Przewodnik dla początkujących do kosztów rozpoczęcia LLC

Korporacje z ograniczoną odpowiedzialnością, zwykle nazywane LLC, są atrakcyjną opcją dla właścicieli firm. Dzieje się tak głównie dlatego, że chronią właściciela firmy przed osobistą odpowiedzialnością za firmę. 

Historycznie LLC były atrakcyjną opcją finansową dla osób z wyżu demograficznego, które mają aktywa osobiste, które chcą chronić. W ostatnich latach generacja X i milenialsi badają partnerstwa przedsiębiorcze. 

GenX posiada 38,4% zadłużenia krajowego kredytu studenckiego, a 14,8 mln millenialsów spłacają kredyty studenckie. Ich całkowity dług wynosi ponad 1,1 miliarda dolarów. W takich sytuacjach struktura LLC uniemożliwia partnerowi z wysokim zadłużeniem Studenckim zagrażanie stabilności nowego biznesu.

Koszty założenia LLC różnią się znacznie w zależności od stanu i ważne jest, aby złapać wszystkie szczegóły finansowe, aby uniknąć kar. LLC to najprostszy sposób na ochronę aktywów podczas rozpoczynania działalności, a przy odrobinie badań możesz znaleźć najtańszy sposób na rozpoczęcie działalności.

Jakie są koszty uruchomienia LLC?

Każdy startup ma zestaw wydatków związanych z uruchomieniem i uruchomieniem, a LLC nie różnią się. Niektóre koszty LLC są takie same jak każde uruchomienie, podczas gdy inne są wyłącznie dla LLC. Większość kosztów uruchomienia LLC to początkowe i ciągłe opłaty za rejestrację, licencjonowanie i uzyskanie wymaganych zezwoleń dla Twojej firmy.

Podstawowe koszty założenia LLC

Zanim zaczniesz budżetować, omówimy różne rodzaje kosztów, które możesz napotkać po uruchomieniu LLC.

Opłaty za składanie i raportowanie

Koszty zgłoszenia są pierwszym kosztem związanym z uruchomieniem LLC, a każde państwo ma inne opłaty i wymagania. Teksas pobiera 300 dolarów, podczas gdy opłaty Utah kosztują tylko 70 dolarów. Przeczytaj szybki przegląd każdego stanu, aby dowiedzieć się, co możesz mieć do zapłacenia. Większość stanów wymaga również złożenia artykułów organizacji. Ważne jest, aby naprawdę poznać te prawa stanowe, gdy rozpoczynasz LLC.

Większość państw wymaga również rocznych opłat za Sprawozdawczość. Opłaty te mogą się różnić w zależności od liczby partnerów w firmie i mogą wynosić od 20 do 10 000 USD rocznie w zależności od stanu.

Licencje i zezwolenia 

Agencje federalne i stanowe mogą również wymagać specjalnych zezwoleń i licencji dla Twojej branży lub Społeczności.

Po pierwsze, Twoja firma będzie musiała przyjrzeć się Federalnym licencjom i zezwoleniom. Sprawdź tę listę, aby sprawdzić, czy Twoje produkty i usługi należą do ustalonej agencji federalnej. Na przykład, jeśli planujesz sprzedawać Rośliny domowe Online klientom w dowolnym stanie, będziesz potrzebować zezwolenia amerykańskiego Departamentu Rolnictwa.

Kontynuując badania, możesz zacząć się zastanawiać, jaka jest różnica między pozwoleniem a licencją. Zazwyczaj licencje pozwalają firmie coś zrobić. Licencja mówi, że organ zarządzający wie, co robisz i daje pozwolenie, aby to zrobić. Kilka zawodów, w tym kosmetologia i terapia masażem, wymaga licencji państwowych.

Zezwolenie to rodzaj licencji, która reguluje zdrowie i bezpieczeństwo. Aby kontynuować powyższy przykład, Departament Rolnictwa może wymagać wielu zezwoleń dla sprzedawców roślin w zależności od charakteru działalności. Zezwolenia na zdrowie roślin obejmują, ale nie są ograniczone do:

  • Organizm i gleba pozwala
  • Zezwolenia na produkty roślinne i roślinne
  • Zezwolenia tranzytowe

Zasoby online, w których znajdziesz informacje o pozwoleniach, mogą być również pomocne podczas opracowywania wstępnego planu biznesowego i budżetu. Badania te mogą pomóc przewidzieć wyzwania, na które może napotkać Twoja firma w pierwszym roku.

Certyfikacja

Innym potencjalnym kosztem dla startupów LLC jest certyfikacja. Chociaż certyfikacja SBA nie jest wymagana, może zaoferować kwalifikującym się firmom korzyści, które mogą pomóc zabezpieczyć i rozwijać firmę na wczesnym etapie, takie jak dodatkowa reklama i preferowane traktowanie.

Na przykład konkurencyjne umowy dotyczące odłogowania mogą stanowić lukratywne możliwości dla małych przedsiębiorstw, a niektóre umowy są dostępne tylko dla certyfikowanych przedsiębiorstw. Rodzaje certyfikacji dla małych firm obejmują:

  • Mała firma dla kobiet
  • Obsługa-niepełnosprawni weterani-mała firma
  • 8 (a) rozwój biznesu

Złożenie wniosku o certyfikację jest bezpłatne, ale proces ten może generować koszty księgowości, notariacji, opłat pocztowych i kserokopiowania. 

Koszty te wydają się małe– ale pomyśl o tym-większość ludzi wchodzi do dużych sklepów pudełkowych z listą małych przedmiotów i wychodzi kręcąc głowami na dużą sumę na paragonie. Koszt założenia LLC również się w ten sposób sumuje.

Opłaty za publikację

Opłaty za publikację są również brane pod uwagę, jeśli planujesz założyć firmę LLC w Arizonie, Nebrasce lub Nowym Jorku. Państwa te wymagają od LLC opublikowania ogłoszenia w lokalnej gazecie. Te reklamy w gazetach mogą kosztować od $40 do $2,000, w zależności od kosztów reklamy.

Opłaty za nazewnictwo

Typowe dla Stanów jest wymaganie od firm włączenia wyrażenia “Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” lub skrótu LLC lub L. L. C. W prawnej nazwie firmy. Jednocześnie wiele firm działa pod przybraną nazwą, zwykle ze względów brandingowych i marketingowych. 

Jeśli wybierzesz tę trasę, może być konieczne złożenie certyfikatu zakładanej nazwy. Stan Alabama wymaga również opłaty za rezerwację nazwiska.

Opłata ta jest oddzielona od innego wspólnego kosztu startowego, zgłoszenia federalnego znaku towarowego. Idealnie, pomoże to chronić wybraną nazwę firmy przed konkurencją podczas uruchamiania. Opłata ta może wynosić od $250 do $750.

Podatki franczyzowe

Nie wszystkie koszty LLC zdarzają się z góry. Niektóre państwa mają zryczałtowany roczny podatek dla LLC zwany podatkiem franczyzowym. Czasami nazywa się to również podatkiem uprzywilejowanym, a koszt jest bardzo zróżnicowany. 

Kalifornia jest wysoka, pobierając do $800, podczas gdy inne stany pobierają LLCs procent rocznego dochodu. Niektóre LLC są zwolnione z tych podatków, ale są to ważne koszty do budżetu. Dzieje się tak dlatego, że Państwa pobierają podatki franczyzowe na szczycie podatków stanowych, federalnych i lokalnych.

Inną rzeczą, o której należy pamiętać, jeśli planujesz prowadzić swoją firmę w więcej niż jednym stanie, przygotuj się do płacenia podatków franczyzowych w każdym z tych stanów.

Opłaty dla zarejestrowanych agentów

Innym kosztem uruchomienia LLC jest zarejestrowany agent. Ta osoba lub usługa jest wymogiem i działają jako podstawowy punkt kontaktowy dla Twojej LLC ze stanem

Możesz działać jako własny zarejestrowany agent, aby zaoszczędzić pieniądze, ale ta decyzja oznacza, że państwo opublikuje Twoje dane osobowe w ich internetowej bazie danych biznesowych. Usługi zarejestrowanych agentów są mądrą inwestycją, jeśli nie znasz procesów i przepisów w swoim stanie.

3 narzędzia do zarządzania kosztami uruchomienia LLC 

Jeśli chcesz idealnie złożyć swoją LLC, warto skorzystać z pomocy usługi formacji LLC. Usługi te zajmą się usługami agentów mieszkaniowych i pomogą zapewnić, że Twoja LLC ma idealne uruchomienie za minimalną roczną opłatą. Niektóre państwa upoważniają do corocznych sprawozdań i innych dokumentów regulacyjnych. To dodatkowe może oznaczać, że Twoja firma musi zatrudnić dodatkowych pracowników, ale możesz również zlecić tę dokumentację na usługę tworzenia biznesu. 

Niektórzy ludzie korzystają również z usług adresowych oferowanych przez usługi tworzenia LLC, zwłaszcza jeśli zdecydują się złożyć swoją LLC w stanie innym niż ich państwo zamieszkania. 

Usługi te mają najwyższy ranking, oparty na rozległych profesjonalnych i opinii klientów.

1. Zen Business 

Zen Business jest często nazywany nowym dzieckiem w usługach tworzenia biznesu, ale obsługują klientów od 2015 roku, aby entuzjastycznie Oceniać recenzje. Ta usługa zgłoszenia LLC i usługa zarejestrowanego agenta ma wszystko, czego potrzebujesz, aby uruchomić LLC przy minimalnych kosztach i kłopotach. Ich eksperci mogą pomóc uprościć składanie i zgodność z przepisami. Mogą również pomóc w procesie numer identyfikacyjny pracodawcy (ein). 

Roczne opłaty za tę usługę zaczynają się od zaledwie 49 USD rocznie, a ich plany Pro i Premium oferują szereg zaawansowanych usług, aby przyspieszyć i spersonalizować proces do potrzeb biznesowych. 

2. Incfile 

Ta usługa tworzenia LLC obejmuje rok opłat zarejestrowanych agentów za darmo. Incfile przygotuje twoje dokumenty i złoży je do państwa szybko i fachowo. Ich strona internetowa pokazuje, jak ważna jest przejrzystość dla firmy i dokładnie wyjaśniają swój proces, historię i zaangażowanie w pomoc startupom. Doprowadziło to do tego, że Incfile pomaga ponad 500 000 firmom rozpocząć działalność. 

Aby rozpocząć, mają osobiste wsparcie telefoniczne od poniedziałku do piątku lub prosty formularz, który pokaże Ci koszt zgłoszenia i ich usługi dla każdego stanu.

3. Northwest Zarejestrowany Agent 

Ta usługa jest droższa niż inne na liście, a usługi tworzenia LLC zaczynają się od $225. Ale oferuje kompleksowe usługi LLC, w tym szybkie składanie, rok zarejestrowanego agenta i obsługę klienta na całe życie. 

Ich firma oferuje usługi LLC od ponad 20 lat i ma ekspercką wiedzę w szczegółach unikalnych procesów LLC każdego państwa. Ich strona internetowa ułatwia zlokalizowanie niezbędnych zasobów dla Twojego startupu dzięki pełnym informacjom LLC zorganizowanym przez stan.

4 sztuczki, które mogą pomóc obniżyć koszty założenia LLC

1. Wybierz odpowiednią lokalizację dla swojego budżetu

Nie jest konieczne uruchamianie LLC w swoim stanie macierzystym, a podjęcie decyzji o złożeniu wniosku w innym stanie może przynieść ogromne korzyści finansowe. W rzeczywistości stany takie jak Delaware nie wymagają, abyś mieszkał w stanie, a nawet w Stanach Zjednoczonych, aby zarejestrować tam swoją LLC! 

LLC mają wyższe podatki od samozatrudnienia i zysków niż niektóre inne struktury biznesowe. Wiele licencji i zezwoleń jest również opartych na stanie. Inne koszty, które mogą się różnić w zależności od lokalizacji obejmują:

  • Minimalne wynagrodzenia
  • Wartości nieruchomości
  • Koszty ubezpieczenia działalności gospodarczej

Gdy oceniasz najlepszą lokalizację dla swojej LLC pod względem kosztów, najpierw spójrz na stawki podatkowe. Podatki od działalności gospodarczej obejmują:

  • Podatek dochodowy od osób prawnych
  • Podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Podatek od sprzedaży

Na przykład Wyoming mA 0% stawek podatku od osób prawnych i indywidualnych, podczas gdy Kalifornia ma 8.84% stawki podatku od osób prawnych w chwili pisania tego tekstu, a indywidualny podatek dochodowy może sięgać nawet 13.3%.

Pomyśl też o ulgach podatkowych. Niektóre państwa mają dedykowane programy do woo i utrzymania małych firm. Często przyznają ulgi podatkowe, które mogą pomóc w kosztach uruchomienia LLC. Opcje motywacyjne mogą obejmować tworzenie miejsc pracy, efektywność energetyczną lub przebudowę miast.

Pamiętaj, aby dokładnie rozważyć zalety i wady tych opcji, ponieważ dodawanie pracowników lub projektów budowlanych może przełożyć się na większy budżet. Korzyści płynące z zachęt podatkowych powinny zawsze przewyższać dodatkowe koszty uruchomienia, jakie mogą one generować.

Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź ten artykuł, Najlepsze Stany do utworzenia LLC. 

2. Skorzystaj z porad podatkowych LLC

Wiele wydatków na uruchomienie LLC można odliczyć od podatku, ale są w tym ograniczenia i dobrze jest dowiedzieć się więcej o tym, jak działają podatki LLC. Na przykład większość LLC może odliczyć do $5,000 na koszty badań i otwarcia oraz kolejne $5,000 w kosztach organizacyjnych z pewnymi limitami IRS. Zalecamy zapoznanie się ze specyfiką firmy i państwa. 

Rozmowa z księgowym lub CPA na wczesnym etapie tego procesu jest dodatkowym kosztem, ale może pomóc w zapewnieniu, że Twoja firma odlicza wszystko, co może, zgodnie z najnowszymi przepisami i zasadami. Pozwoli to zaoszczędzić pieniądze LLC w dłuższej perspektywie.

Wiele nowych firm wynajmuje również usługi prawne, aby poruszać się po zawiłościach założenia nowej LLC z tego samego powodu.

3. Project manage your LLC launch

Wiele frustracji i nieoczekiwanych kosztów związanych z rozpoczęciem LLC to dodatkowe opłaty i nadwyżki. Są to zazwyczaj niejasne oczekiwania podczas procesu planowania.

Kiedy skanujesz listę kosztów LLC, wygląda to dość prosto, ale proste złożenie formularza często nie jest proste. Dla każdego formularza, który przesyłasz, dobrym pomysłem jest ustalenie harmonogramu, kiedy powinieneś otrzymać odpowiedź potwierdzającą pomyślne wypełnienie formularza. 

Każdy krok w procesie tworzenia LLC wymaga wielu kroków, a wiele z nich będzie w toku w tym samym czasie. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego lub korzystanie z oprogramowania do zarządzania projektami, takiego jak Zoho Projects, może pomóc w wizualizacji każdego kroku. Może również ułatwić sprawdzenie, w jaki sposób niektóre kroki mogą utrzymać Inne części procesu.

Złożenie LLC w stanie nie jest procesem jednorazowym. Wiele licencji i zezwoleń musi być regularnie odnawianych, więc Dodaj kalendarz do swojego pięcioletniego planu biznesowego i budżetu, aby uwzględnić te powtarzające się opłaty. 

Ten poziom monitorowania może wydawać się przesadą, ale od tego zależy przyszłość Twojej firmy. Pominięcie opłaty za LLC może mieć poważne konsekwencje, w tym rozwiązanie administracyjne. źródło

4. Plan zmian

Każda zmiana w LLC po wstępnym złożeniu będzie wymagać złożenia poprawki w stanie, w którym licencjonujesz firmę. Zmiany, które wymagają powiadomienia państwa, mogą obejmować:

  • Zmiany nazwy firmy
  • Zmiana adresu
  • Zmiana członków zarządu

Znasz swój biznes i swoich partnerów lepiej niż ktokolwiek inny. Twoja firma będzie w lepszej kondycji finansowej, jeśli przygotujesz się na najgorsze. Jeśli masz przeczucie, że partner biznesowy będzie chciał dokonać zmiany nazwy w pierwszym roku lub tak, lub że członek zarządu nie potrwa długo, zaplanuj te zmiany w budżecie.

Co Dalej 

Gdy masz jasny budżet i zrozumienie kosztów, które stworzy uruchomienie LLC, jesteś gotowy, aby przejść do następnego etapu rozpoczęcia nowej działalności. Może to obejmować wyszukiwanie finansowania początkowego, określanie struktury zarządzania LLC lub przedstawianie strategii konserwacji LLC. Niezależnie od kierunku, w którym zdecydujesz się iść dalej, twoja LLC będzie gotowa.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts

Jak uzyskać DBA

Twoja firma może mieć jedną nazwę, która należy do Twoich dokumentów prawnych, i inną nazwę, którą wszyscy znają,…