłady to dodanie dłuższej przerwy na lunch, dodanie wielu przerw lub ustawienie innych tygodniowych limitów pracy.

Na koniec możesz zbadać, w jaki sposób Twoja firma może wspierać swoich pracowników w ich życiu i działaniach poza pracą. Oferowanie opieki nad dziećmi w celu zmniejszenia obciążenia pracujących rodziców lub sponsorowanie zabaw dla pracowników i ich rodzin może pomóc w tej dziedzinie.

Odszkodowanie

Rekompensata to kwota godzinowa, miesięczna lub roczna wypłacana pracownikom. Jest to ważne dla utrzymania pracowników, ponieważ pracownicy chcą otrzymywać wynagrodzenie za kwotę, którą uważają za wartą swoich umiejętności. Pracownik, który jest niedostatecznie opłacany, poczuje się niedoceniany i może w dłuższej perspektywie nabrać urazy, podczas gdy pracownicy, którzy czują się dobrze opłacani, będą chcieli pozostać w pobliżu.

Najprostszym sposobem na poprawę tego jest zapewnienie pracownikom podwyżki. Tak, będziesz musiał przeznaczyć więcej na płace, ale może to zaoszczędzić na zatrudnieniu i kosztach szkoleń w dłuższej perspektywie. Innym sposobem jest uwzględnienie rocznych premii lub rekompensat opartych na zachętach. Przykładem rekompensaty motywacyjnej jest płacenie sprzedawcy 1% od każdego sprzedanego samochodu.

Daj swoim pracownikom możliwość zarabiania więcej w miarę wzrostu w firmie. Jeśli inna firma oferuje pracownikowi wyższe wynagrodzenie, spróbuj dopasować ich ofertę–lub jeśli nie możesz, pracuj z pracownikiem, aby sprawdzić, czy mniejsza podwyżka teraz z planem na więcej później wystarczy, aby utrzymać ich w pobliżu.

Twoim nastawieniem do odszkodowania powinno być wypłacanie pracownikom tyle, ile są warci. Próba obniżenia kosztów płac ze względu na wyniki finansowe zawsze spowoduje wyższą rotację pracowników. Nie musisz przepłacać pracowników, ale możesz być hojny.

Rozwój Umiejętności

Ważne jest, aby pomóc pracownikom rozwijać długoterminowe umiejętności, które mogą wykorzystać w pracy. Pracownicy, którzy czują, że nie rozwijają swoich umiejętności, mogą szukać okazji gdzie indziej. Poprawa rozwoju umiejętności nie jest tak prosta, jak niektóre inne elementy utrzymania pracowników, ale jeśli zrobi się to dobrze, może to naprawdę opłacić się długoterminową lojalnością.

Najlepszym sposobem jest upewnienie się, że obowiązki są zgodne z opisem podanym we wniosku. Nie chcesz zatrudnić kogoś do pracy w sprzedaży, tylko mieć go lub jej dane logowania przez cały dzień. Że pracownik spodziewa się rozwijać swoje umiejętności sprzedaży, i lepiej zapewnić tę możliwość.

Innym sposobem jest pytanie pracowników, jakie umiejętności chcą rozwijać. Następnie możesz zablokować czas w ciągu dnia, kiedy mogą pracować nad opanowaniem go.

Korzyści

Korzyści wahają się od bezpłatnych wtorkowych obiadów do 401 (k) dopasowania. Podobnie jak odszkodowania, świadczenia są ważne dla utrzymania pracowników, ponieważ sprawiają, że pracownicy czują się doceniani. Pomyśl o korzyściach jak o premiach oprócz rekompensaty. Firma, która ma nadmierne korzyści, wyróżni się na tle innych w oczach swoich pracowników.

Główną korzyścią, jaką możesz zaoferować, jest ubezpieczenie. Jest to standard w wielu firmach i może obejmować ubezpieczenie na życie, dentystyczne i zdrowotne. Inne standardowe świadczenia obejmują 401 (k) dopasowania, płatny urlop i wakacje, bezpłatny parking oraz Urlop macierzyński i ojcowski. Pokrycie tych standardowych świadczeń jest pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, aby poprawić ten podstawowy element utrzymania pracowników.

Następnie nadszedł czas na kreatywność. Niektóre pomysły na dodatkowe korzyści obejmują bezpłatny cotygodniowy lunch, członkostwo w siłowni, zniżki na podróże i bony restauracyjne. Jeśli masz pracownika, który chce uzyskać formalne wykształcenie lub certyfikat zawodowy, zaproponuj, aby zapłacić za to. Ponieważ zdrowie psychiczne jest głównym składnikiem dobrej wydajności pracy, możesz zaoferować swoim pracownikom bezpłatną terapię raz w miesiącu lub możliwość wzięcia od czasu do czasu płatnych dni” samoopieki”.

Nie ma ograniczeń co do liczby lub rodzaju korzyści, które możesz zaoferować. Obsypywanie pracowników korzyściami zwiększy ich lojalność.

Szkolenie Onboarding

Po wynagrodzeniach i świadczeniach, onboarding może być najważniejszym kluczem do utrzymania pracowników. Jeśli pracownik ma zły start w Twojej firmie, będzie chciał odejść, zanim jeszcze przepracuje kilka pierwszych miesięcy. Dobry onboarding uniemożliwi im skakanie ze statku, zanim naprawdę zaczną się dopasowywać.

Firma z efektywnymi szkoleniami pokazuje swoim pracownikom, że dba o ich sukces od pierwszego dnia, w którym zaczynają. Doskonałym sposobem na usprawnienie szkolenia onboardingowego jest stworzenie ustandaryzowanego szkolenia dla każdej roli. Ustandaryzowane szkolenia powinny być bardzo specyficzne dla roli i obowiązków nowego pracownika. Przydziel kogoś, aby pokazał nowym pracownikom, jak wykonać każde codzienne zadanie. Pokaż im, jak poruszać się po oprogramowaniu, którego będą używać. Pomóż im rozwiązać problemy, na które napotykają w pierwszych tygodniach pracy.

Przedstaw je pracownikom innych działów. Zapoznaj ich z interakcją z klientami. Daj im szansę usiąść z bezpośrednim przełożonym i omówić cele i plany pracy. Dzięki temu każdy nowy pracownik ma zorganizowany program, który zapewnia mu zasoby potrzebne do osiągnięcia sukcesu. Nowi pracownicy będą wdzięczni za pomocny trening, dzięki czemu będą bardziej skłonni do pozostania w pobliżu.

Kultura

Kultura firmy odnosi się do wartości, cech i oczekiwań organizacji i jej pracowników. Dobra kultura firmy jest niezbędna do utrzymania pracowników. Pracownicy firmy, której kulturze brakuje przywództwa,uczciwości i wsparcia, szybko odejdą.

Chociaż nie wszystkie kultury firmy są zgodne z każdym pracownikiem,budowanie przyjaznej i wspierającej kultury może znacznie zmniejszyć obroty. To nie jest zrobione z dnia na dzień, a zaczyna się od zespołu kierowniczego. Jeśli twoja kultura była poniżej normy, zorganizuj spotkanie w całej firmie, na którym kierownictwo podzieli się swoimi planami pozytywnej zmiany. Następnie prowadź za przykładem, a twoi pracownicy pójdą za nim.

Aby utrzymać pracowników w pobliżu, stwórz kulturę, która jest wspierająca, zmotywowana i etyczna. Stwórz kulturę, w której pracownicy czują się zachęcani do proszenia o pomoc, gratulują osiągnięć i dążą do dalszych sukcesów. Jeśli to ustalisz, wskaźnik retencji pracowników znacznie się poprawi.

3 narzędzia do poprawy retencji pracowników

Trzy narzędzia, które należy rozważyć, aby pomóc w wysiłkach zatrzymywania pracowników to usługa PEO, oprogramowanie do zarządzania rekompensatami i narzędzie do badania pracowników.

Serwis PEO

Zakup profesjonalnej usługi organizacji pracodawców (PEO) to doskonały sposób na zarządzanie zadaniami związanymi z utrzymaniem pracowników. Usługi PEO pomagają zarządzać zadaniami HR, takimi jak świadczenia, płace i czas wolny. Usługi PEO mogą zaoszczędzić firmom na ubezpieczeniach i zapewnić dostęp do planów better health, IRA i 401(k). Zalecamy sprawdzenie ADP TotalSource.

ADP TotalSource to usługa PEO, która służy do płac, zarządzania talentami, oceny ryzyka, świadczeń pracowniczych i zasobów ludzkich. Pozwala pracodawcom oferować opiekę wzroku, stomatologiczną i medyczną klasy korporacyjnej wraz z planami 401(k). Ma system, którego pracownicy mogą używać do żądania i planowania czasu wolnego. Ten dostawca pomaga poprawić podstawowe kompetencje związane z utrzymywaniem pracowników.

Oprogramowanie Do Zarządzania Odszkodowaniami

Oprogramowanie do zarządzania odszkodowaniami pomaga pracodawcom zarządzać wynagrodzeniami pracowników. Pomoże to zoptymalizować budżety wynagrodzeń, dostosować politykę wynagrodzeń, uwzględnić dane dotyczące wydajności pracowników i zaplanować premie. To oszczędzające czas narzędzie pomoże zrekompensować pracownikom bez bólu głowy.

Narzędzia Ankiet Pracowniczych

Narzędzie ankiet pracowniczych pozwala na zbieranie ważnych informacji od pracowników. Użyj narzędzia, aby zadać swoim pracownikom pytanie: “Czy czujesz się zadowolony z równowagi między pracą a życiem prywatnym?”. Pracownicy zostaną poproszeni o odpowiedź na ankietę, a ty zobaczysz ich opinie. To narzędzie pomaga pracownikom czuć się słyszanym i zrozumianym, pozytywnie wpływając na retencję.

3 sztuczki dotyczące zatrzymywania pracowników

Poprawa retencji pracowników wymaga czasu, ale istnieje kilka sztuczek, które możesz wdrożyć już dziś, aby przyspieszyć ten proces.

Zaoferuj Bonus wakacyjny

Premia wakacyjna (Zwykle zaplanowana w okresie ferii zimowych) to prosty sposób na zwiększenie lojalności pracowników. Pierwszym krokiem jest ogłoszenie bonusu w grudniu. Wyślij e-mail w całej firmie z podziękowaniami dla pracowników za ich ciężką pracę przez cały rok. Na końcu e-maila ogłoś, że zostaną nagrodzeni premią świąteczną, ponieważ na nią zasługują.

Wspólny bonus świąteczny wynosi 1000 USD, ale możesz dostosować tę kwotę, jeśli uznasz to za stosowne. (Jeśli stała kwota nie działa dla ciebie, spróbuj oprzeć premie od pewnego procentu wynagrodzeń pracowników.) Upewnij się, że w wiadomości e-mail podano konkretną kwotę.

Nie musisz też czekać na święta, aby zaoferować bonusy! Premie pieniężne dowolnego typu to szybkie sposoby na zadowolenie pracowników. Jest to szczególnie przydatne, jeśli masz jakiegokolwiek rodzaju pracowników opartych na prowizji lub kwotowych.

Oferujemy dodatkowy tydzień wakacji

Może się to wydawać sprzeczne z intuicją, ale zapewnienie pracownikom dodatkowego tygodnia urlopu faktycznie zwiększy ich wydajność i produktywność. Jest to jeden z najlepszych sposobów na poprawę retencji pracowników, ponieważ pokazuje, że zależy ci na ich życiu osobistym. (Pamiętaj o równowadze między pracą a życiem prywatnym!)

Aby to wdrożyć, ogłoś to swoim pracownikom za pośrednictwem poczty elektronicznej. Podobnie jak w przypadku e-maila z premią świąteczną, daj im znać, jak bardzo je doceniasz. Ogłoś dodatkowy tydzień wakacji w następnej części e-maila.

Nie szkodzi, jeśli cały tydzień nie jest dla ciebie jeszcze wykonalny. Jeśli nie możesz dodać dodatkowego tygodnia, dodaj trzy dni. Jeśli nie możesz dodać trzech dni, dodaj jeden. Pomoże to Twoim pracownikom uniknąć wypalenia zawodowego i docenią Twoją hojność.

Instytut Firma Happy Hours

Firma happy hour jest wtedy, gdy wszyscy pracownicy są zapraszani do miejsca poza godzinami pracy w celu nawiązania kontaktów towarzyskich. Zwykle wiąże się z alkoholem, ale można to pominąć, jeśli nie pasuje do kultury. Kluczem tutaj jest prowadzenie go poza godzinami pracy. Firmowy lunch się nie liczy. Firma happy hours doskonale nadaje się do poprawy kultury i koleżeństwa pracowników.

Pierwszym krokiem jest wybranie miejsca. Jeśli nie prowadzisz małego startupu z garstką pracowników, musisz wcześniej skontaktować się z miejscem. Niektóre pomysły na miejsca to bar, restauracja lub miejsce korporacyjne. Poinformuj lokal, ile osób planujesz mieć i wynajmij go w razie potrzeby. Jeśli nie są one dostarczane przez lokal, musisz zaopatrzyć się w napoje i przekąski.

Trzecim krokiem jest ogłoszenie go swoim pracownikom za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dołącz przycisk RSVP, aby wiedzieć, ile osób można się spodziewać. Firma happy hours nigdy nie powinna być obowiązkowa, ale powinna być bardzo zachęcana. Takie wydarzenie pozwoli wszystkim działom na interakcję w środowisku społecznościowym. Jeśli organizowanie zabawnych wydarzeń stanie się nawykiem, zauważysz poprawę retencji pracowników.

Co dalej

Teraz, gdy wiesz, jak poprawić retencję pracowników, co dalej? Po pierwsze, powinieneś przeprowadzić trochę więcej badań poza tym postem. Polecamy dwa posty na CrazyEgg.com tytuł Najlepsze firmy PEO i plany kompensacyjne Sprzedaży-kompletny przewodnik. To daje lepsze zrozumienie usług PEO i jak zrekompensować swój zespół sprzedaży.

Następnie nadszedł czas, aby podjąć działania. Zacznij od wysłania anonimowej ankiety do swoich pracowników z prośbą o opinię na temat sześciu podstawowych elementów utrzymania pracowników w Twojej firmie. Zapytaj o równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, rozwój umiejętności, wynagrodzenie, świadczenia, szkolenia i kulturę. Po otrzymaniu ich informacji zwrotnej zacznij od skoncentrowania się na komponencie, który wymaga największej poprawy.

Stamtąd możesz użyć informacji zawartych w tym artykule do podjęcia działań naprawczych. Jeśli pracownicy narzekają na brak równowagi między pracą a życiem prywatnym, zaproponuj więcej dni wolnych. Jeśli chodzi o odszkodowanie, bądź bardziej hojny z wypłatami. Jeśli jest to kwestia kultury, skorzystaj z porad w tym poście, aby zacząć uczynić kulturę bardziej przyjazną i wspierającą. Wypełnij te potrzeby pojedynczo, z czasem, aby stworzyć zespół lojalnych pracowników.

Total
0
Shares
Related Posts

Najlepsze Firmy Sprawdzające

Sprawdzenie przeszłości jest istotną częścią procesu zatrudniania. Łatwo go pominąć-ale jeśli to zrobisz, możesz zatrudnić kogoś, kto zaszkodzi…