Dlaczego Zawsze Powinieneś Najpierw Napisać Nagłówek

Chcesz pisać świetne nagłówki i jeszcze lepszą treść?

Zacznij od nagłówka.

Będziesz oczywiście miał podstawowy pomysł na temat swojego posta na blogu, artykułu, bezpłatnego raportu lub listu sprzedażowego. Następnie po prostu weź ten podstawowy pomysł i stwórz zabójczy nagłówek, zanim napiszesz jedno słowo zawartości ciała.

Dlaczego?

Twój nagłówek jest obietnicą dla czytelników. Jego zadaniem jest wyraźne poinformowanie czytelnika o korzyściach, które dostarczysz w zamian za cenny czas.

Obietnice wydają się być wykonane przed byciem spełnione. Pisanie treści najpierw stawia cię w sytuacji, w której musisz odwrócić swoją obietnicę. Obróć go w drugą stronę, a zyskasz możliwość wyraźnego spełnienia przekonującej obietnicy złożonej z nagłówkiem, co ostatecznie pomaga utrzymać treści ostre i dobrze ustrukturyzowane.

Próba spełnienia obietnicy, której jeszcze nie złożyłeś, jest trudna i często prowadzi do marginalnego nagłówka. A słabo spreparowany nagłówek pozwala, aby dobre uczynki pozostały niezauważone.

Wiesz, jak Twoje treści.

“Ale to wciąż nie mówi mi, jak napisać świetny nagłówek”, mówisz.

Bez obaw. O to właśnie chodzi w serii Magnetic Headlines.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Total
0
Shares
Related Posts