Coś strasznego dzieje się z Twoim czytelnikiem…
Połączyłeś je z nagłówkiem i urzekłeś swoim otwarciem.
Ale to jest dłuższy kawałek pisma. Masz dużo do powiedzenia.
Gdzieś po drodze doszło do okropnej przemiany.
Ty czytelniku stałeś się…
Skaner.
Spokojnie. Tam is lekarstwo.
Zamień skaner w czytnik z nagłówkami
Kluczem do przyciągnięcia uwagi czytelnika jest oczywiście atrakcyjna tematyka i dostawa. Jednak duże bloki tekstu są z natury nieprzyjazne dla uwagi czytelnika.
Podkreślanie kluczowych punktów za pomocą punktorów i list jest jednym ze sposobów walki ze zmęczeniem tekstu. Ale często, rozbijając duże kawałki tekstu w punktach przejściowych w artykule lub stronie sprzedaży z podtytuły pełni znacznie ważniejszą rolę.
Z podtytułami, faktycznie “sprzedajesz” czytelnika na kontynuacja do czytania z mini nagłówkiem.
Utrzymuj Czytelników Na Dobrej Drodze Dzięki Korzyściom
Przy każdym zdaniu i elemencie naszego pisania jest jeden główny cel-odczytanie następnego zdania i zaangażowanie czytelnika. Przez cały czas czytelnicy muszą czuć, że zyskują ciągłe korzyści z inwestowania czasu w twoje pisanie.
Tak więc, tak jak musimy złożyć korzystną obietnicę w naszym głównym nagłówku, powinniśmy również wyszczególnić korzyści z każdego istotnego punktu, który staramy się przedstawić. Przy dłuższej kopii utrzymuje to Twój rozmach (i zainteresowanie czytelnika) silny.
Więc nie myśl w kategoriach podtytułów, myśl sub-korzyści.
Po prostu określ wszystkie główne punkty, a w punkcie przejścia między nimi napisz nagłówek podkreślający korzyści płynące z czytania następnej sekcji. Zastosuj tę samą metodologię, jak w przypadku każdego nagłówka, zdając sobie sprawę, że łatwiej jest utrzymać istniejącego czytelnika niż zaczepić nowego, więc nie przesadzaj.
Użyj tych technik 3 Subhead dla lepszych wyników
- 1. Wyraź wyraźną i pełną korzyść.
- Tak długo, jak myślisz o swoich podtytułach, jak to, czym są w rzeczywistości (sub nagłówki), powinno ci się udać. Nawet ludzie, którzy nauczyli się pisać atrakcyjne nagłówki podstawowe często luzują z podtytułami i popełniają grzech tajemniczych lub uroczych nagłówków, które nie przekazują czytelnikowi niczego o prawdziwej wartości.
- 2. Użyj Paralelizmu, Który Opowiada Się Za Działaniem
- W przypadku artykułów i postów na blogu ogólny przepływ poprawi się, jeśli Twoje podtytuły zaczynają się od tej samej części mowy (równoległości), a ta część mowy jest czasownikiem.
Na przykład, nagłówki z tego postu są:
- Zamień Skaner z powrotem w czytnik z nagłówkami
- Trzymaj Czytelnika Na Dobrej Drodze Dzięki Korzyściom
- Użyj tych technik 3 Subhead dla lepszych wyników
- Wygraj bitwę ze skanerami
Nie zawsze kieruję się zasadą równoległości ze stronami sprzedaży. W tym kontekście, zazwyczaj jestem bardziej zainteresowany użyciem najskuteczniejszego subhead możliwego do odczytania następnej sekcji i nie będę próbował “wymusić” równoległości kosztem subhead.
- 3. Spróbuj Najpierw Napisać Swoje Podtytuły
- Tak jak pomocne może być napisanie nagłówka jako pierwszego, aby właściwie zdefiniować ogólną atrakcyjną korzyść, którą ma do zaoferowania utwór, możesz również wyraźnie wyznaczyć sekcje swojej kopii, pisząc następnie podtytuły przed tekstem. Pomoże to w optymalnej strukturze treści.
Jeśli to pomoże, pomyśl o wszystkim, co piszesz, jak o liście. Ile punktów (korzyści) starasz się uzyskać, aby prawidłowo komunikować swój temat lub boisko? Wymień je, a jeśli okaże się, że jeden lub więcej z tych punktów nie “pasuje” lub nie przynosi korzyści czytelnikowi, wyrzuć go.
Wygraj bitwę ze skanerami
Fakt, że ludzie bezlitośnie skanują treści, zarówno online, jak i offline, jest po prostu faktem pisania życia. Lepiej zaakceptować rzeczywistość i zdecydować się wciągnąć Skanery w swoje słowa, używając korzystnych podtytułów, którym po prostu nie można się oprzeć.
Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat?
Następnie posłuchaj tego krótkiego odcinka podcastu zatytułowanego Jak stworzyć znakomite podtytuły z Jerodem Morrisem i Demianem Farnworthem. I nie zapomnij zapisać się do Lede po zakończeniu!