Chcesz pisać świetne nagłówki i jeszcze lepszą treść?
Zacznij od nagłówka.
Będziesz oczywiście miał podstawowy pomysł na temat swojego posta na blogu, artykułu, bezpłatnego raportu lub listu sprzedażowego. Następnie po prostu weź ten podstawowy pomysł i stwórz zabójczy nagłówek, zanim napiszesz jedno słowo zawartości ciała.
Dlaczego?
Twój nagłówek jest obietnicą dla czytelników. Jego zadaniem jest wyraźne poinformowanie czytelnika o korzyściach, które dostarczysz w zamian za cenny czas.
Obietnice wydają się być wykonane przed byciem spełnione. Pisanie treści najpierw stawia cię w sytuacji, w której musisz odwrócić swoją obietnicę. Obróć go w drugą stronę, a zyskasz możliwość wyraźnego spełnienia przekonującej obietnicy złożonej z nagłówkiem, co ostatecznie pomaga utrzymać treści ostre i dobrze ustrukturyzowane.
Próba spełnienia obietnicy, której jeszcze nie złożyłeś, jest trudna i często prowadzi do marginalnego nagłówka. A słabo spreparowany nagłówek pozwala, aby dobre uczynki pozostały niezauważone.
Wiesz, jak Twoje treści.
“Ale to wciąż nie mówi mi, jak napisać świetny nagłówek”, mówisz.
Bez obaw. O to właśnie chodzi w serii Magnetic Headlines.
Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!