Przewodnik” czego nie nosić ” po przełomowym blogowaniu

Co na świecie robi bezczelny pokaz mody kablowej Czego nie nosić masz do czynienia ze skutecznym blogowaniem?

Czy w końcu przesadziłem z tą analogią?

Nie … ten jest łatwy. Ale będziesz musiał przeczytać resztę, żeby się przekonać.

Ok, kontynuujmy. Ale aby upewnić się, że wszyscy jesteśmy po tej samej stronie, zacznijmy od krótkiego podsumowania tego, co Czego nie nosić chodzi o to.

W zależności od miejsca zamieszkania, Czego nie nosić czy albo pokaz mody na Kanał Edukacyjny z udziałem Stacy London i Clinton Kelly, czy pokaz mody w BBC z udziałem Lisy Butcher i Miki Paris. Serial, który powstał w Wielkiej Brytanii, to reality program w stylu zasadzki, w którym ofiary mody są krytykowane za swoje obecne wybory ubrań, a następnie (często brutalnie) trenowane na zakup zupełnie nowej garderoby, wszystko dla radości widzów.

Dlaczego Źle Bije Prawo

Prawda jest taka, że podejście przyjęte przez Czego nie nosić pomaga zarówno ofiarom, jak i publiczności dokonywać mądrzejszych wyborów mody. A przyjmując powód, dla którego program jest skutecznym programem edukacyjnym do własnego blogowania, będziesz w stanie naprawdę dotrzeć do swoich czytelników,co jest korzyścią dla wszystkich zaangażowanych.

Kluczem jest skupienie się na błędach lub czego nie robić zamiast skupiać się tylko na tym, co robić. Tak więc, jeśli piszesz ” jak ” post, który będzie dobrze działał w mediach społecznościowych, twoje przykłady powinny skupić się na tym, czego nie robić, aby jak najlepiej zilustrować prawo coś do zrobienia.

Nie wierzysz mi? Istnieją badania psychologiczne, które to potwierdzają.

Walka Z Ogniem Za Pomocą Błędów

Wendy Joung przeprowadziła badania behawioralne na strażakach w 2006 roku, a wyniki zostały opublikowane w Psychologii Stosowanej. Ona i jej współpracownicy odkryli, że strażacy przeszkoleni ze studiów przypadków, które koncentrowały się na innych, którzy podjęli złe decyzje i ponieśli negatywne konsekwencje, ostatecznie wykazali lepszą ocenę i lepsze myślenie adaptacyjne niż grupa kontrolna dostarczająca studia przypadków, które koncentrowały się na pozytywnych wynikach.

Podsumowując-błędy uczą lepiej niż sukcesy. Możesz to już wiedzieć z własnego życia.

Zwiększenie uwagi, zaangażowania i retencji

Programy szkoleniowe i content marketing mają do czynienia z tymi samymi naturalnymi wrogami-brakiem uwagi, słabym zaangażowaniem i niepodważalnym podejściem. Skupianie się na błędach naturalnie przyciąga uwagę, zwiększa zaangażowanie i daje lekcje, które są żywe w pamięci… to po prostu sposób, w jaki jesteśmy podłączeni.

To jest większość tego, do czego dążysz dzięki blogowaniu. Ponieważ bez względu na twoje ostateczne cele, brak uwagi, zaangażowania lub retencji nie pozwoli Ci się tam dostać.

Tak więc, aby tworzyć przełomowe posty na blogu, powinieneś tworzyć żywe ilustracje z błędami popełnionymi przez innych lub po prostu błędami w ogóle. Przekonasz się, że pokonujesz demony, które reprezentują brak uwagi, słabe zaangażowanie i złe zachowanie.

Nadal nie jesteś przekonany?

Oto dwa najpopularniejsze posty w historii Copybloggera:

  • Pięć Błędów Gramatycznych, Które Sprawiają, Że Wyglądasz Głupio
  • Czy Popełniasz Te 7 Błędów Pisząc?

Czy powinieneś skupić się na tej strategii w każdym poście? Nie, a ja na pewno nie. ale pamiętaj, że dla każdego typu “Jak” lub treści instruktażowych, dodanie przykładów “czego nie robić” sprawi, że będziesz skuteczniejszym komunikatorem.

Total
0
Shares
Related Posts