Przegląd Brax

Brax jest przeznaczony dla firm i agencji nastawionych na wydajność, które chcą tworzyć, zarządzać i skalować swoje natywne reklamy z jednego scentralizowanego Pulpitu nawigacyjnego. 

Jednoczy dystrybucję płatnych treści na platformach takich jak Outbrain, Taboola, Revcontent, Content.ad i nie tylko-masowe tworzenie reklam, ujednolicone raportowanie i niestandardowe reguły optymalizacji. 

Brax może również pomóc Ci zmaksymalizować wydatki na reklamę i zwrot z inwestycji, organizując i prezentując wyniki w łatwo przyswajalnym i użytecznym formacie.

Poniżej szczegółowo przyjrzymy się, w jaki sposób Brax może pomóc Ci usprawnić i zmaksymalizować natywną reklamę, jakie funkcje ma do zaoferowania i jakie oprogramowanie będzie Cię cofać co miesiąc. 

Brax plusy i minusy

Plusy

  • Zarządzaj wieloma kontami reklam z jednego pulpitu nawigacyjnego
  • Szybko twórz nowe reklamy na wielu platformach
  • Funkcje tworzenia i przesyłania zbiorczego treści
  • Łatwy w użyciu
  • Dobra Obsługa klienta

Wady

  • Brak szerokiej gamy sieci kampanii
  • Niektóre funkcje platformy nie są od razu oczywiste
  • Koszt oprogramowania można szybko zsumować

Cechy Brax

Poznanie zalet i wad Brax może pomóc ci określić, czy rozwiązanie jest dobre dla Twojej firmy. Ale aby naprawdę zrozumieć, co to ma do zaoferowania, musimy kopać trochę głębiej. Oto niektóre z kluczowych funkcji, które wnosi do stołu. 

Uproszczone Zarządzanie Kampaniami

Największą cechą Brax jest możliwość zarządzania wieloma kontami w ramach jednego scentralizowanego Pulpitu nawigacyjnego. Ale co to właściwie znaczy?

Oznacza to, że zamiast logować się do Taboola, Outbrain i Yahoo Gemini indywidualnie, aby spędzić godziny na tworzeniu reklam i kampanii, możesz zamiast tego utworzyć jedną reklamę dla wszystkich trzech platform w Brax, oszczędzając godziny spędzone na tworzeniu treści. 

W tej chwili Brax integruje się z popularnymi natywnymi platformami reklamowymi, takimi jak Taboola, Outbrain, Revcontent, Yahoo Gemini, Content.ad i Voluum, by wymienić tylko kilka. 

Będziesz także w stanie poradzić sobie ze zwykłymi czynnościami, takimi jak ustawianie kosztu za kliknięcie, określanie urządzeń, na których będzie wyświetlana Kampania, i ustawianie parametrów kierowania geograficznego, aby dotrzeć do grupy docelowej. Po prostu stwórz jedną kampanię i Powiel ją dla dowolnej liczby sieci reklamowych.

Inną zaletą zarządzania wszystkimi kampaniami z jednego pulpitu nawigacyjnego jest to, że możesz łatwiej monitorować skuteczność reklam. Dzięki kampaniom w każdej sieci reklamowej w jednym miejscu możesz porównać wydajność w różnych kanałach i łatwo zidentyfikować te, które osiągają gorsze wyniki na pierwszy rzut oka. Co więcej, Brax umożliwia wstrzymanie lub wyłączenie wielu reklam, które nie osiągają wyników za pomocą jednego kliknięcia. 

W skrócie, uproszczone zarządzanie kampaniami Brax pozwoli Ci zaoszczędzić wiele godzin skakania w tę iz powrotem między różnymi kanałami, pozwalając skupić więcej energii na swojej firmie, podczas gdy reklamy działają w tle.

Automatyzacja Optymalizacji

Jeśli kiedykolwiek starałeś się wskazać, gdzie i dlaczego Twoje reklamy są słabsze, ta funkcja będzie dla ciebie wybawieniem. 

Brax ułatwia automatyzację optymalizacji reklam. Zdefiniujesz kluczowe wskaźniki, które mają znaczenie dla Twojej firmy, a Brax automatycznie zastosuje niestandardowe reguły w kampaniach, kontach i natywnych sieciach reklamowych. 

Możesz dostosować reguły optymalizacji wokół dowolnego wskaźnika KPI, takie jak koszt akcji i zaangażowanie w reklamę, aby Brax automatycznie wstrzymywał lub wyłączał reklamy o niskim zaangażowaniu, jednocześnie przesuwając reklamy o dobrym umiejscowieniu i obiecującej wydajności. 

Oprócz tego, że zawsze zapewniasz ludziom najlepszą reklamę, automatyczna optymalizacja skutkuje również bardziej spójnymi kampaniami. Brax bierze domysły z optymalizacji reklam, dzięki czemu możesz skupić swoją uwagę na tworzeniu idealnych kampanii, aby dotrzeć do docelowych odbiorców. 

Możliwości Zarządzania Reklamami Zbiorczymi

Wiemy już, że Brax pomaga stworzyć jedną reklamę do udostępnienia na wielu platformach, ale co się dzieje, gdy chcesz dodać warianty do reklam w różnych sieciach? Użyłbyś kreatora reklam masowych Brax, ot co! 

Kreator reklam zbiorczych Brax umożliwia tworzenie setek odmian reklam w ciągu kilku sekund. Możesz użyć różnych obrazów dla każdej reklamy, przesyłając wiele obrazów zbiorczo lub podając adresy URL obrazów. 

Możesz także urozmaicić tytuły każdej reklamy, aby dodać kolejną odmianę do swoich kampanii. A po zakończeniu tworzenia wariantów reklam można je przenosić do wielu kampanii za pomocą jednego kliknięcia.

Będziesz mógł ustawić zaawansowane parametry śledzenia, oferując możliwość przeprowadzania testów A / B na kreatywnych wariantach dla każdego kawałka treści w wielu sieciach. Zobacz wyniki swoich kreatywnych odmian obok siebie, aby określić, która kombinacja działa najlepiej. 

Wyobraź sobie możliwość aktualizacji aspektów każdej kampanii na żywo za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki natywnemu edytorowi mocy Brax możesz to zrobić. Umożliwia zbiorcze dostosowywanie budżetów kampanii, stawek i innych z jednej scentralizowanej lokalizacji, umożliwiając znacznie szybszą optymalizację. 

W skrócie, Brax został zaprojektowany, aby ułatwić Ci życie, nie tylko łącząc wszystkie Twoje kampanie w jednym miejscu, ale umożliwiając masowe wprowadzanie zmian, bez względu na to, w której sieci kampania jest uruchomiona. 

Raportowanie dostosowane do potrzeb Twojej firmy

Chociaż to wspaniałe, że Brax robi tak wiele ciężkich rzeczy, jeśli chodzi o natywne wysiłki reklamowe, nadal ważne jest, aby zrozumieć, gdzie idzie budżet reklamowy, monitorując zwrot z inwestycji. 

Niektóre rozwiązania prezentują wiele raportów, które są wypełnione tak wieloma różnymi wykresami lub wykresami, że stają się wręcz mylące. Brax tego nie robi. Zamiast tego Brax sprawia, że niezwykle łatwo zrozumiesz, jak reklama natywna działa dla Twojej firmy, łącząc wszystkie najważniejsze dane w jeden Ujednolicony pulpit raportowania. 

Brax może nawet importować i integrować dane z istniejących systemów, takich jak Google Analytics lub dowolna platforma, z którą udostępniasz dane uwierzytelniające źródła danych, dzięki czemu masz dostęp do natywnej wydajności reklam z lotu ptaka w kampaniach, treściach i platformach.

Brax prezentuje Twoje dane w czytelny sposób i dostosowuje je do Twojej firmy. Pomaga to odkryć związek między przychodami i wydatkami na reklamy oraz to, w jaki sposób Wyniki te są zgodne z wskaźnikami KPI. 

Będzie również raportować wydajność platformy obok siebie, aby pomóc ci zoptymalizować treści i cele. Brax wyśle Ci nawet codzienny e-mail z podsumowaniem, podsumowujący wydajność reklamy w ciągu ostatnich 24 godzin, więc zawsze będziesz mieć jeden palec na pulsie.  

Jeśli chcesz zagłębić się w dane zgromadzone przez firmę Brax poza tymi raportami, możesz wyeksportować wszystkie dane raportowe do arkuszy kalkulacyjnych do pobrania, aby uzyskać bardziej szczegółową analizę. 

Zasadniczo raportowanie Brax jest sprytnie dostosowane do Twojej firmy i Twoich celów i przedstawione w jasny sposób, aby pokazać ci dokładnie, skąd pochodzą Twoje przychody, abyś mógł skupić swoje wysiłki na skalowaniu wydatków na reklamy i zwrotu z inwestycji we właściwych obszarach. 

Wsparcie dla dużych zespołów i agencji

Brax jest doskonale zaprojektowany dla dużych zespołów i agencji zarządzających wieloma kontami i użytkownikami w tym samym czasie. 

Będziesz mógł połączyć wiele kont i zarządzać wieloma markami na różnych natywnych platformach reklamowych. Następnie możesz dodawać i zarządzać wieloma użytkownikami i ich uprawnieniami dostępu. Każdy użytkownik otrzyma swoje osobiste loginy, a dostęp można łatwo wyznaczyć za pomocą roli, Organizacji, a nawet kampanii. 

Ponadto Brax pomaga upewnić się, że wszystkie drużyny są na dobrej drodze. Będziesz otrzymywać alerty i powiadomienia specyficzne dla użytkownika, a wszelkie zmiany wprowadzane przez Użytkownika będą śledzone i przechowywane jako historia. Jeśli ktoś przekroczy swoje granice, możesz zaktualizować lub usunąć dostęp bez zmiany haseł, aby delikatnie sprowadzić go z powrotem na ziemię. 

Najlepsze jest to, że będziesz w stanie zrobić to wszystko pod jednym dachem, zamiast przełączać konta i karty przez cały dzień.   

Ceny i opcje pakietów Brax

Brax oferuje cztery różne plany cenowe dostosowane do firm o różnych budżetach reklamowych. Jedną z rzeczy, które najbardziej kochamy w cenach Brax, jest brak umowy blokady, co oznacza, że możesz anulować, uaktualnić lub obniżyć swój plan w dowolnym momencie. 

Na Starter plan kosztuje $ 199 miesięcznie i jest przeznaczony dla firm, które chcą zarządzać wydatkami na reklamę w wysokości $ 10,000 miesięcznie. Cokolwiek powyżej tego, a zapłacisz opłatę za nadwyżkę naliczaną w wysokości 2%. 

Na Biznes plan kosztuje $ 499 miesięcznie i jest przeznaczony dla firm, które chcą zarządzać wydatkami na reklamę w wysokości $ 50,000 miesięcznie. Nadwyżka jest rozliczana w wysokości 1,5%. 

Zarówno Starter, jak i biznes plany obejmują:

  • Nieograniczona liczba kont reklamowych i użytkowników
  • Zarządzanie kampaniami i reklamami
  • Ujednolicone raportowanie
  • Automatyczna optymalizacja
  • Metryki obliczone
  • Edytor mocy
  • Zaplanowane Zasady

Większość użytkowników będzie najbardziej zainteresowana zarządzaniem kampaniami i reklamami, ujednoliconym raportowaniem i automatyczną optymalizacją. Mając to na uwadze, jeśli dopiero zaczynasz z natywną reklamą, prawdopodobnie Starter lub biznesplan będzie dla Ciebie idealny. 

Dla większych firm dostępne są dwa plany cenowe. Na Enterprise Gold plan wynosi $1,499 miesięcznie i jest odpowiedni dla przedsiębiorstw wydających $ 250,000 na reklamy każdego miesiąca. Nadwyżka w tym planie jest rozliczana w wysokości 1%. 

Podczas gdy Enterprise Platinum plan wynosi $ 2,499 miesięcznie i jest odpowiedni dla przedsiębiorstw zarządzających wydatkami reklamowymi w wysokości $ 1,000,000 każdego miesiąca. Nadwyżka w planie Enterprise Platinum jest rozliczana w wysokości 0,25%. 

Zarówno plany Enterprise Gold, jak i Enterprise Platinum obejmują takie same jak plany Starter i Business, a także:

  • Brax data services
  • Niestandardowa integracja przychodów
  • Wsparcie wykonawcze

Oprócz miesięcznych zarządzanych wydatków na reklamy, jedyną inną różnicą między planem Enterprise Gold a Enterprise Platinum jest to, że ten ostatni obejmuje również wsparcie premium za pośrednictwem kanału wsparcia Brax slack. 

Rozpoczęcie pracy z Brax jest całkowicie wolne od ryzyka dzięki 15-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu.

Brax Reputation

Brax ma reputację jednego z najbardziej solidnych natywnych narzędzi wsparcia reklamowego. Niektórzy użytkownicy zgłaszają, że ich ruch podwoił się w ciągu tygodnia od korzystania z Brax, podczas gdy inni twierdzą, że zauważyli poprawę o 20% zwrotu z inwestycji w reklamę. 

Oprócz korzyści finansowych wynikających z korzystania z Brax, użytkownicy twierdzą, że jest łatwy w użyciu, a obsługa klienta jest dobra. Użytkownicy mogą również zarządzać wieloma kontami w jednej lokalizacji. Ułatwia to dostarczanie treści i optymalizację na wszystkich platformach, a następnie porównywanie wyników obok siebie, zamiast logowania się na każde konto osobno.

Jedną z rzeczy, które użytkownicy kochają najbardziej w Brax, jest możliwość tworzenia treści reklamowych luzem. Zamiast ręcznego tworzenia i dostosowywania kampanii na każdej platformie, Brax pomaga Ci zrobić to w jednej akcji, na jednej scentralizowanej platformie. Ta funkcja pozwala firmom skrócić czas tworzenia kampanii i reklam o połowę. 

Z drugiej strony użytkownicy chcą, aby akcje zbiorcze były stosowane do większej liczby aspektów ich kampanii, takich jak masowa przerwa reklamowa i archiwizacja. Zasugerowano również, że chociaż platforma jest łatwa w użyciu, niektóre funkcje Brax są nieco ukryte, a zatem odblokowanie pełnego potencjału systemu Może potrwać dłużej niż oczekiwano. 

Wreszcie, niektórzy użytkownicy sugerują, że byłoby miło, gdyby Brax miał więcej dostępnych opcji integracji, ale większość z nich jest zadowolona z obecnych integracji.

Jeśli więc jesteś agencją lub firmą, która chce szybko skalować natywne działania reklamowe, Brax będzie doskonałym rozwiązaniem dla ciebie. Zdejmie to ciężar z talerza i znacznie skróci czas poświęcony na tworzenie treści i reklam. Pomoże Ci to również jasno zrozumieć, gdzie znajdują się najlepsze kampanie, aby skupić wydatki na reklamę i zwrot z inwestycji na dalszy wzrost.

Z drugiej strony, jeśli po prostu zanurzasz się w świecie natywnej reklamy i nie masz budżetu na miesięczną opłatę za plan Brax, praca bezpośrednio z platformą taką jak Outbrain lub Taboola jest doskonałym miejscem na zaostrzenie apetytu na natywną reklamę. 

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd Mailshake

Jeśli szukasz dogłębnej recenzji Mailshake, aby zdecydować, czy jest to odpowiednie narzędzie dla Twojej firmy, Ten artykuł jest…