W tym tygodniu zdecydowałem, że media społecznościowe przeskoczyły przez rekiny.
Stało się to, gdy wysłałem tweeta z fotela dentysty, aby ogłosić, że jestem na fotelu dentystycznym. Pomyślałem: “To jest coś, o czym świat musi wiedzieć.”O dziwo, świat był apatyczny i nie doszło do żadnych rozmów.
System zawiódł. Mój tweet nie przybliżył mnie do ludzi, którzy byli również w fotelach dentystycznych, lub ludzi, którzy lubią stomatologię, lub ludzi, którzy pamiętają “luźne usta” Billa Cosby ‘ ego o próbie rozmowy z ustami pełnymi nowokainy.
Upadek marketingu internetowego nie może być daleko w tyle, co sprawia, że podsumowanie tego tygodnia jest bezcelowe. Dlaczego ktokolwiek z nas miałby czytać lub pisać o copy lub biznesie, skoro paradygmat nowego świata nie działa na higienę jamy ustnej?
Ale na marginesie, że ktoś czuje różnicę między zębami a biznesem, oto, co wydarzyło się w tym tygodniu na Copyblogger:
Poniedziałek:
Jak pokonać trzy największe wyzwania związane z blogowaniem
To jest post, w którym Sonia Simone uczy nas, jak wspiąć się na Mt. Everest i odnosi się do blogowania. W szczególności twierdzi, że oba zabierają więcej niż przemyślenia i kwieciste myśli. Obie korzystają z konkretnych instrukcji, a nie zaleca się po prostu zacząć chodzić i mieć nadzieję na najlepsze.
Pshaw. Następnie powie, że przygotowanie do rywalizacji w Triathlonie Ironman to coś więcej niż” keepin’ on keepin’ on “I” good-old-fashioned sticktoitiveness”.”
Szczerze mówiąc, Kiedy o tym pomyślisz, prawdziwe przesłanie Sonii nie jest naprawdę, że nie powinieneś tego robić. Są trzy główne obszary, w których można utknąć … i jak ominąć te zablokowane miejsca. Więc zasadniczo: Skrzydełko, ale nie utknąć.
Więc to jest całkowicie w porządku iść naprzód i wspiąć się na Everest bez przygotowania, ale mieć ten post wydrukowany w przypadku utkniesz. Wiesz, jeśli nadal możesz go trzymać po utracie palców przez odmrożenia.
Przeczytaj cały post tutaj.
Wtorek:
Zdobądź świetną ofertę, gdy dołączysz do trzeciego plemienia przed 1 czerwca 2010
Wygląda na to, że cena członkostwa w trzecim plemieniu wzrośnie 1 czerwca. oznacza to, że jeśli chcesz dołączyć, ale nie rób tego przed 1 czerwca, albo nie myślisz jasno, albo masz dziwną koncepcję ekonomii.
Co jest interesujące w tym poście, to to, że Brian dał wszystkim sugestię, aby całkowicie zdzierać trzecie plemię. Kiedy dołączysz, otrzymasz natychmiastowy dostęp do wszystkiego, co jest tam teraz za jedną płatność w wysokości 47 USD, a następnie możesz podzielić i anulować swoje członkostwo, jeśli chcesz. To prawie jak znak” Gone until Monday – Alarm code is 3449″, który Brian umieszcza na swoim podwórku za każdym razem, gdy wybiera się na weekendową wycieczkę.
Więc powinieneś to sprawdzić. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą narzędzia włamywaczy i płócienne torby z gigantycznymi znakami dolara.
Przeczytaj cały post tutaj.
Środa:
Jak zarabiać na swojej stronie bez wywoływania buntu odbiorców
Znasz to zjawisko, gdy ktoś bloguje o śledzionach i nerkach, a potem mówi: “Stary, mam na sprzedaż na czarnym rynku organy”, a jego czytelnicy zwracają się przeciwko niemu, mówiąc mu, że nie przyszli tu, aby płacić za śledziony, a to było tylko po czat ze śledzioną i darmowe próbki?
Nienawidzę tego. Wpadłem na to z moimi pierwszymi trzema blogami śledziony. Próbujesz zarobić, sprzedając coś na swoim blogu-a jeśli robisz to w niewłaściwy sposób, twoja publiczność odwraca się od Ciebie jak banda zamieszek hippisów z wolnymi organami.
David Risley zna odpowiedź. Ma kilka konkretnych wskazówek, jak można podążać tą linią, w której przyciąga się ludzi z zawartością, działa w przyjaznym, trzecim plemieniu, ale wciąż jest w stanie sprzedawać rzeczy bez bycia sprzedawcą.
Możesz też zrobić to, co ja. Naomi Dunford, która była moją mentorką, powiedziała mi ostatnio: “Ty rozpoczęty jako sprzedający.”Ach, wspomnienia.
Przeczytaj cały post tutaj.
Czwartek:
Landing Page Makeover Clinic #26: iGrowKids.com.au
Najnowsza odsłona serii Landing Page Makeover Roberta Rosenberga iGrowKids.com.au nie jest to jakaś farma w stylu Matrixa, gdzie hoduje się ludzi.
Strona cierpi z powodu odwiecznego problemu marketingowego: świetny pomysł( łatwe ubranka dla dzieci; jeśli nie jesteś rodzicem, nie będziesz wiedział, jak bardzo te rzeczy są potrzebne), ale powolna sprzedaż. Tak więc w typowy sposób Maven robi swoje, aby wyjaśnić, w jaki sposób strona może się lepiej konwertować.
Dodam tylko, że być może dodanie zabawnych zabawek dla dzieci może pomóc w sprzedaży.
Przeczytaj cały post tutaj.
Czwartek Cz. 2:
Dla kogo jest Newsletter marketingu internetowego Copyblogger?
Powinieneś sprawdzić bezpłatny biuletyn Copyblogger, Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi. Jeśli nie, to powiedziałeś, że jesteś głupi. Kto by to zrobił? Dlaczego tak się obwiniasz?
Dołączyłam, bo Sonia mnie wkurzyła, ale cieszę się, że się zapisałam, bo ciągle dostaję te fajne bryłki w skrzynce odbiorczej. Ale nie nuggetsy z kurczaka. Informacyjne bryłki. Jeśli uważasz, że Twoja skrzynka odbiorcza jest teraz w rozsypce, spróbuj wpuścić tam kilka nuggetsów z kurczaka.
Sprawdź to i dostać darmowe rzeczy tutaj.
Piątek:
Czy F. E. A. R. Cię Powstrzymuje?
Aby zakończyć tydzień, Brian napisał naprawdę ważny post o tym, co F. E. A. R. jest i czym się różni od strach. (Strach jest pouczający i zwykle dobry, podczas gdy F. E. A. R. Jest irytujący i głupi — dokładnie jak “learning your ABCs” i hip-hopowy zespół dziecięcy z Lat 90. “ABC.”)
Zasadniczo zwróć uwagę na to, jeśli nie jesteś unieruchomiony i utknąłeś we wszystkim, co robisz. Możesz też przeczytać, jeśli nie lubisz być przerażony bez powodu. Jeśli nic z tego nie ma zastosowania, to przestań czytać i przejdź do Engrish.com bo najwyraźniej coś jest z tobą nie tak.
(Uwaga: Przejdź do Engrish.com w każdym razie.)
Przeczytaj cały post tutaj.
Piątek Cz. 2:
7 technik szybkiego startu do walki ze strachem pisania
Cześć, tu Brian. Najwyraźniej Johnny odwrócił pracę domową wcześniej i wyjechał z miasta, zanim zorientował się, że opublikowaliśmy dwa posty w piątek. Kto by pomyślał, że będzie weekendowe spotkanie poświęcone w całości na czarnym rynku?
W każdym razie, podążając za moim postem F. E. A. R, Catherine Caine daje Ci konkretne strategie 7, gdy pisanie daje ci nerwy. Więc powinieneś to od razu przeczytać. Imitacja Johnny ‘ ego?
A tak przy okazji . . . jeśli chcesz zobaczyć swoje nazwisko w nagłówku tych podsumowań Copyblogger weekly, przyjmujemy teraz aplikacje. Żartowałem, Johnny!
(Naprawdę nie, przyślij ich. Ten facet to niesamowita primadonna. Co gorsza, uważa, że termin ten odnosi się do okresu przed Lucky Star stał się hitem top-five).
Przeczytaj cały post tutaj.
O autorze: Johnny B. Truant ma głupiego bloga na JohnnyBTruant.com i jest jednym z tych, którzy stoją za kwestionowaniem zasad. Powinieneś również naprawdę sprawdzić jego Jam Sessions z Charliem Gilkeyem, ponieważ są one wypełnione smacznymi samorodkami informacyjnymi, które sprawią, że twój biznes będzie lepszy.