Potrzebujesz więcej linków i akcji społecznościowych? Spróbuj Zrobić Więcej Wrogów

To już szósty post z serii “Content Connections”.

Więc już wiesz, że prawdziwe linki (takie, które zarabiasz, a nie Takie, za które płacisz) i udostępnianie społecznościowe są kluczowymi elementami naturalnego SEO.

I przez “naturalny” mam na myśli ” taki, który nadal działa.”

Więc pstrykasz ogonem do:

  • Tworzenie naprawdę dobrych treści,
  • Aby uzyskać przyzwoity nagłówek na ten temat,
  • I pielęgnować swoją sieć internetową, aby

To często wystarcza, by nabrać rozpędu. Ale jeśli jeszcze tego nie widzisz, może być krytyczny fragment Twojej wiadomości, którego nadal brakuje.

Możesz nie mieć wystarczająco dużo wrogów.

Teraz ta strategia może być dziko nadużywane. A jeśli się pomylisz, wyrządzisz więcej szkody niż pożytku.

Ale kiedy masz to dobrze, wypełniasz jeden z ostatnich elementów organicznej układanki SEO-i tak jak każdy element dobrego SEO, działa to dla odbiorców i klientów nawet lepiej niż w wyszukiwarkach.

Musisz stać na coś

Kilka miesięcy temu mój trener kettlebell udostępnił fascynujący post od blogera o imieniu Amber Rogers, którego blog nazywa się ” go Kaleo.”

Post wciągnął mnie wciągającą historią. Chodziło o temat, który bardzo mnie interesuje-fitness i odżywianie.

I miał punkt widzenia. Ostry, inteligentny, dobrze zdefiniowany i dość złośliwy punkt widzenia.

Punkt widzenia, który podważa status quo-ale troskliwie. (I poparte dowodami, które zawsze są odświeżające.)

Im więcej dowiadywałem się o Kaleo, tym bardziej podobała mi się treść. “Polubiłem” stronę go Kaleo na Facebooku i zacząłem komentować i udostępniać.

Zauważyłem, że niektórzy z moich znajomych na Facebooku śledzą go Kaleo … i dzielą się swoją pracą z ich sieci.

Zajęcie stanowiska przyciąga uwagę. Ale potrzebujesz więcej niż uwagi.

Nie możesz być takim przeciwnikiem.

Myślę, że wszyscy czytaliśmy treści od kwaśno-języcznych krytyków, którzy wydają się nigdy niczego nie budować.

Ludzie, którzy są uzależnieni od zwrotów takich jak” cios w twarz “i” go die in a fire.”Często są sprytni i bardzo zabawni. Nie mają problemów ze zbieraniem linków czy akcji … ale to nie służy do niczego.

Przyciągają nasze zainteresowanie … czasami w dość chory sposób.

Ale nic nie budują. Nic nie tworzą. Nic nie oferują. Tylko się niszczą.

Uwaga to nie to samo co autorytet.

Kiedy rościsz sobie autorytet (nie fałszywy autorytet “guru”, ale prawdziwe przywództwo), budujesz coś. Jeśli nie rozwiązujesz problemu dla odbiorców, wróć do deski kreślarskiej, dopóki nie będziesz mógł.

Nie każdy, kto buduje, jest miłym facetem. Steve Jobs nie był szczególnie miłym facetem. Ale on też nie był trollem. Zbudował piekielną firmę … taką, która dodawała ludziom życia, zamiast wysysać energię do niekończącej się czarnej dziury.

Znajdź swoje plemię lub stwórz nowe

Oto opis Amber Rogers z jej bloga. Zauważ, że nie definiuje jej tyle, że identyfikuje, komu służy.

… kłopotliwa cheerleaderka z but-strappers, over-comers, Kool-aid rejectors, post baby body-reclaimers, the eaters and movers, the strong and powerful, and most of all, critical thinkers.

Rozgryzanie swojego wielkiego pomysłu-pozycjonowanie-polega na tym, za czym stoisz, ale także na tym, kim jesteś nie są.

Go Kaleo nie wstydzi się robić sobie wrogów. Rogers mówi o tradycyjnym przemyśle dietetycznym jako ” drapieżnym.”Mówi o ” bro science”, który informuje wiele popularnych witryn fitness.

Jest wojowniczką i wydaje się, że lubi walczyć w imieniu swojego plemienia.

Jest nieustraszona i myślę, że brak strachu wynika ze świadomości, że jej treść jest w serwisie jej publiczności. Oferuje konstruktywne, pozytywne porady jako przeciwwagę. I zawsze zachęca swoich odbiorców, by myśleli sami.

Kiedy wiesz, co oznacza, będziesz wiedział, jak oprawić wszystko, co stworzysz. Może nie jesteś tak konfrontacyjny jak go Kaleo, ale też nie będziesz się bał mówić głośniej.

Korzyści SEO są świetne … ci, którzy cię kochają, będą mówić o tobie, a ci, którzy nie mogą Cię znieść, będą mówić o tobie jeszcze więcej.

Ale daleko poza korzyściami SEO, będziesz służył swoim odbiorcom. I to zawsze najlepszy fundament, na którym można budować.

Jest to szósta część serii Content Connections

Ten post jest częścią serii o nawiązywaniu połączeń z innymi wydawcami internetowymi — rodzajami połączeń, które będą służyć Twojej firmie.

To druga połowa content marketingu – co dzieje się po stworzeniu czegoś wartego przeczytania.

Aby uzyskać pełną serię, po prostu stay tuned here at Copyblogger. Jeśli jeszcze nie masz, dlaczego nie zapisać się przez e-mail, więc będziesz mieć pewność, że nie przegapisz żadnego z postów.

Pierwsze pięć postów możecie przeczytać tutaj:

  1. Czego Michael Phelps ‘ 19th Olympic Medal może cię nauczyć o inteligentniejszym marketingu Online
  2. Zdobądź więcej ruchu, subskrybentów i kupujących, odkrywając drugiego klienta
  3. Jak wygrać grę o sumie zerowej: co zrobić, jeśli konkurenci nie łączą się z Tobą
  4. The Granola-Munching Hippie ‘ s Guide To All-Natural SEO
  5. 10-punktowy Plan łączenia się z influencerami Online
Total
0
Shares
Related Posts